Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Fijn voor jou dat je niet cared maar ik krijg iedere keer op me flikker door je fratsen >:-(
Relax we're all crazy, it's not a competition
Schorpio28 schreef:
12-12-2022 15:39
Ja, dat snap ik, dat je coronatest negatief is. Alles aan jou is namelijk negatief, bleeegh.
:HA:
Omdat jij ruzie heb met een familielid van mij, mag ik nu opeens ook niet meer komen?? Wat is dit nou weer een idioot gezeur. Ik heb net zo veel recht als jij om daar te komen, kom nou.
Voor iedereen een groene tuin
Guru Meditation o_o
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Nou, vol enthousiasme schreeuwde ik: “Ja dat wil ik wel doen hoor, ga ik regelen, leuk!”

En nu zit ik te denken en wat rond te struinen op Pinterest en denk ik: ‘Verdorie, ik heb helemaal geen leuk idee’ :sigh:
Kunnen wij meedenken Lemoos?
Ik vind hier dingen van.
hoezo stopt het OV met rijden alleen maar omdat die pleuris mogolen zich niet kunnen gedragen bah hoop echt dat Frankrijk gehakt van ze maakt

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hoezo gaat precies de ketel stuk als het zo koud is?

Waarom zijn er niet genoeg monteurs en onderdelen?
Sabeltandcavia schreef:
14-12-2022 08:46
Kunnen wij meedenken Lemoos?
Ik heb mijzelf als vrijwilliger opgegeven voor het bedenken, bestellen en uitdelen van een kleine attentie (Max. 7,50 p.p.) bij de nieuwjaarsborrel op het werk. Het mag niet in strijd met tig plannen zijn (geen ‘ongezond’ iets en dat nemen ze heel ruim: geen chips, borrelnoten, chocolade) en geschikt voor zowel man als vrouw, christen/moslim/hindoe/boeddhist en waarvoor geen koeling nodig is. Iedereen zal hetzelfde krijgen.
lemoos2 schreef:
14-12-2022 12:36
Ik heb mijzelf als vrijwilliger opgegeven voor het bedenken, bestellen en uitdelen van een kleine attentie (Max. 7,50 p.p.) bij de nieuwjaarsborrel op het werk. Het mag niet in strijd met tig plannen zijn (geen ‘ongezond’ iets en dat nemen ze heel ruim: geen chips, borrelnoten, chocolade) en geschikt voor zowel man als vrouw, christen/moslim/hindoe/boeddhist en waarvoor geen koeling nodig is. Iedereen zal hetzelfde krijgen.
Een paar leuke warme sokken?
lemoos2 schreef:

Een pen.
3 lychees in een voile zakje met een glimmend lintje in een strik en een minikerstbal eraan.

Dat wordt knutselen :twisted:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
lemoos2 schreef:
Een sleutel hanger! :lol:
https://www.tuindreef.nl/bedankjes/kwie ... VsQAvD_BwE

Is dit wat?
Het is wat het is
lemoos2 schreef:
Een theetje?
https://www.simonlevelt.nl/haardvuur-melange
Ik vind het ronduit asociaal dat jullie illegaal vuurwerk afsteken en denken stoer te zijn. Als je een vinger of hand kwijt raakt dan heb ik geen medelijden met jullie. Je had het beter kunnen weten. Wel heb ik medelijden met al die huisdieren,kinderen,ouderen en alle andere mensen die ervan schrikken en soms een omweg moeten lopen om er geen last van te hebben. (6)
Je pense donc je suis
Bedankt voor het meedenken! De thee hadden we vorig jaar al dus die kan ik niet herhalen. Pennen zijn voor ons gratis :-). Ik ga de tip van Joppie combineren met de knutselopdracht van Henk-Und-Roelie (laat paar leerlingen kerstballen van karton bewerken :-D).

De zaadbommetjes passen wel bij de one size fits all slogan (iets met groeien). Net gecheckt met Google streetview of iedereen wel een tuin(tje) heeft.
“Stik toch in je croquette, kakdoos” als je zo asociaal en egoïstisch bent
Voor iedereen een groene tuin
lemoos2 schreef:
14-12-2022 19:46
Bedankt voor het meedenken! De thee hadden we vorig jaar al dus die kan ik niet herhalen. Pennen zijn voor ons gratis :-). Ik ga de tip van Joppie combineren met de knutselopdracht van Henk-Und-Roelie (laat paar leerlingen kerstballen van karton bewerken :-D).

De zaadbommetjes passen wel bij de one size fits all slogan (iets met groeien). Net gecheckt met Google streetview of iedereen wel een tuin(tje) heeft.
Leuk! :jump:
Wat leuk ook die zaadbommetjes, nooit eerder van gehoord. Laat je weten wat ze ervan vonden?
Henk-und-Roelie schreef:
14-12-2022 19:54
Leuk! :jump:
Wat leuk ook die zaadbommetjes, nooit eerder van gehoord. Laat je weten wat ze ervan vonden?
Zal ik doen
Leuk Lemoos2 😊
Er zijn volgens mij ook wel leuke spreuken over oud en nieuwjaar over groei.
Het is wat het is
lemoos2 schreef:
14-12-2022 19:56
Zal ik doen

Joppie toppie! :thumbsup:
Dank :jump:
Blij te kunnen helpen.
Het is wat het is
Als je geen zaadbommetje wilt, dan misschien gewone bolletjes?

Een gepersonaliseerde (dus met naam) kerstbal?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Iedereen tettert hier maar binnen en eist direct alle aandacht op.
Houdt gewoon ff je mond als wij in gesprek zijn.

En nee, ik ga niet uitleggen wat wij hier doen. Geen tijd.
We zijn aan het werk, de volgende keer maar even aankondigen dat je langskomt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven