Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
He Annie, ik denk dat ik iets meer een Pebbles ben (gezien haar en mijn voorliefde voor Steps).

Hier weer bal vannacht; weer spugen en huilen, spugen en huilen. Arm wijffie. Ze had vanochtend ook nog een grote diarreeluier (sorry) en heeft een beetje koorts. Nu ligt ze lekker te slapen, na een lauw badje. Arm ding. Fijn dat ik vandaag vrij ben. Morgen zou ze in principe naar het kdv gaan, maar als dat niet lukt, wil mijn moeder haar opvangen (en 's middags is Mirjamman er weer). Wel fijn dat het zo geregeld kan worden.

Annie, ik wist wel dat je schoonmoeder (al jong) is overleden, maar je lief heeft dus ook geen vader meer? Erg hoor.
@Mmmoi. Wat naar voor de mmman. Ik heb wel gewerkt zaterdag. Maar van 3 uur 's middags tot 11 uur 's avonds. Ik zelf het die dag geen buikoverzichten gemaakt maar mijn collega wel twee. Die foto's duren vaak wat langer omdat de patient (vaak, niet altijd) nog 10 minuten op de linkerzij moet liggen. Dat is in de dienst lastig en tijdrovend vandaar dat dat soort foto's altijd even in je geheugen blijven hangen. Als hij na elven is geweest weet ik wel wie de foto's gemaakt heeft.

@Uiterlijk. Ben nu niet echt alto meer vroeger wel veel meer. Maar ja op een bepaalde leeftijd ontgroei je de zwartemake-up en lange rokken wel een beetje. Draag mijn dr martens nog wel graag maar die staan dan weer minder goed bij mijn huidige out-fits. Waar ik er op het moment ook niet veel van heb want alles is te groot en de nieuwe dingen passen precies dus hier en daar ook wel last van muffin-effect. Ik draag nu veel dingen van esprit omdat dat makkelijk via internet te bestellen is en ik dat best leuke kleding vind.

Ben wel heel benieuwd hoe jullie er allemaal uitzien soms spiek ik natuurlijk wel even op hyves maar in het echt zal het toch anders zijn.

@Meeting. Volgens mij vroeg babba wie er allemaal in Utrecht over moeten stappen. Ik heb de trein die rechtstreeks gaat. Dus ik stop wel in Utrecht maar hoef er niet over te stappen. Vind het wel leuk om op het station af te spreken met alle treinmensen. En willen jullie lopen naar monkey-gebeuren of met de bus?

@Verder veel problemen hier met inloggen op de site dus kom minder vaak langs dan ik zou willen. Daarom nu een beetje kort en bondig want net nu ik wel in kan loggen weinig tijd. Zal je altijd zien.
Ik denk dat Annie mij wel redelijk weet te typeren..maar kan ook heel netjs zijn hoor...(als ik wil, maar vaak niet) trek momenteel maar gewoon aan wat er toevallig op m'n stoel ligt en dat zijn veelal slobber kleren.

Maaaarrrrrrrrr Fenna heeft vandaag toch een fles leeggedronken! Het lag dus ws wel aan de enzymen die in m'n melk zitten en het vet te snel afbreken., Had vanochtend gekolfd en dit tot kookpunt verhit, daarna snel laten afkoelen en in de koelkast gezet. Daarna heeft m'n moeder haar het flesje gegeven (gemixed met kv...dit om haar ook aan die smaak te laten wennen, steeds een beetje meer kv en steeds minder bv) en ze heeft het met smaak opgedronken. Daarna nog een fruit hap en madammeke zat al weer vol. En ze kan nu ook terug van de buik naar rug rollen! Ben gewoon helemaal trots!
O en nieuwsgierig nar Krooks echo natuurlijk, heb nog ff aan je gedacht toen ik bij het Martiniziekenhuis stond vanmiddag....
joehwieieie. Echo gehad. Is er al een polletje geweest? Wie biedt??? We moeten vlg week nog wel terugkomen omdat het kindje dubbelgevouwen lag en het hartje niet goed te zien was. Alles was verder goed.

@typering. Ik ben niet bepaald modern geloof ik. Vaak een nette zwarte broek aan met een leuk shirtje erop. Soms ook driekwart broeken. Eigenlijk wat veel van jullie afschuwelijk vinden. Hahahaha.

Maarreh, ik wacht op het polletje!
Ik denk een meid!!
o je kan alleen in het openingsbericht een poll maken...dat is piep. Ik ga ook voor meid.....

meisje: 2

Jongentje: vooralsnog zero points....
vooral alshet kindje dubbelgevouwen lag, duid op eigenwijsheid..dus is meidje.

Mag ik nog ff opscheppen datmijn jongste de hele box al door rollebolt! van buik naar rug en rug naar buik....dan nog even een rondje "klok" zowel op buik als op rug......
@krokus: wat fijn dat alles goed is, dat is het belangrijkst.

Aangezien er heel veel zelfde geslachten worden geboren zou het zomaar een jongetje kunnen worden. Ik stem dus op een jongetje.

Misschien wil Mirjam de poll even in de opening zetten.

Die tabel moet ik nog steeds aan werken maar vergeet ik steeds.

@ringel: wat knap zeg van Fenna, zowel van het flesje als van het rollen. Eva rolt nog steeds maar heel zelden en van buik naar rug heeft ze maar 2 keer gedaan.

In dit tempo loopt ze wel voor ze een jaar is.

@typering: Ik zou mmmmoi niet als kak beschrijven. Eerder hip maar wel netjes.

De rest ken ik in het echt natuurlijk niet zo goed maar de beschrijvingen zijn wel ongeveer het beeld dat ik ook heb.

Ik zag Pepiet er nog niet in staan, die heb ik 2 keer gezien dus heb ik een beetje een beeld bij. Ik zou zeggen, vrouwelijk maar comfortabel.

@niniane: vervelend dat het forum het niet zo goed doet. Gelukkig kunnen we zaterdag honderduit praten zonder in te hoeven loggen.

@mmmoi: die arme man van jou, hij is er dus nog niet vanaf zolang het steentje er nog niet uit is. Het vorige steentje heb ik nog mogen bewonderen .

Had ik die jurk vorige keer niet aan naar jullie? Leuk dat je me hip vind, als ik 's avonds in mijn jogginbroek zit voel ik me toch wat minder hip.

Mijn Nederlands in mijn vorige post was niet zo heel geweldig, haha. Vooral grappig omdat het in een zin is waar ik het over leraren heb. Ik kan er dus zelf nog wel 1 gebruiken.
Leuk Krokus echo....Ik denk ook een jongen... Ga je ons nu heel lang laten wachten of vertel je het gewoon ;)

Verder ga ik nu naar een vriendin,,,,,straks checken if it's a boy or girl:)
@annie: voor ik het vergeet, zou ik zaterdag misschien jouw mei tai mogen proberen? Ik heb een draagdoek maar wil graag een mei tai of beco butterfly erbij hebben en zou er graag 1 willen proberen.

Eva heb ik natuurlijk niet bij me maar ik kan het met Floor ook wel proberen, die vindt dat wel prima.
nou, zal jullie niet lang in spanning houden. Het is een jongetje!! Was wel verbaasd, omdat ik dacht dat het een meisje zou zijn. Hahaha. Lach me rot. We noemen em Ricky, Dan heb je Roan en Ricky, de terroristen van de buurt. Hahaha. Grapje hoor.
Leuk 2 stoere jongetjes....Echt super,,,,Had je een meisjes gevoel. Maakte jou verder niets uit toch? Straks echt een mannen huishouden, kunnen ze mamma verwennen ;).
Wat leuk, weer een jongen!!! Dit wordt vast een hele rustige studiebol .

We hebben veel broertjes/zusjes met hetzelfde geslacht hier zeg, opvallend.

Ja klopt Pebbles....Zijn Mmmoi en Mirjam de enige met 2 smaken...

Ik wou eerst juist een jongen, omdat ik die niet heb...Nu bedacht ik me pas dat nog 1 meisje wel heel leuk is. Praktisch want nog veel leuke kleren. En ik was zelf altijd jaloers op vriendinnen met een zus. Ik heb een goede band met broers, maar niet close. Lijkt me leuk voor Aimee.

Ach ja we hebben het niet voor het zeggen. Wat we krijgen en of ze elkaar leuk vinden
Oh, ik dacht een meissie, maar is het toch een knul!

Een vriendin van mij heeft een zoontje uit 2007 en krijgt in november ook een jochie erbij (jullie gaan ongeveer gelijk op dus). Hartstikke leuk! Vooral Roan en Ricky... de buurt-terroristen haaha!

Annie... sportief???? IK! Dat zijn toch echt twee dingen die niet samen passen in 1 zin. Niet wb uiterlijk, niet wb sportfan en ik kan ook heel slecht tegen mijn verlies bij spelletjes (eerlijk ben ik wel haha).

Is er in Monkey-town ook enige mogelijkheid om iets buiten te doen? Het wordt stralend weer zaterdag. Ik wil niet zeiken hoor, maar het zou toch jammer zijn als we dan de hele dag binnen zitten te zitten.... (hoewel ik buiten wel in de schaduw wil hihi).

Harde plek in borst is nog steeds hard, maar wordt (vooralsnog) niet groter of pijnlijk. Heb gisterenavond Gijs wel gevoed (voor mijn bedtijd) hoewel hij niet zelf wakker werd en ik ga 'm straks ook nog ff voeden.

Ella gaat volgende week op de groepsfoto op de speelzaal... eerste en laatste want 3 weken later neemt ze afscheid. Kdv is nu ook rond, afwachten op de intake.

contact met ouders; ik zie mijn ouders ook vaak, ik kan mijn moeder ook altijd bellen als ik Gijs op bed heb liggen en tegelijkertijd Ella naar de psz moet brengen/halen. Ze wonen aan het eind van onze straat (1200m; lange straat en wij wonen aan het andere eind), maar toch nog dicht genoeg bij! Bellen doen we dan niet zo vaak, maar we zien elkaar wel 3 tot 4 keer per week. Heel fijn, maar soms word ik wel een beetje moe van mijn moeder die allerlei goedbedoelde adviezen geeft waar ik niks mee kan, maar dat heb ik vaker met goedbedoelde adviezen haha.

Zo, nu maar weer richting bed!

Groetjes!
Babba; ik heb ook twee smaken kinderkes!
En Fluff ook trouwens
Oja Ris vergeet ik jou sorrie....

Zat net op site te kijken van Monkey town en bedacht me ook een beetje dat het zonde is van het mooie weer. Volgens mij is daar alles binnen. Tsja...maar waar moeten we dan heen....wordt lastig.
Kroooooook, een jongen, wat leuk zeg!!!!!!!! Nou, ik kan je verzekeren; het is heerlijk een jongensmama te zijn!

Pebs, ik wil zaterdag de Mei-Tai gerust meenemen, tis een heerlijke draagzak. In principe kun je Floor er prima in dragen, mits ze dat zelf wil. Qua gewicht is het geen probleem.

Dat ik Mmmoi lekker kak noemde is niet om haar te beledigen hoor. Ik hoop dat Mmmoi dat ook niet zo opvat. Maar als je Mmmoi en mij tegenover elkaar zet is Mmmoi kak en ik een sloeber, hihihi!!!!

Ris, voedt je ook wel in andere houdingen of alleen in de Madonna-houding. Blijkbaar krijgt Gijs de pelk niet leeg gedronken, misschien dat de Rugby of lighouding iets kan uitmaken.

Zo, net weer lekker gezongen en nu weer naar bed!!!!
Sorry, te laat voor een poll. Weer een knul dus. Moest je even wennen Krokus? Maar wat Pebbles al zei; dit wordt vast een heel stil, bedeesd jongetje. Nee hoor, al wordt het net zo'n heerlijke dondersteen als Roan; het komt wel goed!! Ik denk dat Roan ook heeeel lief en zorgzaam zal zijn voor zijn broertje.

Ik ben heel benieuwd naar alle kinderen en moeders!
JeeeeKrokie.....een jochie (maar jullie gaan em toch niet echt Ricky noemen he...is zo typisch jouw wijk!)

nog 3 nachtejes slapen...dan zien we elkaar weer in het echie JOEPIE!!!!
Leuk he! Gisteren al druk namen verzonnen. Nog niets definitief uiteraard.

Heeft iemand trouwens nog een maxicosi "over"? Om te verkopen uiteraard. Lief krijgt een autootje van de zaak, maar daar moet dan een extra maxicosi in. Tweedehands vind ik helemaal niet erg, maar durf dat met een maxicosi niet via MP.

Heb trouwens even het topic wat we een tijdje geleden geopend hebben over uitjes in Amersfoort gelezen. Daar staat ook iets over de charlottehoeve in Soest in, of Zandvoort aan de Eem in Amersfoort. Vind het inderdaad wel heel zonde om binnen te zitten als het prachtig weer wordt.
@ringel, als hij in de wijk moet passen, dan noemen we hem Jayden of D'angelo. Hahaha.
@Krokus: Wat leuk, weer een jongen! En Jayden of D'angelo, wat een vre-se-lij-ke namen...hihi... Hier is de MC nog erg in gebruik, dus nog niet te koop, helaas...

@Annie: Ik had het niet verkeerd opgevat hoor, ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt met kakkie. Vooral voor Thijm houd ik ook wel écht van kakkleren, zoals McGregor of Scapa. Heb er alleen het geld niet voor over Jasmijn en ik hebben niet echt kakkleren aan, meer vrouwelijk en hip, voor zover dat bij mijn figuur past dan...

@Mirjam: Voor jou is het helemaal spannend, jij hebt nog niemand van ons ooit ontmoet...ik ben al 2x naar een meeting geweest en ik kan zeggen: het is heeeel erg gezellig!

@Babba: Je hebt wel gelijk, als het heel mooi weer wordt is het jammer om alleen maar binnen te zitten. Ik zal ook eens googlen of ik in het midden van het land iets leuks kan vinden...

@Pebbles: Haha, ja, ik vond die spelfout van jou ook al zo grappig, normaal zou ik niemand verbeteren, maar nu stond het er zo leuk...niet vervelend bedoeld hoor... Mag ik trouwens een beetje op jouw hulp rekenen zaterdag, als ik Thijm bv. aan de borst heb en Jas heeft aandacht nodig... Ze kent jou toch al best goed en ze vindt het trouwens helemaal leuk dat Floor zaterdag ook komt! (Ik had vorige week in de kleuterklas trouwens een Floor in de klas, dat was echt leuk, het was ook wel een beetje zo'n typetje als jouw Floor)

Ik ga zo met mijn moeder op kraamvisite bij mijn vriendin. Is er nog niet van gekomen omdat ik toen naar Turkije ging. En mijn moeder vindt het wel leuk als ik er ook bij ben. Verder nog weinig plannen vandaag. De man is weer aan het werk maar de steen is nog steeds niet uitgeplast. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven