Uitgerekend Mei 2009 deel 3

13-06-2009 20:02 3079 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Bevallen Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (6 sept/7480 gr/68 cm) Liv (6 sept/5755 gr/64 cm) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (6 aug/7150 gr/66 cm) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (16 aug/5740 gr/62 cm) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy (2830 gr) Helemi 33 1e 6 mei BD 25 apr 24 aug/7730 gr/66 cm) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (1 sept/7500 gr/68 cm) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (28 aug/7705 gr/69 cm) Sanne069 40 1e 4 mei BD 30 april Tess (31 aug/6880 gr/65 cm) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (21 aug/6205 gr/62 cm) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (21 juli/7660 gr/69 cm) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (19 aug6640 gr/64,7 cm) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (14 juli/5900 gr/56,5 cm) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (24 aug/6050 gr/63,5 cm) Fien1 36 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (19 augustus/6800 gr/63 cm) Elza35 40 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (24 aug /5910 gr/66,5 cm) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein (2 sept/ 7120 gr/65 cm) Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (19 augustus/7455 gr/65 cm) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (23 aug/7015 gr/64 cm) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (1sept/7000 gr/66 cm) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (23 juli/6170 gr/60 cm) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka (21 aug/6150 gr/61 cm) Kosmic 30 1e BD 3 juni Emily (13 aug/4230 gr/59 cm) Maike1 28 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (7 sept/5355 gr/56 cm)
Over vaderdag.... ik heb vorige week met veel bombari kadootjes gegeven aan lief.. kwam er later achter dat het pas dit weekend is! haha.. lekker bezig he! echt zo dement als een deur!

Doggie, nou ik vind het ook knap hoor dat je zo positief blijft, idd is het een fasen en komen er weer andere tijden.. maar toch moet je er nu mee dealen!

Schabolleke, klinkt goed hoor bij jou..

Dat schotland is nog niet zeker hoor, lief heeft er jaren gewoont en beweert dat het er minder regent dan hier, alleen is het er standaard 5 graden kouder. Hij woonde wel een stuk noordelijker (Aberdeen).

Visje, goed zo.. ik had een aantal bonnen die inmiddels verlopen zijn, zo zonde!

Zit naar pukkie te kijken vanaf de babyfoon, ze is wakker en ligt gewoon lekker in haar bedje rond te kijken en beetje met armpjes te zwaaien.. speen ligt ernaast en ze lijkt dat niet zo erg te vinden ;) benieuwd hoelang dat duurt ;)
Hehe Sanne, leuke bijnamen. Wij noemen Abby regelmatig Grollie, omdat ze zo kan 'grollen'
NOU hier een enorme regenachtige dag weer. we hebben in de jaren dat we hier wonen nog nooit zoveel regen gehad zeg. Maargoed. Dan maar wat huiselijke bezigheden.

Doggie, balen dat jullie ziek zijn zeg! En die krampjes.. sja vervelend. Ik zou ook zeggen fietsen maar soms hebben ze daar helemaal geen zin in he! Ik heb cinababy druppels (uit NL) en die werken wel een beetje. Bovendien vindt tess ze heerlijk! Je kan ook zelf venkelthee drinken. Wat betreft de brede heupen, die gingen bij mi ook weer weg hoor! uiteindelijk paste ik weer in al mijn kleding.

toevallig zijn bij tess de pukkeltjes ook weer wat minder vandaag... ach ja we moeten gewoon geduld hebben he, maarja je wil toch graag dat ze er op hun mooist uitzien.

ik heb net de flesjes en speentjes gesteriliseerd. Ik ga vanavond denk ik weer eens een flesje geven en kijken hoe goed ze slaapt. Vannacht van 11 tot 330 dus dat is redelijk!

schabolleke fijn dat het goed gaat! ik ga gauw eens even op prive kijken.
Hahaha Elza, hier precies zo....ik had vorige week al 2 overhemden gekocht voor mijn vriend en boxershort maar wilde ook nog een digitale camera erbij geven dus ik zaterdag nog in de stress (voor de visite kwam) zo'n ding ff gauw gekocht hier in het dorp...onder het mom van ff naar de Gall en Gall.

Ik vraag aan die verkoper...wil je het inpakken want is een vaderdagcadeau....zegt ie...dan ben je lekker op tijd.

Ik dacht dat ie het cynisch bedoelde, zo een dag van te voren..ik zeg nog ( ook cynisch)...het is toch pas morgen...verkoper in de stress want die had niks voor zijn eigen vader gekocht dus ging voor de zekerheid op kalender kijken in zijn kantoor...haha, een week later dus..

Ik verhaal thuis verteld aan vriend en meteen maar cadeau gegeven....pakt ie hem uit zit er geen camera in...lege doos..

Teruggegaan en camera meegekregen uit de vitrine...was de laatste....

Vriendin belt net en ik neem op en hoor niks aan de andere kan...hallo hallo...vergeet ik het knopje in te drukken

Wat erg....gaat dat nog over ?

Ik heb net die mummy hooks binnengekregen....ze hangen aan de wagen nu en denk wel dat het een uitkomst is...(Janets bedankt)

Had ook zo'n cupding besteld voor sleutels en andere kleine dingen enzo...maar die zit er niet bij....ook geen pakbon dus weet ook niet of ie nog komt...heb al wel betaald.

Tess ligt hier ook al een uur in de box te brabbelen en te lachen en af en toe geeft ze een kreet om aandacht...

Wat gek is dat.....de kilo's gaan eraf door de BV en als je stopt met BV worden je heupen smaller ?
gaat lekker sanne

ahium bij mij gaan de kilo's er niet echt af hoor door de bv. Dat gebeurt bij mij pas als ik stop (helaas). Weet ook niet hoe dat zit! Bij sommigen inderdaad tijdens de bv en bij anderen pas daarna.....
hahah! was ik niet de enige die nog aan vaderdag moet wennen?... vriend heeft zijn cadeaus weer moeten inleveren (grapje).

Ik heb ook de hooks besteld + cupding.. ben heel benieuwd!

Verder ben ik opeens heel moe!!! ga voor het eerst een keer op de bank liggen denk ik (echt nog niet eerder gedaan) Hopen dat mijn pukkie lekker doorslaapt... hebben net klein stukje gewandeld maar ik vond het te winderig.
whahaahh die bijnaam van Tess

Wij noemen Binck regelmatig aapje Als hij bij me zit klemt hij zich altijd helemaal om me heen...zo schattig....

Hier eerste kilo kwijt..maarruh echt niet vanzelf en moet echt nog aantal zwangerschapskilo's kwijt.....

Maar ben goed bezig dus vol goede moed op weg naar de andere -29 ....
Ik dacht echt dat vaderdag de 2e zondag in juni was

Ik had die hooks snel binnen trouwens...mijn email is gecrashed dus misschien hebben ze mail gestuurd dat het cupding niet voorradig is ofzo.

Hier vandaag beetje offday....Tess is een beetje jengelig, ben er druk mee en vriend belt net dat ie uurtje later komt...

Wilde vanavond ff boodschappen halen bij Appie, maar dat ga ik nu dus niet halen...(mijn enige uitje van vandaag sniksnik).

Weer een dag voorbij gevlogen terwijl ik niks heb gedaan...

Wilde alle dozen, die in de schuur staan, uit de flat uitzoeken maar ben halverwege 1 blijven steken...Tess was het er nl niet mee eens.

En ik heb zoooooooooooo'n zin om te shoppen, kletsen en te borrelen met een vriendin...gewoon ff lekker een hele (zater)dag zonder Tess (is dat raar?)...kijk net in mijn agenda en dat is niet eerder dan volgende maand pas ergens.....boehoehoehoehoe.....

Zo, einde geklaag...

Tess heeft meegelezen denk ik want die slaapt nu....wat een lekker ding is het toch

Hippie, bij mij staan de kilo's ook stil....al een week of 2...dus er is nog hoop...na de BV ?

Hoewel ik me wel ff ga wegen morgenochtend...heb nu een broek een maatje groter aan en die lubbert opeens aan alle kanten.

Hoe lang blijft je moeder nu nog ?
Nee Sanne niet raar...en moet je ook gewoon doen! Je bent ook nog gewoon Sanne! Ik doe heel veel met Binck samen...ook shoppen maar heb zowel al met lief samen als met vriendinnen samen wat gedaan....heerlijk....
Bij ons was vaderdag vorige zondag Sanne, dus altijd de 2de zondag van juni. Viel dit jaar samen met de verjaardag van mijn vriend, dus die zijn dag kon niet meer stuk. CD'tje gemaakt met het liedje 'papapapa' van K3 op en een leuke kaart met een foto van hem en zijn dochter... Vriend zat met tranen in de ogen. Wel leuk om hem zo emotioneel te zien (wahaha, dochterlief liet net eentje 'vliegen', ik hoorde het tot hier (is toch wel een afstandje ). Schitterend ).
Hippie, ik heb dat ook hoor dat de kilo's er pas na de bv af gaan. Heb met de anderen wel eens een maandje echt minder gegeten, niet echt gelijnd mar alleen het nodige genuttigd maar ik viel geen ons af, kan ook eten wat ik wil en groei ook geen ons, dus dat laatste geniet vooralsnog mijn voorkeur, hahaha!!

Krijg van iedereen complimenten dat ik alweer zo slank ben en gewone kleren aan heb en geen buik heb, da's alleen maar fijn naturlijk maar koop mijn broeken dus wel een maat groter en wil echt over zo'n half jaar mijn eigen kledingmaat weer aan.

Ik dacht eerst ook dat afgelopen zondag vaderdag was, maar de kids hadden nog niets op school gemaakt en toen zag ik goed in de agenda en stond er een B achter vaderdag, dus inderdaad Fien bij jullie!!!
Doggie: Je klinkt al een stuk positiever dan vorige week.....Fijn he als je bezig bent om het beter te maken. Ik ben onwijs benieuwd naar die manueel therapeut....die Ishan had vandaag ook een beetje een jengeldag, maar omdat je ook die goede dagen hebt gehad kan je die ook weer beter hebben.

O ja...Ik heb een tricot slen...hele lange doek die je op een manier om moet knopen en dan kun je je kleine er op geloof 7 verschillende manieren in doen. Zal even een linkje zoeken waarop te zien is hoe wij hem hebben

http://www.babylonia.be/p ... _id=29&sub_id=111&lang=NL

Staan allemaal verschillende foto's van dragen, maar wij dragen hem er helemaal in...soort liggend erin....

Elza: Haha....Wij hadden hier ook al een discussie over vaderdag....Ik dacht namelijk ook dat het afgelopen zondag was....

Fien: Aha....nou snap ik de verwarring. Bij jullie was het al vaderdag. Leuk dat je vriend zo blij met zijn kadootje was....

Hippie: Grappig dat daar ook weer verschil in zit, dat bij jou de kilo's er pas af gaan wanneer je stopt met de borstvoeding. Hier zijn ze er echt af gevlogen en moet nog 3 kilo en dan ben ik weer op mijn start gewicht. Gaat wel een stuk langzamer hoor als de eerste weken. Laatste twee weken een halve kilo per week. Zullen wel de kilo's zijn die je hebt opgeslagen om door te geven aan je ukkie.....

Sanne: Draagdoek kun je altijd gebruiken. Gewoon lekker je kindje bij je. Ze kunnen bij je slapen, maar er zijn ook veel kindjes die gewoon wakker zijn en lekker in de draagdoek beetje naar mama of papa kijken en luisteren. Kunt ze ook heel lang gebruiken omdat je je kleine op heel veel verschillende manieren erin kund doen. Hier gebuiken we hem echt om Ishan te laten slapen en leggen hem er ook zo diep in dat hij ligt in de foetushouding...alsof hij weer terug in de baarmoeder is...Als hij zich eenmaal overgeeft vind hij het heerlijk en komt helemaal tot rust en slaapt zo twee tot drie uur.

Weet niet meer wie het vroeg, maar nee is niet heel vermoeiend...zit heel strak tegen je aan en het gewicht is heel goed verdeeld. Is nog altijd lichter als alle kilo's die ik met de zwangerschap rondzeulde haha......

Hier vandaag voor het eerst weer echt een eind wezen wandelen in de duinen. In het begin wel last van mijn heupen, maar leek wel over te gaan hoe verder we liepen. Ishan lag in de maxicosi op zijn speen (ja die heeft hji opeens door) te sabbelen en stiekum door hele kleine kiertjes te kijken naar fietsers die langs kwamen. Hondje heerlijk mee...ook helemaal gelukkig want die heeft het wel een stuk slechter sinds Ishan er is. Ishan was daarna zo moe dat hij niet in zijn bedje wou slapen (net als eerder) maar heerlijk bij papa in zijn armen wou slapen. Hier heeft hij anderhalf uur in gelegen en daarna nog anderhalf uur in de box verder geslapen. Daarna lekker in badje geweest en nog steeds helemaal kapot dus ligt al weer heerlijk in zijn bedje te slapen.

Van het weekend wordt het heel druk, dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat met onze kleine man. Morgen gaan we uit eten met een groep mensen voor mijn vaders verjaardag (wordt 60 dus hele happening) en gaat hij mee.....dus dat vind ik wel heel spannend.....Daarna blijven we logeren bij mijn ouders tot zondag en dan viert mijn vader het echt, dus wordt heel druk. Pas daarna weer naar huis. Hebben wel afgesproken dat als het echt niet gaat we gewoon eerder naar huis gaan, dus we zien het wel.

Weet niet of ik tijd heb voor het forum dus waarschijnlijk tot na het weekend......Fijn weekend iedereen.......
Thanx Helemi voor het adres...heb net een draagdoek besteld...had nooit gedacht dat ik dat zou doen of dat ik daar mee zou gaan lopen....maar ik heb echt het idee dat Tess zich verveeld overdag tussen de slaapjes door...en als ze van die dagen heeft dat ze weinig slaapt dan word ik daar niet blij van Ben ik net op zolder.....kan ik weer 2 trappen naar beneden...wel goed voor de lijn maar ook wel een beetje irritant soms.

Ze geeft dan eerst van die (aandacht)kreetjes (net een kraai) en dat gaat dan over in huilen vaak...de laatste dagen heeft ze vooral tussen 8 en 10 uur 's avonds d'r huilmomentjes dus misschien helpt zo'n draagdoek dan ook...kan ik ook weer 's rustig tv kijken

Klinkt spannend je weekend...hoop dat je mannetje het goed gaat doen ondanks de drukte....wel zo relaxed voor jullie !

Ik heb zaterdag een bbq van 5 tot 11 uur 's avonds (precies Tess d'r mindere uurtjes) met 25 man/vrouw dus ben ook benieuwd hoe dat gaat.

Fijn weekend alvast !
Zo, ik kan eindelijk weer op het forum. Drie dagen lang kreeg ik elke keer een foutmelding als ik een pagina verder wilde gaan of een bericht wilde versturen.

Ga nu eerst Rick even lekker badderen, zelf douchen en dan even bijlezen..!!!

Het gaat hier trouwens fantastisch.... borstvoeding loopt (of stroomt) als een trein, de andere kids zijn stapelgek op hun broertje en Rick is een heerlijk tevreden mannetje.
Sanne: Je moet er wel even aan wennen maar als je eenmaal gewend bent is het echt heel fijn. Is ook echt heel leuk om iedere keer naar binnen te gluren naar je kleine. Ik zal eens wat foto's op prive zetten van Ishan en de draagdoek.......

Daarna maar gauw inpakken....wordt een hele volksverhuizing haha....alsof je op vakantie gaat. Waar je eerst wat schone onderbroeken mee zou nemen ligt nu de hele kofferbak van de auto vol.......
Ze staan er op........Nu gauw inpakken
hahaha, helemi, ja een hele volksverhuizing voor 1 klein baby'tje!!!

Meestal vergeet je dan je eigen dingen!!

Veel plezier dit weekend en w.s. gaat het heel goed en als je thuis bent krijgt hij een terug slagje, maar goed dan maar even een jengel dag en dan is dat ook weer klaar.

Midejo, fijn dat het zo goed gaat. Lekker genieten dus, je hoeft je niet te vervelen hé?? Maat het valt ook wel mee vind ik 4 kids, het "loopt" allemaal wel en je bent veel sneller gewend dan met de eerste.

Vanavond midzomer avond braderie in de stad, ga ik met mijn moeder heen even lekker slenteren!!

Zo weer in de startblokken om zoonlief op te halen en eerst nog even langs de bakker en slager (ligt op de route) en vanmiddag weer kraamvisite, wel gezellig.
Even ego..moet nog bijlezen...

Vanmorgen met BInck naar consultatieburo geweest....Hij weegt inmiddels 5775 gram!! en is 63.5 cm!! Hij groeit als kool maar wel keurig binnen zijn eigen groeicurve zeg maar en net boven gemiddeld dus prima...

Verder zijn huidje...tja ze konden het niet helemaal thius brengen...er is nu twijfel over allergie??? Maar goed dan zou hij ook huilerig etc. moeten zijn en dat heeft hij totaal niet....lijkt er totaal geen last van te hebben...zit niet alleen in gezicht maar ook in nek, op borst en armen....huid voelt wat ruw....

Nu begonnen ze over pepti...??? Ja moest ik dan maar gaan proberen en bonnetjes bewaren want kon in terugkrijgen? Nou om het geld gaat het niet maar had echt zoiets van zullen we eerst nog ff afwachten? TOt 8 weken kan het allemaal hormonaal zijn en dat is hij volgende week....

Heb nu afgesproken Tot eind volgende week te wachten (en niets meer met zwitsal te doen) en als het dan niet over is over te gaan op dat om te kijken of het scheelt. Heb net ook gelijk maar alle nieuwe kleertjes inwasmachine vast gedaan, wasmachine zelf goed schoongemaakt en ff heel goed opletten...we zullen zien. Gekke is da thet gewoon ene dag amper is en dan soms opeens er weer is....

En toen die prikken...2...in elk been 1. Hij lag daarvoor gewoon te pitten in nakie op kussen daar en is ook daar zo relaxed (schijnt dat ze dat ewl anders meemaken hahah) maar toen kreeg hj die prik. Mijn god...ik heb echt zitten janken. Vond het zo zielig....de eerste prik krijste hij ff maar trooste hem en gelijk weer stil. Maar toen die tweede....nog harder krijsen...ook toen had ik m binnen no time stil maar ik zelf zat echt te snikken.....dat gevoel wat over me heen kwam. Dat hij pijn heeft...pfffffffffff wat een klote gevoel.

Voelde me echt een trut maar goed....kon het niet tegenhouden....dus succes dames voor die nog moeten
Wij hadden overigens ook het plan om dit weekend weg te gaan...vrienden zitten in drente in hof van saksen....kent iemand het? ...enne gaan daar weekend heen...hebben daar zon groot huis dus ruimte zat. Maar ff kijken hoe het met Binck loopt....
Na een paar dagen aanrommelen en tegen de muren opvliegen heb ik een nieuw voedingsschema bij Tirza geïntroduceerd om mezelf wat meer vrijheid (en slaap) te geven en dat lijkt wel redelijk aan te slaan. Geef nu bv rond 7.30, 11.30, 13.30, 16.30, 19.30 en 22.30. Vannacht heeft ze na die laatste voeding tot 5 uur geslapen. Dus ik ben dik tevreden. En nu kan ik na de voeding van 19.30 lekker even naar mijn paarden om te rijden en is papa thuis bij het meisje. Heb het echt nodig, even met mijn kop in de wind en bezig met andere dingen dan baby, poepluiers en zorgen dat ze goed slaapt... We hebben meteen ook een vakantie geboekt. We gaan over twee weken lekker een weekje naar Schiermonnikoog. :-)

Wat betreft de kilo's: bij mij zijn ze eraf gevlogen. En eigenlijk te hard ook. Ben een kilo lichter dan voor mijn zwangerschap! Moet echt opletten, want 57 kilo is bij mijn lengte eigenlijk te weinig... Maar heb soms nauwelijks tijd en rust om even goed te eten. Hebben jullie dat niet?

Helemi> Fijn weekend!!!

Sanne> Ben benieuwd of de draagdoek bevalt. Hoor het graag! Ik heb zo'n bjorn-zak en een lodger-shelter. Maar dat is toch net weer even anders he?

Fien> Niet normaal soms he, hoe hard die kleintjes winden kunnen laten. Soms schrik ik gewoon. En laatst zat ik midden in de nacht (nachtvoeding ) mijn man uit te foeteren dat hij zo aan het stinken was en dat ie het raam open moest zetten. Bleek later dat het Tirza was geweest.

Hippie> geef jij 's avonds dan een flesje met bv of met fv? Maakt dat echt verschil? Of is dat maar een fabeltje. Krijg hier namelijk wel eens het idee dat de flessekinderen langer slapen 's nachts?

Zo, verder weet ik het even niet meer. Ga maar even de was ophangen en het huis verder kuisen.
Oh, snok! Erg he, die prikken. Ik was er afgelopen woensdag ook helemaal grijnzig van tegen die vrouw daar. Tirza deed precies hetzelfde als Binck, als ik het zo lees. Echt zo'n pijnhuil! Die had ik niet gehoord nog... Zooooo sneu. Moet er nu bijna weer van huilen.

Tirza woog trouwens 4900 en was 56 centimeter. Wat een verschil he! (En ze is nog wel een van de oudsten!!)
Ff snel voor Snok een RR... oh meiden ik zie er ZO tegenop, die prikken!!! Joy heeft al enorm veel hielprikjes gehad in het ZH vanwege de bloedsuiker en daar zat ik al met tranen!! Ze prikten en knepen zo hard dat ze nog een tijd met blauwe hieltje heeft gelegen. Ik weet dat het moet, die prikken maar damn... kan ik ze dan niet krijgen???
Nee hier idem...m nog nooit zo gehoord. Net ook weer ff met m gezeten. Hij ligt nu echt in beetje te huilen/jammeren....hoop dat hij in slaap valt....als ik hem vasthou en knuffel is hij stil en lacht hij zelfs....geen koorts dus tja....maar ff afwachten. Jeetje...Binck is reus bij haar vergeleken...vooral qua lengte..,.en ze is ook nog eens 10 dagen ouder....maar goed...tis een jochie en bij jou een dame dus maar goed ook
Ja Elza ik had het ook graag overgenomen...tis echt zielig...m nog nooit zo gehoord. GELUKKig GAUW stil en slapen...maar nu toch wel wat huilerig....herken dat niet....gelukkig laat hij zich wel troosten
Spekdijtjes heeft ze evengoed al! Maar Tirza heeft trouwens na die prik ongeveer 24 aaneen geslapen! Dat kan dus ook...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven