Bellen of afwachten

16-06-2009 23:30 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen.

Ik zit met een vraag. Mijn vriendje is vanavond aan het pokeren. Ik vind dat super leuk voor hem, maar we hadden elkaar al een tijdje niet gezien of gesproken en nu is ie dus ook nog weg. Jammer maar helaas. Gevraagd of ie dan op z'n minst af en toe kon smsen en of ik hem vanavond nog even op msn zou spreken (hij is waarschijnlijk toch rond 1 uur thuis want hij moet met OV..). Nou smst ie de hele avond niet, en dan word ik boos. Nou goed heb die kwaadheid maar even laten varen, maar dan is het ook nog niet zeker dat ik hem vanavond wel spreek, want hij zal wel heel moe zijn en willen slapen en bovendien moet ik ook vroeg naar bed, want morgen weer om half 8 opstaan. Morgen zouden we afspreken, 's avonds rond een uur of 7. Maar nu kom ik er achter dat ik morgen helemaal geen tijd heb... Ik mis hem en vind het jammer dat ik hem nu zo weinig spreek en word er helemaal verdrietig van. Moet ik hem nu nóg een sms sturen vanavond (heb hem al twee smsjes gestuurd met daarin 'gewoon' wat ik had meegemaakt, maar na daar al geen reactie op te krijgen nog een ander smsje gestuurd met de vraag waarom ie niet reageerde en of ie alsjeblieft snel iets van zich wilde laten weten. Dat sinds half 8 vanavond. Oké misschien een beetje claimerig, maar als hij belooft dat hij iets laat horen, en ik niks van hem hoor, dan is dat toch niet zo gek? Snap dat een avondje pokeren de aandacht van hem krijgt, maar hij gaat toch ook naar de toilet?

Ooit (ongeveer een half jaar geleden) was dit de reden dat ik heel de nacht ongerust haast geen oog had dichtgedaan. Toen zei hij daarna: als ik niet reageer moet je gewoon een smsje sturen en de aandacht opeisen. Nou wil ik dit best doen, maar ik heb al meerdere keren geprobeerd, en wil niet de zeikerige vriendin uithangen. Maar aan de andere kant blijf ik me druk maken (omdat ik het stom vind en ik verdrietig ben dat hij niet heel even de moeite kan nemen voor een klein smsje), en ben ik bang dat ik straks om die reden wakker lig. Nou kan het zijn dat hij zijn telefoon heeft uitgezet (batterij bijna leeg, zei hij vòòr half 8 toen ik hem belde) en hem straks pas aanzet. Maar dan moet ik dus wachten tot 1 uur voordat ik iets van hem hoor, en morgen moet ik de hele dag werken! Vakantie baantje in de horeca, dus heel de dag lopen, en dus erg vermoeiend. Wat is jullie advies?
Oh wat was het nog makkelijk in de tijd vóór de mobiele telefoons...

Mijn advies: Ga lekker slapen en sms hem morgenochtend een goedemorgen pop, was het gezellig gisteravond? x Vivelle.
maak je niet te druk... ik herken het wel een beetje..maar t kost je alleen maar energie.. en ik denk dat je vriendje er ook niet op zit te wachten.. waarschijnlijk is zn tel leeg, of issie gewoon helemaal op in het gaan in het pokeren. Gun m dat ook.. jammer dat je elkaar nu even wat minder ziet.. maar thats life.. gewoon lekker genieten van je eigen tijd, kijk een leuk programma, lak je teennagels, ga lekker slapen ben je morgen weer fit en dan spreek je m morgen toch weer!

komt goed meis..
Mijn advies; ga lekker slapen en vooral niet sms'en. De kans is groot dat inderdaad zijn mobiel leeg is en hij een extra sms'je ook niet leest (waarna je waarschijnlijk alleen maar nog bozer wordt).

Als je heb blijft bombarderen met sms'jes en telefoontjes kom je inderdaad over als de zeurende vriendin. Laat hem lekker zijn avondje pokeren en spreek af om dit weekend samen wat leuks te gaan doen.
The time is now
Ga lekker slapen en laat die man z'n mannenavondje. Z'n telefoon staat uit waarschijnlijk en hij vindt je heus nog wel leuk. Dit bedoel ik niet cynisch maar echt: maak geen problemen waar ze niet zijn. Spijkers op laag water in goed ouderwetsch Nederlands, zonde van je tijd!

Ga lekker slapen zodat je morgen op je werk niet te moe bent.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
pff, je verhaal komt op my een beetje hysterisch over. Maak je niet te druk en ga volgende keer als hij weer uitgaat ook wat leuks doen..of spreek met vriendinnen af bij de chippendales..
Hmhm.. Tja slapen. Ik zie er eigenlijk tegenop. Stiekem wil ik wakker blijven tot 1 uur, als ik weet dat ie thuis is, om te kijken of ik nog een smsje krijg. Is misschien toch niet zo slim. Pfff... Zonder mobieltje was het misschien inderdaad een stuk makkelijker mamalief, haha!
SMS dan ook wat leukers ; ik ben zo geil als keukenzeil , ofzo .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2009 @ 23:43:

SMS dan ook wat leukers ; ik ben zo geil als keukenzeil , ofzo .
The time is now
hoelang heb je al een relatie? en waarom ben je zo gefocused op dat smsje van hem? kun je niet slapen zonder iets van m gehoord te hebben? waar maak je je zorgen over? het is echt zonde van je energie.. en je moet uitkijken met dit soort dingen.. veel mannen zijn hier allergisch voor...

probeer t lekker van je af te zetten... lekker slapen morgen weer een dag... en plan idd een leuk weekendje waar je naar uit kunt kijken!

xxx
Pfffff! BGB, ik rol hier bijna van me stoel, hahaha! Als ie die leest (want misschien staat z'n telefoon wel uit dus) krijg ik zéker een reactie! En Lottie ja ik weet niet waarom ik me zo druk maak. Maar waarschijnlijk omdat ik hem zo mis. Als ik hem lange tijd niet zie, dan wil ik hem op z'n minst af en toe spreken. En als dat er dan ook al niet in zit dan ga ik hem gewoon missen. Ik moet inderdaad gaan slapen, maar ben klaarwakker (waarschijnlijk omdat ik zo zit te piekeren, ben ook wel een hele erge piekeraar..)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2009 @ 23:43:

SMS dan ook wat leukers ; ik ben zo geil als keukenzeil , ofzo .Dat zou ik dan weer in mijn nek laten ta-toe-weren maar ben bang dat ik in slaap val.
hmm ik herken het wel een beetje hoor.. ik heb ook zon periode gehad.. maar t kost je gewoon zoveel energie dat is zo zonde.. al dat gepieker.. ik snap dat je m mist... maar t is dan juist extra leuk als je m dan weer ziet! tuurlij kis het fijn om elkaar te spreken als je elkaar niet kan zien, of ff een smsje.. maar je moet je er dan ook bij neerleggen als dat nu ff niet kan (batterij leeg/of pokeravondje).

morgen weer een dag!

kijk een leuke friendsaflevering, niet meer piekeren, lekker tukken! komt goed!

xxx
Nou , Vivelle , als je dussss graag een reactie wil dat moet je zorgen dat je dusssss iets SMS't wat hem uitlokt om terug te SMS'en . En zo heftig hoeft het natuurlijk niet persé , al is " raad eens welke kleur string ik aan heb " net even wat uitnodigender dan " ik heb net een bonte was gedraaid " .
quote:mamalief schreef op 16 juni 2009 @ 23:50:

[...]

Dat zou ik dan weer in mijn nek laten ta-toe-weren maar ben bang dat ik in slaap val.haha ! dat er dan een heel boekwerk staat tot aan je stuitje aan toe ?!
Gaat slapen! En als hij dan toch nog smst dan verdwijnt dat smsje niet hoor, dat lees je dan morgenochtend. Is ook fijn.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2009 @ 23:55:

[...]

haha ! dat er dan een heel boekwerk staat tot aan je stuitje aan toe ?! Ik mag hopen dat ie daar stopt ja!
Ik denk dat ik maar gewoon in bed ga liggen.. Maar ik zal waarschijnlijk toch niet meteen slapen.. Misschien lees ik zijn smsje dan nog wel.. Achja we zullen zien. Ik hoop het maar gewoon! Weltrusten iedereen!
Lekker gaan slapen en als er echt iets is dan hoor je dat vast wel . Komt veel leuker over een vriendin die gewoon lekker haar gang gaat dan een vriendin die aan je hangt en je claimt. Laat het los! Ik was ooit ook zo en t vrat alleen veel energie en mijn vriend vond me er niet leuker op. Zelfstandigheid is veel aantrekkelijker dan aan een jongen hangen die lekker een avondje aan het pokeren is met zijn vrienden. Je wereld vergaat toch niet als je niks van hem hoort? En waarom zou je hierom wakker liggen??
een beetje claimerig?
Mag hij ook eens een avondje voor zichzelf hebben zeg.... jeutje....

Ja, je bent aan het claimen. Ga slapen, sms hem morgen (of wellicht heb je dan wel al wat van hem terug). Het is jammer dat je hem zo weinig zit (wat is weinig?), maar dat komt vast allemaal wel weer goed! Even zonder elkaar is niet gelijk een ramp hoor.....
Pokeren is concentratie, ze hebben niet voor niets een pokergezicht, die jongen is lekker aan de kaarten en ach zit er zo in verdiept, dan schied een smsje er in, msichien dacht hij wel van het is nu te laat ze slaapt al, ik sms haar morgen, niet zo snel zorgen /kwaad om maken joh ! Heb je inmiddels nu wel wat van hem gehoord ?
Wat is de lol van afspreken dat hij moet sms-en? Beetje aandachtverslaafd? Is het niet leuker om spontaan een smsje te krijgen?

Zorg nou eerst dat je zelf een leuk leven hebt, en niet zo afhankelijk van hem bent..
Nou inmiddels nog niks van hem gehoord. Nu begin ik me zorgen te maken. Misschien een beetje overdreven, maar nu ga ik echt denken dat ie een ongeluk heeft gehad ofzo. Aan de andere kant ben ik ook boos. Want hij weet dat ik me zorgen maak, en hij weet dat zelfs een kort smsje: ben thuis ga nu slapen, als genoeg is. Ik weet dat ik teveel zeur, maar ik heb echt tot half 3 wakker gelegen vanacht....
Zorgen maken.....waarvoor?

Omdat hij niet smst?

Men krijgt niet zo snel een ongeluk hoor!

Ik denk dat hij gewoon een hele leuke avond heeft gehad en doodmoe zijn bed is ingerolt...

Van dat hele "verplichte"smssen zou ik ook een beetje kriegelig worden hoor.

Laat dat joch nou toch...

Als je nou weet vban jezelf dat je te veel zeurt.....dat stop je er toch gewoon mee..

En niet zeggen dat je dat niet kan.

want dat kan je best!

Je wilt het alleen niet, das wat anders

Ik hoor soms ook wel eens een dag (en heel soms ook wel eens gewoon 2 dagen) niets van mijn lief.....

Dan is ie druk....

Of hij is met vrienden iets aan het doen

Of zijn telefoon ligt niet in de buurt

Of hij heeft een pestbui...

Of hij is aan het werk....

Of soms is ie ook wel eens gewoon boos...

Of soms heeft hij gewoon niets te smssen..

Maar nooit denk ik, ow die heeft vast een ongeluk gehad.

Hij komt vanzelf weer in de lucht hoor...niet zo panieken!

Laat hem gewoon lekker een stuk eigen leven hebben.

En jij ook...tis toch raar dat je tot midden in de nacht wakker ligt te wachten op een smsje???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven