Mode & Beauty alle pijlers

Kletsen over mode

09-08-2022 16:38 429 berichten
Ik ben gek op mode en vind het heel leuk dat de najaarscollecties weer langzaam de winkels binnendruppelen. Nu het weer zo warm wordt is het nog een beetje gek om er over na te denken maar ik kijk toch wel weer uit naar het weer kunnen dragen van wollige truien en mooie jassen. Ik vind zelf de Autumn/Winter mode vaak leuker dan de Spring/Summer.

Meer liefhebbers van mode hier? Wat staat er op jullie lijstje voor het komend seizoen?
viamia schreef:
23-09-2022 07:16
@hobbeltverder

Ja je hebt gelijk ook. Ik ben even bij de zara binnen gelopen en heb het uiteindelijk ook niet gedaan. Het was in het echt ook een soort roze pyjama, dus niet echt een succes. Ik heb even bij vriendinnen gevraagd en kan een jurkje lenen! Dus uiteindelijk ook beter, voor mijn portemonnee en qua duurzaamheid. Want dat zat inderdaad wel in mijn achterhoofd.
Het nadeel van dit soort kledingstukken is dat je eigenlijk niet echt een goed beeld krijgt door een foto. Het kan inderdaad zomaar in real life net een pyjama zijn, dat kun je niet altijd goed inschatten. Dit soort opvallende stukken zou ik echt in de winkel zelf willen zien. De kans bestaat dat je zoiets in de winkel niet eens een tweede blik gunt als je je vingers door de stof hebt laten gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
24-09-2022 15:29
Ik zie nu dat de andere variant zwart/wit is.
Zou je één van beide, roze of wit, combineren met groen? Hmm. Dat zie ik niet zo voor me. Het feit dat het contrast met dat zwart zo groot is, maakt hem niet makkelijk te combineren. Welke kleur groen zou je hierbij dragen dan?
Online zie je de kleur niet zo goed, maar in het echt is de kleur lila/ heel donkergroen gestreept. Best mooi, maar ook wat apart. Bedankt voor de suggesties, toevallig heb ik ook een groene plissé rok maar op een jeans is die ook wel leuk inderdaad.
vivapimpelmees schreef:
24-09-2022 14:33
Wehkamp. Miljushka
Bedankt voor de info! :)
Je pense donc je suis
Nu heb ik iets in mijn hoofd. Vind dit zo mooi
https://magento2.joshv.com/cdn-cgi/imag ... 231_14.jpg

Rok besteld en gepast, Door mijn smalle heupen en brede taille zat het niet helemaal mooi. Volgens de website was het stretch materiaal, maar dat viel tegen, en het had net wat matter moeten, vond het te glimmend..
Het fake leather voelt ook wat plakkerig. Retour dus. Maar nu zoek ik dus een dergelijk setje :-) .
Oh ja, dat werkt niet met alle figuren. A lijn rokken kunnen mooi zijn met een brede taille denk ik, want dan krijg je meer een hourglass figuur.
Mooi op het plaatje inderdaad xlong. Het lijkt me moeilijk om iets dergelijks te vinden nu in de herfst/winter collectie. Ik vond dit op Omoda. Vind ik zelf ook mooi, maar misschien niet helemaal wat je zoekt.

https://www.omoda.nl/dames/rokken/dryko ... lsrc=aw.ds
blueroosje schreef:
24-09-2022 16:11
Online zie je de kleur niet zo goed, maar in het echt is de kleur lila/ heel donkergroen gestreept. Best mooi, maar ook wat apart. Bedankt voor de suggesties, toevallig heb ik ook een groene plissé rok maar op een jeans is die ook wel leuk inderdaad.
Oh! Dan snap ik je keuze voor groen ook beter. Op mijn scherm leek het zwart-wit
xlong schreef:
24-09-2022 21:15
Nu heb ik iets in mijn hoofd. Vind dit zo mooi
https://magento2.joshv.com/cdn-cgi/imag ... 231_14.jpg

Rok besteld en gepast, Door mijn smalle heupen en brede taille zat het niet helemaal mooi. Volgens de website was het stretch materiaal, maar dat viel tegen, en het had net wat matter moeten, vond het te glimmend..
Het fake leather voelt ook wat plakkerig. Retour dus. Maar nu zoek ik dus een dergelijk setje :-) .
Mooie rok! Ik had er ooit zo een in blauw en met een blauw bovenstuk als set. Daar ben ik zelf nu ook weer naar op zoek.
Je pense donc je suis
Hoi fashionista’s! Ik geniet erg van alle leuke plaatjes. Mag ik misschien een vraag stellen?

Ik ben op zoek naar (grotendeels) zwarte sneakers voor in de winter. Het is voor mij belangrijk dat ze tegen een buitje kunnen dus niet deels van stof zijn. Leer hoeft niet, mag wel.

Ik vind het wel fijn een beetje trends te volgen maar deze winter zie ik door de bomen het bos niet meer. De dad sneakers lijken nog steeds ‘in’ te zijn. Klopt dat? Wat dat betreft lijken de Adidas Astir, Ozweego of New Balance 530 me wel wat maar ik weet niet zo goed of dat hit of miss is qua mode of loop ik dan hopeloos achter? :mrgreen:

Ik weet dat het er om gaat dat ik het zelf mooi vind maar als er een andere sneaker helemaal on trend is vind ik het wel leuk om daar ook naar te kijken.
Die grote lompe 90ies sneakers moeten je wel staan vind ik persoonlijk. Ik heb dunne pootjes met maat 41, ik heb echt boten van voeten met dat soort sneakers. Ik ben zelf van van Guess sneakers, die zijn iets classy:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De dad sneaker is nog niet uit, maar ook niet meer hot hot. Volgens de trendwatchers zijn de skate en platform sneakers hét dit jaar ;-)

Ik heb de New Balance 550 gekocht een tijdje terug, dat vind ik wel een aanrader: https://www.zalando.nl/new-balance-bb55 ... 9-q12.html

Ik heb deze week de halve collectie van WE besteld en binnen gekregen. Vooral hun collectie in paars vind ik echt to die for :heart: https://tinyurl.com/4jnk9kpr
Bedankt voor de tips tot dusver. Die guess sneakers zijn helaas niet mijn smaak en aan die new balance moet ik ook nog een beetje wennen. Dé sneaker zit er nog niet tussen. Ik heb al gegoogeld op sneakertrends maar kom steeds op websites die alle schoenentrends bespreken zoals regenkaarten etc.
https://www.omoda.nl/inspiratie/de-snea ... L0467.html
Leuk ik kom ook volgens. Gek op mode.

Ik heb vandaag deze sneakers gekocht. Zitten erg lekker.. en staan leuk onder broek/ jurk.

https://www.wodenstore.nl/products/soph ... ffee-cream
Bedankt. Ik zoek alleen relatief onafhankelijke blogs. Blogs van winkels die de merken die ze verkopen aanprijzen vertrouw ik nooit zo ;-D

Ik kwam de net Adidas Samba tegen. Maar die zijn zo in de mode dat ze nergens meer te krijgen zijn, haha.
Maan schreef:
28-09-2022 14:38
Bedankt. Ik zoek alleen relatief onafhankelijke blogs. Blogs van winkels die de merken die ze verkopen aanprijzen vertrouw ik nooit zo ;-D

Ik kwam de net Adidas Samba tegen. Maar die zijn zo in de mode dat ze nergens meer te krijgen zijn, haha.
Bedoel je de samba, of de sambarose (met plateauzool)?
Ik heb een aantal paren sambarose. Erg fijne sneaker. Mocht je interesse hebben, ik heb dus ook dit paar: https://sneakerbaron.nl/sneaker/adidas- ... 30/612514/ in maat 38,5. Die draag ik dus nooit (zwart is niet mijn kleur), dus zijn evt. wel ter overname. Een paar keer gedragen maar, want ik kies toch altijd de lichtere kleuren...
Mouzepoes schreef:
28-09-2022 15:28
Ik heb een aantal paren sambarose. Erg fijne sneaker. Mocht je interesse hebben, ik heb dus ook dit paar: https://sneakerbaron.nl/sneaker/adidas- ... 30/612514/ in maat 38,5. Die draag ik dus nooit (zwart is niet mijn kleur), dus zijn evt. wel ter overname. Een paar keer gedragen maar, want ik kies toch altijd de lichtere kleuren...
821 euro?
Mouzepoes schreef:
28-09-2022 15:28
Ik bedoel de Samba, maar toch bedankt voor je aanbod :)
Ik vind de samba wel leuk, hopelijk komen ze weer op voorraad Maan!

Ik zoek een regenjas , en eentje dat eerder klein valt dan groot. Ik ben altijd slank geweest maar nu ik borstvoeding geef, heb ik maatje XS. Ik heb zo veel jassen besteld ( trenchcoats) en ik kan zelfs zwemmen in de xs’jes. Hebben jullie tips? Ik vind danafae wel wat. Ik vind deze leuk, maar daar staat al in de omschrijving dat die ruim valt

https://www.hipinderegen.nl/danefae-reg ... haki-groen
Krulliebollie73 schreef:
28-09-2022 16:59
821 euro?
Vast een reseller die winst denk te maken met een artikel dat nergens meer te koop is. Toen ik ze kocht waren ze gewoon de standaard prijs bij Adidas, €100 geloof ik.
Maan schreef:
28-09-2022 09:00
Hoi fashionista’s! Ik geniet erg van alle leuke plaatjes. Mag ik misschien een vraag stellen?

Ik ben op zoek naar (grotendeels) zwarte sneakers voor in de winter. Het is voor mij belangrijk dat ze tegen een buitje kunnen dus niet deels van stof zijn. Leer hoeft niet, mag wel.

Ik vind het wel fijn een beetje trends te volgen maar deze winter zie ik door de bomen het bos niet meer. De dad sneakers lijken nog steeds ‘in’ te zijn. Klopt dat? Wat dat betreft lijken de Adidas Astir, Ozweego of New Balance 530 me wel wat maar ik weet niet zo goed of dat hit of miss is qua mode of loop ik dan hopeloos achter? :mrgreen:

Ik weet dat het er om gaat dat ik het zelf mooi vind maar als er een andere sneaker helemaal on trend is vind ik het wel leuk om daar ook naar te kijken.
Ik heb woden sneakers van visleer (vraag me maar niet hoe dat zit O_O )
Ongeveer deze: Afbeelding maar met kleinere schubben/bulten :-)
Maar ze zijn vast niet in want ik heb ze al twee jaar. Woden heeft btw meer modellen zwarte sneakers.

Waarom doet de afbeelding het niet?
SunShine35 schreef:
28-09-2022 22:35
Ik heb woden sneakers van visleer (vraag me maar niet hoe dat zit O_O )
Ongeveer deze: Afbeelding maar met kleinere schubben/bulten :-)
Maar ze zijn vast niet in want ik heb ze al twee jaar. Woden heeft btw meer modellen zwarte sneakers.

Waarom doet de afbeelding het niet?
Bedoel je deze? Niet mijn smaak hoor, maar wie weet voor iemand anders!

Afbeelding
Ik heb de jurken van miljuschka besteld toen ik dat in dit topic zag. Ik heb maat 42 en vind Miljuschka een prachtige vrouw. Die jurken staan haar super. Maar bij mij vond ik ze echt super tuttig en niks doen voor mijn figuur. Misschien omdat ik niet zo lang ben?

Ik heb ook twee jumpsuits besteld, een zwarte en een met een bruine print. Beide vind ik mooi maar toch twijfel ik. Je ziet alles, en met mijn buik ben ik niet zo blij. Ook al is het ook niet dat het daar heel strak zit. Ik twijfel dan of het heel chique en mooi is, of tuttig of clownesk (american horror story helpt ook niet bij mijn beeld 😀). Wat vinden jullie van jumpsuits?
SunShine35 schreef:
30-09-2022 00:13
Ik heb de jurken van miljuschka besteld toen ik dat in dit topic zag. Ik heb maat 42 en vind Miljuschka een prachtige vrouw. Die jurken staan haar super. Maar bij mij vond ik ze echt super tuttig en niks doen voor mijn figuur. Misschien omdat ik niet zo lang ben?

Ik heb ook twee jumpsuits besteld, een zwarte en een met een bruine print. Beide vind ik mooi maar toch twijfel ik. Je ziet alles, en met mijn buik ben ik niet zo blij. Ook al is het ook niet dat het daar heel strak zit. Ik twijfel dan of het heel chique en mooi is, of tuttig of clownesk (american horror story helpt ook niet bij mijn beeld 😀). Wat vinden jullie van jumpsuits?
Wat jammer dat de jurken niks voor je waren. Gek is dat hé?, hoe iets de één super staat en voor de andere het niks doet. Zo paste ik onlangs een leren blazerjurk. Stond de verkoopster geweldig maar ik werd er net een schooljuf die lekker gek en pittig wil doen van.

Ik vind jumpsuits heel mooi maar het hangt wel af van de snit en het materiaal. Bij kleding heb ik sowieso de regel “bij twijfel niet doen” want dan hangt het maar in de kast omdat je allerlei redenen voor jezelf hebt waarom het (vandaag) niet kan. Oftewel, het is dan een ordinaire miskoop. Nieuwe kleding zou je meteen de dag erna al moeten aan willen trekken, zo blij moet je ermee zijn.
Lorem_Ipsum schreef:
28-09-2022 23:19
Bedoel je deze? Niet mijn smaak hoor, maar wie weet voor iemand anders!

Afbeelding
Ik heb ook verschillende sneakers van Woden. Fijne schoenen en goede kwaliteit.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven