Kletsgroepje LIIII
donderdag 18 juni 2009 om 10:49
[fgcolor=#00DE6F]hallo dames,
het is weer een tijdje geleden dat ik hier wat geschreven heb.
dus ik dacht kom laat ik maar weer eens wat van me horen.
jullie hebben allemaal al van luni gehoord dat ze bij me op bezoek was geweest. was erg gezelig en we hebben lekker bij geklets.
over het algemeen gaat het goed, allen hassan is aan het stunten geweest, heeft twee midden voetsbeentjes gebroken, maar hij doet het al weer goed hoor. regelmatig is ie weer last van stijlewandkat neigingen.
eigelijk moest ie geopereert worden maar dat ging 800 euris kosten, en gelijk te voldoen. en dat had ik niet, maar als ik hen nu zo zie, dan heeft ie er weinig last van.
mijn zus is inmiddels aan het werk, en ze schijnt het naar dr zin te hebben in spanje. hier vonsd ze het maar niks, en ze kwam maar niet aan een baan. hoe zal dat nu toch kunnen[
met paps gaat het niet zo goed, die liet van de week de hond uit en moest halverwegen terug naar huis kruipen. tis net of het steeds erger wordt met hem, hij had voor dinsdag een afspraak bij de huisarts maar daar kon ie niet komen, ken weer niet lopen, nu gaat hij proberen om voor vanmiddag een afspraak te regelen; dan is moeders vrij en mocht ie dan niet kunnen lopen dan haalt mams de rolstoel bij de buurvrouw op om hem daarna toe te rollen, we zien wel hoe het verder gaat. wel krijgt hij volgende week zijn rooster binnen voor zijn revalidatie, daar is ie ook al mee bezig vanaf januari. /fgcolor]
het is weer een tijdje geleden dat ik hier wat geschreven heb.
dus ik dacht kom laat ik maar weer eens wat van me horen.
jullie hebben allemaal al van luni gehoord dat ze bij me op bezoek was geweest. was erg gezelig en we hebben lekker bij geklets.
over het algemeen gaat het goed, allen hassan is aan het stunten geweest, heeft twee midden voetsbeentjes gebroken, maar hij doet het al weer goed hoor. regelmatig is ie weer last van stijlewandkat neigingen.
eigelijk moest ie geopereert worden maar dat ging 800 euris kosten, en gelijk te voldoen. en dat had ik niet, maar als ik hen nu zo zie, dan heeft ie er weinig last van.
mijn zus is inmiddels aan het werk, en ze schijnt het naar dr zin te hebben in spanje. hier vonsd ze het maar niks, en ze kwam maar niet aan een baan. hoe zal dat nu toch kunnen[
met paps gaat het niet zo goed, die liet van de week de hond uit en moest halverwegen terug naar huis kruipen. tis net of het steeds erger wordt met hem, hij had voor dinsdag een afspraak bij de huisarts maar daar kon ie niet komen, ken weer niet lopen, nu gaat hij proberen om voor vanmiddag een afspraak te regelen; dan is moeders vrij en mocht ie dan niet kunnen lopen dan haalt mams de rolstoel bij de buurvrouw op om hem daarna toe te rollen, we zien wel hoe het verder gaat. wel krijgt hij volgende week zijn rooster binnen voor zijn revalidatie, daar is ie ook al mee bezig vanaf januari. /fgcolor]
donderdag 18 juni 2009 om 19:26
Hallo hallo
Ik was afgelpen week geveld door een flinke keelontsteking. Auw, wat kan dat zeer doen zeg.
Heb een AB kuur gekregen, nu is het glukkig weer een stuk beter.
Juultje, da's ook best lang dat ie weg is
Poesie, leuk je hier weer te zien.
Komend weekend hebben we kampeerweekend met een grote vriendenclub met een hoop kids erbij. Hopen op mooi weer...
Ik was afgelpen week geveld door een flinke keelontsteking. Auw, wat kan dat zeer doen zeg.
Heb een AB kuur gekregen, nu is het glukkig weer een stuk beter.
Juultje, da's ook best lang dat ie weg is
Poesie, leuk je hier weer te zien.
Komend weekend hebben we kampeerweekend met een grote vriendenclub met een hoop kids erbij. Hopen op mooi weer...
donderdag 18 juni 2009 om 20:25
He, Poesie, fijn je weer te zien!
Das erg naar, Mokkie, ik heb het ook eens gehad. Fijn dat het beter gaat.
't Is altijd ff wennen als hij weg is, gelukkig is dat bijna nooit. Hij heeft al gebeld, dat doet hij dan wel elke dag, ook voor JD natuurlijk. Die vind het best als hij maar het beloofde cadeautje mee terug neemt
Das erg naar, Mokkie, ik heb het ook eens gehad. Fijn dat het beter gaat.
't Is altijd ff wennen als hij weg is, gelukkig is dat bijna nooit. Hij heeft al gebeld, dat doet hij dan wel elke dag, ook voor JD natuurlijk. Die vind het best als hij maar het beloofde cadeautje mee terug neemt
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 18 juni 2009 om 21:02
vrijdag 19 juni 2009 om 09:24
Goeiemorgen
Dat zou best kunnen idd,daar had ik zelf niet aan gedacht.. Gelukkig wordt het eigen risico niet verhoogd volgend jaar. Wat mij betreft mag dat best naar inkomen bepaald worden...
Leuke foto's Mokkie,ik heb ze allemaal bekeken
T wordt een beetje een kwakkelweekend kwa weer, niet regenachtig maar ook niet zomers. Ik vond die tendens van doordeweeks bovenstaand weer en in het weekend zomers wel lekker.Jammer!
Zaterdag ga ik weer klussen,ben de hele week niet geweest dus moeilijk Ben erg strijdbaar wat dat betreft,als iemand er wat van zegt kunnen ze m krijgen
Fijne dag nog
Dat zou best kunnen idd,daar had ik zelf niet aan gedacht.. Gelukkig wordt het eigen risico niet verhoogd volgend jaar. Wat mij betreft mag dat best naar inkomen bepaald worden...
Leuke foto's Mokkie,ik heb ze allemaal bekeken
T wordt een beetje een kwakkelweekend kwa weer, niet regenachtig maar ook niet zomers. Ik vond die tendens van doordeweeks bovenstaand weer en in het weekend zomers wel lekker.Jammer!
Zaterdag ga ik weer klussen,ben de hele week niet geweest dus moeilijk Ben erg strijdbaar wat dat betreft,als iemand er wat van zegt kunnen ze m krijgen
Fijne dag nog
zaterdag 20 juni 2009 om 08:39
Goeiemorgen
Ik hoef niet!!!! Moeder belde gisteren dat er vandaag beneden laminaat gelegd gaat worden dus dan zou het echt te druk worden op de bovenverdieping. Bovendien hoef ik alleen nog maar een half kamertje behang af te krabben en daar ligt het laminaat voor de bovenverdieping dus ik zou er toch niet bij kunnen Beter! Dussssss,het behang en laminaat wordt gedaan en wij 'mogen' volgende week verhuizen,daarna zit het erop!
Dit is ook echt de laatste keer dat ik zoiets doe,ik hoop niet dat wij ooit in de positie komen dat we dit moeten doen in een evt nieuw huis.
Dusssssss,ik ga zo lekker sporten,uurtje yoga en naar de sauna.Morgenochtend hier soppen en smiddags naar mn vader en dan maandag hopelijk een herhaling van vandaag behalve de yoga
De dag ziet er opeens een stuk zonniger uit!
Ik hoef niet!!!! Moeder belde gisteren dat er vandaag beneden laminaat gelegd gaat worden dus dan zou het echt te druk worden op de bovenverdieping. Bovendien hoef ik alleen nog maar een half kamertje behang af te krabben en daar ligt het laminaat voor de bovenverdieping dus ik zou er toch niet bij kunnen Beter! Dussssss,het behang en laminaat wordt gedaan en wij 'mogen' volgende week verhuizen,daarna zit het erop!
Dit is ook echt de laatste keer dat ik zoiets doe,ik hoop niet dat wij ooit in de positie komen dat we dit moeten doen in een evt nieuw huis.
Dusssssss,ik ga zo lekker sporten,uurtje yoga en naar de sauna.Morgenochtend hier soppen en smiddags naar mn vader en dan maandag hopelijk een herhaling van vandaag behalve de yoga
De dag ziet er opeens een stuk zonniger uit!
zaterdag 20 juni 2009 om 18:49
Dus een gezellige dag gehad met zn twee,lekker joh!! Goed weer ook he.. viel nog alles mee.
Sportschool was ook erg leuk Compu,ik eet nog steeds van je bon,heerlijk. Vandaag de oosterse salade genomen
Ik ben een tevreden mens vandaag,kon zo'n meevallertje wel even gebruiken.Morgen vaderdag,ik heb een fles wijn gekocht die ik zelf erg lekker vind (Chianti) maar nu niet mag vanwege dieet.
Wanneer is JM weer thuis? J gaat ook nog 2x rijden,2x5 dagen geloof ik.
Vandaag was er een Moto Guzzi treffen waar ie heen was,helemaal blij met een nieuwe MG trui teruggekomen.Net een kind
Sportschool was ook erg leuk Compu,ik eet nog steeds van je bon,heerlijk. Vandaag de oosterse salade genomen
Ik ben een tevreden mens vandaag,kon zo'n meevallertje wel even gebruiken.Morgen vaderdag,ik heb een fles wijn gekocht die ik zelf erg lekker vind (Chianti) maar nu niet mag vanwege dieet.
Wanneer is JM weer thuis? J gaat ook nog 2x rijden,2x5 dagen geloof ik.
Vandaag was er een Moto Guzzi treffen waar ie heen was,helemaal blij met een nieuwe MG trui teruggekomen.Net een kind
zaterdag 20 juni 2009 om 20:39
Lekker, Chianti, die drink ik ook graag! (maar nu ook even niet dus...)
JM is dinsdagochtend weer thuis. Net nog even gesmst, ik maakte me een beetje bezorgd omdat JD met haar volle gewicht op mijn buik is geploft. Uk is wel wat onder de indruk, is erg rustig nu, gelukkig wel een schopje gevoeld net.
JM is dinsdagochtend weer thuis. Net nog even gesmst, ik maakte me een beetje bezorgd omdat JD met haar volle gewicht op mijn buik is geploft. Uk is wel wat onder de indruk, is erg rustig nu, gelukkig wel een schopje gevoeld net.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zondag 21 juni 2009 om 08:52
Goeiemorgen!
Voel je je wel oke nu Juultje,lijkt me idd een beetje eng.
Ik heb ook nog een naar verhaal maar dat vertel ik je een andere keer wel
Lekker zeg,het is al bijna dinsdag. Hij mist nu wel zn vaderdagkado natuurlijk
Wij laten Jim heel voorzichtig af en toe een beetje buiten, vindt hij erg fijn. Alleen kroop ie net onder de schutting door dus ik ben er snel achteraan gegaan(door de poort,niet onder de schutting ) Daar loop je dan in ochtendtenue en dito hoofd om precies zijn staart weer richting ons te zien glijden.Katten!
Ik heb echt geen zin om schoon te maken vandaag maar ga toch zo maar beginnen,heb een kekke ramen-was-stok gekocht..die wil ik wel proberen.
Fijne dag nog!
Voel je je wel oke nu Juultje,lijkt me idd een beetje eng.
Ik heb ook nog een naar verhaal maar dat vertel ik je een andere keer wel
Lekker zeg,het is al bijna dinsdag. Hij mist nu wel zn vaderdagkado natuurlijk
Wij laten Jim heel voorzichtig af en toe een beetje buiten, vindt hij erg fijn. Alleen kroop ie net onder de schutting door dus ik ben er snel achteraan gegaan(door de poort,niet onder de schutting ) Daar loop je dan in ochtendtenue en dito hoofd om precies zijn staart weer richting ons te zien glijden.Katten!
Ik heb echt geen zin om schoon te maken vandaag maar ga toch zo maar beginnen,heb een kekke ramen-was-stok gekocht..die wil ik wel proberen.
Fijne dag nog!
zondag 21 juni 2009 om 09:14
Ik heb gisteravond toch nog even de verloskundige gebeld, uk was wel erg rustig. Ik moest op mijn linkerzij gaan liggen en als ik 'm dan na een uur nog niet voelde weer bellen. Gelukkig voelde ik 'm toen al erg snel weer en toen ik eenmaal in bed lag werd hij echt wakker en heeft goed liggen schoppen. Gelukkig maar! Veel gesmst met JM gisteravond en hij smste vanmorgen weer of alles goed ging.
Eeeeh, ik heb geen vaderdagcadeau voor hem... ook van het kdv niets mee gekregen, meestal is dat wel. Nou ja, ik heb ook geen moederdagcadeau gehad
Haha, lekker ding die kat van jullie!
Veel plezier met schoonmaken
Eeeeh, ik heb geen vaderdagcadeau voor hem... ook van het kdv niets mee gekregen, meestal is dat wel. Nou ja, ik heb ook geen moederdagcadeau gehad
Haha, lekker ding die kat van jullie!
Veel plezier met schoonmaken
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
maandag 22 juni 2009 om 12:22
Meurning,
sind vrijdag ben ik op dieet, BIS heet het, gisteren ben ik voor de gein op de weegschaal gaan staan, verwachte er niks van, maar ben toch al 1.5 kilo kwijt dat gaat lekker.
zekker nu ik ook wat vaker de sportschool van binnen ga bekijken.
het dieet bestaat uit s'morgens 1 shake, mag ook met yoghurt of optimel, s'middags een shake. om vier uur een kopje soep.
het avondeten eet je normaal, maar wel zo min mogelijk koolhydraten dus geen aardappel, pasta en rijst. en als je lekkere trek krijgt dan mag je een worstje of twee.. voel me er erg prettig bij, geen honger gevoel, geen last van hoofdpijn. allen het drinken daar heb ik moeite mee, maar ja dronk toch al nooit zo veel. water dan he
op mijn werk is het niet leuk vandaag, ik zit alleen op kantoor, en de radiolinks die hebben ze geblokt of zo, kan ze wel opstarten maar heb geen geluid. en aangezien ik ook nog eens op een lokatie zit waar het helemaal niet druk is, duurt de dag ook nog eens extra lang
met hassie gaat het steeds beter, die, heeft de helenacht weer lopen spoken, op het bed springen, in mijn arm bijten, met zijn irritante rammelbal spelen. stijle wand kat neigingen, grr geen oog dicht gedaan vannacht. dat wordt weer mezelf opsluiten in de slaap kamer. maar ja dat vind ik dan ook weer zo zielig want normaal kruipt ie lekker tegen me aan.
met paps gaat het niet zo goed, hij kan niet eens meer een eindje wandelen met de hond, zelfs de lidill du bij hem aan de overkant ligt is net te ver. .
vaandag moet ie naar het ziekenhuis, en gaan ze weer foto's van hem maken. ik ben bang dat de tweede vernauwing in zijn rug hem nu parte speelt en dat ie daar aan geopereert moet worden. maar we wachten eerst maar de foto's af
Met juul gaat het goed, die heeft nergens geen tijd voor, niet om te bellen, niet onm te mailen. maar goed als ze het voor de rest maar naar haar zin heeft. misschien als ik een leuke aanbieding tegen kom, dat ik nar haar toe ga. maar niet via sunweb. als je daar alleen mee riest dan moet je wel voor twee betalen, en krijg je de vliegreis terug, ongeveer 130 euries. dat vind ik wel erg overdreven hoor, weet best dat je een meer prijs betaald, maar om nu twee maal 500 euro te betalen, vindt ik toch echt te schortig, krijg toch ook niet twee keer te eten. of heb ik daar dan wel recht op, dan ga ik gewoon dubbel ontbijten, en dinneren
misschien dat dat ook iets is voor de consumentenbond,.
sind vrijdag ben ik op dieet, BIS heet het, gisteren ben ik voor de gein op de weegschaal gaan staan, verwachte er niks van, maar ben toch al 1.5 kilo kwijt dat gaat lekker.
zekker nu ik ook wat vaker de sportschool van binnen ga bekijken.
het dieet bestaat uit s'morgens 1 shake, mag ook met yoghurt of optimel, s'middags een shake. om vier uur een kopje soep.
het avondeten eet je normaal, maar wel zo min mogelijk koolhydraten dus geen aardappel, pasta en rijst. en als je lekkere trek krijgt dan mag je een worstje of twee.. voel me er erg prettig bij, geen honger gevoel, geen last van hoofdpijn. allen het drinken daar heb ik moeite mee, maar ja dronk toch al nooit zo veel. water dan he
op mijn werk is het niet leuk vandaag, ik zit alleen op kantoor, en de radiolinks die hebben ze geblokt of zo, kan ze wel opstarten maar heb geen geluid. en aangezien ik ook nog eens op een lokatie zit waar het helemaal niet druk is, duurt de dag ook nog eens extra lang
met hassie gaat het steeds beter, die, heeft de helenacht weer lopen spoken, op het bed springen, in mijn arm bijten, met zijn irritante rammelbal spelen. stijle wand kat neigingen, grr geen oog dicht gedaan vannacht. dat wordt weer mezelf opsluiten in de slaap kamer. maar ja dat vind ik dan ook weer zo zielig want normaal kruipt ie lekker tegen me aan.
met paps gaat het niet zo goed, hij kan niet eens meer een eindje wandelen met de hond, zelfs de lidill du bij hem aan de overkant ligt is net te ver. .
vaandag moet ie naar het ziekenhuis, en gaan ze weer foto's van hem maken. ik ben bang dat de tweede vernauwing in zijn rug hem nu parte speelt en dat ie daar aan geopereert moet worden. maar we wachten eerst maar de foto's af
Met juul gaat het goed, die heeft nergens geen tijd voor, niet om te bellen, niet onm te mailen. maar goed als ze het voor de rest maar naar haar zin heeft. misschien als ik een leuke aanbieding tegen kom, dat ik nar haar toe ga. maar niet via sunweb. als je daar alleen mee riest dan moet je wel voor twee betalen, en krijg je de vliegreis terug, ongeveer 130 euries. dat vind ik wel erg overdreven hoor, weet best dat je een meer prijs betaald, maar om nu twee maal 500 euro te betalen, vindt ik toch echt te schortig, krijg toch ook niet twee keer te eten. of heb ik daar dan wel recht op, dan ga ik gewoon dubbel ontbijten, en dinneren
misschien dat dat ook iets is voor de consumentenbond,.
maandag 22 juni 2009 om 21:01
Zeker goed van je Poesie! Lekker dat je geen honger hebt
Ja onderhand is alles wel schoon hoor Juultje,ben gisteren rond 10 uur begonnen he.De verf hoeft er niet af hoor
Ik heb net bij 2 ramen een noodhor gemaakt,met gaas en zelfklevend klitteband.Ziet er nog best gelikt uit maar het moet niet gaan stormen Jim vindt het ook heerlijk,die zit er steeds voor.
Fijn Juul,dat JM er morgen weer is!!
J en ik hadden gisteren flinke bonje,echt zeldzaam is dat Gelukkig weer redelijk snel goedgemaakt maar evenzogoed niet leuk. Ik heb nogal een harde stem (dûh) dus ik denk dat ze aan het eind van de straat ook wisten dat we ruzie hadden Ws weten ze ook dat het weer goed is *grinn*
Ja onderhand is alles wel schoon hoor Juultje,ben gisteren rond 10 uur begonnen he.De verf hoeft er niet af hoor
Ik heb net bij 2 ramen een noodhor gemaakt,met gaas en zelfklevend klitteband.Ziet er nog best gelikt uit maar het moet niet gaan stormen Jim vindt het ook heerlijk,die zit er steeds voor.
Fijn Juul,dat JM er morgen weer is!!
J en ik hadden gisteren flinke bonje,echt zeldzaam is dat Gelukkig weer redelijk snel goedgemaakt maar evenzogoed niet leuk. Ik heb nogal een harde stem (dûh) dus ik denk dat ze aan het eind van de straat ook wisten dat we ruzie hadden Ws weten ze ook dat het weer goed is *grinn*
maandag 22 juni 2009 om 22:01
Luni, ik denk dat het daar gisteren de dag voor was. Ik had ook flink bonje met MV in de auto terug van het kamperen. Ook even heel heftig, maar ook weer snel voorbij. Ik denk dat we er allebei ineens achter kwamen dat het wel erg stom is om over de weg vinden en al dan niet kunnen kaartlezen steeds maar weer ruzie te maken .
Kamperen was leuk, we hebben het wonder boven wonder het hele weekend droog gehouden. MB heeft het ook super naar zijn zin gehad met alle andere kinderen die er waren. Goed weekend dus. Alleen is het wel de laatste keer geweest dat we naar die camping gingen. Het was nogal een 'rust'campning. En daar hebben wij met ons 24 koppig gezelschap wel wat leven ingegooid. Maar of ze daar zo blij mee waren...
Juultje, fijn dat JM er morgen weer is. Wat schrikken zeg, van de kanl tegen je buik. Gelkkig is alles goed. Zo'n buik kan volgens mij wel behoorlijk wat hebben, maar ik kan me je ongerustheid heel goed indenken.
Kamperen was leuk, we hebben het wonder boven wonder het hele weekend droog gehouden. MB heeft het ook super naar zijn zin gehad met alle andere kinderen die er waren. Goed weekend dus. Alleen is het wel de laatste keer geweest dat we naar die camping gingen. Het was nogal een 'rust'campning. En daar hebben wij met ons 24 koppig gezelschap wel wat leven ingegooid. Maar of ze daar zo blij mee waren...
Juultje, fijn dat JM er morgen weer is. Wat schrikken zeg, van de kanl tegen je buik. Gelkkig is alles goed. Zo'n buik kan volgens mij wel behoorlijk wat hebben, maar ik kan me je ongerustheid heel goed indenken.
dinsdag 23 juni 2009 om 14:56
[fgcolor=#5CA112] juultje: vader kreeg niet gelijk de uitslag, allen of ze wel of niet gelukt waren. nu heeft hij volgende week een afspraak bij de neurolog geloof ik. wel was ie weer heel de dag van slag, moeders heeft met een rolstoel door het ziekenhuis met hem moeten rijden, op de een of andere manier, maakt ie zich druk en dan heeft ie er ook meer last van, en na zo'n foto shout is ie ook gesloopt.
met lijnen gaat het ook goed, ik wil naar de 85 kg heb dus nog wel wat kilo's om eraf te krijgen. Ben gisteren ook weer naar de zumba les geweest, was weer erg leuk. en geen last van zere kuiten deze keer. ik hoop dat ze voor morgen een hoop afmelders hebben dan kan ik weer
)
[/fgcolor]
met lijnen gaat het ook goed, ik wil naar de 85 kg heb dus nog wel wat kilo's om eraf te krijgen. Ben gisteren ook weer naar de zumba les geweest, was weer erg leuk. en geen last van zere kuiten deze keer. ik hoop dat ze voor morgen een hoop afmelders hebben dan kan ik weer
[/fgcolor]
dinsdag 23 juni 2009 om 19:54
Hee jongens, ben ik ook weer eens.
Schrikken Juultje bah. Gelukkig is alles in orde met uk. En is JM vandaag weer teruggekomen? Heeft het vast super gehad.
Poesie, vervelend voor je vader zeg .
Wij hadden ernstige stress ivm het wel of vooral niet overgaan van CZ. Wat een drama en ellende. Op internet kan je de cijfers volgen en het zat nog steeds goed, tot een bepaald moment, vorige week. Hij had de toetsweek gehad en ondanks keihard werken (maar wrs te laat) heel slecht gemaakt, de meeste vakken dan. Dus het gemiddelde kelderde en tot overmaat van ramp kwam er een forse aap uit de mouw, meneer had nog 2 bio p.o.'s in moeten leveren (waarvoor dus even twee enen waren bijgezet op zn lijst) en een NL verslag. Dat mocht gelukkig nog (echt mazzel) na het weekend en CD heeft hem met man en macht geholpen want haast niet te doen voor 1 persoon (het waren p.o.'s bedoeld voor een groepje). Zo lief van haar en ze waren zo trots. CD zei dit zijn vast wel voldoendes maar .................. maandag al direct op internet: de twee enen veranderd in een 3,7 en een 5,6 of zoiets. Dus nog dik onvoldoende. CD snapte er niets van en is met CZ naar school gegaan om te kijken waarom het toch nog mis was. Om een lang verhaal kort te maken (zucht), maar goed dat ze is gegaan, ze heeft er nog een halve punt bij gescoord en toen kwam hij op een krappe 6 ipv een 5 en nu gaat hij dus over. Als zij dat niet had gedaan, hem geholpen, weet ik zeker dat de gemiddelde 4 was blijven staan wat teveel tekortpunten betekend zou hebben en dus blijven zitten.
Het is nl ook niet zo dat hij door zijn goede gedrag support zou krijgen in een lerarenvergadering.
Maar nu is de stress weg aan het trekken en gaan wij het volgend jaar anders aanpakken met hem. En onze dochter is een engel en verdient echt een pluim.
Cha
Schrikken Juultje bah. Gelukkig is alles in orde met uk. En is JM vandaag weer teruggekomen? Heeft het vast super gehad.
Poesie, vervelend voor je vader zeg .
Wij hadden ernstige stress ivm het wel of vooral niet overgaan van CZ. Wat een drama en ellende. Op internet kan je de cijfers volgen en het zat nog steeds goed, tot een bepaald moment, vorige week. Hij had de toetsweek gehad en ondanks keihard werken (maar wrs te laat) heel slecht gemaakt, de meeste vakken dan. Dus het gemiddelde kelderde en tot overmaat van ramp kwam er een forse aap uit de mouw, meneer had nog 2 bio p.o.'s in moeten leveren (waarvoor dus even twee enen waren bijgezet op zn lijst) en een NL verslag. Dat mocht gelukkig nog (echt mazzel) na het weekend en CD heeft hem met man en macht geholpen want haast niet te doen voor 1 persoon (het waren p.o.'s bedoeld voor een groepje). Zo lief van haar en ze waren zo trots. CD zei dit zijn vast wel voldoendes maar .................. maandag al direct op internet: de twee enen veranderd in een 3,7 en een 5,6 of zoiets. Dus nog dik onvoldoende. CD snapte er niets van en is met CZ naar school gegaan om te kijken waarom het toch nog mis was. Om een lang verhaal kort te maken (zucht), maar goed dat ze is gegaan, ze heeft er nog een halve punt bij gescoord en toen kwam hij op een krappe 6 ipv een 5 en nu gaat hij dus over. Als zij dat niet had gedaan, hem geholpen, weet ik zeker dat de gemiddelde 4 was blijven staan wat teveel tekortpunten betekend zou hebben en dus blijven zitten.
Het is nl ook niet zo dat hij door zijn goede gedrag support zou krijgen in een lerarenvergadering.
Maar nu is de stress weg aan het trekken en gaan wij het volgend jaar anders aanpakken met hem. En onze dochter is een engel en verdient echt een pluim.
Cha