M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
[
Indian, na de zwangerschap die jij gehad hebt verdien je het om nu zo blij en gelukkig te zijn!

Mini-meeten kunnen we zeker een keer doen daar! Het was erg leuk en Lynn wilde eigenlijk niet naar huis, maar ik werd moe. We zijn er bijna 3 uur geweest. Het is een half uur rijden voor mij, is prima te doen dus.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
[
Goedemorgen!

Indian, wat fijn dat de bv zo goed gaat! Pijnlijke tepels kan heel goied het begin van spruw zijn. Soms hioeven er geen andere symptomen te zijn. Miconazal (of zoiets) halen (kan bij apotheek zonder recept) en dun op je tepels smeren.

En tuuk goed in de gaten houden of D goed aanhapt!

Ik vind het echt heerlijk om te lezen dat je zo gelukkig klinkt. Leuk he al die kaartjes! Wij hadden ook 2 of 3 weken kaartjes en pakjes enzo. Zo lief van iedereen. Ik wil nog wel een keer op kraambezoek komen hoor! (of ook naar de waterspeeltuin )

Juul, aah arme jij een week alleen zo zonder man. Niks aan he. Zeker toen ik zwanger was, vond ik het zwaar! Maar het is al weer zondag en dat is bijna dinsdag!

Jee en veranderingen op je werk dus. Is dat tengevolge van ' de crisis' ?

Syl voor zware therapie die je moet volgen. Hoe gaat jhet met Jasper en zindelijk? Hier gaat het goed!! Plassen voelt ze goed aankomen, poepen moet ze meteen. Erg grappig, donderdag zaten we in de tuin toen ze met haar handje op aar kont ineens een sprintje trok richting potje. Haha ze was neeeeet op tijd, keutels vielen al terwijl ze ging zitten. Haha.

SCoob, haha ik moet wel lachen om Jasper. Gekkerd. Milena kn ook zo piepen als ze iets van een wondje heeft. laat ze dan aan iedereen zien ook al is het 3 weken geleden gebeurd. Aansteller

Zo ik kon weer inloggen .

Vrijdag was ik ineens ziek. Balen is dat. Ik was ook nog het grootste gedeelte van de dag alleen. Er waren ongelukken gebeurd, man was3 uur onderweg om op zijn werk te komen en nog afgezien van hoe sneuj het was om meteen om te moeten keren, stonden de wegen terug ook vast. Gisteren nog een beetje ziek, einde van de dag ging het wel weer. En nu is het weer over geloof ik. Zometeen gaan we 'lunchen' met schoonmoeder en schoonzusje in een restaurant. Zie er wel tegenop, het is de eerste keer voor mijn man en zijn zusje vaderdag zonder vader. Niet leuk njatuurlijk. Ik zie het alleen niet zo zitten in een restaurant met Bojan (alos ie gaatv huilen, heeft hij zo'n luide brul ). Bovendien wordt nogal eens vergeten (ook door mijn ouders hoor) dat wij nu zelf ook pappa en mamma zijn (als in we worden om een uur of 10 daar verwacht).
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Goeiemorgen!

Gelukkig voel je je weer beter, Frans!

Moeilijk voor jullie vandaag

Wij doen niets aan vaderdag, eigenlijk al jaren niet meer (ook niet aan moederdag trouwens). Mijn ouders zijn op vakantie en man is er niet, dus die gaat ook niet naar zijn vader. Schoonouders zie ik wel straks, maar dat is meer toeval.

Fijn dat alle kindjes hier nu zo'n beetje zindelijk zijn! Lynn werd vanmorgen om 10 over 6 huilend wakker dat ze een schone onderbroek wilde, had ze gedroomd dat ze erin gepoept had. Was niet zo gelukkig, heb haar wel op de wc gezet. Helaas heeft ze daarna niet meer echt geslapen.

Gisteravond is ze met haar volle gewicht op mijn buik geploft, was echt niet fijn en uk was heel stil de hele avond. Uiteindelijk de vk maar even gebeld, op linkerzij gaan liggen en toen voelde ik 'm weer. Ook man gesmst en vanmorgen had ik een lief smsje van hem of alles nog goed ging.

Indian, klopt, er is ook een watergedeelte, is wel leuk als het warm is, hoewel er gisteren ook heel wat kinderen aan het spelen waren.
[
Haha, ik maak iedereen enthousiast voor de leemkuil, mijn schoonzus wil ook al gaan deze week.

Frans, hoe was het vandaag?

Indian, dat herinner ik me nog van mijn bevalling, Lynn had het toen een paar keer moeilijk en dan moest ik op mijn linkerzij gaan liggen. Baby is nu weer erg actief steeds.

Was je man blij met zijn cadeautjes?

Vandaag naar het open luchtmuseum geweest, daar was o.a. een tentoonstelling van wat mensen verzamelen. Bij een verzameling brillen zat een zonnebril met glazen in de vorm van hartjes. Die maakte nogal indruk op Lynn, op de terugweg heeft ze een half uur lang geroepen: IK WIL EEN HARTJESZONNEBRIL!!! IK WIL EEN HARTJESZONNEBRIL!!! IK WIL EEN HARTJESZONNEBRIL!!! IK WIL EEN HARTJESZONNEBRIL!!! IK WIL EEN HARTJESZONNEBRIL!!!

En ging daar thuis nog even luid krijsend mee door. Papa belde, Lynn brulde, op schoot genomen, Lynn brulde. Pas toen papa zei dat hij een cadeautje had gekocht kwam er een lach door de tranen heen en stopte ze uiteindelijk met huilen. Mén, wat een dramaqueen! Het wordt tijd dat papa weer thuiskomt. Echt voor degenen die dit altijd of regelmatig alleen moeten doen...
Nog even en iedereen verkast naar hyves. Met al die foutmeldingen is het gewoon minder leuk. Als t nou een week duurt ofzo, maar tis al weken zo.

Domme it ers daar geloof ik.

Juul, arme jij zo alleen. Heb echt medelijden en respect voor je.

Indian, je klinkt heerlijk gelukkig zo met je gezinnetje.

Frans, Milena dus ook al vrijwel zindelijk!

Jasper is eigenlijk helemaal zindelijk nu. s nachts droog, al heb ik nog wel een luier bij hem om. Gewoon voor de zekerheid. Hij poept al ruim een week op het potje, echt al een week compleet droog, dag en nacht.

En zo schattig: hij wilt alleen met mama poepen

Vannacht sliep hij bij opa en oma. Maar gewoon opgehouden totdat mama er de volgende middag was. Vlak daarna moest hij al poepen.

Ben echt trots op hem.
koffie, zwart graag...
Leemkuil klinkt goed. Maar deze week lukt mij niet hoor. Moet ik echt wel even van tevoren weten zodat ik vrij kan nemen of dag omruilen.
koffie, zwart graag...
Goed van Jasper, Syl!

Ik ga deze week ook niet naar de leemkuil hoor, dat moet ik ook wat eerder weten. Ik denk dat Indian bedoelt dat ze er zelf deze week heen gaat.

Lynn en ik hebben het ook wel heel gezellig hoor, maar ik heb het ook wel een beetje onderschat om bijna een week alleen te zijn, zwanger en wel. Mijn emoties zitten hoog en ik heb vandaag/vanavond een beetje een 'kater' na het gedoe van gisteravond. Morgen een normale maandag, dan heb ik wat meer een vast ritme.
t katerige gevoel herken ik wel. Als Jasper erg vervelend gedrag heeft gehad en ik veel moet mopperen op die dag, zit ik s avonds ook met zo'n gevoel op de bank.

Maar een overstuur meisje is echt zo zielig als ze haar vader zo mist.

Jasper was een nachtje logeren. Als je zijn reactie en koppie zag vanmiddag. Hij vloog naar de deur, vloog me om mijn nek en greep me zo stevig vast dat ik minder lucht kreeg.

En maar: mamaaaa, mamaaaa, mijn moppieee, mijn lieffie roepen en heeeeel veeeel kusjes kreeg ik.

Scheen dat hij s ochtends om 9 uur al naar papa en mama vroeg. En hij heeft t altijd reuze naar zn zin bij de oppas hoor, daar ligt t niet aan.

Zo nu echt afsluiten
koffie, zwart graag...
Heerlijk dat je zo enthousiast begroet werd!

Katerige gevoel komt meer van het gedoe met de baby omdat Lynn op mijn buik plofte, het weinige voelen daarvan, bellen met de vk.

Voel me ook vaak katerig inderdaad als ik een aanvaring met Lynn heb gehad. Schoonzus vertelde dat vanmiddag toevallig ook nog, als zij dat heeft met haar jongste zoon (en die is al 7!).
Hello Ladies,

Ben weer terug van een heerlijke week Terschelling. Goed weer, en leuke voorstellingen, veel gefietst en gewandeld. Gister al weer gewerkt. Ik voel beeb regelmatig schoppen, erg leuk! Baal alleen wel want he een blaasontsteking, vanmorgen even bij de HA laten checken, zit nu aan de anti biotica. Twijfel een beetje of ik me ziek moet melden, voel me niet heel rot, maar MOE. Staalpillen helpen wel iets, trappen lopen etc gaat beter. Ben gewoon gammel, tja loop ook al naar de 40

Juul kan me voorstellen dat je schrikt van zo n plof actie van Lynn. ( Ik heb zo n doptone thuis, dat werkt bij bij altijd gerusstellend als ik een paar dagen weinig voel)

Syl, KNAPPE Jasper! Goed zeg. Ook lief dat ie je zo miste.

Indian, wat heerlijk dat de BV goed gaat, ja die spruw is altijd verveld, maar genoeg aan te doen gelukkig als het zo is. Waar ben je eigenlijk....stil hier vndaag zonder jou

Frans hoe ging vaderdag gister? Was het zwaar?

Ga me even met Valentijn bemoeien, zit alweer half uur naar Dora te kijken, dat is opeens zijn ding. We gaan even lavendel kopen voor de voortuin.

Tjuss!

merel
[
goedemorgen allemaal!

Zit nog even te wachten tot de klusser klaar is en dan lekker genieten van mn vrije dag. Denk even bij vriendin bakkie doen en kids laten spelen.
koffie, zwart graag...
Aaargh.... scheld tier &^@%$(@*#^%#W(*#@)(.... kon maar niet op ons topic komen, bah.

Enfin, nu tijd weer bijna om. We gaan donderdag op vakantie (Beieren). Nu wil Pipsie niet meer op de wc poepen... iemand nog tips voor de reis?

Vanochtend met beide kids de laatste vakantieboodschappen gehaald. Een hele onderneming met een 1 jarig die in de winkelstellingen klimt en een driejarig ubernieuwsgierig kindje. Enfin, ik heb Pipsie getracteerd op een te dure broodtrommel met drinkbeker met allemaal elfjes er op. Ze was er niet weg te slaan en ze had nog geen eigen fruitbakje en beker voor de psz. Nu dus wel. Van Mepal erg duur, slik, had ik niet gezien toen ik zei dat ze het mocht hebben... Ik hoop dat het spul de hele lagere school volhoudt. Menomen, niet leuk hoor. Hier nu al maaaaanden financiele crisis (geen inkomsten wel veel investeringen in eigen bedrijf). Ik begin in juli officieel en werk zo nu en dan er bij om wat extra inkomsten te hebben.

Reuze zin in de vakantie, eindelijk weer eens de zorg hele dagen delen :-) Hoe lief ze ook is maar Pipsie komt me soms wel de neus uit De pedagoog was verbaast dat ik het al zo lang volhield en zo consequent. Grin, tja ik heb door mijn ziekteverleden nogal een doorzettingsvermogen opgebouwd. Dat komt nu wel van pas, maar oh oh wat ben ik het soms zat! Enfin, pedagoog is nu aan het broeden op een "plan van aanpak" want zij heeft dit ook nog niet eerder meegemaakt. Pipsie is op diverse fronten fors extremer in haar gedrag dan "normaal". Haar groffe motoriek is wel veel en eel beter de laatste maanden.

ZO, veel ego, maar was lang niet geweest. Probeer er morgen weer even te zijn.

Fijne dag allemaal!

pips

NB

Pips vraagt momenteel steeds waar de mensen vandaan komen (verhaal van de buik enzo verteld maar daar neemt ze geen genoegen mee). Ze is weer erg into de filosofische verhandelingen zeg maar. Dood moe wordt ik er van om in kindertaal grote mensen dingen uit te leggen.

Wat wel lachen is: haar favoriete zelfverzonnen liedje van dit moment is

"droevige vlinder, droevige vlinder, ik pak je op, ik pak je op, ik neem je mee naar de ballenbak". Ik lag helemaal dubbel toen ik dat einde hoorde. We hebben ook al de variant "ik sla je tegen de muur" gehoord ipv. "ik pak je op ". Dat is de bright side van Pipsie, ik lach me soms slap om haar :-).
oeps.. beetje erg lang bericht... solly!
[[/fgcolor]
Pips, vindt ze Dora leuk? Dan zou je wc-doekjes van Dora kunnen kopen, Lynn heeft deze ook, heeft ze gekregen toen ze ze net zindelijk was geworden. Die gebruiken we dus als ze gepoept heeft. Ze zijn van Zwitsal en gewoon in de supermarkt te koop.
dames, even snel vanaf het werk. Thuis krijg ik elke keer een foutmelding en word direct van de site gesmeten. Echt heel raar, want zodra ik dit forum open, gaat het mis.

als ik donderdag weer moet werken, zal ik even alles goed doorlezen en uitgebreid reageren.

misschien thuis maar een andere browser toevoegen, dan kan ik tenminste thuis ook gewoon op ons forum terecht.

groetjes van ons
hhhmm pips, geen idee. Ik vond t met jasper al zo moeilijk om hem na 4 maanden weer eens op een potje te laten poepen. Hij is wel zo dat als hij ergens anders is, hij feilloos op die wc gaat. Poepen geen idee, dat houdt hij op tot thuis.

Waarom koop je bij de ikea geen potje van 1,50 euro?

Hier heerlijke dag gehad. Eindelijk na 3 jaar de opleverpunten vh huis afgerond. Daarna laatste lijst gekocht voor jaspers kamer. Dus vanavond is zn kamer helemaal klaar.

Daarna samen lekker ergens geluncht en wat boodschappen gehaald. Einde vd middag thuis beetje keuvelen.

Kortom, heeeeerlijke dag en heb Jasper verteld dat ik helemaal blij van m ben en trots op zn goede luisteren en in de winkel aangeven als hij moest plassen.
koffie, zwart graag...
Q, Safari. Firefox of Google Chrome doen het wel goed.
Zo, heb even firefox geïnstalleerd en nu doet zelfs de uitgebreide reactiemogelijkheid het gewoon weer. Ik gebruik firefox er gewoon naast. Moet alleen de taal nog even veranderen, want nu heb ik mijn menubalk nog in het Engels en ik vind het wel zo prettig als dit in het Nederlands is.

Pff, heerlijk morgen vrij. Waarschijnlijk gaan we naar de waterspeeltuin en als we op tijd op zijn, wil ik even met Emdin naar de kapper toe in Den Haag. Toch maar weer naar een speciaal kapper voor black hair. Het groeit nu niet mooi na de vorige keer bij de gewone Nederlandse kapper. Morgenavond ga ik lekker fitnessen en afgelopen maandagavond samen met zus getennist.

De Leemtuin daar heb ik nog nooit van gehoord, maar aangezien het in Nijmegen is, kan dat natuurlijk heel goed. Een mini-meeting vind ik ook leuk. In principe kan ik op de woensdag (22 juli niet), op de zaterdag en zondag. Ik wil jullie nu wel eens in real life zien!

Zo, ga even firefox in orde maken. groetjes
[[/fgcolor]
op woensdag zit jasper op het kdv dus dan kunnen wij niet.

Heb geupdate naar ie 8. foutmeldingen zijn weg maar ik kan in hyves geen reacties meer plaatsen grrrrrrrrr.

Lijst bleek niet de juiste dus nog ff wachten tot de goede binnen is.
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven