Kletsen over mode
dinsdag 9 augustus 2022 om 16:38
Ik ben gek op mode en vind het heel leuk dat de najaarscollecties weer langzaam de winkels binnendruppelen. Nu het weer zo warm wordt is het nog een beetje gek om er over na te denken maar ik kijk toch wel weer uit naar het weer kunnen dragen van wollige truien en mooie jassen. Ik vind zelf de Autumn/Winter mode vaak leuker dan de Spring/Summer.
Meer liefhebbers van mode hier? Wat staat er op jullie lijstje voor het komend seizoen?
Meer liefhebbers van mode hier? Wat staat er op jullie lijstje voor het komend seizoen?
woensdag 5 oktober 2022 om 23:14
woensdag 5 oktober 2022 om 23:16
Eker, ik heb nog best een aantal mooie laarsjes van Gabor. Het is eigenlijk helemaal niet ouderwets of oma achtig ofzo. Ze zitten lekker zacht en hebben ook voor brede voeten wat. Fijn merkHobbeltVerder schreef: ↑05-10-2022 13:38Ja, ze hebben oma- en niet-oma-modellen
Ook heel fijne sandalen voor in de zomer heb ik ervan. En stoere witte (creme) leren enkellaarsjes, beetje cowboy achtig. Dus nee zeker niet altijd oma. Wel altijd fijne schoenen die goed om je voet zitten, althans, bij mij.
zaterdag 8 oktober 2022 om 21:24
Inderdaad! Sommigen vind ik gewoon chagrijnig kijken. Dan denk ik:´Zeg,kan je ook lachen?´
Je pense donc je suis
zaterdag 8 oktober 2022 om 21:36
Mocht jij of iemand anders nog laarzen zoeken met een heel fijn voetenbed, kijk dan eens bij NEWD. Die zijn echt superfijn. Hele mooie kwaliteit ook en een goede pasvorm, wel een maat kleiner pakken.HobbeltVerder schreef: ↑05-10-2022 08:53Zeker, de twee duurste paren zaten als gegoten en heb besloten dat ik die allebei mag houden. Een paar hogere sneakers dus, en een paar leuke boots met sierrits en een chunky zool met hakje, maar het lijkt of je op platte schoenen loopt wegens het plateau.
Even zoeken. Plaatje neerzetten.
zaterdag 8 oktober 2022 om 22:49
Heerlijk!broodtrommel schreef: ↑05-10-2022 23:14Zojuist toch nog even op de valreep 3 broeken gekocht. 1 van Michael Kors, Calvin Klein en een ander merk. Was samen maar 36 dollar woohoo. Allemaal bootcuts. Dat staat me toch het beste. Ik heb brede bovenbenen, grote voeten en ben lang.
Helemaal blij
zaterdag 8 oktober 2022 om 22:51
Chagrijnig kijken is inderdaad al niet zo'n lust voor het oog. Maar rare houdingen van het model vind ik echt ontzettend irritant. Zara is er inderdaad een voorbeeld van; modellen staan in de meest bizarre houdingen zodat je maar half kan zien hoe het kledingstuk zit of hoort te zitten.MadameBijoux schreef: ↑08-10-2022 21:24Inderdaad! Sommigen vind ik gewoon chagrijnig kijken. Dan denk ik:´Zeg,kan je ook lachen?´
zaterdag 8 oktober 2022 om 23:32
Daarom juist denk ikJufjoke schreef: ↑08-10-2022 22:51Chagrijnig kijken is inderdaad al niet zo'n lust voor het oog. Maar rare houdingen van het model vind ik echt ontzettend irritant. Zara is er inderdaad een voorbeeld van; modellen staan in de meest bizarre houdingen zodat je maar half kan zien hoe het kledingstuk zit of hoort te zitten.
zondag 9 oktober 2022 om 16:20
Eens! En een glimlach komt gewoon positiever over dan een lege blik.Jufjoke schreef: ↑08-10-2022 22:51Chagrijnig kijken is inderdaad al niet zo'n lust voor het oog. Maar rare houdingen van het model vind ik echt ontzettend irritant. Zara is er inderdaad een voorbeeld van; modellen staan in de meest bizarre houdingen zodat je maar half kan zien hoe het kledingstuk zit of hoort te zitten.
Je pense donc je suis
maandag 10 oktober 2022 om 19:26
Thx voor de tip, dat ga ik zeker doen!
Mijn nieuwe laarsjes hebben helaas een naad die loslaat, al na de tweede keer dragen. Ik krijg een nieuw paar opgestuurd, dus prima geregeld verder, maar jammer is het wel.
Ik hoop dat het een eenmalig foutje is.
Zonde.
maandag 10 oktober 2022 om 19:43
Zo dan, dat is nog eens een goede deal. Waar was je?broodtrommel schreef: ↑05-10-2022 23:14Zojuist toch nog even op de valreep 3 broeken gekocht. 1 van Michael Kors, Calvin Klein en een ander merk. Was samen maar 36 dollar woohoo. Allemaal bootcuts. Dat staat me toch het beste. Ik heb brede bovenbenen, grote voeten en ben lang.
Helemaal blij
maandag 10 oktober 2022 om 20:40
Valt tegen
dinsdag 11 oktober 2022 om 06:14
Dit was in LA, bij een Ross. Kwestie van even goed zoeken. Maar kan altijd wel goed broeken vinden in de UK en de VS. Ze zijn toch wat kleiner daar dus onze maten hangen er vaak nog terwijl ze in NL juist als eerste weg zijn.
Daarvoor nog geshopt in de outlet van Tuscon. Die heeft wel betere dagen gezien, veel leegstand. Maar toch een jeans van Lee gekocht voor 25 dollar, BH's voor 10 per stuk (normaliter 50 ps). Ik zoek altijd naar mijn merk en ga dan meteen naar het salesrek. En bij een TJ Maxx nog een winterjas van Calvin Klein, donkergroen en gevoerd met capuchon en regenvast voor 70, mouwloos truitje of hoe noem je zo'n ding voor 8 en een leren tas voor 55.
Ik hou van koopjes
broodtrommel wijzigde dit bericht op 11-10-2022 06:25
40.46% gewijzigd
dinsdag 11 oktober 2022 om 06:18
Deze even gemist, sorry.SunShine35 schreef: ↑05-10-2022 07:26En daar werken mensen die precies weten hoe oud de kleding is? Dan moet je alle mode volgen. Of vragen ze het aan de klant?
In principe wordt iedereen daar ingewerkt. Het is meer om aan te geven dat er gewoon eigentijdse en geen ouderwetse kleding naar toe gebracht kan worden. Je hebt ook een soort van lookbook op de site. Het is iig heel wat anders dan een vintage winkel of een typische kringloop.
De meeste vrouwen hebben ene eigen winkel, het is een franchise, al zijn ze begonnen met eigen winkels in oa Haarlem en Leiden.
dinsdag 11 oktober 2022 om 08:27
Ik heb vandaag weer een leuke jurk gevonden en gekocht vind vooral de kleur wel mooi
https://www.zalando.nl/glamorous-tall-l ... 3259b3355a
dinsdag 11 oktober 2022 om 13:38
Ja mooi! Leuk hè met die kortingen van zalando?Gerrit1982 schreef: ↑11-10-2022 08:27Ik heb vandaag weer een leuke jurk gevonden en gekocht vind vooral de kleur wel mooi
Ik heb vanochtend een heel mooi vintage item van een designermerk weten te scoren voor een net prijsje. Tegen die kwaliteit en vakmanschap kan maar weinig nieuwe mode op vind ik.
dinsdag 11 oktober 2022 om 13:58
Mooi!Gerrit1982 schreef: ↑11-10-2022 08:27Ik heb vandaag weer een leuke jurk gevonden en gekocht vind vooral de kleur wel mooi
dinsdag 11 oktober 2022 om 14:21
Ja zalando heeft zeker leuke kortingen daarom zo nu en dan even kijken of je nog wat leuks kunt vinden voor een mooie prijs
En sinds ik nu ook buiten kom in een jurk of rok vind ik wel dat deze me goed moet staan en voor nu ook lekker warm is
dinsdag 11 oktober 2022 om 16:22
Oei ja dat denk ik eigenlijk ook. Maar de één is natuurlijk meer een koukleum dan de anderLorem_Ipsum schreef: ↑11-10-2022 16:06Het is natuurlijk persoonlijk, maar dit is een dun katoenen jurk, ik denk niet dat deze jurk heel warm zal zijn.
dinsdag 11 oktober 2022 om 16:52
Ik probeer em dan eerst wel uit anders draag ik het gewoon op minder koude dagen en ben gelukkig ook niet echt een koukleum dat helpt ookLorem_Ipsum schreef: ↑11-10-2022 16:06Het is natuurlijk persoonlijk, maar dit is een dun katoenen jurk, ik denk niet dat deze jurk heel warm zal zijn.
dinsdag 11 oktober 2022 om 17:24
Toen maakten ze nog dingen om mee te gaan. Tegenwoordig moet alles zo goedkoop mogelijk zodat we maar blijven consumeren
Nu heb ik bijna 3 jaar niets gekocht dus moest wel wat nieuwe dingen hebben.
Uit welk decennium komt het item?
dinsdag 11 oktober 2022 om 17:28
Ik draag dat soort jurken graag in vroege herfst of in de lente, dan kan ie prima!Gerrit1982 schreef: ↑11-10-2022 16:52Ik probeer em dan eerst wel uit anders draag ik het gewoon op minder koude dagen en ben gelukkig ook niet echt een koukleum dat helpt ook
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in