Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Ga je ook naar Frankrijk dan Olive?

Reiz, lekker in de zon gezeten?

Shit zeg, ik voel een griepje opkomen :( Pijn in mijn neus en bij het slikken, en waterige oogjes.... neeeeee......! Ik moet nog zoveel afmaken voor de vakantie! Maar ja, wel weer beter om nu grieperig te zijn dan IN mijn vakantie... Hoop dat het bij verkoudheidje blijft.
hahaha wat een vraag naar de werking van de cellulituscreme en massageroller (niet te vergeten!)...haha Allereerst heb ik echt niet enorme bobbelbenen, maar merk dat het wel wat oneven is op sommige plekken en dacht why not dat spul proberen...haha

Nou ik zal het even uitleggen... eerst moet je met de roller je huid masseren en dat ging goed leek echt strakker.... toen ging ik de creme erop doen en leek wel alsof het veel erger was geworden... later toen ik naar bed ging leek het wel strakker dan normaal...(volgen jullie het nog??) Nou ik ga er nog wel even mee door en geloof dat je het wel een paar weken moet gebruiken hoor voor het zichtbaar zou moeten zijn.... dus niet na 1 dag al hoor, dames!!! hahaha

Ik hou jullie op de hoogte! Zo te horen ben ik de enige die weer in dit soort marketing stuff trapt...

Mozz, niet ziek worden hoor!!! Hopelijk is het alleen een verkoudheid.

Olive, Lekker naar Turkije, daar zal het vast heel heet zijn!!

Ingel.... pianospelen met Pianoman...hahahaha geweldig!

Pop, vind het ook gezellig dat je er weer bent!

Ik heb het gewoon kouddddd.... zo maar even een warme douche nemen denk ik... of de tuindeur dichtdoen, kan ook
Maar douchen is zo lekker, LM, en elk excuus wat ik kan aangrijpen om te douchen neem ik ook met beide handen aan.

Pffffff.... wat een dag heb ik gehad: mijn enige pauzemoment waren 2 sigaretjes. Ben gesloopt en heb dus ook een pizza besteld en ga NU op de bank liggen!
Pfffffff wat veel om terug te lezen zeg!

ik ook ff een egopostje...

Meiden, koopt allen een iPhone! Leuk appje erop gezet zodat je met mede-iPhoners kan chatten...ga dus morgenochtend met een leuke meneer die hier vlakbij elke dag langskomt koffie drinken

Mozz: Niet ziek worden hoor! Had het van de week ook, maar heeft gelukkig niet doorgezet. Kruip lekker vroeg onder de wol ofzo.

Indi: Het lek bij Lola alweer gedicht? Of had Miranda het nou over een lek? Knuff voor Lola...hatsjoe!

Olive: Lekker hoor Turkije! Is alweer even geleden dat ik daar geweest ben, maar heb het daar altijd naar mijn zin gehad. Zou ook wel willen...lekker in zo'n achteraf straat heerlijk eten tussen de turkse gezinnen voor een habbekrats mjam, mjam! En sterkte met de situatie op je werk Hopelijk vind je snel wat nieuws.

Ingel: You go girl!

WM: Welk huisje heb je op geboden? En al wat gehoord?? Nou nou?

LM: Welke creme is dat? Wie heeft die Somatoline (of zoiets) al eens gebruikt? Kan je daar ook je heeeeele lichaam mee insmeren?

Xen: ...zomaar

Erykah is wel heul fanatiek...is gewoon weer aan het sporten! Echt goed van haar

Voor iedereen die ik vergeten ben... en of een (f)
Appel: heb je nu iemand via je iphone leren kennen met wie je morgen koffie gaat drinken? Wat leuk zeg! Ben benieuwd hoe het is morgen!

Pop: bankhang ze!

LM: wat grappig, die uitleg over die creme! Massageroller lijkt me ook wel fijn trouwens.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja idd via mn iPhone! Zoo grappig...een vriendin van mijn zusje heeft m er op gezet. Zodoende!
Wat grappig Appel... zie je dan wie er in de buurt is ofzo?

Ik word als het goed is morgen gebeld door een t-mobile verkoper die me een abonnement gaat aansmeren. Heb 'm vorige week gezegd dat 'ie me mag bellen zodra de nieuwe iPhones er zijn.

Dus nou maar hopen dat die levertijd een beetje meevalt. Ik wil er al zoooo lang een!

Haha, LM, wat een uitleg van je massageroller en creme! Jij bent ons proefpersoon

Pop, dat klinkt als een rete-drukke dag zeg! Lig je lekker op de bank? Ik denk dat ik je voorbeeld maar ga volgen.

Mijn neus loopt als een waterval inmiddels. Dus hoop dat als ik rustig aan doe, dat het daarbij blijft.
Joehoe...ik leef nog hoor! Druk met sporten inderdaad en leren voor aanstaand weekend!

Olive...wat balen zeg met je werk! Ik hoop dat je snel wat anders vindt! Knuf voor jou!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen hier?

Ik ga later even goed bijlezen hoor....eerst maar even verder met leren. Tot later!! X
Hallo dames!

Sorry..ik zeg even hallo en gelijk ook weer doei! Ik ben echt zoooooo moe...loop een beetje op mijn tandvlees..

Hoop dat het goed gaat met iedereen!

Tot gauw en een dikke voor iedereen!
Zo eindelijk gedouched en wel op de bank... heerlijk!! En weer even goed gemasseerd en gesmeerd

Appel, het is van L'Oreal en wordt nu ook steeds reclame voor gemaakt op tv, dat andere ken ik niet. Er staat op de verpakking dat je na 4 weken resultaat moet zien... ik ben benieuwd en wacht geduldig af.

Indi, denk je wel een beetje aan jezelf?! Sterkte!

Erykah, sterkte met leren en zo...

Appel een date met Iphone meneer??? haha... klinkt ehm spannend!!

Mozz, vervelend dat je zo aan het snotteren bent... doe maar even rustig aan.

Pop, hoe was de pizza?? Beetje bijgekomen weer?

Owh Notting Hill is op tv... vind ik zooo leuk!
wat is het hier kalm!!!

Indi verzorg jezelf goed he!!

Moz heeft het rusten geholpen tegen het aankomend griepje??

LM ja hoor jij bent onze proefpersoon

Appel veel plezier met je i-phone-date

Pop kan zalig zijn he zo is een doei douchke

Erykah veel succes met je studie!!!!

Ingel latste nacht gedaan? Voor mij nog eentje. Hoe ist met PM?
Woeheeeee, ik heb de iPhone besteld! Levertijd is natuurlijk veeeels te lang in verhouding met mijn geduld, maar hij komt eraan!
*update*

aardige vent mn iPhone-date, maar niks voor mij. Heb er verder niet naar gevraagd, maar als iemand een gouden ring draagt gaan bij mij de alarmbellen rinkelen....NEXT!!
haha Appel, wat is er mis met een goude ring? Aangesloten bij een gang, getrouwd, doet aal illegale handel?

Moz: jeuij; un Iphone. Heb er zelf helemaal nix mee,maar wens je veel plezier!

Alle moeie en drukke mensen weer een beetje bijgekomen?

Gister bij Mr Piano in de tuin, op de bank en op bed gezeten/gelegen. Zijn zusjes waren er ook (hij woont thuis, ja ik weet het : leuke meisjes (een heeft er vroeger bij mij in de klas gezeten). Hij blijft vnvd slapen!

Kga vanmiddag pogen een cake te bakken!
He Appel heb jij iets tegen gouden ringen dan zijn er toch mooie bij

Juij een i-phone voor moz (hoelang is een veel te lange levertijd?)

He Ingel dat gaat goed met mr piano

Hoe ist met je cake? brandblusser nodig gehad?
Gouden ring? Ik moet aan getrouwde mannen denken dan... of aan van die mannen met gouden ring EN gouden ketting en een boxer hond

Ingel gezellig hoor, meteen de hele Pianofamilie om je heen

En vanavond alweer bij jou... gaat goed! Bakze!

Reiz, lange levertijd van 6 tot 8 weken... da's bijna 2 maanden! Ik wil 'm NU! (zei ik hebberig)

Verder goed met jou? Nog 1 nachtdienst toch?
Iemand trouwens enig idee waar je goedkope doch leuke fietstassen kunt kopen?
Ingel: Blokker heeft ze nog wel eens, goedkoop, ook niet al te beste kwaliteit qua kleur, vaak heel vrolijk versierd (je moet van felle kleurtjes en bloemetjes houden, beetje Kitsch Kitchen motieven), maar wel van plastic, dus waterbestendig!

Anders Hema?

En het klinkt leuk met MrPiano!
Goedemiddag allemaal!

Ingel...klinkt echt heel leuk met MR. Piano! Morgen samen slapen! Gezellig.... Ga je een lekker ontbijtje verzorgen voor hem??

Mozz.. Iphone, wil ik oooooook! Echt zo leuk! Ik ben jaloers

Mail gezien btw?

Appel....explain je gedachten bij een gouden ring please?

Pop...Hoe is het met jou???

Reiz...Leuk weekend voor de boeg?
Ik ga even mijn oogjes sluiten....ben kapot!

Tot strakkies!
Goed idee van die fietstassen, had al bij de halfords gekeken, maar die vond ik niet zo leuk... Morgen ff bij de blokkert kijken dan maar

WM ja gelezen! Had ik nog niet geantwoord? Ik was in de veronderstelling van wel... maar nou ga ik twijfelen... hums, zal ff nakijken

Slaap lekker! Hoe staat het met je bod trouwens?

Heb ook net dutje gedaan, kon snotterhoofd effe niet meer bij werk houden. Nu met koppie thee achter de comp. Nog even volhouden. Ik wil weeekeeeend!
Meisjes, toch; niet ziek worden he?

WM: heb niet speciaal broodjes gehaald; moet er op tijd weer uit en wil de tijd zolang mogelijk rekken naast hem. Van mij maggie blijven liggen dan.

De cake is zowaar gelukt!
*zoef naar binnen*

Nou...zo'n gouden ring die er uit ziet als een trouwring dames!

*zoef naar buiten*
Hallooooooo...

Eindelijk weekend!

@Ingel: Wat super zeg van jou en pianoman! Geniet er maar lekker van!

@Appel: Ik geef je groot gelijk..een gouden ring, volgens mij ook een trouwring!

@Pop: Weer bijgekomen?

@Mozz: Beterschap met je snotterige hoofd en wat supergaaf een Iphone..wil ik ook wel

@WM: Slaap lekker!

@LM: Weer een beetje gewend in NL?

@Reiz: How are you????

Ik heb dus eindelijk weekend! Vanavond lekker niks en morgen met WM naar Indian summer! Zondag visite van zus en maandag heb ik helaas een crematie..volgens mij heb ik een paar weken terug wel verteld dat de man van mijn ex-collega/goede kennis zo ziek was...hij is dinsdag overleden.
Jaaa mensen dat is toch niet zo moeilijk...wat een ring is?

(je moet ze ook alles uitleggen hee Appeltie) hahahaha

Ik ga weer met mijn neus in het theorie boek!!! Ik ben heel ongezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven