Hij is 19 ik ben 29
vrijdag 21 oktober 2022 om 14:49
We klikken goed, hij is serieus, maar wel een best groot leeftijdsverschil.
Ik val niet per se alleen maar op jonger, maar ik heb eens eerder een relatie gehad met een jonger iemand(8 jaar jonger) en dit werkte uiteindelijk om andere redenen niet(of was het dan toch het leeftijdsverschil)?
Wat vinden jullie? Kan het werken of zal het toch altijd niet werken na een tijdje? Iemand met ervaringen?
* We hebben nog geen sex gehad, we doen het heel rustig aan
Ik val niet per se alleen maar op jonger, maar ik heb eens eerder een relatie gehad met een jonger iemand(8 jaar jonger) en dit werkte uiteindelijk om andere redenen niet(of was het dan toch het leeftijdsverschil)?
Wat vinden jullie? Kan het werken of zal het toch altijd niet werken na een tijdje? Iemand met ervaringen?
* We hebben nog geen sex gehad, we doen het heel rustig aan
zondag 23 oktober 2022 om 19:06
Echt hè. Wordt weer lekker uit z’n verband gerukt.sprankelend schreef: ↑23-10-2022 18:43Maar dat heb ik dus precies nergens gezegd, en is ook zeer zeker mijn standpunt niet.
zondag 23 oktober 2022 om 22:17
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 23 oktober 2022 om 22:20
Ik bedoelde deze posting, dit leest toch echt alsof je dit als negatief zietsprankelend schreef: ↑23-10-2022 13:59Maar dit verhaal onderschrijft toch ook dat er op die leeftijd nog heel erg grote en belangrijke lessen te leren zijn? En dat de stempel die jij op zijn leven hebt gedrukt enorm is?
Als ouder schat ik de kans dat iemand die zoveel ouder is en toch een romantische aantrekking voelt tot mijn 19 jarige kind bijzonder klein in dat dat iemand is die ook een stuk van de ouderrol/opvoedkundige rol op zich wil nemen. Super fijn dat het bij jullie zo fantastisch is uitgepakt. Maar ik vrees toch echt dat dat niet de gemiddelde uitkomst is.
zondag 23 oktober 2022 om 22:53
Ik zeg dat ik vrees dat de kans klein is dat het in de meeste gevallen positief uitpakt.
En in mijn eerdere posts heb ik aangegeven dat ik daarom niet direct de vlag uit zou hangen en dat ik er met zorg naar zou kijken.
Of ik het vervolgens als positief of negatief zal zien weet ik dus pas na het kijken. Niet nu. Nu weet ik alleen dat er een wenkbrauw omhoog gaat wanneer mijn melkmuil met iemand die in een totaal andere levensfase dan hij hoort te zitten op de proppen komt.
maandag 24 oktober 2022 om 06:59
Vooral je volwassen zoon als melkmuil blijven zien, dan komt hij er wel.sprankelend schreef: ↑23-10-2022 22:53Ik zeg dat ik vrees dat de kans klein is dat het in de meeste gevallen positief uitpakt.
En in mijn eerdere posts heb ik aangegeven dat ik daarom niet direct de vlag uit zou hangen en dat ik er met zorg naar zou kijken.
Of ik het vervolgens als positief of negatief zal zien weet ik dus pas na het kijken. Niet nu. Nu weet ik alleen dat er een wenkbrauw omhoog gaat wanneer mijn melkmuil met iemand die in een totaal andere levensfase dan hij hoort te zitten op de proppen komt.
maandag 24 oktober 2022 om 08:59
Ik heb het over het eerste stuk en het is fijn om te lezen hoe serieus je je kind neemtsprankelend schreef: ↑23-10-2022 22:53Ik zeg dat ik vrees dat de kans klein is dat het in de meeste gevallen positief uitpakt.
maandag 24 oktober 2022 om 11:06
maandag 24 oktober 2022 om 11:08
Mooi! Kreeg je niet veel vooroordelen naar je hoofd?Destiny schreef: ↑24-10-2022 11:06Ik was 19 toen ik mijn man ontmoet heb. Die was toen 40 en technisch gezien nog getrouwd. Pas toen ik 22 was hebben we een relatie gekregen, maar dat lag meer aan de timing en nog wat andere niet echt voor jouw vraag relevante zaken.
Still going strong. Dus ja, het kan werken.
mooi? ze deed het met een getrouwde man
maandag 24 oktober 2022 om 11:11
Wow, daar zou ik wel van schrikken als 19 jarige zoon met een technisch getrouwde vrouw van 40 aan komt zettenDestiny schreef: ↑24-10-2022 11:06Ik was 19 toen ik mijn man ontmoet heb. Die was toen 40 en technisch gezien nog getrouwd. Pas toen ik 22 was hebben we een relatie gekregen, maar dat lag meer aan de timing en nog wat andere niet echt voor jouw vraag relevante zaken.
maandag 24 oktober 2022 om 11:12
Mag ik vragen hoe oud jullie nu zijn?Destiny schreef: ↑24-10-2022 11:06Ik was 19 toen ik mijn man ontmoet heb. Die was toen 40 en technisch gezien nog getrouwd. Pas toen ik 22 was hebben we een relatie gekregen, maar dat lag meer aan de timing en nog wat andere niet echt voor jouw vraag relevante zaken.
maandag 24 oktober 2022 om 11:14
Denk je dat jij 40 was en hij 19 dat het ook gewerkt had?Destiny schreef: ↑24-10-2022 11:06Ik was 19 toen ik mijn man ontmoet heb. Die was toen 40 en technisch gezien nog getrouwd. Pas toen ik 22 was hebben we een relatie gekregen, maar dat lag meer aan de timing en nog wat andere niet echt voor jouw vraag relevante zaken.
maandag 24 oktober 2022 om 11:18
Dat staat er helemaal niet hoor. Er staat dat ze hem ontmoette toen hij nog getrouwd was en dat ze 3 jaar gewacht hebben voor ze wat kregen....
maandag 24 oktober 2022 om 11:21
sure... daarom gebruikt ze de onzinnige term "technisch nog getrouwd"eenmeisje1993 schreef: ↑24-10-2022 11:18Dat staat er helemaal niet hoor. Er staat dat ze hem ontmoette toen hij nog getrouwd was en dat ze 3 jaar gewacht hebben voor ze wat kregen....
maandag 24 oktober 2022 om 11:24
Natuurlijk. Volgens zijn ex ben ik nog steeds "dat barbiepopje". Niet leuk. Maar dat is geen reden om dan maar afscheid van elkaar te nemen.
maandag 24 oktober 2022 om 11:27
Zijn ex deed het al vanaf het begin van hun huwelijk met een andere man. En daarom waren ze op dat moment alleen nog maar technisch getrouwd.
Daarnaast vind ik het niet mijn verantwoordelijkheid om Sherlock Holmes te gaan spelen voordat ik met iemand naar bed ga.
maandag 24 oktober 2022 om 11:27
Ze schrijft toch ONTMOET toen hij technisch gezien nog getrouwd was... en daarna 3 jaar gewacht..Lila-Linda schreef: ↑24-10-2022 11:21sure... daarom gebruikt ze de onzinnige term "technisch nog getrouwd"
maandag 24 oktober 2022 om 12:11
Een technisch getrouwde man.
Kan ik leuke woordgrapjes over maken, maar maar heb ik ook wel gedaan hoor. En zijn technische vrouw wist er nog vanaf ook. Hij was toen 14 jaar ouder, om ff on topic te blijven.
(En de leeftijden van de to hebben mijn andere ex-vriendje en ik ook ooit gehad;)
maandag 24 oktober 2022 om 12:30
maar je deed het dus met een getrouwde man
en dat mag hoor, maar het wordt niet anders/minder als je het een 'technische getrouwde' man noemt
maandag 24 oktober 2022 om 12:34
Maar iedereen weet precies wat ze bedoelt.Lila-Linda schreef: ↑24-10-2022 12:30maar je deed het dus met een getrouwde man
en dat mag hoor, maar het wordt niet anders/minder als je het een 'technische getrouwde' man noemt
maandag 24 oktober 2022 om 12:35
Ik denk dat de situatie voor heel veel mensen wel verschil maakt. Voor mij wel in ieder geval.Lila-Linda schreef: ↑24-10-2022 12:30maar je deed het dus met een getrouwde man
maandag 24 oktober 2022 om 12:38
de meeste getrouwde mannen hangen aan hun bijvangst een zielig verhaal op hoor:
Zij gaat vreemd
Zij wil niet meer neuken
Zij begrijpt me niet
allemaal technisch getrouwde mannen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in