Mei muts, jouw muts?

woensdag 9 mei 2007 om 21:08
Ja zeg, dat van dat kotsen vind ik ook raar. Maar aan de andere kant, misschien zat hem gewoon wat dwars. Balen van die shirts.
Wb de dvdspeler in de auto; ik had er nog nooit van gehoord tot mijn
ouders aanboden er een voor de kinders verjaardag te geven, vond ik wel
een goed idee. Wij gaan dus mét dvd naar La France, ik vraag me alleen
af of 't zin heeft want mijn kinderen zijn helemaal geen tvkijkers!
Zo. Ik ben er verder klaar mee vandaag. Ongesteld, zere benen, mokkig
en moe. Ik ga nog ff een stukje schrijven voor mijn weblog en dan
lekker in bad.
Wb de dvdspeler in de auto; ik had er nog nooit van gehoord tot mijn
ouders aanboden er een voor de kinders verjaardag te geven, vond ik wel
een goed idee. Wij gaan dus mét dvd naar La France, ik vraag me alleen
af of 't zin heeft want mijn kinderen zijn helemaal geen tvkijkers!

Zo. Ik ben er verder klaar mee vandaag. Ongesteld, zere benen, mokkig
en moe. Ik ga nog ff een stukje schrijven voor mijn weblog en dan
lekker in bad.

woensdag 9 mei 2007 om 21:14
Geen idee of dat na de zwangerschappen anders zou zijn, maar dat het van de hormonen komt lijkt me niet heel onwaarschijnlijk, ik had die klachten zo ongeveer van de pil, vooral de hoofdpijn was een opluchting, dat die opeens weg was. Had echt geen idee dat het daarvan kwam.
Ik heb de Hema ook niet meer gehaald, overdag kwam het er niet van en vanavond regende het. Ik had toch niet echt iets nodig, al was ik vast alsnog met een tas vol dingen thuisgekomen als ik wel was gegaan.
Pammie's tip, stamppot, opgevolgd, maar ze vond de zuurkool stamppot helaas geen succes, alleen met veel appelmoes ging er nog iets in. Ik vond hem wel lekker, vond het echt weer voor zuurkool.
En vanavond zaten we op de bank met een verse gevulde koek en chocomel met slagroom.
Balen zeg, van die stiftvlekken. Kinderen en viltstiften, geen combinatie
. Hopelijk krijg je het er nog uit!
Ik heb de Hema ook niet meer gehaald, overdag kwam het er niet van en vanavond regende het. Ik had toch niet echt iets nodig, al was ik vast alsnog met een tas vol dingen thuisgekomen als ik wel was gegaan.

Pammie's tip, stamppot, opgevolgd, maar ze vond de zuurkool stamppot helaas geen succes, alleen met veel appelmoes ging er nog iets in. Ik vond hem wel lekker, vond het echt weer voor zuurkool.
En vanavond zaten we op de bank met een verse gevulde koek en chocomel met slagroom.

Balen zeg, van die stiftvlekken. Kinderen en viltstiften, geen combinatie

woensdag 9 mei 2007 om 21:30
Zuurkool Ik eet echt alles maar zuurkool... yuk.
Ik heb een rare kotser, waarschijnlijk zat het hem ook dwars, toen hij overgegeven had was hij meteen ontspannen. Hij heeft nog geslapen tot half 4. Hij is echt onwaarschijnlijk lief voor zo'n gepokt kind. Heb hem nog geen één keer zien krabben.
Ik wilde nog iets schrijven...
Ik heb een rare kotser, waarschijnlijk zat het hem ook dwars, toen hij overgegeven had was hij meteen ontspannen. Hij heeft nog geslapen tot half 4. Hij is echt onwaarschijnlijk lief voor zo'n gepokt kind. Heb hem nog geen één keer zien krabben.
Ik wilde nog iets schrijven...

woensdag 9 mei 2007 om 21:34
Voor Remma dat ze de mannetjes overleefd heeft: ik doe het niet na.
*; voor Pammie voor: spugend kind, stiftvlekken en hormoonellende. Ik heb de pil altijd zonder problemen geslikt, maar na de bevalling blééf ik doorbraakbloedingen houden, bere-iritant. Ik gooide het op ouder worden, maar jij bent een stuk jonger Pam, dus het kan idd best post-zwangerschapsgedoe zijn. het kan overigens ook andersom: vriendin die eerder nooit goed op pil reageerde, slikt nu, na zwangerschap, zonder problemen.
*; voor Elessie met haar hormonen en andere ellende.
*; voor Citro en de rest natuurlijk
Vandaag dus naar Belgie geweest. Zou om half 8 de trein hebben: die ging niet, locomotief stuk. :?daarna een trein een uur later, zodat we (collega en ik) 'al' om half 12 in Mechelen waren, waar we wel 3 uur iets nuttigs hebben gedaan. Daarna weer drie uur met bus en trein terug: hoezo tijdsverspilling! Maar ja, was ook meer beleefdheidsbezoekje/ gebaar-van-goede-wil dan echt belangwekkend. en het betrof onderwerpen die beter 'live' te bespreken waren dan over de mail, dat dan weer wel. was gelukkig wel redelijk op tijd dus terug. Kan alleen geen trein meer zien.
*; voor Pammie voor: spugend kind, stiftvlekken en hormoonellende. Ik heb de pil altijd zonder problemen geslikt, maar na de bevalling blééf ik doorbraakbloedingen houden, bere-iritant. Ik gooide het op ouder worden, maar jij bent een stuk jonger Pam, dus het kan idd best post-zwangerschapsgedoe zijn. het kan overigens ook andersom: vriendin die eerder nooit goed op pil reageerde, slikt nu, na zwangerschap, zonder problemen.
*; voor Elessie met haar hormonen en andere ellende.
*; voor Citro en de rest natuurlijk
Vandaag dus naar Belgie geweest. Zou om half 8 de trein hebben: die ging niet, locomotief stuk. :?daarna een trein een uur later, zodat we (collega en ik) 'al' om half 12 in Mechelen waren, waar we wel 3 uur iets nuttigs hebben gedaan. Daarna weer drie uur met bus en trein terug: hoezo tijdsverspilling! Maar ja, was ook meer beleefdheidsbezoekje/ gebaar-van-goede-wil dan echt belangwekkend. en het betrof onderwerpen die beter 'live' te bespreken waren dan over de mail, dat dan weer wel. was gelukkig wel redelijk op tijd dus terug. Kan alleen geen trein meer zien.

woensdag 9 mei 2007 om 21:44
Ha, rubber, het manneke dat ontstaan is m.b.v. rubber heeft vanmiddag zijn verjaardagsfeestje gehad
Wij hebben een probleem hier. Remman heeft andere baan aangeboden gekregen, 1 uur reisafstand, dus 2 uur per dag kwijt. Ik weet dat het niets is in vergelijking met wat Nippo eerst deed, maar echt blij ben ik er niet mee.
Wij hebben een probleem hier. Remman heeft andere baan aangeboden gekregen, 1 uur reisafstand, dus 2 uur per dag kwijt. Ik weet dat het niets is in vergelijking met wat Nippo eerst deed, maar echt blij ben ik er niet mee.

woensdag 9 mei 2007 om 21:49
Ik had vandaag trouwens weer een leuke bij de apotheek Sok. Ik kwam daar met waterpokken-kind en wilde iets om hem mee in te smeren. Kreeg ik Calendulan-emulsie mee van VSM. Lees ik thuis de bijsluiter, staat daar expliciet in dat je het alleen op een intacte huid mag gebruiken. Ik apotheek gebeld want hij heeft ook al korstjes. Zij moest het ook weer navragen aan de apotheker maar ze raadden het met toch af om het op de korstjes te smeren. Er was nog niet voldoende onderzoek naar geweest. Tsja, da's wel lastig. Maar hij gaat er niet dood aan als ik het wel doe, daar was ze vrij zeker van :P
woensdag 9 mei 2007 om 21:53
quote:Ik had vandaag trouwens weer een leuke bij de apotheek Sok. Ik kwam daar met waterpokken-kind en wilde iets om hem mee in te smeren. Kreeg ik Calendulan-emulsie mee van VSM. Lees ik thuis de bijsluiter, staat daar expliciet in dat je het alleen op een intacte huid mag gebruiken. Ik apotheek gebeld want hij heeft ook al korstjes. Zij moest het ook weer navragen aan de apotheker maar ze raadden het met toch af om het op de korstjes te smeren. Er was nog niet voldoende onderzoek naar geweest. Tsja, da's wel lastig. Maar hij gaat er niet dood aan als ik het wel doe, daar was ze vrij zeker van :Ptsja, een lastige: tis nl ong het enige dat je mag geven tegen jeuk aan kinderen onder de twee. ik weet zo 1-2-3 niet waarom je het niet op een niet-intacte huid mag smeren: zou kunnen zijn vanwege infectierisico of vanwege verhoogde opname van 'werkzame' stof.
woensdag 9 mei 2007 om 21:57