Wat je niet hardop wil zeggen deel XI
vrijdag 11 november 2022 om 10:57
Thanks! En je hebt een pb.
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 11 november 2022 om 11:13
Idd.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 11 november 2022 om 16:42
Zoonlief, je bent 13 jaar, je zit in 2 VWO, houd alsjeblieft eens op met mij de hele dag appen/bellen… AAAARRRRGGHHHHH.
En nee, dit zeg ik niet hardop want kind heeft allemaal etiketjes en mij nog heel erg nodig. Maar ik ben zooooo moe en raak altijd meteen enorm in de stress om dingen die achteraf toch mee blijken te vallen (klein trauma van zijn een heel heftig en rot basisschooljaar wat leidde tot schorsing, suïcidaal kind en nieuwe school).
En nee, dit zeg ik niet hardop want kind heeft allemaal etiketjes en mij nog heel erg nodig. Maar ik ben zooooo moe en raak altijd meteen enorm in de stress om dingen die achteraf toch mee blijken te vallen (klein trauma van zijn een heel heftig en rot basisschooljaar wat leidde tot schorsing, suïcidaal kind en nieuwe school).
vrijdag 11 november 2022 om 21:44
zaterdag 12 november 2022 om 08:09
Dus mijn kinds potlood wordt uit haar etui gejat en ze krijgt van de juf geen nieuwe? Ze moet nu zelf van thuis een nieuwe meenemen Een ander moet €0,10 betalen. Ik snap dat kinderen moet worden aangeleerd dat ze zuinig moeten omgaan met spullen, maar jullie gaan nu wel erg ver. Ik snap dat jullie een budget hebben. Met Corona is er 2 jaar vrijwel geen enkele activiteit gedaan of viering geweest. Recent weer de jaarlijkse verkoopactie, de niet-zo-vrijwillige-ouderbijdrage (we stalken tot je betaald, al is het op de laatste schooldag), en vorige week nog een flinke bedelpost voor extra geld/ sponsoring in goederen.
Ik ben geneigd om nu een joekel van een doos potloden in de klas neer te zetten.
Ik ben geneigd om nu een joekel van een doos potloden in de klas neer te zetten.
zaterdag 12 november 2022 om 12:40
Maar toch ga je!

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zaterdag 12 november 2022 om 16:55
Doen!Groentespies schreef: ↑12-11-2022 08:09Dus mijn kinds potlood wordt uit haar etui gejat en ze krijgt van de juf geen nieuwe? Ze moet nu zelf van thuis een nieuwe meenemen Een ander moet €0,10 betalen. Ik snap dat kinderen moet worden aangeleerd dat ze zuinig moeten omgaan met spullen, maar jullie gaan nu wel erg ver. Ik snap dat jullie een budget hebben. Met Corona is er 2 jaar vrijwel geen enkele activiteit gedaan of viering geweest. Recent weer de jaarlijkse verkoopactie, de niet-zo-vrijwillige-ouderbijdrage (we stalken tot je betaald, al is het op de laatste schooldag), en vorige week nog een flinke bedelpost voor extra geld/ sponsoring in goederen.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man