Sims 3

06-06-2009 09:33 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die helemaal enthousiast van Sims zijn en nummer 3 al in huis hebben?

Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.

Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
Nee is niet nodig.
Is iedereen nog druk aan het simmen?
Ja hoor.

Ik kan alleen niks downloaden....

Als je je registreerd krijg je een extra stad en 1000 punten voor de store, maar ze nemen mijn punten wel aan, maar ik krijg geen downloads terug
www.thesimsresource.com

Ze hebben een betaald gedeelte maar ook een zeer mooi gratis gedeelte

Betalen op de officiële sims site vind ik onzin, ze verdienen al genoeg aan het spel en de uitbreidingspakketten etc.
Nog druk aan het simmen hier!

Ik ben druk in de weer met een jonge, mannelijke en aantrekkelijke sim die alle vrouwen kan krijgen. Hij heeft een supermooi design huis aan het strand en gaat misschien binnenkort toch maar een gezinnetje beginnen want elke week een andere simvrouw wordt hij ook wel beu langzamerhand :P
quote:Elmira schreef op 22 juni 2009 @ 16:55:

www.thesimsresource.com

Ze hebben een betaald gedeelte maar ook een zeer mooi gratis gedeelte

Betalen op de officiële sims site vind ik onzin, ze verdienen al genoeg aan het spel en de uitbreidingspakketten etc.

Ik betaal ook niks hoor, maar als je je registreert krijg je dus 1000 punten gratis die je kan inwisselen voor downloads. Ik krijg dat alleen niet voor elkaar (staan wel op mijn accountpagina, dus kan ze daarmee opnieuw downloaden, dus dat ga ik maar eens proberen).

Ik wil best mijnziel hotmail-voor-al-uw-spam-emailadres verkopen voor goodies.
Stuur ze een klachtene-mail vanaf je hotmail dan
ja, zal ik morgen eens doen. Ik dacht dat iemand misschien tegen hetzelfde probleem aanliep en een tip had. Had gekund, toch?
Ik heb nog niks van de site gekocht, ik zal mijn punten binnenkort eens inwisselen.

Ik heb van internet een paar plaatjes inclusief plattegrond van grote villa's gehaald. En die ben ik nu aan het bouwen. Zit veel werk in, maar het wordt erg mooi

Je kunt trouwens ook bij die waterval wonen, heeft iemand daar al een huis?
Ben ook bezig met kopen in de shop. Bij worden inderdaad de punten wel afgeschreven, maar ik ontvang niks. Ik vraag vanavond mijn vriend wel even of hij me kan helpen, hij is daar meestal wat handiger in.
Heeft die shop niet een gebruiksaanwijzing? Dat je ergens op moet klikken daarna dat je moet downloaden of dat je misschien een mail krijgt met downloadlink? (geen idee hoor, ik opper maar wat)
Op zich gebeurt dat allemaal ook wel. Ik zoek een artikel, klik dat ik wil downloaden en dat gebeurt dan ook. Vervolgens ben ik hetgeen wat ik wilde downloaden kwijt, en er zijn wel punten afgeschreven.

In het startscherm van het spel zit een scherm waar je downloads in komen te staan, en vanuit daar kun je ze dan installeren. Ik ga er vanuit, dat wanneer ik iets download het dan in dit scherm komt te staan. Maar misschien dat die downloads eerst nog ergens anders terecht komen, alleen ik heb geen idee waar ik ze dan kan vinden.
Ik denk dat ze in je eigen dowloadmap staan. Dus waar je andere meuk die je download altijd terecht komt, grote kans dat je sim-spullies daar ook staan.
Ik vermoed het inderdaad ook, alleen heb ik dus geen idee waar ik die map kan vinden Wacht dus nog even tot mijn vriend thuis is en dan mag hij me dat even vertellen
Ik heb het spel net ook gekocht, door jullie reacties werd ik helemaal enthousiast en aan sims 1 was ik helemaal verslaafd :D
Ik ben er achter hoe het zit met het kopen uit de Store (met hulp van vriend). De artikelen die je koopt gaan rechtstreeks naar de SimsLauncher (dat startscherm). Maar je moet de SimsLauncher afsluiten als je iets download. Daarna start je de SimsLauncher weer, en dan komt het er wel in.

De artikelen die je gekocht hebt, kun je trouwens gewoon kosteloos nog een keer downloaden.
Iets te vroeg gejuicht. Hij download dus wel, maar daarna kun je het niet installeren. Hmmm.....we zoeken nog even verder.
Hulde voor je vriend! Nou ben ik geen digibeet, maar ik had toch niet kunnen raden dat je die Launcher eerst moet sluiten.

Mooi, kan ik eindelijk die Fantakoelkast in huis plaatsen .
oh, niet dus?

Sjips, geen fanta
Yes, hij installeert mijn downloads
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?

Hij download het wel, maar er staat dan een bestand in van maar 1Kb. Mijn vriend zei dat dat te klein was. Als ik op installeren klik gebeurt er....niks.

What's the magic trick???
geen idee Tink, na jouw post dacht ik dat het toch niet zou lukken, maar toch op 'installeren' gedrukt en toen deed 'ie dat zomaar.
Ik krijg het niet voor elkaar. Als jij iets download, wat is dan de grootte van het bestand? Ik heb nu een aantal dingen gedownload (kleding en een kastje), maar alles is maar 1Kb. Volgens mij klopt dat echt niet.
nee, het kleinste wat ik heb gedownload is een kastje van 245 kb.
Ik heb het eindelijk voor elkaar. Ik ben erachter dat je Internet Explorer moet gebruiken. Hij gebruikt Firefox standaard bij mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven