Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kon gister ineens niet meer reageren, vreemd.

Jaaaaaaaaaaaaaaaa Lisa!!!

Fijne dag allemaal!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wie is Lisa?

Oke, ik geef toe, ik weet het wel. Nooit gezien of gehoord, maar ik lees wel kranten

Vish, fijne dag terug

Hier lekker peuterdans gedaan. Was alweer de laatste les. Na de zomer mogen de ouders niet meer mee, naar de kleuterles.

Chica is net op de bank in slaap gedonderd, was drukke morgen dus. Ook nog met Chico naar CWI geweest om hem te helpen aan werk/ uitkering. Deze keer kwam ie tenminste opdagen. En daarna met Ier voor niets naar de gemeente ivm erkenning van de baby. Bleek je ineens alleen s'ochtends zonder afspraak dingen te kunnen regelen.

Nu even beetje forummen en relaxen tijdens deze onverwachte middagslaap van de peuterballerina
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
O, kind erkennen, moet mijne ook nog doen

Zucht, net eindelijk gesprek met werk gehad, ze weigeren mijn dagen te veranderen Woensdagmiddag mag ik geen vrij.
Wat kut van je dagen! Raar ook hoor, dit was dus weer het 2,5 dag is te weinig verhaal?

En nu?

Erkennen heeft hij bij C zeker wel gedaan? En heeft hij ook ouderlijk gezag? Dat moet je namelijk na geboorte apart regelen.

Heeft Ceetje Ierse nationaliteit? Krijgt de baby die?

Ik ga Chica zo wakker maken en dan naar het zomerfeest van het kdv
Ja het 2.5 verhaal. Nu actief zoeken als baby geboren is.

C wel erkend inderdaad. Moet toch sowieso? Of niet als ouderlijk gezag na geboorte geregeld wordt? Dat hebben we gewoon ook gedaan na de geboorte.

Ceetje is ook Ierse inderdaad, baby uiteraard ook
Balen Star. Klinkt ook erg onaardig dat ze daar niet aan mee willen werken, stom

Hopelijk na baby snel een leuke vacature/baan!
Peas on earth!
Nouja, erkennen is geen verplichting, maar moet wel natuurlijk wil je als vader ergens recht op hebben

En ja, hoop ook op snel leuke baan na geboorte. Laat ze die woensdagmiddag dan maar op een donker plekje stoppen

Rustig hier zeg! Iedereen van t forum af omdat t hier dodelijk saai is sinds Fleurtje is gekidnapped door Aliens en een soort Moeder Theresa haar plek heeft ingenomen

Ik ben er nog , maar heb eigenlijk weinig bijzonders te melden. Oog gaat goed! Heb vandaag geshopt én kreeg pakje van H&M en ben nu volmaakt gelukkig met goed bijgevulde kledingkast . Morgen ga ik picknicken als het mooi weer is (daar ís ze weer met de picknick ), en verder gaat alles gewoon goed

Star, wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? En Inad? Stond hierboven ergens he? (maar erg lui )
Peas on earth!
Tsssk, luie tut 21 september

Fijn dat oog weer beter gaat. Geen lui oog dus in elk geval

En leuk van picknick en H&M gebeuren

IEr wordt ongeduldig mbt film
*onthoudt 21 september*

Welke film? Veel plezier
Peas on earth!
Als je de film nu ook nog zou onthouden

Staat in Slimme meiden topic waar je ook hebt gelezen als t goed is, luie doos
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 19-06-2009 22:09
Reden: hehe
% gewijzigd
Huh, daar heb ik niets gezien (en ja, ik heb er zelfs al even weer gekeken)...? Misschien is mijn oog toch luier dan ik dacht
Peas on earth!
Tis in elk geval Slum Dog Millionaire. En nu ben ik echt weg
Oh *gaat toch zoeken of Inad dat écht wel ergens geschreven had *

Kijkze!
Peas on earth!
Haaa betrapt, stond niet in SlimmeMeidenTopic, maar in jouw september-topic!

Aanvullin: en dáár lees ik niet, want zó erg stalk ik je nou ook weer niet
Peas on earth!

Goedemorgen!
Loretta is De Mol. Punt.

Haa! Mijn picknick-gevulde-wraps zijn al klaar. Nu nog even zon
Peas on earth!
Ai, hier begint het net te regenen... dan duurt het vast niet lang voor de druppels bij jou zijn.
Loretta is De Mol. Punt.
Star, al druk vacatures aan het zoeken? Wat is nu je plan? Als je na verlof nog geen andere baan hebt, wel tijdelijk terug gaan? Wat een klotesituatie, zeg! Vind het ook echt niet netjes dat ze zolang gewacht hebben met uitsluitsel geven. Is er nog een juridische stap die je zou kunnen ondernemen? Teruggaan in uren is toch een recht, tenzij het bedrijf aan kan tonen dat dat om bedrijfs-economische redenen niet kan/wenselijk is? Laat ze maar wat werk verzetten dan...
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, ik denk dat dat die druppels zijn die hier daadrstraks waren, want halfuurtje geleden regende het hier. Nu zon trouwens , maar wel met wolken.

Ik vind het inderdaad ook onfatsoenlijk dat ze zo lang gewacht hebben met uitsluitsel geven over uren. Da's niet netjes.
Peas on earth!
Fijn dat je Groene Poezen Oog beter gaat, Erwt!

Beentje van Vito gaat helaas nog niet beter. Ben gisteren met hem bij de huisarts geweest en heb verwijzing voor radiologie gekregen. Als het maandag nog niet beter is, dan foto van knie en heup laten maken. Het stomme is dat hij wel gewoon in klimrekken klimt, springt, rent en rondraust, maar dan strompelenden. Hij geeft verder geen kik.
Loretta is De Mol. Punt.
En het is hier alweer droog.... raar weer!
Loretta is De Mol. Punt.
Wat gek van Vito zeg . Niet leuk! Klaarblijkelijk heeft hij dus niet echt pijn, maar kan hij ineens niet meer gewoon lopen. Had de huisarts ook een idee wat het kon zijn?

Jaa oog gaat stuk beter! Oh, over Groene Poes gesproken, had Lief Meisje weer eens gemaild en mailtje teruggekregen dat het heel goed gaat met Groene Poes!
Peas on earth!
Fijn, goede berichten over Groene Poes! Lief Meisje is echt Lief!

Nee, er is geen duidelijk idee wat het nou kan zijn, dus misschein dat foto dat kan laten zien. Want Vito zelf zegt natuurlijk niks.

Ik had vanmorgen zo'n heerlijk hartoverstromend wat-ben-ik-trots-op-mijn-kanjers-gevoel, dat ik dat vrijwel direct, heel ontaard en vreselijk pedagogisch onverantwoord heb omgezet in daden: de mannekes hebben net bij Bart Smit allebei een duplodoos uitgekozen. Ik heb alleen de bovenste plank met de allergrootste dozen uitgesloten van deelname. Maakt dat het nog enigszins redelijk? Vito heeft een Bob de Bouwer-graafmachineding gekozen en Tony een dinosetje. Ze zitten nu heel lief samen te duploën. Mijn mooie mannekes! Het liefste is nog dat Tony me echt oprecht verbaasd en dankbaar om de nek viel met een: "jij krijgt een hele dikke duplozoen van mij!"
Loretta is De Mol. Punt.
Shit Star, echt irritant.

Goed van oog en poes Erwt!

Heerlijk toch Kess af en toe even schandalig verwennen!!! En wat gek van beentje, hoop dat het snel afneemt!

Wauw Inad, kleuterdans...helemaal alleen!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven