December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik ook even gevraagd,

Wat zijn mijn talenten?

T: Talenten?

M: Ja, mijn talenten..

T:uhm, uhm.. je kan heel goed broodjes smeren, haha!

M: Haha?? Haha??

M: Brood smeren??

M: Pff stakker..

Ja hoor vaste tijd is uur of 23.00 vaste plaats is achter mijn slaapkamerdeur... ligt blijkbaar lekkerder dan mijn bed met dekbed...

ja die eigen kamer... ze moet nog steeds een ander bedje want dat ledikant schiet echt niet op als ze er zelf niet meer inkan maar wél zelf uit...
Woehaha! Hoe erg is dat he Mette
Aaah dat meen je niet, slaapt ze op de grond?

Misschien zo'n groot ledikant/bed met spijlen?
Nee zo vond ik haar gisteravond voor het eerst toen ik zelf naar bed ging... op de grond achter de deur... dus BENG deur tegen dr kop... maar ze sliep gewoon verder (dat dan weer wel)

overbodig om te zeggen dat ik haar wel in bed heb gelegd?
Vroeg M. naar een oplossing:

Een deksel op dr ledikant maken.

Briljant plan schat.

Briljant.
Ik zat meer te denken aan schrikdraad...

zal dr leren

koest maar Oef ik meen het niet echt
Ik weet t!

Zo'n konijnenhok van Sannie

Maar dan wel eentje met uitloop he/

en elke tentamenweek bedenk ik wéér en de volgende keer als ik tentamen heb dan gaat ze maar ergens logeren
Slaapt ze ondertussen al?
Is het al 11 uur dan?

En jaaaa jaaaa jaaaa ik ga morgen zeggen dat ze niet meer mag slapen tussen de middag was het vandaag vergeten.
23:00 bedoel je

Nee, klopt, is het nog niet.

Nou, je hobby gaat iig wel slapen

Trusten!
quote:Kletsmajoor schreef op 23 juni 2009 @ 22:18:

En jaaaa jaaaa jaaaa ik ga morgen zeggen dat ze niet meer mag slapen tussen de middag was het vandaag vergeten.

goed zo meissie
quote:TheNurse schreef op 23 juni 2009 @ 22:26:

Nou, je hobby gaat iig wel slapen

(jaja ik kan ook smilies)
Die konijnenhokken zijn lutjepotjes, hebben ze bij ons op de creche ook twee van in de tuin staan.

bye!
quote:Kletsmajoor schreef op 23 juni 2009 @ 22:00:

Ik zat meer te denken aan schrikdraad...

zal dr leren

koest maar Oef ik meen het niet echt

joh! meen je dat niet?

toch blijf ik me af en toe storen aan de negatieve ondertoon in sommige berichtjes van je. Ondanks dat ik rekening hou met jouw situatie, de mogelijkheid om je als moeder eens af te reageren en alle andere begrijpelijke redenenen stoort t me.

Sorry kan dr niets aan doen. Meestal hou ik mn mond maar deze week ff niet.

nou dat was gezellig he?

Hier verder een leuke drukke dag gehad. David en Rosanne zijn weer bij t CB geweest. Allebei rond de 7 kilo. Rosanne is lekker aan t bijeten.

Deze week ga ik ook beginnen met de groente en fruithapjes vind ik wel leuk. Weer een nieuwe fase.

Vanmiddag kwam mn zus met haar 3 kinderen. Ik had t badje in de tuin al staan (nou ja badje het is echt groot!). Dus allemaal lekker spelen en zonnen na school. Heel gezellig.

Nog met zn allen gegeten (doen we altijd op dinsdag). Gezellig hoor zo'n huis vol.

Ben nu wel een beetje afgedraaid ondertussen dus ik ga nu niet meer reageren op de rest.
Oef, prima dat jij je er aan stoort

Ik ben gewoon niet tevreden met mijn leven zoals het nu is, en dat jij je daaraan stoort moet je zelf weten.

Ik had inderdaad nooit opnieuw voor deze situatie gekozen. En ben er ook zeker niet gelukkiger op geworden. Dat jij je daar aan stoort... so be it...

wat mij dan weer stoort is dat jij niet gewoon zegt wat jou verder dwars zit... want volgens mij is er meer aan de hand dan gewoon je dag niet hebben... of ongesteld zijn...

Of wil iedereen nu even vertellen aan mij hoe vreselijk negatief ik toch altijd praat over Y nu Oef dat eenmaal 'durfde'?
mij zit verder niet veel dwars eerlijk gezegd. Ja ik heb t druk en ik ben moe maar verder valt t wel mee.

en inderdaad dat ik me dr aan stoor so be it.

Ik hou toch ook meestal mn mond maar nu zeg ik t wel een keer. Dat mag toch?

Ik vind het soms gewoon vervelend om te lezen hoe je over Y praat. Niet altijd maar wel als het gaat over dat ze nu nog niet slaapt en dat je haar dan maar negeert. Ik vind het raar om te lezen en ook klinkt het sneu en eenzaam voor Y. Maar goed ik ben nooit bij je thuis geweest, sterker nog, ik heb je nog nooit ontmoet.

Ik geloof heus dat je ontzettend je best doet om jullie leven zo leuk mogelijk te maken maar soms denk ik ook wel s jezus accepteer nou s hoe je leven gelopen is. Maar goed dat is natuurlijk altijd veeel gecompliceerder dan dat je hier op een forum kunt omschrijven.

En over niet opnieuw voor deze situatie kiezen. Het is duidelijk dat je er niet gelukkiger op bent geworden.Ik begrijp t wel en verder denk ik dat t meer wat is voor HM.
Ja dat mag zeker, maar ik snap dan niet waarom je niet gewoon meteen wat concreter bent. Dat jij het sneu en eenzaam vindt voor Y dat ik haar dan maar negeer dat klinkt al heel anders en veel concreter dan dat ik 'vaak zo negatief doe'.

Waarom vraag/zeg je het dan niet gewoon als je het denkt op dat moment, dat het sneu is voor Y? Iedereen schijnt maar te denken dat ik in elkaar stort bij iedere kanttekening die geplaatst wordt of interpretatie die gemaakt wordt... (als je niks zegt kan ik ook niks verduidelijken over hoe iets wél in elkaar steekt)

Wat zou jouw oplossing dan zijn om Y in bed te houden zonder al te veel gejank?

Ik ben namelijk zelf niet langer van plan om tot 22.30 hypnosetv te gaan kijken met haar.

Ze is nu 2,5 ik vind dat ik nu weer recht heb op mijn eigen avonden en op mijn eigen leven weer op te bouwen. Mét vrienden die 's avonds langs kunnen komen en zónder Y die uit haar kamer is na 20.30...
Ik heb al eens eerder gereageerd op dat negeren maar dat kan best dat je daar overheen gelezen hebt. Ik ben t helemaal met je eens dat y savonds gewoon moet slapen. En dat jij je eigen dingen dan kan doen. Ik heb de oplossing naturlijk ook niet zo voor je Mn laptop staat al uit en ik ga nu slapen maar ik zal morgen uitgebreider reageren.
Ow, hier weer een hoop gezelligheid gemist zie ik

Oef: ik snap je reactie wel, wat ik ook in mijn achterhoofd houd is dat alles wat je hier op het net plempt bewaard blijft.. Dus KM, Stel dat Y. over een tig aantal jaar eens besluit op dr eigen te googlen en ze vind zulke berichtjes....

Maar goed, misschien denk ik wel veelste ver ofzo...

En ik snap heel goed dat je na 2,5 jaar je avonden terug wilt... alleen het is nu eenmaal zo dat een 2,5 jarige zich niet altijd alles zo maar laat vertellen... Denk dat het daarom goed is om naast je school en het zorgen voor Y. toch tijd voor je zelf in te plannen

(zoals dat wkndje weg, Valkenburg ipv Londen is bijv. ook heel leuk, genoeg te doen hier in ons kikkerlandje)

En wat betreft beter slapen, ik zou haar op tijd wekken, niet uitslapen, ook niet aan de tiet rekken oid.

Ook zou ik haar een vaste slaapplaats geven, niet dan in jou bed en dan weer in dr eigen. Daar aan houden.

Ook een vast avond/bedritueel;

bijv. na het eten even spelen met zn 2e, daarna douchen, verhaaltje lezen en instoppen.

Vrienden van ons blijven na het instoppen van hun zoontje bij de deur staan en leggen het manneke telkens terug zonder iets te zeggen, keer op keer.

Op een gegeven moment bleef hij liggen, wist wat de bedoeling was.

Ga me nu maar eens aankleden, R. moet zo naar de psz

xx
kijk nursie heeft in ieder geval praktische tips voor je wbt

het slapen.

Ik snap dat je het vervelend vond dat ik niet met concrete voorbeelden kwam. Dat komt omdat het niet altijd even concreet

is. Ja dat voorbeeld van het slapen is er een.

En ik denk niet dat je in elkaar stort als er een kanttekening geplaatst wordt bij wat je hier opschrijft. Als dat echt zo zou zijn dan zou ik niet reageren. Ik schat je veel hoger in en ik heb veel meer respect voor je dan jij waarschijnlijk denkt.

Maar wel apart dat je direct reageert met een opmerking dat er bij mij meer aan de hand is dan mn dag niet hebben of zo. Ik had een prima dag gister en toch reageer ik zo op jou.

Ik denk dat je je aangevallen voelt en als ik mijn bericht terug lees dan begrijp ik dat ook nog wel.

Ik denk dat je een intelligente vrouw bent die verbaal (hier op t forum althans) heel sterk is.

Wat mij, zeker de laatste periode, opvalt is dat je steeds scherper schrijft over hoe het bij jullie thuis gaat.

gister nog iets over Y die je in de zeik zit te nemen terwijl ze op bed moet liggen. Je geeft mij de indruk dat je in sommige gevallen op haar reageert alsof er een andere volwassene bij je in huis is.

Het lijkt wel of opeens de grens bereikt is bij je en dat Y nu maar klaar moet zijn met peuter zijn en mama haar eigen leven moet gunnen.

En wat bij mij steeds vaker naar boven komt als ik dat soort berichtjes lees is: Klets je hebt heel bewust gekozen voor Y. Misschien gaat het wat ver maar als ik er langer over nadenk (en dat doe ik regelmatig) dan heb je misschien wel het meest bewust gekozen van ons allemaal. Y is niet op de wereld gekomen om jou het leven zuur te maken maar ze is door jou op de wereld gezet.

En ja je moet je soms afreageren en nee je hoeft niet de ideale moeder te zijn en ja het is zwaar maar de situatie is nu zo en daar moet je toch op een of andere manier een betere balans in zien te krijgen. Wat Nursie zegt, toch proberen vaker tijd voor jezelf in te plannen. Een weekendje weg lost je problemen niet op maar zorgt wel dat je meer uitgerust bent.

het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen maar wel mijn bedoeling om weer te geven hoe je op mij en misschien anderen overkomt.

ik weet niet of er een gedeelte van deze post is die je liever op HM ziet dan hier, geef t maar aan als dat zo is dan haal ik t weer weg.
Mooi en goed verwoord Oef.

Hopelijk kan Klets het ook waarderen.

Wat jij schrijft over verbaal sterk vinden, ik vind van mezelf het andersom, in real life kan ik me beter uitdrukken. Vind het knap als mensen zo'n duidelijke post kunnen schrijven.

R. zit op de psz, A. slaapt en Y. is lief aan het spelen. Wat een rust dan ineens

Ben weer weg, ga lekker keutelen met mn kleinste meisje.

Geniet van het weer allemaal!

xx
geniet van je rust Nursie! Brian is ook weg en David en Rosanne liggen lekker te slapen.

Vanmiddag weer lekke de tuin in hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven