2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
quote:Vera77 schreef op 17 juni 2009 @ 12:50:

Ik heb hetzelfde met die kleding. Alles is te krap door die mega-borsten, of te kort omdat het optrekt, of je ziet de pads er doorheen... JA! Wie verzint dáár eens wat op? Die lelijke pads in een wat dunner shirtje.... Nog een leuke bijkomstigheid van de BV
michigan je hebt ook lilypads geloof ik, geen idee of je die minder ziet daar heb ik helaas nog geen verstand van maar misschien is het wat...?

Qua kv kan ik je niet super goed adviseren, hoe lang red je het nog met je voorraad? Zou het een idee zijn om in het weekend als je vrij bent 1 of 2 keer extra te kolven? Mogelijk krijg je zo nog wat meer productie..? Is maar een ideetje

x Floortje
Hmm, Michigan, voor de bv moeders een moeilijk dilemma, maar omdat ik flesvoeding geef (klinkt beter dan kv) klinkt het voor mij niet als een probleem. Mijn uk vindt de fv heerlijk en voor mijn gevoel is daar ook niks mis mee, maar als je bv hebt gegeven kan ik me voorstellen dat dat anders voelt, maar ik ben er al helemaal aan gewend.

Heb zelf ook een dilemma. Mimpje, jij zegt dat je tussen 8 en 11 ook nog even gaat slapen. Fijn om te horen, want dat doe ik dus ook en voel me er soms zo lui en slecht door. Ik ging vannacht om 0.00 naar bed, om 06.00 gevoed en om 09.00 uur weer. Maar om 09.00 uur zat ik nog steeds te knikkebollen, dus ben daarna samen met uk weer naar bed gegaan tot 11.15 uur. Ben ik nou heel erg? Hoeveel slapen jullie per nacht en hoe laat gaan jullie naar bed. In jullie ochtendrituelen las ik hoe vroeg jullie wel niet op staan. Dat moet ik straks natuurlijk ook als ik weer ga werken, maar ik ben bang dat dat voor mij veel te vroeg is, ik heb gewoon veel slaap nodig en vroeg naar bed gaan ben ik erg slecht in, maar ja, misschien moet ik dat dan toch maar doen. Ben benieuwd naar jullie nachtrituelen, haha, is weer eens iets anders dan ochtendrituelen.
Jobje, heeeeeeeel gauw uitschakelen dat gevoel dat je erg bent!!!!!! Je bent nog niet zolang geleden bevallen hoor. Ik adviseer vrouwen altijd om tot zo'n 6 weken elke middag tussen 13 en 15uur te gaan liggen/slapen. Je hersteld zo veel sneller van de bevalling!

Ik vind het al heel knap dat je het tot 00.00 volhoudt hoor! Ik ken er genoeg die rond 22.00 uur hun bedje induiken en dan eruit komen voor een voeding maar toch slapen tot circa 9uur!

echt niet lui voelen hoor!

x Floortje
Floortje, wat balen dat de eerste tekenen van een ongesteldheid er zijn. Toch blijf ik nog voor je duimen. Balen van de markt, maar volgens mij als je je huis goed prijst en het ziet er goed uit, kun je het volgens mij ook zo weer kwijt zijn.

Teddy, toch weer wat gerustgesteld of niet? Fijn om te weten dat je harstikke goed gehandeld hebt. Nu maar hopen dat het ook echt de verkoudheid is en dat het medicijn gaat werken, maar volgens mij twijfelt niemand daaraan.

Mimpje, fijn om te lezen dat je steeds rustiger wordt bij het idee dat mini op zijn buikje slaapt. Dan is het goed toch?

Michigan, ik had er wel last van maar niet zo extreem als nu. Het lijkt wel of het e.e.a. versterkt wordt door het zwanger zijn. Heb net de beschrijving gelezen van de medicijnen, maar die zijn heftig. Dus echt alleen in het weekend of als ik er heel erg last van hebt, want je mag niet autorijden ermee.

Zo, de eerste 2 plassen zitten in de flessen. Rossiaman heeft net vaders voor vaders geplast
Teddy, hopen dat de druppels snel werken en dat mini geen last meer heeft van verslikken.

Floor, klinkt niet zo positief voor deze maand dus . Net was Rossia zegt: scherpe vraagprijs, goede foto's, goed verhaal en dan is een woning nog best te verkopen hoor. En eerst even door de woning om minpuntjes weg te werken, ook niet onbelangrijk.

Michigan, wat ik je adviseer is om lekker buiten in de tuin te gaan klungelen, of boven stofzuigen of even een boodschap doen, anders heb je zo de neiging om haar aan te leggen. Je hoeft je niet schuldig te voelen om haar bij te voeden met kunstvoeding. Je doet haar daar geen tekort mee! Je hebt er alles aan gedaan om genoeg te kolven. Wat mijn ervaring is is dat je enorm opziet tegen het moment dat die eerste fles kunstvoeding erin gaat. En achteraf valt het echt reuze mee. En dat was zo met iedere voeding die ik ging afbouwen en achteraf dacht ik: oh, heb ik me daar nou zo naar om gemaakt?

Rossia, joehoe de eerste plasjes in de flesjes! Die maatbeker moet je bewaren, is superhandig als je straks bevallen bent om te spoelen na het plassen. Of om pannenkoekenmix in te doen

Jobje, ik heb de eerste 6 weken ook geslapen tot 10.00 ot 11.00 's ochtends. Ik had het echt nodig maar voelde me tegelijkertijd een enorme luiwammes. Tot de dag komt dat je wel de behoefte hebt om eerder op te staan. En echt, je kunt straks op tijd zijn op je werk, al heb je nu nog geen idee hoe. Dat komt allemaal met de tijd. Heb je nog lekker gewandeld vanmiddag? En wat klinkt het lief hoe jobman met jullie kleine meid omgaat, en dat hij jou zulke complimenten geeft.
Floor, bel anders een andere makelaar. Je moet er wel eentje hebben die enthousiast is over jullie huis, anders kan hij/zij nooit een potentiele koper enthousiast maken!

Oh ja, onze fietsen zijn er!!!!!!!!!! Joehoe, morgen ophalen.
Hoi meiden,

Wilde even melden dat hier het bloeden is begonnen. Heb nu dus zekerheid en ben toch blij dat het spontaan op gang komt. We hebben besloten om sowieso t/m eind augustus niet met zwanger bezig te zijn. In september zien we wel verder. Morgen om 10:00 een gesprek met de gyn. waarschijnlijk over wat we nu verder willen.

Floor, heel veel sterkte voor jou weer, het blijft KUT! Maar we blijven in de onderste tabel stand houden hoor!!
Even snel want ik ben moe en moet morgen weer werken....

Ann wat is dit ontzettend vervelend (en dan zeg ik het nog netjes). Maar fijn dat jullie samen een besluit hebben genomen. Succes morgen bij de gyn, ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Floor grrrr balen!!! Ook een dikke voor jou. Gatverdamme wat stom zeg. En dan ook nog zo;n makelaar die niet helemaal enthousiast is.

En dan ook alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, was het helemaarl vergeten. Sorry!!!

Michigan ook hier een fv moeder, naar mijn idee is er dus ook niets mis mee maar kan me voorstellen dat het voor jou lastig is. Sterkte met je beslissing!

Rossia hoe heb je de lucht in de flessen ervaren? Als ik niet misselijk was geweest in die eerste maanden was ik het daar wel van geworden. Ennuh pas op met wegbrengen he, ze zijn niet helemaal antilek. (Achter in de auto iets te scherpe bocht op de rotonde .....bah!)

En Jobje, foei!! Voel je alsjeblieft niet lui en slecht, ik ben nu 12 weken geleden bevallen en ik trek het echt niet elke dag om 23.00 de laatste fles en om 7.00 weer fris en fruitig. Dat huishouden kan me dus af en toe gestolen worden en dan duik ik er nog even lekker in. Gewoon doen je hebt je rust hard nodig! Ik moet nu met werken ook mijn ritme gaan vinden, maar dat komt wel. Zal dan op mijn vrije dagen wel meer slapen want ook ik heb veel slaap nodig bij mij is dat chronisch dus zal ook wel nooit over gaan, niets aan te doen!

Wel erg lekker trouwens dat je s nachts tussen 24.00 en 6.00 geen voeding meer hebt zitten!

Nu ga ik slapen, zit te knikkebollen. Morgen een lange dag zonder mini van 7.30 tot 23,00....slik. We hebben een feestje nml.

Nou dames tot zaterdag maar weer. Liefs
Ellein veel fietsplezier!!
Goedenavond!

Ellein, ik heb ook 1 knuffel bij elkaar kunnen sparen. We hebben de rode. Ik ben daarna die winkel maar een beetje gaan mijden, anders zou ik in de verleiding komen om er nog 1 bij elkaar te sparen. Ongelooflijk hoe dat soort stomme acties je koopgedrag kunnen beinvloeden!

Floor, fijn dat het gesprek met de gyn positief was. En wie weet gaat de clomid nog werken en hoef je niet te spuiten. Ik hoop het zo voor je! Leuke dag gehad verder, gisteren?

Bah, lees nu dat het waarschijnlijk niet gelukt is deze maand. Dikke voor jou. Ik hoop echt dat het snel mag lukken. Ook jou is het zo gegund!!

Gorgi, nu al de vlokkentest gehad? Gelukkig is alles goed gegaan, dat is alvast een pak van je hart toch? Ik duim voor je dat de uitslag straks goed is. Helaas nog even wachten. Spannend hoor. Wist je eigenlijk dat je die test gelijk zou krijgen?

Teddy, jeetje wat een eng verhaal zeg! Er zat dus waarschijnlijk toch iets vast in haar keeltje. Bah, wat vervelend om je kleintje zo te moeten zien. Ik doe bhv op mijn werk en daar heb ik geleerd dat je een baby dan op je arm/hand kan leggen (met buikje naar beneden) en dan voorzichtig op het rugje slaan met vlakke hand. Niet te hard natuurlijk. Maar sowieso wel heel goed dat je gelijk actie hebt ondernomen. Heel adequaat!

O, Teddy, lees nu dat het nog een keer gebeurd is! Heftig hoor. En Teddyman heeft precies gedaan zoals ik hierboven beschreef. Heel goed dus. Wat ontzettend irritant van die huisartsenpost. Ik vertelde het net aan Veraman en hij zei dat het misschien kroep is. Hij heeft het vroeger ook gehad. Als ik google lees ik idd symptomen die op die van jouw mini lijken.

Missc, nee, koopziekte krijg je vooral na de bevalling! Of was er een andere reden dat je nog weken vrij bent daarna? Ik ga zo je foto’s bekijken!

Ons meisje heeft tot ongeveer 4 maanden gewoon onder dekentje (in dekbedhoes) gelegen, daarna in slaapzakje onder de deken. Overdag en in de nacht. Vooral omdat ze nu zo snel omdraait, dat gaat haar moeilijker af in een slaapzakje.

Qua matras hebben wij ook een goedkope gekocht met een aerosleep matje.

Mimpje, je eerste werkdag is dus voorbij. Valt mee he? En idd lekker kletsen over je kleine man. Dat gaat nog wel even door hoor. En volgens mij gaat jullie uk ook die van ons inhalen qua gewicht! Hoe lang is hij nu?

Rossia, herkenbaar!!! Leuk he, zwanger zijn?

Nee, serieus. Ik had het ook altijd rond etenstijd. Ik nam gewoon een klein beetje. Na 12 tot 16 weken (jaja, ik ben wel goed in hoop geven he?) ben je ervan af en kun je alles qua eten weer inhalen. En dat ga je doen ook, dat kan ik je beloven!

Over Seabert zou ik me geen zorgen maken, die krijgt alles eerst. Zelfs als er niet genoeg voor jou overblijft. Kwestie van prioriteiten ! O ja, inderdaad zwangerschapsvitaminen zoals Teddy al zegt. En die slik je al lees ik nu....

Jobje, leuk he als je je man van een heel andere kant leert kennen? En geniet lekker van het wandelen!

En ik vond dat ik ineens veel meer tijd kreeg toen ik naar 6 voedingen ging. En helemaal toen ik naar 5 voedingen ging. Even volhouden dus!

Qua nachtrituelen... ik ging toendertijd om 00:00 voeden en lag er dus ook pas 0:30 in. Dan meestal 6-8 uur later weer voeden. Slopend! Maar ik kon gewoon niet slapen overdag. Ik was dan ook doodop. Dus... als je het kan, overdag slapen, dan doen!! Niet schuldig voelen, het duurt echt nog wel even voor je er weer helemaal bovenop bent!

Nu ga ik trouwens meestal om 23 uur voeden en slaap dus maar 7 uur. Niet echt voldoende, maar ik red het wel.

Michigan, is een keer extra kolven op de dag niet mogelijk? Ik red het ook niet met de gewone kolfsessies, maar met een keer extra red ik het wel. (Vandaag zelfs exact 5 maanden volledige bv) Als je een flesje fv geeft, zou ik in plaats daarvan wel kolven, anders gaat je productie nog meer achteruit. Veraman heeft het ook wel eens voorgesteld, maar ik wilde er niks van weten (niks ten nadele van fv, maar ik ben erg fanatiek geworden merk ik). Gelukkig red ik het nu goed met die keer extra kolven.

Ann, jeetje... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Ook voor morgen.

Hier gaat alles redelijk goed. Vandaag een cursus gehad, de dag vloog voorbij. Morgen nog 1 dagje werken en dan weer weekend. Heerlijk. Ziekenhuis heeft nog niet teruggebeld, grrr! Ik belde eind van de middag maar er wordt niet opgenomen. Uk heeft nog heel waterige ontlasting en net zat er weer een zweem rood in.... Ik ga morgen maar weer bellen, hopelijk krijg ik nu wel een arts aan de lijn!

Ik ga voeden en slapen!
Oeps... en weer een pagina vol!
Goedemorgen,

Ik ga aan het werk, en weer met pijn in mijn buik. Mimpje zit nu het flesje te geven dat ik al 12 weken lang doe....en ik heb het echt even moeilijk.

Fijne dag allemaal!
Ann, shit zeg dat de miskraam nu toch een feit is, maar prettig dat je lichaam het zelf doet en er geen medisch ingrijpen nodig is. Succes straks bij de gyn en een dikke .. geen makkelijke periode voor jou!

Floor, voor jou ook een dikke :hug:! Balen dat je toch ongesteld lijkt te worden!

Wat Ellein zegt is inderdaad een goeie: laat nog even een andere makelaar langskomen. Diegene moet wel zo enthousiast zijn, dat hij/zij het huis goed kan verkopen.

Ach arme Mimpje.. niks aan hè om dan de deur uit te moeten en de kleine thuis te laten! gelukkig is ie lekker bij Mimpjeman, die zal 'em ook vast veel vertroetelen.

Jobje, hou eens even heel snel op met je schuldig voelen!!! Ten eerste is het helemaal niet relevant hoevoel de andere dames sliepen zo vlak na de bevalling; iedereen doet wat ie zelf nodig acht en ten tweede is het nog helemaal niet lang geleden dat je bevallen bent en slaap je 's nachts veel minder dan normaal. Geen wonder dat je bekaf bent en de behoefte hebt om bij te slapen, ik zou er heerlijk aan toe geven nu het nog kan!!

Wat fantastisch dat Jobjeman zo lief is met de kleine en voor jou!!

Vera, wat superirritant dat het zkh weer niet heeft teruggebeld! Hopelijk knapt ukje snel op!

Teddy, fijn dat ze je op het cb zo serieus namen en de ha-assistente dus ook. Hopelijk helpen de druppels het slijm wat losser te maken zodat ze zich niet meer verslikt!

Fijn n mamadagje vandaag, toch??

Ellein, leuk dat de fietsen er zijn! Veel plezier dit weekend ermee (ohnee, de kleine kan toch nog niet op de fiets?)

Michigan, wat moeilijk hè, dat eerste flesje flesvoeding.. tja, het eerste stapje naar zelfstandigheid hè. Maar het zal zeker n kwestie van wennen zijn, denk idd dat t goed is dat ze dat flesje van papa krijgt en niet op het kdv. Succes!!

Rossia, lekker gegeten gister??

Ik heb sinds 2 dagen wat last van brandend maagzuur, met name 's avonds. Erg vervelend. Verder gaat t goed. Gisteravond info-avond in zkh over bevalling en alles eromheen, best nuttig! Nu nog n dagje werken en dan heerlijk weekend!!

Fijne dag allemaal!
goedemorgen

jeetje wat is er veel geschreven gisteravond...even rustig teruglezen

michigan ik zou het gewoon proberen met de kv. er is niks mis mee om uk daar vast aan te laten wennen. ik verwacht niet zoveel problemen hoor. als ze wel al aan een flesje gewend is dan zou de smaak misschien wat anders zijn, maar als ze honger heeft drinkt ze wel. en je gevoel kan ik me voorstellen, maar je doet haar niets te kort. ik heb er ook heel veel moeite mee gehad om mini haar eerste flesje kv te geven. niet omdat ik vond dat ik haar tekort deed maar omdat ze daardoor mij 'niet nodig' had. nu weet ik niet beter....

jobje er is niets mis mee hoor om nog even lekker in bed te kruipen. Dat heeft je lichaam gewoon nodig. Dat deed ik ook en nu nog steeds. als ik vrij ben ga ik naar de fles van 7 uur ook nog een uurtje slapen, soms langer, En zeker in het begin. Je bent net 3 weken geleden bevallen. pak die rust zovaak je kunt. en ga je daar zeker niet schuldig of lui of wat dan ook door voelen.

Tegen de tijd dat je aan het werk moet zit je waarschijnlijk al in een ritme en wordt het steeds makkelijker. En als jij veel slaap nodig hebt zou jobman de eerste of laatste voeding van je kunnen overnemen zodat je of kan blijven liggen of op tijd naar bed kunt gaan

rossia, hahaha vaders voor vaders

ellein joepie lekker fietsen het weekend!!

ann meid nu heb je duidelijkheid, maar wat K zeg. wel 'fijn' dat het spontaan op gang is gekomen. Snap dat je even afstand neemt. succes en sterkte bij de gyn zo

vera ik ga eens even googelen op kroep. tnx voor de tip

en wat raar dat het ziekenhuis nog steeds niet terugbeld zeg! en nog steeds geen verbetering in de luiers dus....hopelijk krijg je nu wel een arts te spreken

hier gaat het redelijk goed. heb mini's matrasje wat verhoogd en druppels gehaald. Verder haal ik steeds haar neusje leeg met een pompje en krijgt ze neusspray. Deze combi lijkt wel te werken. Vanmorgen verslikte ze zich weer maar ze kon het nu makkelijker ophoesten. Dus het slijm is wel wat verdund, We houden haar goed in de gaten. Wel is ze sneller moe, maar das logisch.

zo volgens mij ben ik weer bij

nu even ontbijten
cross missc...hoi goedemorgen

balen van dat maagzuur. vies he? vanillevla eten, warme melk drinken of aan de rennies.
vera heb ik even gekeken naar kroep, maar denk toch dat het wat anders is. Ze hoest niet en piept niet bij het ademhalen. tis wel iets om te onthouden. dankjewel
Goedemorgen!!

Zijn we van Yolanthe af, moeten we een hele week naar Lisa kijken. Oke, beter dan Yo, maar nog niet dat ik denk van jeeeee.

Ellein, hahaha, bewaren voor de pannekoekenmix. Weet niet of Rossiaman nog een pannekoek eet dan... Zag er geen maten instaan trouwens. Eerste bus is wel vol. Wat heerlijk dat de fietsen er zijn. Ik weet wat jij gaat doen dit weekend!

Floortje, ben het wel eens met Ellein, als je makelaar niet enthousiast is, hoe moet hij dan jullie huis verkopen. Ik zou ook even verder gaan kijken dan.

Lieve Ann, wat verschrikkelijk dat het nu toch op gang is gekomen. Ben heel benieuwd wat de gyn zegt. In ieder geval denk ik veel aan je ! Heel veel sterkte en niet gek hoor dat je even rust neemt daarna.

En weer een roman van Vera, je bent goed bezig. Wat zwaar irritant dat het ziekenhuis je nog niet gebeld heeft. Ik zou echt furieus worden. Je wilt toch gewoon duidelijkheid en weten wat er aan de hand is.

Mimpje ! Succes vandaag.

Missc, fijn zo'n info avond. Jij mag gewoon nog in ons "dorp" bevallen of moet je naar de andere? Echt balen van het maagzuur. Hoor toch ook wel vaak he. Was gele vla niet de oplossing?

Teddy, fijn dat mini en jij het onder controle lijken te hebben. Ziet er dus uit naar een hele zware verkoudheid met veel slijm? Misschien heeft mini ook wel hooikoorts. Of zeg ik nu iets heel raars. Hou haar maar goed in de gaten.

Eten ging gisteravond gelukkig prima. Had gemaakt wat ik echt heel lekker vindt, dus als dat niet zou werken had ik echt een probleem. Het smaakte me nog steeds. Nu maar weer bedenken wat ik vanavond ga doen.
Morning!

Druk druk druk, poetsen voordat we onze fietsen gaan ophalen, joehoe

Teddy, fijn dat het met mini wat beter gaat.

Rossia, gewoon nog 7,5 maand eten wat je echt lekker vindt

Ann, wat kut zeg. Hopen dat je lichaam het vruchtje snel afstoot en dat je er niet veel last van hebt lichamelijk gezien.

Missc, uk mag inderdaad nog niet op de fiets. Vanaf een maand of 9. Ze moeten echt goed kunnen zitten, en hij kan wel goed zitten maar nog niet vanuit zichzelf. Denk dat we wel stiekem een klein proefrondje doen, zonder hobbels.

Balen van dat maagzuur zeg.

Mimpje, werkze vandaag
Ann, 'fijn' dat je lichaam het zelf eruit gooit, maar het blijft superkut dit allemaal. Niet eerlijk dat je dat allemaal moet doorstaan... Dikke knuffel. En goed van die pauze. Blijf je wel nog hier meelezen of liever niet?

Missc, maagzuur is echt vervelend. Ik had soms echt het gevoel dat mijn maag in de fik stond. Rennies hielpen soms wel of warme melk. Hoop dat het bij jou niet erger wordt. Bij mij was het de ene week erger dan de andere week.

Teddy, komt er al wat verdund slijm uit? Hoop dat ze zich niet meer verslikt.

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben soms een beetje ongeduldig, wil dan dat alles al zo loopt zoals het straks moet lopen als ik ga werken, maar dat is natuurlijk een beetje teveel gevraagd nu. Maar het is wel zo dat ik net als Mimpje chronisch veel slaap nodig heb, maar dat zien we tegen die tijd wel weer hoe we dat oplossen. Ben blij in ieder geval dat ik nu aan genoeg slaapuren kom. Dat had ik vantevoren niet verwacht. Maar mini slaapt goed. Vannacht werd ze zelfs pas om 07.00 uur wakker terwijl ze om 23.00 uur haar laatste voeding gehad had. Dat mag eigenlijk niet he? 8 uur ertussen. Nou ja, blijkbaar kan ze het hebben. In totaal krijgt ze in ieder geval 7 voedingen.

Ik zal zo de mail eens checken, dat heb ik lang niet meer gedaan. Geloof dat er weer leuke foto's opstaan.

Morgen komen mijn ouders met mijn half demente oma. Wel leuk, dan heb je 4 generaties vrouwen. Daar gaan we wel even een foto van maken. Mijn oma is 86 en heeft niet zo heel lang meer te leven verwachten we allemaal, dus ben blij dat ze mini nog kan zien.
Klinkt goed Jobje, geef je er maar lekker even aan over nu je nog verlof hebt!! En een gezellige dag morgen, fijn dat je oma nog langs kan komen.

Ann, hoe was het bij de gyn? Goed (bevredigend) gesprek gehad?

Ellein, zijn de fietsen mooi?

Teddy, gaat t goed met mini? Nog op pad geweest vandaag?

Rossia, nog n uurtje en dan lekker weekend! Ga je wat leuks doen? Zijn er (beh. de ouders) al mensen in jullie omgeving die weten dat je zwanger bent?

Even n vraagje: wij willen graag een kleine videocamera kopen (nee, niet om de bevalling te filmen hoor ). Zijn er mensen hier die dat ook hebben gedaan of er al 1 hadden. Graag hoor ik jullie ervaringen..
Missc, wij hebben geen videocamera, maar mijn ouders hebben er 1 dus die filmen af en toe en dat vinden we wel genoeg.

Verder hebben we een goede digitale camera, waar je ook best lange filmpjes mee kan maken.

De bevalling filmen is niet aan te raden, denk dat je vriend ook wel iets anders te doen heeft: jou steunen! Maar het is wel leuk om wat foto's te maken. Ik vind dat wij er te weinig hebben, echt maar een paar en we hebben ook geen foto van de placenta, dat vind ik toch wel jammer. Niet voor anderen, maar voor mezelf. Ze vroegen het wel of we er een foto van wilden, maar ik dacht, laat maar.
hoi meiden,

even snel een berichtje van mij want ga zo met manlief gezellig op stap. Ongesteldheid heeft doorgezet, had ook niet anders verwacht. Ik ben allang blij dat de clomid nu in ieder geval weer voor een goede cyclus gezorgd heeft. We blijven hoop houden!

Ellein makelaar is wel enthousiast hoor, hij vond het een van de mooiste huizen die hij de laatste tijd gezien heeft in deze wijk en op een super locatie. Het is meer dat de markt hier gewoon niet denderend is en wij pas sinds 1,5 jaar in dit huis wonen. Nou ja we zien het wel. Gevoel bij de makelaar was ook goed hoor.

Rossia hihi vaders voor vaders....

ga nu er gauw vandoor anders wordt manlief ongeduldig!!

x Floortje
even snel een berichtje van mij...

missc, wij hebben ook een videocamera gekocht en die gebruiken we best vaak. wij hebben een sony DCR-HC62. deze bevalt heel goed en is mooi klein.

floortje toch doorgezet dus....wel prettig dat de clomid lijkt te werken wat betreft je cyclus. veel plezier vanavond

met mini gaat het nog steeds goed. Vanmiddag even bij mijn ouders geweest. gezellig. Net even snel een patatje gehaald...jammie.

zo ga flesje maken. Tot later
Even heel snel een hele dikke voor Ann, Gorgi en natuurlijk Floor. Ben erg druk geweest deze week, dus weinig tijd om te reageren.

Mini houdt ons aardig bezig. Hij drinkt echt heel slecht, met veel moeite drinkt hij 400ml per dag. Niet genoeg dus. Vannacht heeft hij dan ook nog eens 3 keer heel erg veel overgegeven (niet melk, echt gewoon van die vieze...) en bij bleef maar hikken en kokhalzen. Echt heel naar. Hij heeft geen koorts, maar ik vind het toch allemaal maar niks.

Tsja, hoopte ik van de week nog op een vrijgezellenfeest, nu weet ik dat ze vriend zo komen halen, (zitten al een uur op ze te wachten) maar hoop ik heel erg dat ik nog niet hoef, want ik wil vandaag echt graag bij mini zijn...

Sorry, ik reageer vandaag of morgen even op fe rest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven