Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
noglangnietjarig schreef:
06-07-2022 23:24
Ik heb vanavond een pupje geadopteerd die ergens achter is gelaten en in het asiel is terechtgekomen.
Vrienden, vrijwilligers in het asiel hebben hem thuis omdat zo n hummeltje eerst in quarantaine moet en brachten hem mee vanavond.
Nu hebben we binnenkort 3 hondjes :heart:
Wanneer komt ie bij je thuis?
Hij blijft nog een week bij de vrijwilligers (vrienden van ons), daarna gaan wij op vakantie en komen hun met pupje bij ons oppassen op onze hondjes.
Dus al heel snel.
Pieremachochel
Leuk vooruitzicht :)
LemonSqueezy schreef:
06-07-2022 21:46
Nou dan zijn jullie mooi stom

Hopelijk komt ze nog terug.
RikM schreef:
07-07-2022 08:48
Onder een andere nick dan, want ze is weg net als nog iemand die best vaak postte op het forum, die was ook gisteren ineens vertrokken.
Pieremachochel
RikM schreef:
Vast wel.
RikM schreef:
Vast wel, ‘t is net Heintje.
*Red* schreef:
07-07-2022 15:13
Vast wel, ‘t is net Heintje.

Heintje Davids :-D
Pieremachochel
Gevoelsmens een perma. Ze zal gemist worden.
Moiren schreef:
07-07-2022 18:26
Gevoelsmens een perma. Ze zal gemist worden.
De vraag is door wie.
Ik ben vanmorgen aan staar geopereerd. Morgen mag het verband eraf. Hopelijk zit mijn nieuwe lens dan nog op zijn plek. Ik typ en lees nu met mljm luie oog. Best ingewikkeld.
Elfje* schreef:
07-07-2022 19:02
Ik ben vanmorgen aan staar geopereerd. Morgen mag het verband eraf. Hopelijk zit mijn nieuwe lens dan nog op zijn plek. Ik typ en lees nu met mljm luie oog. Best ingewikkeld.
Succes!
Sterkte Elfje, de komende 6 weken niet bukken of zwaar tillen. Het komt vast goed. Ik heb ook een lui oog en het duurt altijd wel even 15 sec ofzo voordat die scherp ziet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
07-07-2022 19:05
Sterkte Elfje, de komende 6 weken niet bukken of zwaar tillen. Het komt vast goed. Ik heb ook een lui oog en het duurt altijd wel even 15 sec ofzo voordat die scherp ziet.
Zo lang niet! Ik zal het doen. Mijn luie oog ziet nooit scherp.
Elfje* schreef:
Mijn pa kon heel snel weer echt goed zien.
Mijn vader kwam vannacht bij de Huisartspost. Hele ernstige verstopping door de darmoperaties. Heeft hij vaker. Dan is het aantal klisma’s, maagsonde, goede pijnstilling en knapt hij weer op.
Deze huisarts keek en stuurde hem door naar Nieuwegein, waar hij voor de kanker behandeld is en hij vond dat ze het daar maar op moesten lossen. Midden in de nacht, moeders in een rolstoel en pa aan een stuk aan het kotsen. Die man spoort niet. Gelukkig vind de huisarts en de arts in Nieuwegein dat ook. En hij heeft mazzel dat ik niet weet hoe hij heet anders was ik hem even met een trekker op gaan zoeken.
Moiren schreef:
07-07-2022 19:21
Mijn vader kwam vannacht bij de Huisartspost. Hele ernstige verstopping door de darmoperaties. Heeft hij vaker. Dan is het aantal klisma’s, maagsonde, goede pijnstilling en knapt hij weer op.
Deze huisarts keek en stuurde hem door naar Nieuwegein, waar hij voor de kanker behandeld is en hij vond dat ze het daar maar op moesten lossen. Midden in de nacht, moeders in een rolstoel en pa aan een stuk aan het kotsen. Die man spoort niet. Gelukkig vind de huisarts en de arts in Nieuwegein dat ook. En hij heeft mazzel dat ik niet weet hoe hij heet anders was ik hem even met een trekker op gaan zoeken.
Zijn joego's nog in te huren eigenlijk?
Jeetje Moi, wat een kloot.
Fijn dat jij geen trekker hebt (minstens x 2).

:hug: voor je ouders.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Star⁴ schreef:
07-07-2022 19:39

Volgens mij wel...
Pieremachochel
noglangnietjarig schreef:
07-07-2022 19:53
Volgens mij wel...
Hieperdepiep hoera
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Moiren schreef:
07-07-2022 19:21
Wat ontzettend lomp zeg.
Elfje* schreef:
Fijn dat het achter de rug is, Elfje! Rustig aan komende dagen/weken.
*red* wijzigde dit bericht op 07-07-2022 20:24
2.07% gewijzigd
En zo sneu, mijn pa is dan alleen maar aan het overgeven en kan bijna niet meer staan van de pijn. En moeders in een rolstoel.
Voortaan dus 112 bellen.
Star⁴ schreef:
07-07-2022 19:39
Die hebben geen trekkers.
Moi, schandalig vsn Cid arts. Echt rot voor je ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven