Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Aahh.. maar Dropi vind ik echt een superlievesaaie naam!!! Net wat aaibaarder dan snjokorn.

Lekker in de vriezer. Soort omgekeerde sauna. Alles om je mooie kristalletjes te bewaren! Nog saaie pasjenten vandaag?

En Dushi, heel saai vertederend ja. Man man, zo'n baby, het is wat. En z'n grote broer is ook al zo'n retesaai kind.
goedemogelll saaie mutzzzen,mn 1ste deel zit er weer op vandaag.nu ff uit rusten en hier in huis saaie dingen doen.vanmiddag op tijd de deur uit,weer werken met ut hondje dit x.
zzzzzaaai Dezzzzie!

Ik ga me beeb zo laten wennen bij de gastouder... Kzzzzallem mizzzzen....
pffff wat is het hier saaaaai. Ik zit de hele tijd te efvijven, helpt niks
Het is weekend, tijd voor de saaie vrijmidbo.
quote:MissMara schreef op 19 juni 2009 @ 10:37:

Aahh.. maar Dropi vind ik echt een superlievesaaie naam!!! Net wat aaibaarder dan snjokorn.

Lekker in de vriezer. Soort omgekeerde sauna. Alles om je mooie kristalletjes te bewaren! Nog saaie pasjenten vandaag?

En Dushi, heel saai vertederend ja. Man man, zo'n baby, het is wat. En z'n grote broer is ook al zo'n retesaai kind. Ja, eentje die ik op de loopband had staan en 'm aan de hartmonitor koppelde. . . het hartfilmpje zag er naar mijn idee niet goed uit, arts gebeld, kwam even kijken, was het met me eens en patient naar de eerste hulp gebracht. Daar is hij wel spontaan zonder ingrijpen in het goede ritme gekomen maar mocht natuurlijk niet meer oefenen. . .
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Dushi74 schreef op 19 juni 2009 @ 16:40:

Het is weekend, tijd voor de saaie vrijmidbo.Waar wordt die gehouden. Saai eigenlijk een vrijmidbo, waarom niet een mamidbo of dimidbo.
MissMara, hoe oud is je beeb nu? M'n collega is haar beeb (nu 2) bij de creche laten wennen (en dat noemt ze dan vergaderen!!!)
me beeb is 4 mnd!
ben aan het voeden

dus tik mett 1 vinger.

au hij bijt!
nu kluift hij mijn arm als ware het een maiskolf
Tijd om van voeding te veranderen??? Hij geeft het zelf al aan.
Hmmm baby die mams wil eten is best saai.
Doet me denken aan Willy Wonka "even I am eatable but that's called canibalism and is frowned upon in most societies." Saai
Willy is maar een saaie man. Vond die chocoladefabriek van hem ook maar saai. De oempa loempa's weer niet.
Chocolade, saahaaaiii, weet nooit zo goed wat ik er mee moet, in alle eerlijkheid.

Meestal draait het uit op dit... ik knoei namelijk altijd zo.
Known to cause insanity in laboratory mice
poedersuikersneeuw wordt vast heeeeel vies kleverig als het gaat dooien.
Jeetje Lys wat saai dat je zo knoeit.

Poedersneeuw is altijd saai.
En sneeuw van poedersuiker smelt niet maar plakt direct
We were raised on chocolate as kids and even into adulthood. I will never eat it again. I hope from now on you will throw yours away whenever you are given any . It seems as though nothing is safe to eat anymore.

This is what happens when you eat chocolate!

Chocolate can cause small feet !!

Warn everyone
Bah Lys, saaie meid!

Bedoelen jullie trouwens dat mijn me beeb toe is aan een in sjokola gewentelde moeder? Of dachten jullie meer aan Hubba Bubba en bbq? Helaas mag een saai verantwoorde moeder tegenwoordig pas met 6 maanden bijvoeden. Ik hoop op nog wat kilootjes natuurlijke liposuctie de komende twee maanden! Ben al wel op mijn oude gewicht, maar dat was net 2 of 3 kg te hoog. Vandaarrrr.

Ga nu saai beginnen aan het laatste seizoen Gooise Saaie Vrouwen. Die Tippie Wan, die is pas echt saaaaai!!!
Ik vind het hele forum op dit moment erg saai .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
SNJOOOK meid ik schrik me een hoedje!!!

Geen idee dat je zulke kleine voetjes had! Lastig lijkt me dat, zeker als je dag in dag uit persjenten moet redden van de dood.

(petje af trouwens!)
Kom maar lekker hier dan, BGB, kun je hier even je hart luchten.

Zullen we nog eens een saaie boom opzetten hier dan? Mag jij een saai onderwerp aankaarten.
Ik heb een hekel aan saaaaaaaaai ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven