December 2006 - deel 2
zaterdag 20 juni 2009 om 13:03
ff snel, ga zo ff uurtje tukken zodat ik vanaaf ook even weg kan......(blues tocht)
Maar ik zou uitkijken met poep vies te noemen meiden. Voor je het weet durven ze niet meer en lopen ze net als Timo op hun 4e nog in een luier !!!! Poep is normaal en hoort er bij. Ik weet ook niet of ze nu al associeren/acosieren (?????? pfffff) dat je `boos' wordt op de plek waar ze poepen en niet om het feit DAT ze poepen !!!!
Zo, ma Flodder heeft gesproken. Truste !!
Maar ik zou uitkijken met poep vies te noemen meiden. Voor je het weet durven ze niet meer en lopen ze net als Timo op hun 4e nog in een luier !!!! Poep is normaal en hoort er bij. Ik weet ook niet of ze nu al associeren/acosieren (?????? pfffff) dat je `boos' wordt op de plek waar ze poepen en niet om het feit DAT ze poepen !!!!
Zo, ma Flodder heeft gesproken. Truste !!
zaterdag 20 juni 2009 om 13:38
zaterdag 20 juni 2009 om 14:21
Y is net zonder luier naar de speeltuin en de kinderboerderij geweest eindje weg op de fiets.. en helemaal hartstikke droog
2x daar op de wc geplast... volgens mij mag ik haar nu wel echt (plas)zindelijk noemen toch?
Ik zeg trouwens altijd (ook) dat poepen op het potje/de wc moet Flodder...
Leuk hoor vanavond op stap voor jou!
zaterdag 20 juni 2009 om 14:43
en dat helemaal zonder luier(broekje)
Y slaapt nu ook... maar waarschijnlijk gaat ze toch vanavond bij oma logeren dus ik vind t niet zo erg... en ze was ook echt moe van de speeltuin...
Ik ben wat babyshit aan het verkopen op MP. Loopt best lekker! 25 euro voor de mobile bijv....
nu heeft iemand 30 geboden voor dat playnest en 5,50 voor een jurkje...
waarom toch maar gestopt vanochtend? Kan straks heel snel omslaan hoor bij R. en dan piest ze zo ineens alleen nog op de wc
heb je ook luierbroekjes in huis?
Y slaapt nu ook... maar waarschijnlijk gaat ze toch vanavond bij oma logeren dus ik vind t niet zo erg... en ze was ook echt moe van de speeltuin...
Ik ben wat babyshit aan het verkopen op MP. Loopt best lekker! 25 euro voor de mobile bijv....
nu heeft iemand 30 geboden voor dat playnest en 5,50 voor een jurkje...
waarom toch maar gestopt vanochtend? Kan straks heel snel omslaan hoor bij R. en dan piest ze zo ineens alleen nog op de wc
heb je ook luierbroekjes in huis?
zaterdag 20 juni 2009 om 19:06
Nou heeft ze net verdorie zelfs in haar onderbroek gescheten... Ik heb toen gezegd dat ik dat niet leuk vind en dat poepen op het potje moet of op de wc... etc. etc.
We gaan nu een pak ijsjes kopen en elke keer als ze op het potje of op de wc poept krijgt ze een ijsje en anders krijgt ze niets...
Ik ben trouwens totaaaal niet geschikt voor katoenen luiers want ik gooi de onderbroek met poep en al weg... vind het zo vies om dat te moeten wassen ofzo
We gaan nu een pak ijsjes kopen en elke keer als ze op het potje of op de wc poept krijgt ze een ijsje en anders krijgt ze niets...
Ik ben trouwens totaaaal niet geschikt voor katoenen luiers want ik gooi de onderbroek met poep en al weg... vind het zo vies om dat te moeten wassen ofzo
zaterdag 20 juni 2009 om 20:06
Allemachtig, meiden, dit is toch niet bij te houden Wat een gezelligheid en slap geouwehoer hier Mijn laatste reactie was 18/6 op pagina 77 en nu zitten we al op de 91, ga eens kijken hoever ik kom, voor de kids terug komen van opa en oma!
Mette, goed dat er verbetering in zitten bij Noof, ben benieuwd of ze het spalkje nog nodig zal hebben.
Fijn dat het met Stef z'n voorkeurshouding ook beter gaat, alleen balen dat hij toch weer door de mangel moet voor de verhoging die hij steeds heeft...hopelijk valt het mee...
Nurse, wat een verhaal he van die Hayle Hocking!!
Handig al die soorten pasta
Over een poosje gewoon weer proberen, komt vanzelf!
KM, adje ik dacht dat ik in mijn broek zou piessen
En dan nog die motto's van jou en Ainne, geweldig!
Ik kan alleen je nieuwe avatar niet zijn
Balen dat ze ineens niet meer op de wc poept, hopelijk ewrken de ijsjes! maar het plassen gaat dus toppie!
Falcon, en heb je de stickers al getest?? Hier gister een mooi stickeropplakformulier gemaakt, maar ze lijkt de bedoeling niet helemaal te snappen, krijg het niet uitgelegd,....
Sannie, goed hoor 20 minuten, zeker met een kop vol snot!! Ik had de laatste keer 15 minuten, misschien straks nog wel even...
*slik* ga zo ook maar eens kijken of internet op de camping hebben
Lekker al die doorslapende kindjes!!
Flodder, balen dat het zo stroef loopt met die sollcitatie...
H vraagt zich af wat ik nou allemaal zit te lachen
(zit nu terhoogt van de stukjes over Bert!!)
Knorretje, klinkt gezellig!!
Ik zit in de nachtdienst (gelukkig nog maar 1 nacht), maar nu is Amber dus onwijs aan het spoken geweest vannacht...arme H, hijj kan zijn slaap zo goed gebruiken nu...ze zijn nu nog weg met opa en oma naar het srand en daar eten, dus hopelijk is ze straks zo verrot dat ze heel de nacht in coma gaat!
Mette, goed dat er verbetering in zitten bij Noof, ben benieuwd of ze het spalkje nog nodig zal hebben.
Fijn dat het met Stef z'n voorkeurshouding ook beter gaat, alleen balen dat hij toch weer door de mangel moet voor de verhoging die hij steeds heeft...hopelijk valt het mee...
Nurse, wat een verhaal he van die Hayle Hocking!!
Handig al die soorten pasta
Over een poosje gewoon weer proberen, komt vanzelf!
KM, adje ik dacht dat ik in mijn broek zou piessen
En dan nog die motto's van jou en Ainne, geweldig!
Ik kan alleen je nieuwe avatar niet zijn
Balen dat ze ineens niet meer op de wc poept, hopelijk ewrken de ijsjes! maar het plassen gaat dus toppie!
Falcon, en heb je de stickers al getest?? Hier gister een mooi stickeropplakformulier gemaakt, maar ze lijkt de bedoeling niet helemaal te snappen, krijg het niet uitgelegd,....
Sannie, goed hoor 20 minuten, zeker met een kop vol snot!! Ik had de laatste keer 15 minuten, misschien straks nog wel even...
*slik* ga zo ook maar eens kijken of internet op de camping hebben
Lekker al die doorslapende kindjes!!
Flodder, balen dat het zo stroef loopt met die sollcitatie...
H vraagt zich af wat ik nou allemaal zit te lachen
Knorretje, klinkt gezellig!!
Ik zit in de nachtdienst (gelukkig nog maar 1 nacht), maar nu is Amber dus onwijs aan het spoken geweest vannacht...arme H, hijj kan zijn slaap zo goed gebruiken nu...ze zijn nu nog weg met opa en oma naar het srand en daar eten, dus hopelijk is ze straks zo verrot dat ze heel de nacht in coma gaat!
zaterdag 20 juni 2009 om 22:01
KM, dan kan de de boxers met hartjes kopen, da's weer een voordeel... tja, studieschuld hoort erbij... gaat echt weer over... (nadeel van lange studie is ook meer schuld)
goed trouwens van de zindelijke dames.. ('t zijn wel allemaal meiden he??) hier nog weinig interesse. Een tijdje geleden was het poepen steedss op het potje, nu is er geen interesse meer... we zien wel...
goed trouwens van de zindelijke dames.. ('t zijn wel allemaal meiden he??) hier nog weinig interesse. Een tijdje geleden was het poepen steedss op het potje, nu is er geen interesse meer... we zien wel...
zaterdag 20 juni 2009 om 22:10
Hoii,
Een lekker dagje gehad, vanmorgen op bezoek geweest bij m'n schoonouders, vanmiddag even de stad ingeweest.
Tris is nu stappen, er zijn stadsfeesten bij ons.
Joni: ben je er alweer??
Knor; klinkt leuk zeg, jullie dorpsfeest! Vanavond weer lam?
Marloes; werkse! Ik hoop dat Amber iets beter slaapt vannacht.
KM: Een ongelukje kan toch gebeuren? Ze gaat toch supersnel wbt zindelijk worden?
Whahaha, wel heul lollig dat je eerst volledig voor de katoenen luiers wilde gaan, en nu zelfs die smerige onderbroeken wegsmijt.
Een lekker dagje gehad, vanmorgen op bezoek geweest bij m'n schoonouders, vanmiddag even de stad ingeweest.
Tris is nu stappen, er zijn stadsfeesten bij ons.
Joni: ben je er alweer??
Knor; klinkt leuk zeg, jullie dorpsfeest! Vanavond weer lam?
Marloes; werkse! Ik hoop dat Amber iets beter slaapt vannacht.
KM: Een ongelukje kan toch gebeuren? Ze gaat toch supersnel wbt zindelijk worden?
Whahaha, wel heul lollig dat je eerst volledig voor de katoenen luiers wilde gaan, en nu zelfs die smerige onderbroeken wegsmijt.
zaterdag 20 juni 2009 om 22:21
Mette: Ja ik was vanmiddag gewoon een beetje... zoals Oef op HM zeg maar door dat poepen in haar broek...
Vind het ook achteraf beeeest sneu voor haar... ik was niet echt boos maar heb wel duidelijk laten merken dat ik niet blij was.... eigenlijk beeeeeest sieeeluuuug...
en het is zo stil in huis...
Vind het ook achteraf beeeest sneu voor haar... ik was niet echt boos maar heb wel duidelijk laten merken dat ik niet blij was.... eigenlijk beeeeeest sieeeluuuug...
en het is zo stil in huis...
zaterdag 20 juni 2009 om 22:24
Wist wel dat ik op jullie aanwezigheid kon rekenen hier...
Vent zit iet sover Formule 1 te kijken, errug interessant dus. NOT.
Verder heb ik eigenlijk geen reet te vertellen, maar goed, da's eigenlijk ook niet echt de bedoeling op dit topic toch?
Oh heb trouwens net een leuk Aimsebaby-plaatje geplakt op het zindelijkheidstopic (niks met zindelijkheid te maken trouwens).
Morgen hier ook vaderdag (normaal valt dat niet gelijk met NL). Helaas heeft creche er niets aan gedaan (teveel single moeders in onze buurt vermoed ik, want ze doen wel moederdag), dus heb zelf maar even een kaart gekocht en wat bioscoopcadeaubonnen en een happy father's day taart.
*psssht, biertje open*
Vent zit iet sover Formule 1 te kijken, errug interessant dus. NOT.
Verder heb ik eigenlijk geen reet te vertellen, maar goed, da's eigenlijk ook niet echt de bedoeling op dit topic toch?
Oh heb trouwens net een leuk Aimsebaby-plaatje geplakt op het zindelijkheidstopic (niks met zindelijkheid te maken trouwens).
Morgen hier ook vaderdag (normaal valt dat niet gelijk met NL). Helaas heeft creche er niets aan gedaan (teveel single moeders in onze buurt vermoed ik, want ze doen wel moederdag), dus heb zelf maar even een kaart gekocht en wat bioscoopcadeaubonnen en een happy father's day taart.
*psssht, biertje open*
zaterdag 20 juni 2009 om 22:32
Hoii Anjaaa!
Zo, lekker biertje? Goh wat leuk zo'n vaderdagtaart!
Ik ben niet aan knutselen toegekomen. Noof wilde niet knutselen de afgelopen week, ze was toch nog wat hangerig door haar oren/keel en ga haar niet dwingen, of zelf iets knutselen uit haar naam
Hij krijgt morgen ontbijt op bed met een aardigheidje.
Ga zo even kijken op het zindelijksheidstopic, ben benieuwd.
Km: ik ga even bedenken wat je allemaal kunt doen nu Y. uit logeren is..
Zo, lekker biertje? Goh wat leuk zo'n vaderdagtaart!
Ik ben niet aan knutselen toegekomen. Noof wilde niet knutselen de afgelopen week, ze was toch nog wat hangerig door haar oren/keel en ga haar niet dwingen, of zelf iets knutselen uit haar naam
Hij krijgt morgen ontbijt op bed met een aardigheidje.
Ga zo even kijken op het zindelijksheidstopic, ben benieuwd.
Km: ik ga even bedenken wat je allemaal kunt doen nu Y. uit logeren is..
zaterdag 20 juni 2009 om 22:38
zaterdag 20 juni 2009 om 22:39
Ainne wat een super foto op het zindelijkheidstopic haha
Oh shit morgen vaderdag... gelukkig heeft Brian wat gemaakt ik was t compleet vergeten.
Mn humeur is wel iets verbeterd hoor Klets maar nog niet veel haha.
Oh wel grappig ik was met Brian bij mn zus en die hadden zo'n klein fietsje met zijwieltjes over. Brian reed er zo hoppetee op weg hahaha. Dus nu hebben we hier een driewieler, een roze barbiestep en een roze-paars fietsje met mandje voorop.
Ik ga de step en het fietsje toch maar iets aanpassen met stickers of zo want anders wordt het allemaal wel erg roze.
Oh shit morgen vaderdag... gelukkig heeft Brian wat gemaakt ik was t compleet vergeten.
Mn humeur is wel iets verbeterd hoor Klets maar nog niet veel haha.
Oh wel grappig ik was met Brian bij mn zus en die hadden zo'n klein fietsje met zijwieltjes over. Brian reed er zo hoppetee op weg hahaha. Dus nu hebben we hier een driewieler, een roze barbiestep en een roze-paars fietsje met mandje voorop.
Ik ga de step en het fietsje toch maar iets aanpassen met stickers of zo want anders wordt het allemaal wel erg roze.
zaterdag 20 juni 2009 om 22:47
Ga zo even foto bekijken..
M heeft wat van de creche mee, en ik heb ook een cadeautje gekocht voor morgen. M is sinds deze week aan het knippen, hele tafelkleedjes heeft hij al geknipt
. Dat zou een mooi cadeau zijn geweest als ze niet al door het hele huis slingerden.
Hij heeft vandaag drie poepluiers gehad, en geeft totaal niet aan dat zijn luier vol zit! Plassen doet hij af en toe wel op de wc, maar ik heb het idee dat hij helemaal niet snapt wat ik bedoel als ik hem vraag of hij het wil zeggen als hij een plas voelt. Ik weet niet of die vraag te ingewikkeld is of dat hij het nog niet kan voelen.. (snap je hem nog). Maar goed, we blijven gewoon twee keer per dag ofzo hem op de wc zetten en als er dan een plas komt mag hij een sticker plakken.
He Oef, hoe zat het nu eigenlijk met de slaaptijden van David en Rosanne? Beetje lullig als iedereen hier juicht over doorslapende baby's en jij at nog niet kan.
M heeft wat van de creche mee, en ik heb ook een cadeautje gekocht voor morgen. M is sinds deze week aan het knippen, hele tafelkleedjes heeft hij al geknipt
Hij heeft vandaag drie poepluiers gehad, en geeft totaal niet aan dat zijn luier vol zit! Plassen doet hij af en toe wel op de wc, maar ik heb het idee dat hij helemaal niet snapt wat ik bedoel als ik hem vraag of hij het wil zeggen als hij een plas voelt. Ik weet niet of die vraag te ingewikkeld is of dat hij het nog niet kan voelen.. (snap je hem nog). Maar goed, we blijven gewoon twee keer per dag ofzo hem op de wc zetten en als er dan een plas komt mag hij een sticker plakken.
He Oef, hoe zat het nu eigenlijk met de slaaptijden van David en Rosanne? Beetje lullig als iedereen hier juicht over doorslapende baby's en jij at nog niet kan.
zaterdag 20 juni 2009 om 22:53
Falcon; ik zag het heel duidelijk toen Noof de aandrang begon te voelen. Dan ging haar gezichtsuitdrukking van opeens verbaasd naar ontspanning/glazig kijken=plassen.
Oef; Leuk dat Brian zo op die fiets stapte!
Ik ga even op zoek naar leuke bruidmeisjesjurken. Tess en Noof moeten er natuurlijk aan geloven, hahaha!
Ik ga zelf niet in een trouwjurk hoor, wel ga ik een mooie jurk kopen, maar niet een echte zeg maar.
Maar die meiskes moeten natuurlijk wel lekker in de roesels
Oef; Leuk dat Brian zo op die fiets stapte!
Ik ga even op zoek naar leuke bruidmeisjesjurken. Tess en Noof moeten er natuurlijk aan geloven, hahaha!
Ik ga zelf niet in een trouwjurk hoor, wel ga ik een mooie jurk kopen, maar niet een echte zeg maar.
Maar die meiskes moeten natuurlijk wel lekker in de roesels
zaterdag 20 juni 2009 om 22:58
Ik had ook een mooie gewone jurk ipv trouwjurk, omdat ik nooit wit draag (en dat als student ook niet kon betalen natuurlijk), ik vond het leuk dat ik wel helemaal los kon gaan daarmee, niet op de prijs letten zoals je normaal wel doet.
Dus, leuk Mette!
Grappig dat fietsje Oef, ik vind het trouwens best flauw dat alles maar dan ook alles altijd in roze of blauw is. Ik vind rood mooi.
Dus, leuk Mette!
Grappig dat fietsje Oef, ik vind het trouwens best flauw dat alles maar dan ook alles altijd in roze of blauw is. Ik vind rood mooi.
zaterdag 20 juni 2009 om 23:01
O ja, ik zal eens opletten morgen of ik M zie plassen in zijn luier. Voor goed kijken heb je ook wat rust en tijd nodig.. vandaag was ik met twee zusjes de stad in. Poepen zie ik uiteraard wel. Hij had een tijd dat hij ons dan riep en een schone luier wilde maar de afgelopen dagen loopt hij er liever mee door, te druk waarschijnlijk.