Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Beetje groot, die foto van je poes, Snjo.

Vet saai verhaal trouwens van die kapper!! *gaaaaaaaap*

BGB, mijn favoriete saaie topic op het forum is "Welk parfum heb jij vandaag op?" Het loopt als een tiet, want ik zie het regelmatig bij de top 10 staan. Kennelijk vinden de mensen dat nogal interessant om te weten wat anderen voor parfum op hebben.

Toppunt van boring wat mij betreft. *applaus*
Dan komt hier de saaiste vraag van de avond: welk parfum hebben jullie vandaag op???
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik ben blij dat je het vraagt, Sjno!

Ik draag het uiterst saaie Red van Hugo Boss.

En stinken! Een uur in de wind. Echt saai.
Ik ben maar weer dat retesaaie (zooooo 2008) j'adore gaan dragen.
Waar is die ontaarde moeder gebleven?? ik wil d'r beeb teruggooien (ze had nog 1 kans voordat ze een waarschuwing zou krijgen maar smijt meteen d'r eerst geborene mijn kant op).
owwwwwwww ik ben stout geweest.

*gaat onder tafel zitten*

ben helemaal los gegaan op de muziek van Wolter,Nick en Simon.was zooooooo vreselijk gaaf.eehhh maar wel saai op de colalight.

maar kon ut niet laten hoor saaie mutzzzen......1000X solly

straks de wekker weer vroeg.....das toch ook nog saai???
Het zou verboden moeten worden die wekker!!!

Je geeft zelf al toe dat je de fout in bent gegaan en dus volgt er alleen een waarschuwing. . .

Snjook, ik vind jouw posts eerlijk gezegd erg grappig saai!

Dezzz, van mij ook een waarschuwing! FFFoei!

Ik heb even gemist waarom er een beeb naar IJzzzland geslingerd is. Had-ie saai gedaan of juist nietsaai?

Ik ben de mijne aan het trainen om in zijn ledikantje te slapen. Na veel saaie taferelen slaapt hij daar momenteel inderdaad... retesaai!
Oh vet saai Miss M! Dan kunnen jij en je man weer lekker saai seks hebben in je eigen bed, zonder kleine pottenkijkertjes.
Wat je zegt, Nijnerella! Ware het niet dat dit ledikant aan het voeteneind van onze echtelijke sponde staat. Maar het is al een stuk rustiger nu hij niet alleen overdag onder de afzuigkap in de keuken kan slapen. Dat geraazzzzz.... saai!

Tot de inloopkast tot beeb-kamer wordt omgebouwd over een paar maanden mag hij dus sporadisch pottenkijken. Sporadisch, ivm uitputting. Die misschien minder wordt nu. Hmm....
quote:MissMara schreef op 21 juni 2009 @ 12:54:

Snjook, ik vind jouw posts eerlijk gezegd erg grappig saai!

Dezzz, van mij ook een waarschuwing! FFFoei!

Ik heb even gemist waarom er een beeb naar IJzzzland geslingerd is. Had-ie saai gedaan of juist nietsaai?

Ik ben de mijne aan het trainen om in zijn ledikantje te slapen. Na veel saaie taferelen slaapt hij daar momenteel inderdaad... retesaai!Daarvoor zal je even naar het "goedemorgen" topic moeten. Lys lag daar dwars en toen wilde ik haar een waarschuwing geven en voordat ik het wist had ze haar beeb gegooid. ..
MissM. Jong geleerd is oud gedaan toch??
nou ben vandaag reuze saai geweest hoor,mocht werken op een reuze saai groepje,nog net niet in slaap gevallen maar dat scheelde niet veel.dat maakt ut wel weer goed he?
Je hebt je helemaal aan de topiccode gehouden desteny.

(ik begin een beetje bang te worden voor mezelf, MissM vind mijn postings grappig saai. Wat kan ik daar aan doen?? Wil niet van het topic afgedonderd worden).
Een waarschuwing ook voor jou dan maar Snjookje!

Fijne Saaie dag meiden!
Da's dan nummer 2. Ik gooi de eerst geborene nú de lucht in en wie d'r vangt moet op d'r passen!!!

Komt ze
Wat heb ik nou aan mijn me fiets hangen? Nog een beeb?!!?!?!!

En bedankt he, beebslingeraars!
Veel plezier ermee. Ik heb de rechtmatige eigenaar al op de hoogte gesteld dat er hier iets in de lucht hing.
yeeaahh dagje saai thuis zijn,best aardig toch?

Snjo hoe was ut met je loge,s? saai?
De beebs knagen aan elkaar. Zou het voedertijd zijn?
denk ut missmara,ff aan de tietleggen die 2.zijn ze ook weer zoet
Whieeeehoeeeee! Geweldig Saai opgelost, Snjo!

Ik durfde me al niet meer op het forum te vertonen uit angst dat je d'r terug zou gooien.

Mara: wie haar vangt mag d'r houe! Haha.

Sterkte en succes.

Ze heeft niet veel onderhoud nodig, de dag dat ze geboren is heb ik haar een korte rondleiding door de keuken en babykamer gegeven onder het motto: je ziet maar hoe je je redt.

Veel meer dan af en toe een "koediekoetsjiekoe" roepen hoef je niet te doen. Ze ken wel wat hebbe... is niet mensenvreemd of zo. Als je haar eens echt zat bent, breng haar naar de apenheul voor een weekje of 2 in het gorillaverblijf, vind ze leuk. Echt.
Known to cause insanity in laboratory mice
Bedankt voor de handleiding Lys!

* Noteert: onderhoudsarm, koediekoetsjiekoe, gorillaverblijf *

Ze was erg enthousiast over de borstvoeding trouwens (goeie tipp Dezz)! Alsof ze nooit wat krijgt, haha. Ze wil ook niet loslaten, maar gelukkig blijft ze door het vacuum gewoon hangen, heb ik mijn handen ook weer lekker vrij.

Lys, ze krijgt nu wel jongenskleren aan he, en we noemen haar broertje. Dat zijn we zo gewend. Dat je het weet.
Oh, djiezus, zit hier zowat te schuddebuiken van het lachen. dat vacuum...Mara, Mara, wat een saaie posting weer.

Broertje klinkt leuk, ik had eigenlijk geen echte naam voor haar. Gewoon: 'Hey', als ik haar terechtwees. Wel benieuwd hoe ze reageert op kleding, trouwens...
Known to cause insanity in laboratory mice
Whoehahaha wat saai geweldig die fantasie van jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven