Hét (r)emigreren Topic
woensdag 18 maart 2009 om 16:57
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
donderdag 18 juni 2009 om 11:32
Hee da's wel netjes Biebeltje, al zo snel een reactie en hopelijk inderdaad dat ze nog wel wat vergoeden. Had ik eigenlijk niet verwacht, vaak hebben ze toch wel disclaimers bij dat soort producten, goed man. Nu gauw een tandarts zien te vinden dus. Waar was je laatste tandarts, NL or UK?
Lapin, hou op, ben jaloers op al je lekkere etenswaren!!
Lapin, hou op, ben jaloers op al je lekkere etenswaren!!
donderdag 18 juni 2009 om 13:40
Spinnetje, denk je dat er een verband bestaat tussen leeftijd en cupmaat? *grijns* Misschien ook handig om te weten of er al kinderen gebaard zijn... Zou ook relevant kunnen zijn toch (voor de cupmaat bedoel ik)?
27 - 80B - 0
(mhm, misschien moeten/gaan die van mij ooit nog eens groeien... En dan niet in relatie tot een algehele gewichtstoename hoop ik).
27 - 80B - 0
(mhm, misschien moeten/gaan die van mij ooit nog eens groeien... En dan niet in relatie tot een algehele gewichtstoename hoop ik).
donderdag 18 juni 2009 om 14:52
donderdag 18 juni 2009 om 14:59
donderdag 18 juni 2009 om 15:21
Het is hier weer bloedheet! Van al dat maaien van gisteren, heb ik weer een of andere uitslag.. gek word ik er van! En nu met die hitte wordt het er ook niet veel beter op. Ik zit dus lekker in de schaduw, terwijl mijn ouders de voorkant aan het maaien zijn .
Ik heb wel mijn deel gedaan hoor! Boodschappen, gekookt, opgeruimd en bij de gemeente geweest. En straks als het wat afgekoeld is, ga ik grasmaaien.
En dan zal ik ook wat tuinfoto's plaatsen, kunnen jullie zien waar ik het over heb . Jammer wel dat ik geen voor-en-na-foto's heb..
Oja, mijn cijfers: 29 - 85D - 1
En na mijn zwangerschap/bevalling ben ik al weer dunner geweest, door stress en hard werken, maar nu zit alles er weer aan, incl tieten.
Biebel, had ik niet verwacht, dat ze de kosten zouden vergoeden, maar het scheelt je wel gigantisch als het lukt!
Ben er voor mezelf nog niet uit wat ik er van vind. Aan de ene kant moeten ze zorgen dat er geen steentjes tussen de rozijnen zitten, maar aan de andere kant kunnen ze onmogelijk elke rozijn stuk voor stuk controleren.
Surf, gezellig dat je weer met ons meekletst!
En joh, maak je niet druk over die kerels. Zolang het leuk is, is het leuk. En zodra het niet meer leuk is zoek je er een nieuwe voor in de plaats, laat je die voor wat het is. Er komt vanzelf een die wel het complete plaatje is blijf ik maar denken .
Gisteren heb ik 6 kilo kersen gekocht.. zo lekker! En, mijn grote dank - Rubis, een kersenontpitter! Lagen hier idd in de soort van mini-gamma. Dankzij Rubis wist ik van hun bestaan. Ze kosten 7 euro nogwat. Maar nu kan zoon ook zelf zijn kersen ontpitten en opeten, ik moest nu steeds die pit eruit halen en dan pas kon hij hem eten.
Mijn moeder en ik gaan dus samen of vanavond of morgen een kersentaart met slagroom maken. Om die boezemomvang toch maar een beetje te onderhouden .
En wat is gecondenseerde melk in blikjes? Waar moet ik dat zoeken in de supermarkt? Ze hebben hier in Tirol soms een nogal onlogische manier om producten neer te zetten. En wordt dat dan de caramel?
Ik heb wel mijn deel gedaan hoor! Boodschappen, gekookt, opgeruimd en bij de gemeente geweest. En straks als het wat afgekoeld is, ga ik grasmaaien.
En dan zal ik ook wat tuinfoto's plaatsen, kunnen jullie zien waar ik het over heb . Jammer wel dat ik geen voor-en-na-foto's heb..
Oja, mijn cijfers: 29 - 85D - 1
En na mijn zwangerschap/bevalling ben ik al weer dunner geweest, door stress en hard werken, maar nu zit alles er weer aan, incl tieten.
Biebel, had ik niet verwacht, dat ze de kosten zouden vergoeden, maar het scheelt je wel gigantisch als het lukt!
Ben er voor mezelf nog niet uit wat ik er van vind. Aan de ene kant moeten ze zorgen dat er geen steentjes tussen de rozijnen zitten, maar aan de andere kant kunnen ze onmogelijk elke rozijn stuk voor stuk controleren.
Surf, gezellig dat je weer met ons meekletst!
En joh, maak je niet druk over die kerels. Zolang het leuk is, is het leuk. En zodra het niet meer leuk is zoek je er een nieuwe voor in de plaats, laat je die voor wat het is. Er komt vanzelf een die wel het complete plaatje is blijf ik maar denken .
Gisteren heb ik 6 kilo kersen gekocht.. zo lekker! En, mijn grote dank - Rubis, een kersenontpitter! Lagen hier idd in de soort van mini-gamma. Dankzij Rubis wist ik van hun bestaan. Ze kosten 7 euro nogwat. Maar nu kan zoon ook zelf zijn kersen ontpitten en opeten, ik moest nu steeds die pit eruit halen en dan pas kon hij hem eten.
Mijn moeder en ik gaan dus samen of vanavond of morgen een kersentaart met slagroom maken. Om die boezemomvang toch maar een beetje te onderhouden .
En wat is gecondenseerde melk in blikjes? Waar moet ik dat zoeken in de supermarkt? Ze hebben hier in Tirol soms een nogal onlogische manier om producten neer te zetten. En wordt dat dan de caramel?
donderdag 18 juni 2009 om 15:22
*stopt vingers in oren en negeert Ainne, ondertussen een luier verschonend*
Maaaaar, bedenk ik me net.. Eergisteravond was er wel een helder moment! Hij was in bad geweest en zat nog in blote billen op de bank, zegt hij ineens Plassen. Oke, wij naar de wc, en idd een plasje! Applaus, juichen en doortrekken.
Hij kan het dus echt wel, maar wil blijkbaar niet.
Maaaaar, bedenk ik me net.. Eergisteravond was er wel een helder moment! Hij was in bad geweest en zat nog in blote billen op de bank, zegt hij ineens Plassen. Oke, wij naar de wc, en idd een plasje! Applaus, juichen en doortrekken.
Hij kan het dus echt wel, maar wil blijkbaar niet.
donderdag 18 juni 2009 om 15:26
Ja, dat hoor je op te schrijven.
Schijnt.
Ik doe het ook niet, maar eigenlijk is het wel heel grappig. Meestal vergeet ik het ook of weet ik niet zo goed hoe ik het op moet schrijven, want meestal is het grappige er dan af.
Zoon wordt ook zo bijdehand; Zeg ik nee, dat mag niet, zegt hij met een zucht: mama, zeg maar ja. Het is zo grappig als hij daar dan staat, zo zeker van zijn zaak, maar op papier of hier is het helemaal niet meer zo grappig.
Schijnt.
Ik doe het ook niet, maar eigenlijk is het wel heel grappig. Meestal vergeet ik het ook of weet ik niet zo goed hoe ik het op moet schrijven, want meestal is het grappige er dan af.
Zoon wordt ook zo bijdehand; Zeg ik nee, dat mag niet, zegt hij met een zucht: mama, zeg maar ja. Het is zo grappig als hij daar dan staat, zo zeker van zijn zaak, maar op papier of hier is het helemaal niet meer zo grappig.
donderdag 18 juni 2009 om 15:30
Oh had de rest nog niet gezien, haha.
Yum, kersen! En goedkoop zeg.
Hier is het aardbeientijd. Wexford strawberries zijn de lekkerste van de hele wereld. En deze tijd van het jaar zie je overal stalletjes langs de weg. Ik haal om de dag een kilo, de meisjes VRETEN ze gewoon, vergeten bijna te kauwen, zo lekker vinden ze ze.
Yum, kersen! En goedkoop zeg.
Hier is het aardbeientijd. Wexford strawberries zijn de lekkerste van de hele wereld. En deze tijd van het jaar zie je overal stalletjes langs de weg. Ik haal om de dag een kilo, de meisjes VRETEN ze gewoon, vergeten bijna te kauwen, zo lekker vinden ze ze.
donderdag 18 juni 2009 om 15:35
Oh, ik zie dat ik het niet duidelijk opgeschreven heb. De ontpitter was 7, de kersen 5 euro per kilo. In de supermarkt waren ze 6 euro.
Heerlijk is dat he, vers fruit. Hier staat ook zo'n kraampje, langs de weg naar een ander dorp. Die heeft heerlijke aardbeien!
En over drie weken krijg ik een doosje abrikozen. Die deel ik dan met de buurvouw, want anders is het wel veel. Maar zo vers en zo lekker!
Eten jullie de aardbeien zo? Of maak je er ook iets lekkers mee, Ainne? Wat betaal je daar voor dan?
Heerlijk is dat he, vers fruit. Hier staat ook zo'n kraampje, langs de weg naar een ander dorp. Die heeft heerlijke aardbeien!
En over drie weken krijg ik een doosje abrikozen. Die deel ik dan met de buurvouw, want anders is het wel veel. Maar zo vers en zo lekker!
Eten jullie de aardbeien zo? Of maak je er ook iets lekkers mee, Ainne? Wat betaal je daar voor dan?
donderdag 18 juni 2009 om 17:36