Februari 2010!!!

30-05-2009 07:51 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_86605 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 09:30
Reden: :)
% gewijzigd
hey catoooo de eerste x kwam ik er met 9 week achter tijdens de termijn echo dat het met 6 week gestopt was met groeien maar kwam er dus niet spontaan uit was wel een klap in me gezicht na nog week ermee te hebben rond gelopen heb ik pillen gekregen dikke drama hielp ook niet toen uiteindelijk een curretage. tweede keer was ik pas 5 week zwanger ongeveer en begon het te bloeden. Volgende week vrijdag de 26ste mogen we naar ziekenhuis merk dat ik echt gefixeerd ben op alles wat ik voel en niet voel zo heb ik met vlage maar last van me borsten denk ik zou dit weer mis gaan haast niet misselijk beetje zeurderig gevoel. Maar je tis afwachten wel heel spannend en slopend hoor!!! Durf nog niet positief te zijn!!! maar hou julie op de hoogte en hopelijk zetten we alle in feb 2010 een mooi gezond kin dop de wereld X
@iemand, welkom bij de club en een streep is een streep. Ik zou inderdaad een vk in de buurt zoeken, 7 km verderop verhuizen is niet zo ver. Dat nieuwe bevallen klinkt goed, gelukkig heb ik er nooit 12 uur over gedaan. En het feit dat je pijnstilling kunt krijgen lijkt mij erg fijn. Ik was de eerste keer echt als de dood voor de bevalling. Inmiddels heb ik er drie overleefd zonder pijnstilling, maar het idee is prettig.

@Catoo, ik heb het streep-je-slank dieet van margriet gedaan. Werkt goed en je kan gewoon normaal eten. Iedereen zegt wat zonde dat je nu weer zwanger bent, zonde van het afvallen. Maar ja, als je lager begint, hoeft er straks toch weer minder af (hoop ik).

@Marijo, wat een goed nieuws zeg !!! Volgende week met de echo zal al veel meer te zien zijn.

@Mebi, wat leuk dat jij ook twee zoons hebt van 5 en 4 jaar, ik ook!

Ik ben af en toe wat moe, loop alleen de hele dag te gapen, echt vreselijk !! Verder heb ik af en toe steekjes maar dan alleen links, raar toch, je baarmoeder zit toch gewoon in het midden ? Zolang ik gen bloedverlies ga ik er maar vanuit dat het goed is. Ik doe alleen om de dag een test en die zegt gelukkig iedere keer zwanger (en steeds sneller, binnen de minuut).

Heeft er al iemand zich opgegeven voor Moeders voor moeders ? Daar kun je al vanaf 5 weken aan meedoen en is voor het goede doel. Ik heb al 3 keer meegedaan en ga nu natuurlijk ook weer meedoen (is ook psychisch).

Straks een kinderpartijtje in de speeltuin en ik kan mijn mond natuurlijk niet houden (drink ook geen roseetje mee dus dat valt wel op).
shit, heel stuk getypt: alles weg...

@jammie: ook ik ben 12 kilo afgevallen. Nu al een half jaar stabiel, 4 kilo onder mijn gewicht voor ik de vorige keer zwanger werd. Na de geboorte van mijn zoon ging die 10 kilo er maar niet af en ik wilde liever niet zo weer zwanger worden. Wordt alleen maar moeilijker om het teveel er dan af te krijgen, niet? Goed dat jij het ook voor elkaar gekregen hebt. Ik denk dat ik nu anders in deze zwangerschap sta: wel voldoende en gezond eten, maar niet teveel en minder snoepen.

@catoo: mijn baas en ik werken vrij close. Ze merken het snel als ik fut- en energieloos op mijn plek zit. Bovendien kon ik wel wat steun gebruiken, na die pap3B uitslag en de medische nasleep daarvan. Dara krijgen zij ook mee te maken... Ik ben wel blij dat hij ervan af weet, ze houden heel lief rekening met me.

@iemand anders: mijn bevalling duurde geen 12 uur, stuk minder. Maar ik weet niet of ik op het hele medische gedoe zou zitten wachten als het wel langer zou duren... aan de andere kant, als je doodmoe wordt, gaat het niet makkelijker... dan is het misschien wel fijn?
@ pluimke: geen idee of misselijkheid samen hangt met geslacht... Lijk tme toch niet? Ik had bij de eerste (zoon) nergens last van, maar ben nu de hele dag licht misselijk...... Precies tegenovergesteld aan jouw ervaringen.

Enne.. heb zojuist een shirtje besteld voor mijn zoon met voorop de tekst 'februari 2010' en achterop 'en dan...'. Om hem aan te doen als we na de echo op 30 juni hopelijk onze ouders kunnen vertellen dat het tot nu toe goed zit. Ik hoop het zo!!!
Cato, wat een heftig verhaal zeg. extra spannend dus voor jou! Ik hoop voor je dat het goed gaat.

Kaboinkie, erg leuk idee, echt geweldig!

Heb vandaag echt een onzekerheidsdag.. sinds een paar dagen veel minde last van misselijkheid, nog wel heeel moe, maar ook mijn borsten voelen veel minder gespannen en pijnlijk aan...

dus maak me meteen zorgen... zijn jullie borsten nog steeds zo pijnlijk als de eerste weken of merken jullie ook al dat dit afneemt?

ooo ik wou dat de echo was... wat duurt 10 dagen dan nog lang... maak ik me nou voor niets zorgen of zijn dit echt signalen van een missed abortion of miskraam?

hoe gaat het met de rest?
@ils; ik begrijp jouw angst! Al zou ik niet van het ergste uit gaan want volgens mij zorgen hormonen ervoor dat je je de ene dag zonder symptomen voelt, en de andere dag met.

Ik wil net als jij ook dat de 10 dagen voorbij vliegen, spannend he?

Ik ben ook heel bang voor een missed abortion, omdat ik natuurlijk af en toe bruin bloed verlies, ik heb zitten lezen en volgens mij kan dat een teken zijn.

Het kan natuurlijk ook hele andere oorzaken hebben, maar ik ben er gewoon bang voor. Komt een missed abortion vaak voor of jullie weten?
Als ik die verhalen zou hoor in Nederland met uren lang ellende met bevallen, alles moet zonodig op de natuurlijke manier.....soms wel meer dan 30 uur en dan alsnog een keizersnee....dan hebben we het hier toch heel wat makkelijker ;) Huppakee meteen een keizersnee en klaar. 80% van de bevallingen hier gebeurt met een keizersnee, ik vind het wel prima. In Nld is het meer een soort afgang als je het niet op de natuurlijke wijze hebt gedaan: alsof je je dan meer moeder zou voelen, echt bullshit.

Vraag: het komt waarschijnlijk door de hormonen maar ik ben de hele tijd zoooooo horney....(sorry hoor....) lig aldoor maar als een krolse kat in bed te kronkelen maar m'n man kijkt wel uit met die bloeding van laatst. We doen natuurlijk nix maar kan bijna aan niets anders denken de hele dag (als ik tenminste niet aan eten denk haha, da's ook een probleem).
oh Louise, wij zitten precies in hetzelfde schuitje he?...

ben echt zoo bang want dit kindje is zooo welkom! Ik hoop dat ik snel klachten ga krijgen... hoe voel jij je eigenlijk? merk jij aan dingen dat je zwanger bent? je het laatste dagen niet meer gebloed toch?

hoe is het met de rest??? ook zoveel zorgen of zijn jullie er vrij relaxed onder?
Draaideur: fijn dat ze je nu zo goed in de gaten houden maar kan me voorstellen dat een dag een week lijkt als je zo'n 'verleden' hebt. En lekker dat je hier je hart kunt luchten, niet? Heb je al veel mensen in vertrouwen genomen?

Kaboinkie: waar heb je dat t-shirt besteld. Ging gisteren ook op zoek maar er is echt zoveel, helemaal het overzicht kwijt. En ik wil wel een beetje kwaliteit, niet gewoon een t-shirt.

Ilske: heb je alweer wat meer klachten? Hier ook niet elke dag even veel hoor. Maar wel elke dag iets en dat stelt me gerust. Heb geen ervaring met abortus. Ik ben redelijk relaxed. Er is niets dat ik kan doen en ik ben supermoe en leid daar maar vanaf dat het nog steeds goed zit.

Marijo: daar kun je uren over discussieren. Ik vond het 2 x vreselijk maar wat was ik trots op mezelf dat ik helemaal op eigen kracht een kindje op de wereld had gezet. Hard werken maar wat een euforisch gevoel gaf dat achteraf. Ik had geen ruggeprik of keizersnee willen hebben. En dat laatste is ook niet zaligmakend want ik ging op dag 5 met de kraamhulp wandelen en dat gaat niet met een keizersnee.

Volgens mij hebben al wat meiden een echo gehad, hoe is het daarmee?

Het klinkt echt belachelijk maar mijn buik is echt al enorm opgezet. Ben 4 tot 7 weken maar ik kan zo door voor 16 weken. Ik moet 'm de hele tijd inhouden, wil het niet opvallen en dat is niet heel erg fijn. Ik ben redelijk slank maar m'n buik flubbert wel een beetje maar nu.... Trouwens niet m'n mond kunnen houden tegen m'n vriendin maar reactie was te gek. Tis niet dat ik het niet wil vertellen maar man wil het dan ook vertellen en dan weet zo iedereen het. Als het mis gaat, wil ik het niet met de hele wereld delen. Beetje oneerlijk dus van me.

Zijn jullie al onredelijk/huilerig? Ik niet gelukkig. Fijne zondag!
hallo allemaal

Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer zoals velen van jullie wel doen. Ik lees mee en kan meevoelen, maar we zijn hier echt nog een beetje in paniek. Gister veel gehuild omdat het ineens veel echter werd en ik niet meer trots kon zijn omdat we ons echt heeel veel op de hals halen. Allemaal biebboeken gehaald, en ik kreeg de neiging om te zeggen dat ik een opstel moest schrijven: al die zwangerschapsboeken geven wel een signaal af...

Ik had (met het risico voor schut te staan) vanaf dag 1 al gezegd dat ik echt een hele rare overtuiging had dat ik zwanger was. Mijn man nam het echter helemaal niet serieus, dus terwijl ik al 2 weken op internet aan het lezen was en er over nadacht, negeerde hij het een beetje. Vrijdag begon hij voor het eerst te twijfelen maar werd er ook niet vrolijk van. Vandaag weer getest en er was echt binnen 5 minuten een licht streepje. Heb hem een stuk chocola gegeven met "voor pappa" erop (handig dat het vaderdag is). Hij was vooral verbijsterd en gaf eerlijk toe dat hij liever had gehad dat er geen streepje was verschenen. Ik kan hem daarin erg goed begrijpen: hij is door een arbeidshandicap huisman geworden en hij heeft het al ontzettend zwaar met het huishouden en onze twee honden. Hij is heel erg zorgzaam, maar vreest dat hij straks een totaal uitgeputte vader is en dat we het allemaal niet kunnen bolwerken: hij heeft nu al best veel slechte dagen. Die gedachten heb ik ook...

Na mijn huilbuien was ik met de honden gaan wandelen en toen kwam het gevoel terug dat we het gewoon stap voor stap moeten doen en dat het ook heel leuk kan zijn, maar het is allemaal nogal dubbel zeg maar. Ik hoop niet dat diegenen die vrezen dat ze een miskraam krijgen of die al ZO lang bezig waren met een kindje er aanstoot aan nemen dat ik helemaal niet jubel. Ik vind het heel bijzonder en magisch, maar als het kind er morgen uit valt omdat het nog zo pril is, zal ik wel het gevoel hebben dat ik aan iets heel ingewikkelds ontsnapt ben.

Het is ook niet zo dat ik daar op zit te wachten hoor; het is gewoon heel verwarrend.

Ik slaap erg weinig: vannacht om 4 uur wakker met pijn in mijn buik. Stoelgang is enorm traag, dus ik lag echt na te denken of dit voelde als mensturatiepijn of darmpijn. Duurde een hele tijd, wat echt best pijnlijk, en toen dacht ik wel dat het ongetwijfeld niets is in vergelijking met een bevalling. Ieks!

Maandag een orienterend gesprek voor een vacature bij een wervingsbureau en de 30e een solliciatiegesprek voor een andere vacature. Rare tijd.

Bij het uitlaten van de honden kwam ik gister een hele aardige kennis tegen die is maar af en toe zie: ze had nu een overduidelijk buikje, dus eindelijk iemand om mee te praten! Deed me goed en was heel grappig.
Oh trouwens:ik zou volgend de rekenprogramma's de 28e februari uitgerekend zijn: vandaag is het 14 dagen na de bevruchting, dus als ik een betrouwbare cyclus had, zou dit mijn NOD zijn. Mijn tepels zijn gelukkig minder pijnlijk dan de eerste anderhalve week: toen waren ze constand keihard. Verder voel ik duidelijk dat mijn bloedcirculatie anders is: lood in mijn benen als ik een trap of een heuvel op loop, en ik krijg daarbij snel een soort pijn in mijn maag die ik ken van hardlopen terwijl je eigenlijk "op" bent: alsof je maag zich samenknijpt om het laatste beetje kracht uit te persen. Beetje duizelig soms, en licht misselijk: misselijkheid voel ik vooral als ik loop en beweeg, alsof mijn evenwichtsorganen gevoeliger zijn.

Het is allemaal prima te houden maar ik voel me wel niet helemaal fit; geen neiging om te gaan sporten ofzo.

Qua emoties schoot ik gister de hele dag vol, maar ik heb mezelf gelukkig niet op ruzie of onredelijk gedrag kunnen betrappen. Dat zou ook echt zielig voor mijn man zijn, dus ik hoop dat je zoiets een beetje in kan houden; zwangerschap is niet overal een excuus voor (zei ze naief?).
Hallo allemaal,

Hier ben ik weer . We zijn druk bezig geweest met het vertellen aan onze ouders, zussen en beste vriend(inn)en. Gelukkig reageert iedereen super enthousiast. Vanmiddag de eerste afspraak bij de verloskundige en daarna doorracen naar het echobureau voor de eerste echo. Vind het echt onwijs spannend, terwijl ik tot nu toe redelijk fluitend door de eerste 8 weken heen ben gegaan. Behalve vermoeidheid, wat steken in mijn buik en wat pijnlijke borsten heb ik gelukkig nergens last van.

@ilse + Louisa: snap heel goed dat jullie bang zijn dat het mis gaat. Het blijft idd toch elke keer een wonder wanneer je een gezonde baby in je armen hebt. Maar probeer van het positieve uit te gaan. Mocht het onverhoopt toch niet goed zijn, dan is het dan tijd genoeg om je druk te maken!!!

@ Marijo: hoe is de tweede echo gegaan? Fijn dat je deze zo snel weer kan laten maken!

@jammie: mooi schema!! Kun je deze op een of andere manier sturen naar dubbelfris, want ik denk dat zij de enige is die het schema bovenaan kan zetten. Dan kunnen we deze elke keer makkelijk terugvinden!

@kaboinki: succes met de verloskundige as vrijdag. Laat je weten hoe het geweest is.

Zo straks na het middagprogramma verder reageren op iedereen.
Hallo allemaal,

Hier ben ik weer, heb weer een beetje alles proberen bij te lezen, Erg druk weekend gehad dus even niet hier geweest..

Pff wat is misselijk zijn erg zeg! Loop al de hele dag naar de wc-pot te rennen.

Dit bij mijn dochter nooit gehad.

Wie ziet erop tegen de bevalling?

Nare ervaringen gehad bij de 1e/2e?

Met mijn dochter naar de osteopaat geweest vrijdag, omdat ze van de trap was gevallen en er zitten toch een aantal dingen niet goed, onder bij haar rug en haar nekje.

Morgen mag het gips eraf, hopelijk maken ze dan van alles een een foto.

Het is toch wat met die kleintjes, ze kunnen nog niks zeggen.

@Chantal 1979, jij bent nu 8wkn zwanger? En vandaag je eerste echo! Heel leuk, ben benieuwd!

@iemand anders: dikke kroel voor jou, er komt een zware tijd aan voor jullie, die ook heel leuk en bijzonder kan zijn. Blij goed praten met elkaar,want met een kindje gaat er veel veranderen.

Ga weer even verder, huishouden grr
Hou op Pluimke: ik ook aldoor hartstikke misselijk: had ik bij mn eerste zwangerschap helemaal niet. Bovendien is het hier aldoor boven de 30 graden, walgelijk heet dus......

Nare ervaring met de bevalling? Nou ja, behalve dan dat ze me rennend in een rolstoel de operatiekamer inreden.....na een superzwangerschap was ineens ALLES mis, en dat terwijl ik gewoon op onderzoek kwam. Vandaar ook die keizersnee onder volledige narcose, we hadden niet eens de tijd om daar over te discussieren.....maar verder alles goed ;)

Morgen allerlei pre-natale onderzoeken (bloed en plas), moet je eerst drie uur in de rij staan voor een handtekening van een domme instantie.....lekker want je moet nog nuchter zijn ook...
@Ils; ik voel me opzich wel zwanger! Heb vlagen van misselijkheid, en ik heb pijnlijke borsten, maar soms ook wel eens niet, ik denk dat dat heel normaal is! Helaas heb ik wel om de twee/drie dagen wat bruinverlies (niet eens in onderbroek, alleen bij afvegen) hoe voel jij je nu?

@Marij; waar woon je eigenlijk? Begin toch wel nieuwsgierig te worden! :-)

@chantal; hoe is je echo geweest? was alles goed?

@draaideur; hoe is het met jou? zat even terug te lezen en zag dat je al twee MK achter de rug heb, hou je de onzekerheid wel vol?

@pluimke; ik zie wel op tegen de bevalling, althans een beetje dan, maar dat is meer omdat ik niet weet wat ik moet verwachten, waarschijnlijk veel pijn haha. Nee, ik denk dat ik wel ga vragen om een ruggeprik, dan hoef ik 'm niet te gebruiken als het niet nodig is, maar ik denk dat het idee van 'iets achter de hand hebben' me wel helpt!

@iemandanders; hoe is het nu met jou? beetje gewend al aan het idee?

@ de rest; hoe gaat het met jullie?
ps:

ik heb vandaag voor eigen geruststelling de VK gebeld, ik dacht; het is telefonisch spreekuur en misschien kunnen ze me wel geruststellen. Het was echt een niet leuk gesprek. Ik legde uit dat ik om de twee/drie dagen soms wat bruin verlies had, en of dat kwaad kon. En toen heeft ze echt alleen maar de ergste gevallen gezegd. Ze zei; er kan een miskraam door gaan zetten, het kan ook zijn dat het vruchtje dood is..:-(

maar ze zei helemaal niet dat het ook nog goed zou kunnen gaan!

Op een gegeven moment heb ik zelf maar gezegd; maar misschien is er een kans dat het ook nog goed gaat? En dat bevestigde ze toch wel, maar ik moest toch maar afwachten..

logisch ook..maar ik had zo graag gehoord dat ze me een klein beetje gerust had gesteld, natuurlijk hou ik wel rekening met, maar het gaat toch ook in heel veel gevallen goed?
wat een naar gesprek zeg Louise, vreemd dat de verloskundige zo reageert.. had ze ook wel iets anders kunnen formuleren lijkt me. Ze had ook de echo naar voren kunnen halen.. wat is daar op tegen? lijkt me erg vervelend voor je.

chantal± ennnnnnn? ben heel benieuwd!

Hier weer volop klachten... ergens fijn, maak me ineens geen zorgen meer maar anderzijds voel ik me echt lamlendig. hele week geen afspraken, want weet niet of ik dit ga trekken. heb nu zo´n ander leven.. zo veel stiller en op werk ben ik veel minder productief...

die constante lichte misselijkheid en moeheid is zo ellendig.. nergens zin in.. bleh!

bevallling ben ik nog helemaal niet mee bezig, eerst een goede echo...
Bedankt voor de aardige reacties. Sorry dat ik zulke lange verhalen heb geschreven; wel fijn om het ergens kwijt te kunnen.

Ik weet nog steeds totaal niet waar ik aan begin, maar ik wil er graag blij mee zijn. Na mijn werk heb ik mijn man gevraagd wanner hij denkt een mening te hebben (wilde zelfs de onwaarschijnlijke optie van abortus niet van tafel vegen voor hem) en toen kwam er uit dat we er er voor gaan. In zijn nog niet zo enthousiaste woorden: "als jij dan toch weer een bizar project voor ons verzint, dan is een eigen kind de beste optie die ik kan bedenken. Maar die naam gaan we nog wel veranderen!"

Vanaf zondag voel ik me weer heel anders: misselijkheid is weg, ik voel me 'normaal' en emotioneel helemaal stabiel. Doorgaans slaap ik als een blok, maar de afgelopen tijd dus niet: midden in de nacht of heel vroeg wakker en niet meer in slaap komen. Daarbij heb ik al twee nachten dat ik wakker wordt met erge buikpijn: soort menstruatiepijn die ook op mijn darmen slaat of andersom. Ik zit dan echt met twee handen in mijn maag gedrukt op de wc, maar meer dan een paar knalscheten en een droog poepje wil er niet komen, en het blijft zeuren. Vannacht uiteindelijk kunnen inslapen op mijn buik met een kussen in mijn maag gedrukt.

Gister bij een dutje had ik het ook en vanmiddag weer op mijn werk. Verwacht bijna bloed te zien maar heb ook op internet gelezen dat die baarmoederpijn bij meer vrouwen voorkomt.

Doen jullie trouwens aan moeders voor moeders? Oh: ik zag dat Jammie hetzelfde vroeg. Is het veel gedoe? Wil wel iets doen om het "officieler" te maken, maar ik werk wel.

@Louise: als die veegjes bruin zo weinig zijn, is het vast een nietsbetekenend bloedinkje.

@pluimke: sterkte met je dochter

@chantal; hoe was de echo?

@marijo: in welke week werd jij horny? Wil ik ook wel; ook eens leuke bij-effecten

@draaideur: sterkte: blijf vertrouwen houden, anders kan je niet genieten.
www. simplycolors. nl, daar heb ik mijn shirtje besteld. Goede kwaliteit shirts (lekker dik), ik gebruik dit adres ook nogal eens voor een kraam kadootje.

En lieve Ils, maak je toch niet zo druk joh (niet negatief bedoeld hoor, maar je lijkt je zo'n zorgen te maken terwijl alles goed gaat). Ik lees ook op andere topics de vele vragen waar je mee zit. Natuurlijk is het reuze spannend, zo'n eerste kindje, maar je hebt er zelf helemaal geen invloed op of het wel of niet goed gaat. Waarom er dan maar niet gewoon vanuit gaan dat het goed gaat? Ik begrijp dat je je negatieve gedachten niet zo makkelijk kunt bedwingen, maar het worden anders 9 lange maanden hoor.... Echt meis, heb wat vertrouwen in je lichaam! (en ja, ik snap je angsten maar al te goed hoor, dat is het niet, het zou je alleen zoveel rust kunnen brengen als je wat relaxter met jezelf omgaat, een ongevraagd advies waar je helemaal niets mee hoeft te doen) Dikke knuffel voor jou!!!!

@Chantal: vertel, echo gezien????
* breekt even in voor iemand anders*

Dus toch zwanger! Van harte gefeliciteerd meid! Ik heb je stukjes gelezen en ik snap je gevoel helemaal. Ik vind het knap hoe je ermee omgaat en hoop dat jullie snel wat meer aan het idee gewend zijn. ik moet zeggen dat ik alle verwarrende gedachten en emoties ook gehad heb de eerste dagen na de positieve test. Je leven staat nu gewoon even op zijn kop en dat blijft het misschien ook nog wel even. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en een goede zwangerschap!

* breekt weer uit*
@iemand; ik doe mee aan moeders voor moeders. Het is wel even een 'gedoe' maar voor een goed doel Je vangt eigenlijk al je urine op in een maatbeker, dat giet je over in een fles, en elke dag een nieuwe fles. Elke week komen ze dat dan bij je thuis halen!

Je doet dat tot de 16e week, en dan hoeft het niet meer!
Iemand anders, heb jij hier in een nogal grijs verleden al eens geschreven met een nicknaam die begon met een ...?

(Ik las een stukje uit je eigen topic, en geen idee wat het was, maar in iets leek je op die .... Heb je hier even gestalkt, en je schrijft hier een paar dingen die ook wel passen.)

Mochten ... en jij een en dezelfde zijn, dan ben je dus herkend.

Of je het nou bent of niet: gefeliciteerd!
Ha Mif: het is hier zo #@%^! GRRR lastig om een beetje anoniem te zijn...

Heb het forum jaren afgezworen maar ja: als je echt ergens over van gedachten wilt wisselen is het toch wel handig dat ge-viva. Vind het eigenlijk al helemaal niet fijn dat ik in dit topic wat meer vertel omdat als je inderdaad een beetje de detective uit gaat hangen, mensen je zo kunnen herkennen. Maar aan de andere kant: als je niets vertelt is meedoen niet leuk. En de komende 8 maanden is het vast nog wel eens fijn om hier wat dingen in de groep te gooien.

Hoe is het met jou? Kan je op dit forum ook PB-tjes sturen?
Ha Iemand, toch goed gegokt. Ik weet werkelijk niet waardoor ik nou het idee kreeg dat jij het kon zijn, maar toen ik dat eenmaal bedacht had, klopten er in dit topic wel heel veel dingen die je schreef. Ik haal in mijn vorige post de eerste letter van je voormalige nick wel even weg, dat maakt het voor andere detectives weer lastiger. Kan me zo voorstellen dat je er nog even niet zo op zit te wachten herkend te worden.

PBtjes sturen kan geloof ik in theorie, maar heb ik nog nooit geprobeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven