Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

@ Pauwie: wat fijn dat het al iets beter gaat met je schoonvader! Ik duim voor je dat het zo blijft. Wisten jullie niet van zijn nieren?

@ Gym: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Vis: wat leuk dat je toch nog een trouwjurk hebt! Leuk dat je bijna gaat trouwen!! Welke dag trouw je precies? En krijgen we nog foto's te zien?

@ Nala: wat een hoop gedaan gekregen vandaag. Wat fijn. Ben je blij met al jullie keuzes?

@ Inad: wat een lage bloeddruk joh! Ik hoop dat je medicatie aanslaat. Kan me voorstellen dat je je enorm slap voelt!

Hier gaat alles wel ok. Het nieuws van de collega van vent is hard aangekomen... Hij is nu naar zijn collega toe om te condoleren en bloemen en kaarten langs te brengen. Zij kunnen erg goed met elkaar opschieten. Heel naar allemaal. Maar goed ik moet dus gewoon maar extra blij en dankbaar zijn met het knulletje in mijn buik die het goed doet!

@ Nala: Ik heb het verhaal van Riz toen ook gevolgd en las nu dat ze weer zwanger is. Fantastisch voor haar... maar wat een hoop verdriet he!

Ik ga de hondjes uitlaten en lekker het bed in. Nog 1 dag werken en dan weer weekend!

Heb vandaag trouwens mijn verlof geregeld! Ik ga op 11 augustus met verlof en begin dan pas 19 juli 2010 weer!! Cool he! Per januari ga ik 3 dagen in de week stage lopen, dus ik ben dan niet helemaal vrij.

Oh en maandag begint mijn zwangerschapsgym. Ook leuk (denk ik )
@Aapje wat een rot nieuws. kan me voosellen dat het nu voor jou ok extra hard aankomt. Bijna een jaar verlof, hoe doe je dat?

@mmomo, Star, Gympy Inad, ik hoop dat jullie kleine nog draait. Geen een van de opties lijkt me ideaal . Van mij lag vandag en 3 weken geleden goed, dus hoop dat het zo blijft. moet nu al om de 2 weken naar de vk. moeten jullie ook zo vaak

@Vis. je klinkt echt supergemotiveerd voor promotie dus gaat denk allemaal terugkomen. Wat fijn dat je beurs naast geld ook wat aanzien opleverd en minder discusssie met supervisor. hopelijk ook een leuke trouwdag

@ Pauwie, spannend met schoonvader. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

@Aruba. Wat naar van interne. Misschien zien we je binnenkort weer wat vaker langskomen
Gister nog aangegeven bij gesprek over nieuw project aan leidinggevende en 2 collega's dat iedereen maar verwacht dat ik van alles nog even doe/ afmaak voor verlof, maar dat het wel wat veel wordt. Collega's vonden dat ik heel duidelijk prioriteiten moest stellen wat ikzelf belangrijkst vond en voor de rest jammer dan. Toen prioriteiten vastgesteld. Leidinggevende (die juist zelf degene is die vind dat ik van alles moet doen en zelf niet kan plannen) was het eerst mee eens, maar begon toen weer en dit moet eigenlijk ook nog en dat ook nog. Gelukkig namen collega;s voor me op en hadden ook zoiets dat als ik het niet vol zal houden tot 4 weken voor uitgerekende datum er helemaal veel niet afkwam. En als andere waarvoor ik dingen nog moet doen dingen laten uitlopen, het niet mijn probleem is en k het niet moet oplossen. Dus probeer me er wat minder druk om te maken.
Aapje, ik ben zeker blij met al onze keuzes.

Wat dat betreft zijn we het gelukkig altijd snel eens, dus de mensen in de winkel zijn altijd zo verbaasd hoe snel we eruit zijn.

Klopt, Riz is weer zwanger. Wat zijn we blij met alle meiden!

Nu zijn we eindelijk na 2 jaar allemaal mama/zwanger. (hebben allemaal een miskraam gehad, waardoor we elkaar leerden kennen via Viva)

Tuurlijk blijft het spannend, maar ze wordt goed onder controle gehouden.

Weet nog wel vorig jaar, dat had zo'n inpact op ons cluppie. Was daar best wel ff van slag door.

Gelukkig schijnt het zonnetje weer voor d'r.

Lekker hoor, je verlof geregeld!

Pipi, ik moet nu nog om de 4 weken naar de vlos. Begreep van mijn vriendin dat je vanaf de 30 weken om de 2 weken gaat. Slaan dus gewoon een stappie over in deze praktijk.

Gelukkig heb je het er op je werk over gehad.

Nu hopen dat het ook duidelijk over is gekomen.

Scheelt denk ook wel dat je voor jezelf hebt bepaald je er niet meer druk om te maken.

Ik ga zo ff boodschappen doen en vanmiddag de babykamer verven.

Vanaaf heerlijk naar de kapper.
Wat een onzettend verdrietig nieuws Aapje. Zo eng... Ik heb soms ook dagen dat ik daar nog zo bang voor ben... Was er iets aan de hand met de kleine van je collega? Heel veel sterkte.
Pipi: Vorige week heb ik controle gehad bij de vk en dat was toen na 4 weken sinds mijn laatste controle. Nu moet ik dus weer over 3 weken terug komen en ik ga er vanuit dat ik daarna nog een keer over 3 weken terug mag, maar dat weet ik dus niet heel zeker. We zijn tegelijk uitgerekend dus daar kan het verschil niet in zitten. Ik denk dat het gewoon per praktijk en situatie verschillend is. Op zich vind ik het niet zo erg dat ik nog niet zo vaak hoef langs te komen, want met een fulltime baan is het niet praktisch zo vaak een ochtend afwezig te zijn. Aan de andere kant als het moet dan moet het.
Aapje: Wat een vervelend nieuws van de collega van je man. Het komt nu wel extra hard aan omdat jullie tegelijk uitgerekend waren. Aan de andere kant zegt dit natuurlijk niets over het met jullie kindje zal gaan, maar toch... Sterkte in ieder geval...
Pipi, goed dat je, en je collega's met je, voor je zelf opkwam. vreemd dat leidinggevende het nog even heel druk voor je wil maken en je spanning wil geven. Denk toch echt dat jij het beste zicht hebt op wat nog realistisch gezien te realiseren is en wat je moet laten liggen.

Aapje, fijn dat je man langsging, lief ook.

Die verloftijden klinken erg goed

Pauwie, het is inderdaad overal anders volgens mij. Ik had ook laatste afspraak om de 4 weken laatste keer en nu al om de 3 En ik ben pas 26 weken zwanger.

Hier alles goed. Veel info gekregen laatste 2 dagen over zaken als erkenning en nationaliteit. De baby krijgt 2 nationaliteiten en Ier erkent hem en hij krijgt Iers achternaam
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vanmiddag weer lekker aan het klussen geweest.

Babykamer is geverfd. Volgende week gaat mijn schoonmoeder nog 1 muur behangen en dan is die ook klaar!

Maandag gelijk bellen waar het kamertje blijft. Zou deze week bericht krijgen.

Vanaaf lekker niksen. Morgen weer aan de klus en een kraamfeest.
@ Inad: door jouw bericht heb ik gelijk de gemeente gebeld. Ik dacht dat het niet kon, maar nu blijkt dat onze baby ook beide nationaliteiten kan krijgen! Jeej! Moeten jullie dat apart aanvragen? Tegen mij zeiden ze dat dit automatisch gaat, maar ik weet niet of ik dat helemaal geloof

@ Nala: fijn dat er weer bijna een kamer klaar is! En nog wel zo een belangrijke kamer!!

@ Aruba: nee er was niets aan de hand. Gewoon een heel gaaf kereltje. Dat is een beetje het enge ervan. Ben er vandaag nog een beetje naar van. Gelukkig is mijn knul erg druk aan het doen.

@ Pipi: wat goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt! En fijn dat je collega's voor je op zijn gekomen. Idd niet meer druk maken nu en alleen nog doen wat je kunt!

Iemand vergeten? Hoop het niet!

Ik heb trouwens weer (net als twee weken geleden) een schimmelinfectie....Word er zo moe van. Nu weer medicijnen genomen. Hoop dat het nu ff echt over is!

Oh en wij gaan dit weekend met z´n 2en naar Groningen. Heerlijk! Heb er super veel zin in!!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Oh, praat me niet van de schimmelinfecties Aapje.

Gelukkig nu niet, tijdens de zwangerschap.

Maar een paar jaar geleden bleef ik ze krijgen.

Gek werd ik ervan!

Lag 's nachts huilend wakker van de jeuk.

Was nu ook zo bang het tijdens de zwangerschap te krijgen, omdat je er zo vatbaar nu voor bent, maar gelukkig niet. AFKLOPPEN!

Sterkte ermee. Heb je een kuurtje of een zalfje?
ja ik ben helaas ook erug bekend met schimmelinfecties... zucht... had er al een paar jaar minder last van, maar schijn dat nu allemaal in te halen.

Heb net kuur en zalf gehad en nu een orale pil. Op hoop van zegen zullen we maar zeggen he...

Voorlopig dus weer geen sex ;(
quote:Aapje schreef op 19 juni 2009 @ 20:43:

@ Inad: door jouw bericht heb ik gelijk de gemeente gebeld. Ik dacht dat het niet kon, maar nu blijkt dat onze baby ook beide nationaliteiten kan krijgen! Jeej! Moeten jullie dat apart aanvragen? Tegen mij zeiden ze dat dit automatisch gaat, maar ik weet niet of ik dat helemaal geloof

Wat goed!

Wie heeft er bij jullie trouwens een andere nationaliteit en welke dan? (nieuwsgierig )

Het gaat niet automatisch. De gene met de andere nationaliteit moet geloof ik wel naar of land van herkomst of consulaat of ambassade hier. Maar, zo ver zijn wij ook nog niet, moeten we nog uitzoeken Ik houd je op de hoogte

Naar van die infectie. Is ook echt een zwangerschapskwaal trouwens

Even verder lezen nog.
Oh ik was al klaar

Wij gaan een stukje Slumdog Millionaire kijken. Fijn weekend allemaal!

Oja, Aapje, wij krijgen eters (gezin met een jong kindje en gaan zwemmen met een groep ouders en kinderen van Chica's kinderdagverblijf. Veel plezier in Groningen.

Nala, lekker verder met nesteldrangen dus
Ik ben Duitse en vent is Nederlands.

Zo en nu ga ik echt richting bed. Veel plezier iedereen dit weekend!!
Inad, je moet een formulier aanvragen bij consulaat in Den Haag.
We trouwen donderdag a.s. in het klein, aanwezig zijn alleen getuigen en mijn beste Ierse vriendin + vriend. Zal foto's op Hyves zetten

Inad - Zal eens kijken hoe duur de kinder feestjurken zijn (ze zijn wel echt mierzoet hoor! Maar wel aandoenlijk, met bijpassende tasjes en schoentjes)... Denk zo rond de ¤70,-... Ik had in NL ook nog nooit een avondjurk aangehad... Hier had deed ik vorig jaar alvast een beetje mee met glimrok en designtop, maar nu ben ik helemaal overstag . Als je niet al te veel uit de toon wilt vallen heb je er hier regelmatig één nodig: voor Kerstfeesten (waarvoor je al vanaf begin december voor wordt uitgenodigd, als je naar de horse races gaat met vriendinnen/collega's, bruiloften, grote bbq's met dans etc

Pip - goed dat je je grenzen hebt aangegeven op het werk! Is altijd beter dan uiteindelijk niet waar kunnen maken wat je toezegt, ook voor je leidinggevende. Suf dat hij/zij weer met allerlei dingen aan kwam zetten.
Aapje- naar verhaal zeg van collega van je man :( .
Hier schijnt het zonnetje ff niet zo.

Ik voel me soms echt ka-uu-tee.

Alles begint denk een beetje zijn tol te eisen.

Al ben ik bezig, gaat het prima, maar daarna stort ik in.

Op zich zegt iedereen wel dat ik het rustig aan moet doen. (en dat doe ik ook echt wel) Maar continu op mijn reet zitten, dat wordt em gewoon nog niet, anders komt het niet op tijd af.

We krijgen wel hulp, maar zoveel hulp nou ook weer niet. Dat was vooral de eerste 2 weken.

Dus ik zit er ook ff een beetje doorheen.

Nog 4 weken, dan kan ik echt gaan genieten...
Vind het zo jammer dat ik niet meer zo makkelijk mee kan kletsen. Rot provider. Nala is een klusjesman voor een paar dagen misschien een optie? Zeg maar wat hoor. Inmiddels 30 weken en die kleine man is niet lieflijk meer maar soms pijnlijk. Geeft niet.
Owja mijn nationaliteit is wel duidelijk toch
Met schoonvader gaat het goed. We zijn vandaag even rustig met zijn tweetjes langs geweest en konden eindelijk een normaal gesprek voeren zonder dat we aandacht aan de kids hoefden te schenken.

Nog 9 dagen (hard) werken! De laatste zaken voor het nieuwe schooljaar regelen en dit schooljaar netjes afronden. Volgens mij zijn 9 dagen lang niet genoeg. Voorheen deed ik dan 's avonds of op mijn vrije dagen nog wel iets, maar dat lukt me nu dus echt niet.

Het lijkt wel of die kleine al zakt. Ik heb een spijkerrokje en een spijkerbroek, maar die rand gaat nu irriteren.

Ga nu alleen nog over op de leggings met jurkjes....
Ach, het weer is er binnenkort ook naar Pauwie

Fijn dat het goed gaat met schoonvader!
Aapje, Hore was Groningen? Mijn weekend bestond uit vrijdag uit eten, zaterdag nog even wezen winkelen en s 'avonds naar de parade in R'dam. Vandaag lekker uitgeslapen en nik gedaan . En nog een klein beetje huishouden.

Inad,, is niet de bedoeling van leidinggevende het heel druk voor mij te maken. Maar zij weet niet precies wat ik allemaal doe en hoeveel tijd het kost. Verder kan ze zelf niet plannen (en volgens mij niet indenken dat iemand uberhaupt al 7-8 weken vooruit kijkt) zelf kijkt zze hooguit een week vooruit (en duurt soms heel lang voor ze iets doet, vooral als er geen deadline is). Maar situatie en karakter leidinggevende een beetje meilijk uit te leggen zo opp internet.

Vis, ik ben benieuwd naar foto's. Alvast een heeele fijne dag gewenst.

Nala, volgens mij wordt babykamer nr 2 toch al die dan af is??

Als je huiskamer, baby kamer en slaapkamer af hebt ben je al heel ver vind ik. (en 2 af is ook al redelijk ver). De rest kom dan later wel is. (ideaal is natuurlijk je hele huis afhebben, maar soms moet je het praktisch inzien.

PAuwie fijn dat het goed gaat met schoonvader en jullie rustig met hem hebben kunnen praten.
Aruba, de grote dingen worden juist gedaan. (3 vrienden die de keuken hebben gezet, tegels gelegd en de badkamer gedaan)

Het is meer het verf werk. Das gewoon veel met 5 slaapkamers en een grote woonkamer.

Maar we zien het weer wat positiever in! Leuk, die hormonen.

Pauwie, hier worden ook veel jurkjes met leggings gedragen. Heerlijk!

Ik vind broeken ook niet meer lekker zitten.

Lang leve de zomer!

Fijn dat het goed gaat met je schoonvader.

Suc6 met de laatste loodjes op je werk.

Hier schijnt het zonnetje gelukkig weer iets meer in mijn hoofd.

Was wel een druk weekend. (buiten het klussen om zelfs)

Maar we hopen deze week het meeste nog te moeten klussen en dan kan ik gaan soppen!

Kijk, daar heb ik nou echt zin in.

Woensdag komt mijn moeder helpen hier in pakken.

Ik was al wel begonnen, maar blijf het uitstellen.

Durf gewoon op de 1 of andere manier niet.

Is dan toch zo definitief...

Ga vanmiddag nu echt met mijn schoonmoeder behangen in de babykamer en dan is die echt zo goed als af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven