Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:fiba schreef op 22 juni 2009 @ 06:57:

[...]

Geloof jij nog steeds dat er echt een tecnische afdeling bestaat die zich met het forum bezig houdt? Als ik aan de Viva-techneuten denk zie ik ergens een zolderkamertje waar iemand rokend en zuipend achter een PC hangt en af en toe denkt: shit ik moet ook nog zorgen dat het Vivaforum weer op de rails komt. Nah...kan morgen wel.
Ik vind de reclame van Purina voor kattenvoer heel iritant, als het of je beeldscherm naar beneden mee scrolt.

Denkt niemand bij Sanoma na over hoe irritant zulke reclames kunnen zijn voor mensen, die bijvoorbeeld last van epilepsie hebben?
Welnee, dat interesseert ze geen hol. Het gaat om poen!
quote:fiba schreef op 22 juni 2009 @ 09:37:

Heb vanmorgen in mijn baldadigheid een mail naar React gestuurd. Ook al antwoord terug, dat vind ik dan wel weer netjes. Alleen de oplossing die geadviseerd wordt om nu dan maar FF te installeren vind ik weer niks. Heb al Chrome ipv IE en vind het nu wel goed. Er moet gewoon een goed werkend forum komen ongeacht welke browser je gebruikt. Maar er wordt hard gewerkt het probleem op te lossen, ok ik geef ze dan nog een weekje het voordeel van de twijfel...Welja joh, nóg een weekje...of het niks kost. Zal ik je even er aan herinneren hoeveel weekjes ze al bezig zijn?
quote:misschicken schreef op 22 juni 2009 @ 10:04:

[...]

Welja joh, nóg een weekje...of het niks kost. Zal ik je even er aan herinneren hoeveel weekjes ze al bezig zijn?Bedankt kip!! Begon ik er net weer in te geloven dat het ooit goed komt, sla jij mijn hoop bruut de kop in.
Vannacht was ik nog even op het forum(jaja zelfs als je niet kunt slapen komt je op dit irritante forum..)maar toen heb ik helemaal geen foutmeldingen gehad,en dat vind ik dan vreemd of dat heeft er simpelweg mee te maken dat er op dat tijdstip mss bijna niemand is?!.
quote:fiba schreef op 22 juni 2009 @ 10:07:

[...]

Bedankt kip!! Begon ik er net weer in te geloven dat het ooit goed komt, sla jij mijn hoop bruut de kop in.

met liefde

Bij de forummededelingen wordt om feedback gevraagd, maar vervolgens komt daar nul en generlei reactie op. Wordt daar nog wel gelezen door mensen van Viva? Komt er nog eens zinvolle informatie of leggen jullie je erbij neer dat het forum leegloopt en doodbloedt? Waarom worden niet als proef alle advertenties en troep in de rechterkolom verwijderd, om te kijken of het dan wel goed loopt?
Milagro: die test zonder advertenties vindt ook plaats, maar dan achter de schermen!
Achter de schermen heeft zo weinig zin lijkt me, als de Viva-medewerkers en de technische mensen (naar eigen zeggen) niet de problemen ondervinden die de gebruikers wel hebben...
Misschien leuk om hier even de reactie van React neer te zetten.

Het probleem is bij ons bekend en er wordt hard gewerkt naar een oplossing.

Het forum van Viva wordt in een omlijsting van de voorkant van de website (blog) geïntegreerd. Hier ontstaan de problemen door. Er heeft vorige week een test plaatsgevonden waarbij een tiental bezoekers konden testen hoe het forum zonder deze omlijsting werkt. In deze test komt de foutmelding niet voor. Deze week gaat er verder getest worden (o.a zonder banners!) om te testen of hier het probleem vandaan komt.

We snappen dat het een zeer irritant probleem is en er wordt dus hard aan gewerkt om het op te lossen. Een (tijdelijke?) oplossing is om te surfen met een andere browser, zoals Mozilla Firefox (gratis verkrijgbaar).

Aldus Jasper van React.
Zou misschien beter geweest zijn als deze reactie niet door een forummer maar door iemand van Viva/React hier was neergezet. Nou ja ben ook de beroerdste niet...
Die kat komt hier echt minimaal 1 keer per uur in beeld....niet volgens de afspraak.
quote:fiba schreef op 22 juni 2009 @ 11:11:

Zou misschien beter geweest zijn als deze reactie niet door een forummer maar door iemand van Viva/React hier was neergezet. Nou ja ben ook de beroerdste niet...Ja precies eigenlijk hoort viva dit te melden maar goed nou weten we via jou een beetje hoe en wat
Lees net dat privémailwisselingen niet op het forum mogen. Mijn post van 11.06 uur toch wel hoop ik? Bij gebrek aan nieuws van officiele kant...
quote:bettyboob schreef op 22 juni 2009 @ 10:17:

Vannacht was ik nog even op het forum(jaja zelfs als je niet kunt slapen komt je op dit irritante forum..)maar toen heb ik helemaal geen foutmeldingen gehad,en dat vind ik dan vreemd of dat heeft er simpelweg mee te maken dat er op dat tijdstip mss bijna niemand is?!.Dat vroeg ik me dus ook al af, wil ook nog wel eens 's nachts op het forum rondneuzen en dat loopt als een trein dan!
Hoi allemaal,

Sorry voor de late reactie van mijn kant. Om de communicatie over de foutmelding (en traagheid) centraal te houden gaan we vanaf nu dagelijks (dwz op werkdagen) mededelingen plaatsen met de stand van zaken. De eerste is hier te lezen:

http://www.viva.nl/2009/0 ... ng-afgebroken-update-226/

Via het tabblad mededelingen bovenaan vind je altijd de meest recente update!

Vandaag kunnen we hopelijk met een aantal testers een nieuwe testomgeving uittesten. Ook komt er zsm een enquete online waarmee we nog meer relevante info hopen te achterhalen.

Ik kan jullie echt verzekeren dat verschillende partijen hier heel serieus en keihard mee bezig zijn. Nogmaals sorry voor al het ongemak.

groetjes, Naomi
Naomi:quote:misschicken schreef op 22 juni 2009 @ 11:23:

Die kat komt hier echt minimaal 1 keer per uur in beeld....niet volgens de afspraak.
Ik heb 't gelezen en ben aan 't uitzoeken hoe het precies zit met de banner, wat de afspraken daarover zijn... Als ik meer weet laat ik dat weten.

groetjes, Naomi
Heb ook de balen van die k*tkat! En ook van alle foutmeldingen. Ik heb firefox inmiddels en dat helpt niks..

Ik ga me aan de drank vergrijpen in 't Libelle café. Daar kunnen ze ook wel wat vertier gebruiken.
Top 10 topics klopt volgens mij ook geen reet meer van en heeft zo geen meerwaarde.
vertrier? *hips*
quote:misschicken schreef op 22 juni 2009 @ 15:13:

vertrier? *hips*

Haha, ze schenken daar alleen sterke drank en daar keniknietege....

* Gaat wijzigen *

Enne... done! Heb daar m'n eigen ballenbak (voor zolang als 't duurt).
ach het menu "kies een pijper" werkt weer niet
Floor, tis wat, omdat viva je er ieder keer uitknalt ga je naar Libelle.

Installeer Firefox nou gewoon.

(ben ook even wezen kijken maar tis daar gewoon so zaai)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven