Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Kun je de zaterdag erna ook?

Ik denk dat ik mij de zaterdag ervoor namelijk aan het herpakken ben van de vrijdag (Hero's birthday, vandaar dat ik het op zondag vier) en daarnaast ook nog vanalles moet regelen/kopen/organiseren voor de zondag. Geen gezellige combinatie, hihi...
Wat wilde ik nou toch typen?
Helleu! Suup aan het werk gezien en dat was erg leuk! De Bloesjes waren al erg vroeg wakker omdat MM om half 7 opstond; hij heeft Limburgs Mooiste Gefietst. Dat is 160 km. Man oh man, wat een hobby zeg...... Ben erg trots op mijn liefste dus, die nu op weg naar huis is. HUIS, hoor je dat ik dat zeg, hij komt naar HUIS! (ik geloof dat ik begin te wennen aan het feit dat hij hier woont, grinnik)

Hopelijk hebben we mooie foto's van vandaag want Oudste was enthousiast aan het fotograferen geslagen omdat er een Fotowedstrijd wordt gehouden van Suup-club. Door de vermoeidheid gedroegen ze zich helaas vaker als loeders dan als lieverds maar ik heb de dag overleefd, dankzij prachtig weer en superleuke activiteiten. Suup is een kanjer! (want ik was alweer glad vergeten dat het vandaag was, tot zij mij er even geleden weer op wees.) *kuch*

Darly, ik snap die artistiko's niet hoor. Ze leven van publiciteit, is het dan raar om je daarvoor in te zetten? Nou ja, niet mijn wereld dus. Al ben ik erg blij dat ze er wel zijn want het maakt het leven zoveel leuker.

Ik open net mijn mail. Heeft Aso zogenaamd een mail gestuurd (maar overduidelijk de stijl van Brei; betuttelend en overdreven op de tenen) om het gewicht van de Bloesjes te bespeken. Die houden niet op hoor; die gaan gewoon door tot het einde der dagen om te pogen Invloed uit te oefenen op de Bloesjes. het irritante is dat het weer naar de rechter moet en dat zij tot die tijd zo achterlijk begripvol en zogenaamd schappelijk doen. En ik ben zooooo klaar met die mensen..... Want als ik het nu niet met hen eens ben (er moet door elk Bloesje 2 uur per week gesport worden en heb ik de folder wel gelezen over uitgebalanceerde voeding? :puke: ) heb ik Rel nummer 67543 aan mijn rok hangen. Vermoeiend hoor, zo'n mensen......

Mims; vandaag zijn we weer met de nieuwe oto van MM op pad geweest en ik kan je aanraden om zo'n ding met airco te kiezen voor je vakantie. Sjemig, wat wordt een auto heet als ie in de zon staat!

Uitnodiging staat genoteerd; we maken er dus een weekendje Hoofdstad van.
*ploft op de bank*

Het was leuke dag vandaag, maar nu ben ik stuk

Ik zag de bloesjes denk ik net op de goede momenten, want wat zijn die meiden leuk

Wow die MM zeg knap hoor zo'n eind fietsen. Verdient hij wel een lekker maaltje voor En verder af laten glijden dat breigebabbel.

Gewoon genieten van je man.

Mims ik geloof zowaar dat ik kan . Staat genoteerd dus.

Kwam vanmorgen op utrecht nog een aantal van die happy faces tegen. ik ben er erg allergisch voor (kwam niet uit de test) met dank aan een groot deel van mijn familie..

Zo eens even bedenken wat er nog te snaaien valt in huis.
Hee Mims, ik zag je uitnodiging. Helaas heb ik een feestje in Rdam dus ik ga het niet redden Ander keertje kom ik heul graag!

Hier verder een lekker saai dagje. Uitgerust van de de heftige dag (14 uur gewerkt) gisteren. Boodschappen gedaan, broek gekocht in de uitverkoop en nu met een reep chocola op de bank en een filmpje. Heerlijk.
Geen enge film dit keer Darly?
Hihi..nee hoor :-)
Mogguh meiden

Het is nog grauw en grijs in suupstad. Maar het schijnt in de loop van de middag beter te worden en dat is maar goed ook, want ik heb een pannenkoektuinfeestje vanmiddag en dan moet de zon wel schijnen

*zet koffie neer*
*zet koffie en thee neer, een schaal met broodjes en de krant*

He getverdemme wat een rotweer! Ik heb helemaal geen zin in een druilerige zondag!

Maar ik heb in ieder geval al wel de hele lieve dochter uitgehangen. Mijn moeder houdt erg van musicals dus ik heb het hele internet afgestruind en een paar dvd's gemaakt van musicals en musical-concerten. En ik heb van mn werk de registratie meegenomen van een voorstelling die ze geweldig vond. Ga ik haar vanmiddag maar even brengen, zal ze vast blij mee zijn :-)
He darly

Het wordt echt beter straks qua weer.

Wat een lieve actie voor je moeder, zal ze vast wel heel erg blij mee zijn.
Lekker, koffie!

Goeiemorgen!

Mims, we kunnen toch! Andere feestje werd gisteren afgezegd, dus we zijn erbij

Gister hebben we mijn ouders en oma meegenomen naar de voorstelling (en het diner) voor mijn moeder en oma's verjaardag en dat was leuk. Eten was goed, bediening was heel erg traag, oma en moeder vonden stuk leuk (en mijn vader vond er geen ruk aan, maar dat had ik al verwacht ) en het was dus een leuke avond

Bloes, is het een idee om met de Bloesjes naar de huisarts te gaan, die een schriftelijk oordeel te laten vellen over het gewicht van de Bloesjes en daar de Aso en het Breiblad mee onder de neus te wrijven? Want dat ze jou niet geloven, dat weten we ondertussen, maar wellicht dat een huisarts meer gewicht in de schaal legt?

Wel leuk dat het gister leuk was. Zijn er nog foto's? Komen die nog in de kelder?

Suup, ik krijg ook bultjes van die enge grefo's (ook door familie ) en dat kwam bij mij ook niet uit de test. Moeten ze bij de medische wetenschap ook nog eens wat aan doen. Of niet.

MK wil weer oefenenen met fietsen 'metzonder zijwieltjes' dus wij worden zo de drupregen ingejaagd

Eerst nog maar eens koffie
Joehoe! Iemand wat drinken?
Een slaapmutsje lekker

Iemand nog een pannenkoek?

Ik heb vandaag ruim 2 uur staan bakken. En daarna ook nog opgegeten en morgen voor ontbijt nog een paar meegenomen.Was een leuk feestje. Mooie jarige, blije mama en blije broer. Geklapzoend met Mims een stukje mee opgefietst met Toet, Helemaal goed, vooral omdat de zon ook nog eens ging schijnen en we de pannenkoeken in de tuin konden opeten.

Maar nu wel helemaal op.

Ik denk dat ik zo met boek in bed ga liggen.
Goed planidee, jij Held! Leuk man! Nu lekker genieten van een boek in bed, niet verkeerd ook.

Tila, ik bedacht het me vandaag ook; objectief oordeel lijkt me handig, zeker als hij nu op deze toer richting de rechtbank gaat. Wat een boter heb je dan op je hoofd zeg; hij weegt zelf 100 kilo en jokt richting de kinderen zaar zo'n 10 kilo af!

Dar, ben benieuwd hoe je moeder reageert! Lief en leuk, hoor!

Vandaag hebben MM en ik samen heel administratief gedaan. Ik werd wakker met knallende koppijn en belde dus de zumba af. Bleek ik niet op de lijst te staan! Nou ja! Gelukkig is er paracetamol en koffie en zo hebben wij alle administratie van de afgelopen maanden weggewerkt, terwijl de Bloesjes er lustig op los dieren-EHBO-den en kijkdoosknutselden. ( ja, ik zal de kiekjes van gisteren even uploaden maar ws op Vriendjessite ipv K*tKelder) . Daarna met Opa Bloes uit eten geweest; hij gaat morgen een paar dagen op vakantie. Was leuk!

Marie, hoe is het mop? Oudste Dochter bijgeklept en bijgezoend met Mr Mattel?
Klinkt goed Bloes

Zijn foto's leuk geworden? Zitten er kandidaten bij voor de wedstrijd? die van mij en de bloesjes mag je ook nog wel apart naar me mailen hoor

Speeking over foto's op mijn telefoon zitten nog steeds foto's van dot in madurodam, moet ik er ook eens afhalen.

Ok nu echt bedtijd.

Truste ladies
Goeiemorgen!

sjeusismariabidvooronszondaars, 160 km fietsen? Koelere! Kon ie nog zitten, daarna?

Administreren is goed, hebben Lief en ik vrijdag samen gedaan. Heerlijk dat die berg weg is

2 uur pannenkoeken bakken, dat doe ik je niet na, Suup!

Alle foto's in de kelder! Ik ben voor!

Gister was leuk. Om de beurt naast MK rennen, die nu los kan fietsen en beretrots is nuttig geweest, en daarna een helse nacht vanwege MK's hoest. Het klinkt alsof ze erin blijft, arm klein grietje. Na zwemmen dus maar even naar de dokter.

Iemand koffie?
Mama was er heel blij mee!

Vannochtend bleek de snelweg naar werkstad te zijn afgesloten dus via andere stad en heel veel buitenwijken toch mn bureau weten te vinden. Met ruim 3 kwartier vertraging...Zucht....

Koffie iemand?
ow, da's balen...

Ik lust wel koffie. MK, die vannacht de longen uit haar lijf hoestte, was zojuist bij de huisarts prima in orde. Heb wel - na enig aandringen, want huisarts zag helemaal niet in het dossier dat MK zo vaak verkouden is (nee, mafkees, ik zit toch niet voort elke snotneus in de wachtkamer?) - een doorverwijzing naar de kno-arts.
Helleueueueu leedies, hoe is het hier?

Ik ben een beetje te druk voor veel forummen merk ik, sorry. Gisteravond ook even een stressaanval gehad (waardoor ik heel lang niet kon slapen, is niet handig); het is weer tijd voor iets meer Rust en Ruimte in het leven. Iets meer he, niet overdrijven meteen want a) meer dan iets is niet echt een reele optie gezien alles wat er gewoon basis al inzit en b) het moet wél een LilLeven blijven natuurlijk, anders raak ik ook weer zo van mezelf vervreemd.

Verder bezig om vriendelijkvoorzichtig van mijn Ex gedaan te krijgen dat ik zicht krijg op wanneer hij met Zoon vakantie viert, toch steeds weer lastig laveren (maar hij zeikt tenminste niet over dat ik mijn vlieggewichtje ondervoed of zo, dat scheelt), en bereid me voor op dat GG verd... komende week wéér 3 dagen weg is, maar daarna is hij ook gewoon hier t/m de zomervakantie. Op zich trek ik het logistiek nu wel, want ik werk deze week alle dagen thuis dus kan wat flexibeler met de werkuren omgaan en 's avonds nog wat doen als ik overdag eens ergens meisjes moet halen, maar ik heb gewoon net iets te veel GGloos in bed gelegen, afgelopen weken. Mieperdepiepmiep.

Fietsen zonder zijwieltjes is een Mijlpaal!!!

En ik heb héél hard gelachen om de reli-agressie van Suup, ik kan het me zó voorstellen, maar kreeg ook accuut beeld van grommende Suup bij van die Relitijd Blijheid Heerlijk Gevoel types in de trein
Oh boy oh boy: twee van onze artistieko's zijn genomineerd voor de grootste en bekendste prijzen uit de sector!
GGebrek is niet leuk, Lil. Kan je hem niet vastketenen ofzo? of 2 keer een maand per jaar vastleggen dat ie NIET weg mag? Of is dat niet te doen met zijn werk?

Darly, wat goehoed! gefeliciteerd!

Net weer miereninvasie weggejaagd. Jekkes.
Heeeee stoer Darly

Gaaf hoor.

Lil sterkte met GG-missen en werk/gezin-drukte.

En een

Tila wat stoer zeg van MK. Grote meid zeg zomaar losfietsen.

Fijn dat je doorverwijzing hebt gekregen, wel goed om haar even te laten checken.

Niet raar opkijken trouwens van een gek pakje ergens de komende dagen (als ik nog ergens postzegels en een bubbeltjesenvelop heb tenminste).

M'anas hoe is het bij jou?

Nog 4 dagen werken en dan een hele week geen werk, oh wat ben ik daar aan toe zeg. Het was echt een beetje to much de laatste weken. Ook wel met hele leuke dingen, maar al met al wel een beetje te veel. Nah ja die laatste paar dagen komen we nog wel door . Vroeg naar bed maar weer eens vanavond.

*zet fles wijn op tafel*
Grinnik net vier keer regisseur A aan de telefoon gehad die alleen maar GODVERDOMME kon gillen...uit blijdschap want het zijn haar producties. Nu helaas wel te laat om te gaan sporten, nou ja, morgen weer een dag.

Ze zeggen wel eens vrouwen moeten met een ketting aan het aanrecht maar GG's mogen inderdaad ook wel met een ketting aan de bank (en het bed) worden gelegd

Heel erg goed van MK! Je eerste echte gevoel van vrijheid als kind. Daar ligt de Grote Wereld! En dan ietwat slingerend maar hard bellend richting de horizon trappen. Een mijlpaaltje vind ik.

Lekker aftellen Suup. En er is vast ook iets met laatste loodjes enzo :-) Ik moet nog 3 weken!
*pikt een traantje weg* Mooi.

Gefeliciteerd Dar!
hahaha. Lekker zo'n ontlading he Darly?

Lil, leuke gitarist .
Zie mijn blog voor meisje met zwaar trots koppie. En filmpje met bewijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven