Warmpies
vrijdag 18 november 2022 om 21:17
De reviews op de site zijn allemaal positief, maar ik hoop dat iemand hier op het forum al zn warmpie heeft want de antwoorden zijn altijd op Viva te vinden ; )
Het spreekt me namelijk heel erg aan, hier in Nederland gemaakt, dus geen kinderarbeid, en niet zn rommel van Ali.
En ik zie al een kleur die ik wil, de kwaliteit ziet er ook goed uit.
https://warmpies.nl/
Het spreekt me namelijk heel erg aan, hier in Nederland gemaakt, dus geen kinderarbeid, en niet zn rommel van Ali.
En ik zie al een kleur die ik wil, de kwaliteit ziet er ook goed uit.
https://warmpies.nl/
.
zaterdag 19 november 2022 om 23:25
Ging even mis ; ) Nou ik twijfelde niet zoveel, zocht alleen ervaringen over die warmpie op het forum.
Soms komen hier betere opties voorbij, die van jou klinkt goed hoor, maar voor dat geld misschien wel kinderarbeid, daar word ik zo verdrietig van. Ik wilde een eerlijk product kopen, nou ja al gekocht inmiddels ; ) Ben heel benieuwd
.
zaterdag 19 november 2022 om 23:39
zaterdag 19 november 2022 om 23:50
zaterdag 19 november 2022 om 23:52
Eens, ik zie het nut ook niet van die overgewaardeerde dure krengen
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 19 november 2022 om 23:56
https://www.bol.com/nl/nl/p/janneke-s-w ... DcQAvD_BwE
Geef dan je geld uit aan zoiets.
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 19 november 2022 om 23:56
Ik gaf die optie helemaal niet. Er zijn natuurlijk zat opties.
Soms verbaast het me gewoon hoe dom mensen zijn. Niet alleen jij hoor. Het is gewoon je ogen sluiten voor wat er aan de hand is. En met je eigen gezondheid spelen. Leuker kunnen we het niet maken helaas.
Such fun!1
zondag 20 november 2022 om 00:02
waarom ?Apatura schreef: ↑19-11-2022 23:56https://www.bol.com/nl/nl/p/janneke-s-w ... DcQAvD_BwE
.
zondag 20 november 2022 om 00:06
Ik heb die warmpie nu al besteld ; ) heb geen last van koude benen
.
zondag 20 november 2022 om 00:07
Zo fijn!
Ik heb last van raynaud en met zo'n pittenzak op mn heupen, over mn rug of op mn schouders heb ik t zo weer heerlijk warm.
Als ik op de bank zit en hem over mn heupen leg is t echt heerlijk. (Onder dekentje)
Ik heb hem gekocht toen ik zwanger was en nu 8 jaar later nog steeds erg blij mee.
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 20 november 2022 om 00:08
Ik dacht dat jij die optie gaf , maar maak het leuker met een betere optie dan ?MarindaH schreef: ↑19-11-2022 23:56Ik gaf die optie helemaal niet. Er zijn natuurlijk zat opties.
Soms verbaast het me gewoon hoe dom mensen zijn. Niet alleen jij hoor. Het is gewoon je ogen sluiten voor wat er aan de hand is. En met je eigen gezondheid spelen. Leuker kunnen we het niet maken helaas.
.
zondag 20 november 2022 om 00:12
Heb die nog niet opgezocht, maar klinkt als plaatselijk warm? Ik ben dol op mn dekentjes, maar wil ook warm rondlopen in huis ; )Apatura schreef: ↑20-11-2022 00:07Zo fijn!
Ik heb last van raynaud en met zo'n pittenzak op mn heupen, over mn rug of op mn schouders heb ik t zo weer heerlijk warm.
Als ik op de bank zit en hem over mn heupen leg is t echt heerlijk. (Onder dekentje)
Ik heb hem gekocht toen ik zwanger was en nu 8 jaar later nog steeds erg blij mee.
.
zondag 20 november 2022 om 12:27
Niet het enige, maar het wordt wel ontzettend aangeprezen. Mensen zitten kou te lijden in huis, zijn bang voor de energierekening en daar spelen fabrikanten op in. Ik vind het niet helemaal eerlijk om het dan de consument kwalijk te nemen dat bepaalde informatie voor ze wordt achtergehouden of verdraaid. Dat was met het merk Uggs ook zo. Mensen kregen beelden te zien van goed verzorgde, vrolijk ronddartelende schapen over uitgestrekte Australische vlaktes. De werkelijkheid bleek heel anders. Schapen die voor dit merk gefokt werden, waren héél slecht af terwijl de consument een mooi plaatje werd voorgehouden.
Er wordt helaas nog volop gesjoemeld met de waarheid richting consumenten. Er wordt veel achtergehouden.
Hier zijn voorbeelden te over van. Denk alleen maar aan dat gehakt schandaal. Mensen laten geloven dat ze rundergehakt aten, terwijl het een mengeling van kangaroe, struisvogel, paard en rund was.
Enzovoorts.
zondag 20 november 2022 om 15:21
Daar je gelijk in. Mensen kijken dan idd vaak weg en komen met een "ja maar.." argument.
Een vriendin van me, die een vlieg doodslaan al wreed vindt, liep ook op Uggs. Haar kinderen ook. Ik haar verteld wat het échte verhaal achter dit merk was. Ik wilde haar ook beelden laten zien maar "oh, nee hoor! Dat wil ik echt niet zien... zo zielig!" En dan even later zeggen: "ja maar ja, ze zitten zo lekker en wij hebben ook zo snel koude voeten hé! Dus ja, tis eigenlijk niet anders!"
zondag 20 november 2022 om 16:40
Oja over Uggs heb ik ook nare verhalen gehoord, een reden om toch dit merk niet te kopen.Pindakaasjes schreef: ↑20-11-2022 12:27Niet het enige, maar het wordt wel ontzettend aangeprezen. Mensen zitten kou te lijden in huis, zijn bang voor de energierekening en daar spelen fabrikanten op in. Ik vind het niet helemaal eerlijk om het dan de consument kwalijk te nemen dat bepaalde informatie voor ze wordt achtergehouden of verdraaid. Dat was met het merk Uggs ook zo. Mensen kregen beelden te zien van goed verzorgde, vrolijk ronddartelende schapen over uitgestrekte Australische vlaktes. De werkelijkheid bleek heel anders. Schapen die voor dit merk gefokt werden, waren héél slecht af terwijl de consument een mooi plaatje werd voorgehouden.
Er wordt helaas nog volop gesjoemeld met de waarheid richting consumenten. Er wordt veel achtergehouden.
Hier zijn voorbeelden te over van. Denk alleen maar aan dat gehakt schandaal. Mensen laten geloven dat ze rundergehakt aten, terwijl het een mengeling van kangaroe, struisvogel, paard en rund was.
Enzovoorts.
Voor iedereen een groene tuin
zondag 20 november 2022 om 17:18
Ongetwijfeld heel fijn, maar wel iets totaal anders dan een warmpie of andere oversized deken die je kunt dragen.Apatura schreef: ↑20-11-2022 00:07Zo fijn!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in