December 2006 - deel 2
vrijdag 19 juni 2009 om 22:54
gaat in zeer kleine hoeveelheden over in de moedermelk en heeft bij therapeutische doseringen waarschijnlijk geen schadelijk effect op de zuigeling
da's nurofen... maar he, je bent een bikkel
en trouwens paracetamol
Paracetamol gaat in kleine hoeveelheden over in de moedermelk, maar bij therapeutische doses is tot nu toe geen schadelijke invloed op het kind gevonden. Paracetamol kan kortdurend worden gebruikt door vrouwen die borstvoeding geven; bij chronisch gebruik dient voorzichtigheid in acht worden genomen.
dus...
da's nurofen... maar he, je bent een bikkel
en trouwens paracetamol
Paracetamol gaat in kleine hoeveelheden over in de moedermelk, maar bij therapeutische doses is tot nu toe geen schadelijke invloed op het kind gevonden. Paracetamol kan kortdurend worden gebruikt door vrouwen die borstvoeding geven; bij chronisch gebruik dient voorzichtigheid in acht worden genomen.
dus...
vrijdag 19 juni 2009 om 23:04
vrijdag 19 juni 2009 om 23:11
geen idee wat we gaan eten, man heeft eten gekocht voor de komende dagen, ik zal het gelijk vragen:
- morgen snacken
- zondag pannenkoeken bij de echte pannenkoekenmakker
- maandag worteltjes met slavinken
- dinsdag witlof met snitzel
jullie zijn te nieuwsgierig, wie zijn jullie eigenlijk (deze reactie kwam erbij)
oja, de plaatjes op HM, die had ik al verdrongen, trouwens je leert er ook allerlei nieuwe woorden, ik tenminste wel, heel leerzaam..
- morgen snacken
- zondag pannenkoeken bij de echte pannenkoekenmakker
- maandag worteltjes met slavinken
- dinsdag witlof met snitzel
jullie zijn te nieuwsgierig, wie zijn jullie eigenlijk (deze reactie kwam erbij)
oja, de plaatjes op HM, die had ik al verdrongen, trouwens je leert er ook allerlei nieuwe woorden, ik tenminste wel, heel leerzaam..