Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Ik date zelden zonder eerst te bellen. Ik ben al meerdere keren afgeknapt op een stem of dialect.
Ohhhh en wat zeg je dan..?
Hatsjikideee...
@daantje heeft hij al een voorstel gedaan om elkaar te ontmoeten?
Denk aan al die andere spannende momenten in je leven die je goed bent doorgekomen. Het is niet erg om zenuwachtig te zijn. Het is een kwestie van tijd voor alles van je af valt. Je kunt het!
daantje24 schreef:
02-08-2022 15:30
Nee nog niet along. Maar van bellen / skypen heb ik al helemaal nooit echt gehouden. Wat dat betreft trek ik misschien de pleister liever in één keer eraf door dan maar meteen fysiek te daten dan i.p.v. eerst nog te bellen.
Nee oké dat snap ik, het is wat dat betreft allemaal spannend en vooral als je sociale angst hebt. Maar (video)bellen kan je angst wel wat verminderen, omdat je dan een iets beter beeld krijgt van elkaar, de ander 'tastbaar' wordt en daarmee je gewenning en vertrouwen wat kan vergroten. Maar die stap is voor nu waarschijnlijk te veel.
Ik zou er hoe dan ook voor gaan, al is het maar voor de ervaring. En dan zie je dan wel weer. Het is gewoon een ontmoeting. Je kunt altijd weg als het niets is. Je gaat niet gelijk met hem trouwen. Het wordt vast gezellig!
wij slapen nooit.
Daantje als ik het goed begrijp wil je hem niet echt ontmoeten maar voel je je verplicht omdat jullie al zo lang chatten?
pausini schreef:
02-08-2022 16:44
Ohhhh en wat zeg je dan..?
Natuurlijk niet dat hun stem me tegenstaat al heb ik wel al enkele keren aan de telefoon een (grappige) opmerking gegeven over iemands dialect.
Dat zijn mensen die ik nog maar net online tegenkwam he, je kan op zoveel afknappen. Ik bedenk een of andere smoes en/of laat het contact doodbloeden.
Attraverso schreef:
02-08-2022 15:41
Ik date zelden zonder eerst te bellen. Ik ben al meerdere keren afgeknapt op een stem of dialect.
Ik stuur dan vaak een voice memo.. en vaak stuurt de ander er dan ook een terug. Vind dat minder akward dan bellen met een onbekende
Attraverso schreef:
02-08-2022 15:41
Dat enorm ja! Vond ik eigenlijk best oppervlakkig van mezelf. Maar ik schrok zo van dat dialect, verschrikkelijk.
Afknappen op een stem heb ik ook vaak meegemaakt. Of op de manier waarop iemand praat. Of dat het gesprek voor geen meter loopt en je niks liever wil dan snel ophangen. Stel je voor dat je op date was gegaan. Het maakt een hopp duidelijk en bespaart leed😁
bralette schreef:
03-08-2022 08:43
Ik stuur dan vaak een voice memo.. en vaak stuurt de ander er dan ook een terug. Vind dat minder akward dan bellen met een onbekende
Goede tip!
Attraverso schreef:
03-08-2022 07:23
Daantje als ik het goed begrijp wil je hem niet echt ontmoeten maar voel je je verplicht omdat jullie al zo lang chatten?
Nou dat is het niet helemaal. Door mijn date angst merk ik dat ik, nu het moment van fysiek daten dichterbij komt, sterk de neiging krijg om toch mogelijkheden te vinden om eronderuit te komen. Terwijl ik eigenlijk vind dat ik dat niet kan maken.

Richting hem niet, omdat we al weken chatten en het heel raar zou zijn om zonder duidelijke reden nu opeens niet te willen afspreken. Richting mezelf niet, omdat hij me een hele fijne leuke man lijkt waarmee ik fijn praat. Ik heb tijdens het appen met hem het gevoel alsof ik gewoon kan zeggen wat ik écht vind / denk, en hij toont daar begrip voor zonder dat ik het gevoel krijg me anders te moeten voordoen of me te verdedigen of dat ik bepaalde dingen misschien wél / niet moet zeggen omdat dat wel/niet ''cool'' is. Dat heb ik niet zo snel bij iemand. (En last but not least vind ik zijn foto's erg aantrekkelijk).

Inmiddels heb ik hem voorgesteld om vanavond even te gaan bellen toch maar. Ik denk dat in één keer toch fysiek afspreken toch een te grote stap wordt, en mezelf kennende ga ik dan toch ineens de handdoek in de ring gooien vlak van tevoren omdat ik het te eng vind. Ben nog aan het wachten op zijn reactie.
Wat een goeie zet Daantje! Ben benieuwd, wens je een heel leuk gesprek.
Spannend Daantje, Word vast een leuk gesprek. Gewoon jezelf zijn. Dan komt alles goed.
Spannend Daantje! Veel plezier!

Hier inmiddels voor de 4e keer afgesproken en hij is net weg 👀 het is wel heel erg gezellig....
Red hoe leuk! Het lijkt gewoon vanzelf te gaan, geniet!

Daantje benieuwd hoe het gisteren gegaan is.
Attraverso schreef:
04-08-2022 07:10
Red hoe leuk! Het lijkt gewoon vanzelf te gaan, geniet!

Daantje benieuwd hoe het gisteren gegaan is.
Ja dit is een hele nieuwe wereld voor mij 😂 heel fijn dit.
RedRose het is je van harte gegund. Geniet er lekker van!
wij slapen nooit.
Wat een goed nieuws Red en Attra!! Heerlijk genieten.

Ik heb sinds vorige week maandag contact met een hele leuke vent. We hebben goed en veel contact en al een paar keer gebeld en het voelde echt super goed. Maar toch zenuwen want live is toch gewoon echt anders...

Vandaag date gehad en wat kunnen wij het dus ook in het echt super goed vinden. Na de date kreeg ik gelijk al berichtjes .... En date twee staat gepland. Ik ben echt helemaal in de wolken.
Zou het dan toch nog gaan gebeuren ....
:jump:
Attraverso schreef:
31-07-2022 23:20
(...)
Hier is het weer goed aan, dat ik het contact een tijd verbroken heb heeft hem tot inkeer gebracht blijkbaar. Ik heb het bewust nooit zelf over ‘de issues’ maar toch heeft hij zelf beslissingen genomen in ons voordeel die ik niet had verwacht.
En welke beslissingen zijn dat dan?
wij slapen nooit.
Hoe is het telefoongesprek van daantje afgelopen.?
datertje3 schreef:
04-08-2022 17:01

Ik heb sinds vorige week maandag contact met een hele leuke vent. We hebben goed en veel contact en al een paar keer gebeld en het voelde echt super goed. Maar toch zenuwen want live is toch gewoon echt anders...

Vandaag date gehad en wat kunnen wij het dus ook in het echt super goed vinden. Na de date kreeg ik gelijk al berichtjes .... En date twee staat gepland. Ik ben echt helemaal in de wolken.
Spannend! hoe heb je hem ontmoet?
datertje3 schreef:
04-08-2022 17:01

Spannend! hoe heb je hem ontmoet?
Via Badoo jaah ik kan het ook nog niet geloven hahaha
Julia_20 schreef:
06-08-2022 11:28
Hoe is het telefoongesprek van daantje afgelopen.?
Ook heel nieuwsgierig, Daantje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven