Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m afgezet toen het buiten donker begon te worden
Heee wat leuk Tila vissen en mooie namen

Darly update staat al even in de kelder.

En neg films brrrr. Verstandig denk ik dat je hem heb uigezet.

Ik had een stel op bezoek op wiens katten ik ga passen de komende twee weken, was erg gezellig dus ze zijn eigenlijk pas net de deur uit.

M'anas dochter bijna thuis. Wat lief zeg van de jongsten dat welkom thuisdoek.

Bloes vind je het niet erg dat ik nu maar eens geen woorden vuil maak aan die acties van je ex en zijn egao. Te belachelijk vor woorden werkelijk.

Mims wanneer komt jullie nieuwe huisgenootje?

Lil GG alweer terug of nog steeds in die hele mooie stad?

Ik vind het mooi geweest voor vanavond. ga bedje in.

Truste meiden
Goeiemorgen!

Iemand koffie?

M'anas, hoe was de thuiskomst? Middernachtelijk gedruis?

Suup, is dat via die verzorgings-'dienst'? Ik vind dat zo'n goeie uitvinding voor kattenoppas

Blerk, het is hier rotweer en ik moet er zo op de fiest doorheen. Bleh.

Eerst koffie maar eens opdrinken.
Ja lekker.

Inderdaad wat een pestweer is het. Dat wordt een volle tram blegh. Maar ja in de regen fietsen is ook niet fijn.

Tila ja via de verzorgingsdienst. Drie katten de komende twee weken. Leuke beestjes.

Ok ik ga wat doen.
Weet je wát Bona is??

Met je kinderen de rijpe kersen uit je voortuin plukken waarmee zij enthousiast met een stel buurmeisjes aan het Verkopen gaan. De Bloesjes hebben gisteren ieder 1.15 euro verdiend. Helemaal leuk hoe ze dan een prijs bedenken, hun klanten vinden en de taken onderling verdelen ("Jongste, jij blijft bij de kassa! Ik ga naar de Onmisbare Buurvrouw met een gratis Proef-kers." )
Aaaah wat schattig Bloes
Wat liehief!

Joepie! Ik hoef niet door de regen te fietsen, want Lief haalt MK op

In het kader van klein geluk ben ik daar heel blij mee, want vanmorgen door de storm was ik niet blij. Zelfs verpakt in plastic werd ik nog nat!
Das ook lief Tila
Heul erg lief :-)

Ik ga straks in werktijd lekker een roseetje drinken bij de karavaan van de Parade die hier voor de deur parkeert...het leven is hier ook fijn :-)
Hmmmm.... rose.... drink ik nu ook

Braaf geweest, rekeningen betaald, gestreken, oud vriendinnetje gebeld, en op en neer gehobbeld naar verkouden kindjes. Jom moet binnenkort op controle naar kno-arts voor amandelen, ik denk dat ik MK ook maar even mee neem, dan. Want zo vaak als die zwaar verkouden is, spoort ook niet...

Iemand een wijntje? Stukje kaas?

Had ik al gezegd hoe blij ik ben met de vaatwasser?
Was het leuk Darly?

Tila, is het verkoudheid bij die twee of misschien hooikoorts?

Ik straks naar dokter voor uitslag allergietest. Best wel spannend eigenlijk.

*zet koffie neer*
Oe spannend Suup, ben erg benieuwd!

Vandaag wordt het lachen. We hebben namelijk een fotoshoot voor het nieuwe seizoen. Dus iedereen die binnen het bedrijf ooit een artistieke gedachte heeft gehad (al was het op de plee) moet op de foto. Dat zijn zo'n 40 man.

Nu wordt mijn bedrijf geleid door 1 HoofdArtistieko, we noemen haar A. Maar er is ook een losse regisseur die behoorlijk wat in de melk te brokkelen heeft. We noemen hem P.

P werkt met een commerciele snelle coke- fotograaf uit 020. A werkt met een down to earth ontwerpbureau uit de stad.

A is het niet eens met de ideeen van het reclamebureau van P. En P niet met het bureau van A. Sowieso zijn A en P het nooit met elkaar eens, op welk gebied dan ook.

Dus vandaag komen de fotograaf van P en de fotograaf van A allebei foto's maken. A heeft de hele week al op alle ideeen van de fotograaf van P geroepen dat ze het er niet mee eens is. En andersom. Daarbij staat A bekend dat wat zij wil gebeurt (krijsen werkt) en P idem dito. Combineer dit gezellige stel met 40 atistieko's die vroeg hun bed uit moeten en dus waarschijnlijk geestelijk compleet in de war zullen zijn en je hebt een goede blauwdruk van mijn dag :-D Ik hou jullie op de hoogte :-D

Ik voorvoel een nieuwe soapaflevering.
Lekker dan. Uit test bleek geen aantoonbare allergie. Algehele overgevoeligheid voor stofjes concludeerde ha, vandaar ook dat het zo lang aanhoudt. Doorgaan met neusspray en pillen.
Ja tis een soap. De fotograaf van P kwam ruim 3 kwartier te laat en ging vervolgens anderhalf uur lang extra dingen opbouwen. Dit terwijl er 40 artistieko's zaten te wachten. Waardoor A volledig uit haar stekker ging, zo hard is gaan gillen (en plein public) dat P boos het pand uit is gelopen. Ondertussen waren er ook een paar artistieko's boos weggegaan omdat ze te lang moesten wachten, maar daar zijn er weer een paar van terug gemaatschappelijkwerkt. De fotograaf van A was op tijd en is nu klaar met schieten. Pff :-)
Geen allergie, betekent dit 'gewoon' hooikoorts?
jij hebt zukke leuke verknipte artistieko's op je werk! Daar steken die van mij nogal grijzemuizerig bij af hoor

Suup, jammer dat er niks duidelijks uitkwam. Maar goed, medicijnen doen wat ze moeten doen dus dat is fijn, toch?

Lekker gewerkt, Door lekker weer naar creche gefietst en Jom gehaald, straks naar ziekenhuis voor bultencontrole.

En Lief en ik hebben onze vissen ook een naam gegeven: Die van Lief heet Bosbes en die van mij Mevrouwdevoorzitter. Ik vind het wel passen naast Appelboom en Prinses.
quote:Darly schreef op 12 juni 2009 @ 12:49:

Geen allergie, betekent dit 'gewoon' hooikoorts?

Nee ik heb geen hooikoorts aldus de test.

Ik ben gewoon een overgevoelig tiepje aldus de dokter

Dat wist ik al lang zei mijn broertje net

Van je familie moet je het maar hebben

Darly . Dus nu worden allen de foto's van A gebruikt?

Tila, ze passen inderdaad wel bij de andere twee qua namen. Hoop dat ze er geen trauma's aan overhouden
Nog een leuke discussie net mijn broer.

Schoonzus is nu afgestudeerd cum laude. Dus daar hoort een cadeautje bij. Kwam mijn moeder met de suggestie van mp3speler. Dus ik koppel dat met broer die vond dat ook en goed idee, maar schoonzus wil het liefste een ipod. En broer vindt dan dat de nano beter is dan de shuffle want op nano kunnen ook video's, maar de nano is best duur. Dus ik denk ik kijk op marktplaats, nee mijn broer houdt niet van tweedehands (eh het gaat er toch om wat schoonzus vindt en het is mijn cadeautje .

Nou ja hij is nu bij hem in de buurt even aan het kijken want elektronica is in zijn land goedkoper dan in NL. Hij kent mijn maximum dus ik hoor het wel
Wat een rust hier.

Nou ja nu kan ik me dat om dit tijdstip ook wel voorstellen, maar toch. Waar is iedereen?

Ik wil van vroeg op de zaterdag ook geen gewoonte maken. Moet zo naar werkding waar Bloes ook naar toe komt met de meiden.

Maar eerst een liter of 10 koffie nodig

Fijne dag allemaal.
**schraapt slaap uit haar ogen**

Goeiemorgen!

Inderdaad rust hier. Moest gister met Jom op bultencontrole, en hij is door de apk heen MK was bij een vriendinnetje aan het spelen, mocht daar ook eten, en toen ik haar om 1900 ging ophalen, fietste ze zonder zijwieltjes! Met een hele hoop hulp, dat wel maar zonder zijwieltjes! Ze durfde en ze was apetrots! Ouders van dat vriendinnetje zijn heel erg leuke mensen, dus het was half negen voor we terug waren en daarna heerlijk gequalitytimed met Lief

**geeft Suup nog een litertje**

MK mocht het kleine fietsje zonder zijwieltjes lenen dus die staat daar nu omheen te stuiteren, dat ze wil oefenen, en Jom wil ook

Al wakker genoeg? Zin in evenement-dinges?

Oh. Jom komt net, onder groot verdriet van MK, met een halfrode aardbei naar binnen. Zelluf geplukt, maar net te vroeg dus.
He wat goed jom door de apk.

Leuke ouders en quality-time met lief klinken ook goed.

Ik heb nog niet echt zin in evenementdinges, maar dat komt vanzelf, tis nog zo'n twee uur reistijd voor ik er ben en in de dezelfde regio is ook de eo-jongerendag geloof ik vandaag dus ben benieuwd of ik nog happy jongeren tegenkom. (word ik altijd zo aggressief van).

*slaat nog snel en litertje achterover en gaat de deur uit.
Hahahaha! Dat je die grefo-glimlach stiekem van hun kop zou willen rossen? Zo agressief? Dat ken ik wel een beetje, ja
Oooh, ja...

Mansey woonde in de suburbs van de legendarische biblebelt (dat verklaart zoveel.. ) en zo deelde ik in mijn jonge jaren regelmatig een treincoupé met meisjes met een strakke vlecht, en donkere kousen in platte schoenen die je nog net onder hun minimaal kuitlange ronk vandaan zag komen. Vol minachting keken die mij aan, maar dat deerde mij niets. Ik zette mijn walkman wat harder en liet ze meegenieten van "Rage Against The Machine".

Hier een relaxte ochtend, Mopsey is er niet en ik kijk in pyjama naar " Hello Dolly" en eet chocolade. Bridget Jones is er niets bij...

Tila, was de zondag nou oke?
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik was al bang dat niemand meer zou durven posten na mijn bekentenis van latente agressie

Mims, daar wilde ik je nog over bellen: die zondag is idd dat andere feestje... zouden wij anders de zaterdag ervoor mogen langskomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven