Mode & Beauty alle pijlers

Sendra laarzen

29-08-2022 13:27 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag in een winkel Sendra laarzen. Prachtig! Ze zaten lekker. Eigenlijk bijna perfect, alleen net te hoog waardoor ze precies bij het dikste deel van m’n kuit eindigen en dat ziet er een beetje vreemd uit. (Zoals op deze foto https://www.nelson.nl/sendra-17352-pete ... ac-363870/)

Dus niet gekocht. Echt balen, dat wel.
Nu ben ik online aan het zoeken maar vind maar heel weinig sale van Sendra. Iemand ervaring daarmee? Zijn die dingen nou eenmaal weinig in de uitverkoop?
En zijn ze de moeite waard? Die ik gezien had waren alsnog €190 helaas.
Ik las ergens dat het ‘prachtige rotlaarzen’ zijn, doelend op het inlopen en draagcomfort. Herkennen jullie dit?
Ik ken iemand die echt voetklachten heeft overgehouden aan Sendra laarzen. Podoloog zei tegen haar dat het echt slechte schoenen zijn.
xiongmao schreef:
29-08-2022 13:31
Ik ken iemand die echt voetklachten heeft overgehouden aan Sendra laarzen. Podoloog zei tegen haar dat het echt slechte schoenen zijn.
O? Wat is er precies slecht aan?
Zwartewolk schreef:
29-08-2022 13:34
O? Wat is er precies slecht aan?
Ik vermoed dat er weinig ondersteunend voetbed zou kunnen zitten in dergelijke laarzen. Misschien wel prima voor af en toe maar niet om dag in, dag uit te dragen. Zoiets?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Oohhh Sendra's zijn zo gaaf! Ze komen inderdaad bijna nooit in de sale. Ik vind ze ook echt te duur, dus geen ervaring met hoe ze lopen.
Hendrikje106 schreef:
29-08-2022 13:40
Ik vermoed dat er weinig ondersteunend voetbed zou kunnen zitten in dergelijke laarzen. Misschien wel prima voor af en toe maar niet om dag in, dag uit te dragen. Zoiets?
Nou, leuk dan….voor die prijs zou je mogen verwachten dat dat wel anders is.

Zelf geen Sendra’s, niet mijn stijl. Maar ik zie wel dat ze er ook in lager model zijn (enkelhoog). Aangezien ze allemaal overeenkomstig zijn zou je daar vast bij moeten kunnen slagen.
Ik weet dat ze ook veel op Marktplaats staan, zo goed als nieuw. Misschien zegt dat ook iets over het draagcomfort.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 29-08-2022 13:53
6.12% gewijzigd
Ik heb m'n Sendra's al jaren, nog steeds zoooo blij mee! Wel 'n enkelmodel (met hak) vanwege plofkuiten.

Zijn prima handgemaakte leren laarzen en ze lopen heerlijk, heb er al veel citytrips mee gemaakt.

Bij mij zaten ze meteen als gegoten, soepel leer en een goede pasvorm met voldoende steun.
Ik heb een paar staan. Prachtig, maar ik krijg ze niet ingelopen. Te strak op mijn niet zo hoge wreef. Knelt echt af, kom er amper in. Maar me aan laten praten door de vrouw in de winkel die zei dat ze écht snel uitlopen en ze andere te wijd zouden worden 😫. Zelfs uitkloppen bij de schoenmaker helpt niet.
Ik vind het dus ondingen!
Ik heb flink wat Sendra laarzen in de kast. Lopen fijn en de stijl vind ik leuk. Ik check regelmatig de website van Sendra zelf, er is redelijk vaak een kortingsactie. Bestellen doe ik ook via die site, gaat prima.

Je moet wel het goede model kiezen, niet alle modellen passen mij uiteraard.
Stefke schreef:
29-08-2022 13:54
Ik heb een paar staan. Prachtig, maar ik krijg ze niet ingelopen. Te strak op mijn niet zo hoge wreef. Knelt echt af, kom er amper in. Maar me aan laten praten door de vrouw in de winkel die zei dat ze écht snel uitlopen en ze andere te wijd zouden worden 😫. Zelfs uitkloppen bij de schoenmaker helpt niet.
Dan heb je dus niet het goede model gekozen, ook Sendra heeft veel verschillende modellen.
Ik krijg ze nog immer moeizaam uit door een te hoge wreef… past dus niet iedereen..
Stefke schreef:
Maat 41 toevallig?😂

Ik vind ze lang niet allemaal mooi. Hele spitse neus niet iig. Ook geen drukke print. Die in de winkel waren zoooo mooi. Echt verliefd op. Overigens kon ik er zonder schoenlepel zo in. Dus dat wreefprobleem lijk ik niet te hebben.

Mp en vinted heb ik afgestruind maar daar staat momenteel niks dat ik mooi vind.
zwartewolk wijzigde dit bericht op 29-08-2022 14:05
5.73% gewijzigd
Stefke schreef:

Wat zonde! Maatje 36 toevallig?

Mijn ervaring is ook dat ze meteen goed horen te zitten. Niet doen als je twijfelt, dat is echt zonde van je geld.
Ttroeteltje schreef:
29-08-2022 13:52
Nou, leuk dan….voor die prijs zou je mogen verwachten dat dat wel anders is.

Zelf geen Sendra’s, niet mijn stijl. Maar ik zie wel dat ze er ook in lager model zijn (enkelhoog). Aangezien ze allemaal overeenkomstig zijn zou je daar vast bij moeten kunnen slagen.
Ik weet dat ze ook veel op Marktplaats staan, zo goed als nieuw. Misschien zegt dat ook iets over het draagcomfort.
Ik weet het ook niet hoor, was gewoon een beetje aan het nadenken waarom een podotherapeut zou kunnen zeggen dat het geen goede schoenen zijn.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
ik vind cowboy-laarzen leuk, maar dit lijken wel paardrijlaarzen. Weet niet precies hoe het komt? ik gok de hak in combi met de hoogte
Denk dat lager inderdaad beter is
Lila-Linda schreef:
29-08-2022 14:02
ik vind cowboy-laarzen leuk, maar dit lijken wel paardrijlaarzen. Weet niet precies hoe het komt? ik gok de hak in combi met de hoogte
Denk dat lager inderdaad beter is
Ik heb zoiets gezien qua neus en hak: https://www.nelson.nl/sendra-11627-debo ... art-81087/
Ach , ik heb wat op mijn sokken naar huis gelopen het laatste stuk. De laarzen in mijn hand. Steeds blaren op mijn hielen. Uiteindelijk wel ingelopen maar dat heeft echt lang geduurd.
kniekske schreef:
29-08-2022 13:53
Ik heb m'n Sendra's al jaren, nog steeds zoooo blij mee! Wel 'n enkelmodel (met hak) vanwege plofkuiten.

Zijn prima handgemaakte leren laarzen en ze lopen heerlijk, heb er al veel citytrips mee gemaakt.

Bij mij zaten ze meteen als gegoten, soepel leer en een goede pasvorm met voldoende steun.
Hier dezelfde ervaring.
Vriendin van mij deed de eerste keren plastic boterhamzakjes om haar voeten, zodat haar voeten er beter ''inschoven'' :hihi:
Niet te doen die dingen.
Ik heb nog een vrijwel ongebruikt paar staan.
Zwartewolk schreef:
29-08-2022 14:07
Ik heb zoiets gezien qua neus en hak: https://www.nelson.nl/sendra-11627-debo ... art-81087/
Deze heb ik.. zaten meteen als gegoten. Heb nog een ander model ook in de kast staan.. kan er met gemak hele dagen op lopen.
MariaDeJong schreef:
29-08-2022 14:18
Niet te doen die dingen.
Ik heb nog een vrijwel ongebruikt paar staan.
Tis dus echt you hate it or you love it. Ik heb wel het idee dat ze me goed zitten, want deden nergens zeer. Maar goed, dat doen dr Martens ook niet totdat je er een stuk op gaat lopen.

Als het is wat ik zoek in maat 41 houd ik me aanbevolen 😅
Hier getrouwd in cowboylaarzen, maar wat had ik zere poten aan het eind vd dag…. @(
Voor iedereen een groene tuin
Levensgenieter22 schreef:
29-08-2022 14:12
Vriendin van mij deed de eerste keren plastic boterhamzakjes om haar voeten, zodat haar voeten er beter ''inschoven'' :hihi:
Dat is een heel bekende truc, die alle schoenwinkels wel kennen.
Vroeger veel sendra’s gehad, als student. Kan me niet herinneren dat ik er last van had eigenlijk.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven