Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
woensdag 17 juni 2009 om 18:01
woensdag 17 juni 2009 om 18:13
woensdag 17 juni 2009 om 18:14
woensdag 17 juni 2009 om 18:20
Nou ja, zwaar mosterd, maar ik kwam ook ff over die irritante reclame midden in beeld klagen. Meestal Tele2, soms Ikea, net ineens pindakaas. Geloof niet dat ik nu ineens die merken in mijn favorietenlijstje krijg, dus het werkt ook nog es averechts. Realiseren die reclamemakers zich wel dat dit weggegooid geld is?
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 17 juni 2009 om 18:30
Ik heb nog steeds ' bewerking afgebroken' op mijn laptop.
Zit nu boven in mijn kantoor op mijn vaste pc, daar heb ik chrome en dat werkt beter. Maar ik wil beneden zitten, met mijn benen op de bank, met een potje thee en mijn laptop. Maar ik kan niet op mijn laptop, omdat ik er dan 30 keer wordt uitgegooid.
Zit nu boven in mijn kantoor op mijn vaste pc, daar heb ik chrome en dat werkt beter. Maar ik wil beneden zitten, met mijn benen op de bank, met een potje thee en mijn laptop. Maar ik kan niet op mijn laptop, omdat ik er dan 30 keer wordt uitgegooid.
DTEEZ!
woensdag 17 juni 2009 om 18:33
woensdag 17 juni 2009 om 18:55
quote:Dushi74 schreef op 17 juni 2009 @ 18:01:
Ik heb in FF het zo ingesteld dat de privegegevens worden opgeruimd zodra ik FF afsluit. Enige vinkje wat ik dan nog moet activeren handmatig is cookies, daarna wordt alles wat ik al standaard ingesteld heb gewist; en dan krijg je dus een lege cache.Dat klinkt handig Dushi, ga ik ook maar zo instellen. De irritante reclame is hier (tijdelijk?) weg dus het heeft zeker geholpen volgens mij
Ik heb in FF het zo ingesteld dat de privegegevens worden opgeruimd zodra ik FF afsluit. Enige vinkje wat ik dan nog moet activeren handmatig is cookies, daarna wordt alles wat ik al standaard ingesteld heb gewist; en dan krijg je dus een lege cache.Dat klinkt handig Dushi, ga ik ook maar zo instellen. De irritante reclame is hier (tijdelijk?) weg dus het heeft zeker geholpen volgens mij
.
woensdag 17 juni 2009 om 19:08
Dushi, wat ik al eerder heb aangegeven, mijn laptop is zakelijk, die is compleet beveiligd. Ik kan helemaal niets zelf installeren, zelfs geen updates op programma's. Onmogelijk dus om een andere browser te nemen. Dat mag ook niet van mijn werk. Dat willen ze niet. Ik heb al ooit met goedkeuring van mijn directeur msn erop laten zetten, omdat mijn zus natuurlijk in Brasil woont, dan wil ik dat af en toe open hebben staan... nou dat mocht, maar iedere keer als mijn laptop daar is voor een of ander beginnen ze daar over. De laatste keer viel ik zo uit, nu weten ze het wel... en vinden ze mij een pain in the ass.... tja.
Dus, ik ben echt afhankelijk van I.O. en dat ben ik al jaren op die laptop en dat gaat al jaren goed.
Behalve de laatste tijd...... en het is echt zo irritant, zo bloed godvergeten irritant als je even lekker een topic wilt lezen dat je er constant wordt uitgeflikkerd...
(deze typ ik boven, dus ik weet dat het in 1 keer goed gaat nu )
Dus, ik ben echt afhankelijk van I.O. en dat ben ik al jaren op die laptop en dat gaat al jaren goed.
Behalve de laatste tijd...... en het is echt zo irritant, zo bloed godvergeten irritant als je even lekker een topic wilt lezen dat je er constant wordt uitgeflikkerd...
(deze typ ik boven, dus ik weet dat het in 1 keer goed gaat nu )
DTEEZ!
woensdag 17 juni 2009 om 19:30
Als je de foutmelding pas sinds gisteren hebt, annetd, mag je echt niet klagen hoor. Prijs jezelf gelukkig. Er zijn al forummers die er al 1 1/2 maand mee forummen.
Alleen in IE, je browser, komt de bewerking afgebroken foutmelding voor. Wanneer je bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome download, heb je er geen last meer van..
Alleen in IE, je browser, komt de bewerking afgebroken foutmelding voor. Wanneer je bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome download, heb je er geen last meer van..
woensdag 17 juni 2009 om 19:51
Ik heb me er nooit in verdiept omdat ik geen problemen had maar 1,5 maand zo forummen, dat is toch geen doen.
Ik heb geen idee hoe ik firefox moet downloaden en ik wil daar ook eigenlijk niet aan beginnen. Tot nu toe heb ik dus ook nooit problemen gehad.
Ik snap niet dat ze hier niets aan doen, zo wordt toch het hele forum om zeep geholpen.
Zou het inderdaad aan die achterlijke, irritante reclames liggen?
Ik heb geen idee hoe ik firefox moet downloaden en ik wil daar ook eigenlijk niet aan beginnen. Tot nu toe heb ik dus ook nooit problemen gehad.
Ik snap niet dat ze hier niets aan doen, zo wordt toch het hele forum om zeep geholpen.
Zou het inderdaad aan die achterlijke, irritante reclames liggen?