Saai topic
dinsdag 16 juni 2009 om 22:25
quote:snjokorn schreef op 16 juni 2009 @ 22:18:
takk sömuleiðis Lys, hvar lærði þú svona góða íslensku?Ik hoop dat je iets schrijft als: Dank je, Lys, ik hoop dat je ook lekker slaapt...
en niet: hé jij gestoorde Lys, doe's normaal, als je de taal niet kent moet je 'm ook niet bezigen. Ik hoop dat je weer de hele nacht wakker ligt...
takk sömuleiðis Lys, hvar lærði þú svona góða íslensku?Ik hoop dat je iets schrijft als: Dank je, Lys, ik hoop dat je ook lekker slaapt...
en niet: hé jij gestoorde Lys, doe's normaal, als je de taal niet kent moet je 'm ook niet bezigen. Ik hoop dat je weer de hele nacht wakker ligt...
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 16 juni 2009 om 22:26
dinsdag 16 juni 2009 om 22:31
quote:HeintjeDavids schreef op 16 juni 2009 @ 22:27:
Ik ben het daar anders wel mee eens hoor Lys, wat snjokorn schrijft.........
Jij was altijd al zo'n stokerT
Leuk dat je er weer bent, meid.
[hier wel een beetje gedeisd houden, hoor, bij teveel onsaaie zaken heb je zo een waarschuwing aan de broek]
Ik ben het daar anders wel mee eens hoor Lys, wat snjokorn schrijft.........
Jij was altijd al zo'n stokerT
Leuk dat je er weer bent, meid.
[hier wel een beetje gedeisd houden, hoor, bij teveel onsaaie zaken heb je zo een waarschuwing aan de broek]
dinsdag 16 juni 2009 om 22:32
quote:Lys schreef op 16 juni 2009 @ 22:25:
[...]
Ik hoop dat je iets schrijft als: Dank je, Lys, ik hoop dat je ook lekker slaapt...
Da's het risico van het vak hé proberen een andere taal te schrijven.
Ik vroeg gewoon saai waar jij zo goed ijslands geleerd had
(letterlijke vertaling; dank je wel, jij ook. Waar heb jij zo goed ijslands geleerd?)
[...]
Ik hoop dat je iets schrijft als: Dank je, Lys, ik hoop dat je ook lekker slaapt...
Da's het risico van het vak hé proberen een andere taal te schrijven.
Ik vroeg gewoon saai waar jij zo goed ijslands geleerd had
(letterlijke vertaling; dank je wel, jij ook. Waar heb jij zo goed ijslands geleerd?)
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 17 juni 2009 om 06:54
Yukii, wat saaaaaaai, zeg!
Snjeukeurn, heb je een betere (simpele en vooral saaie) website voor me met makkelijke zinnetjes?
Doezemoesjemijn, dat is wel errug en extreem saai, hoop dat je alsnog lekker weggedoezeld bent.
Ik heb zalig oh zo saai geslapen, ben weer helemaal bij.
Ik ga HET weer doen. Lator.
Snjeukeurn, heb je een betere (simpele en vooral saaie) website voor me met makkelijke zinnetjes?
Doezemoesjemijn, dat is wel errug en extreem saai, hoop dat je alsnog lekker weggedoezeld bent.
Ik heb zalig oh zo saai geslapen, ben weer helemaal bij.
Ik ga HET weer doen. Lator.