Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Of je hebt griep en bent ziek, dan meld je je zien, dan ga je naar huis en in bed en dan zien we je weer als je bent opgeknapt. Desnoods win je nog even deskundig medisch advies in.

Of je erkent dat je man-flu hebt en stop je met zuchten en steunen en ga je gewoon aan het werk.

Mijn advies zou zijn dat je aan het werk gaat.
Dat er een topic gaande is waarbij iemand klaagt over de partner maar zelf ook geen enkele poot uit wil steken om voor zichzelf professionele hulp in te schakelen. Zulke mensen werken regelrecht op mijn zenuwen.
nieuwleven wijzigde dit bericht op 15-12-2022 01:36
Reden: Taalf
1.63% gewijzigd
Kijk, dit is nu zo'n dag waarop je denkt, ik werk thuis.
Ben net keihard onderuit gegaan,(na het strompelen naar mijn auto), tijdens het ijs krabben.
K.u.t zooi.

Dank je wel lieve meneer voor het mij omhoog helpen.

Helaas kan ik niet thuis werken.
Ik ben weer naar binnen gegaan, neem wel een snipperdag.

Ik zie op het nieuws een strooiwagen in de sloot liggen. :-o
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Amigo, het is hartstikke koud. Ja, het is super dat je hondje een jasje draagt. Maar kijk naar hem, hij bibbert als een gek. Misschien moet je dan die kibbeling mee naar huis nemen en daar opeten? Want van lopen krijgt hij het weer warm en thuis ook.

Heb een beetje aandacht voor je dier!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Mag de muziek uit!

Ik snap best dat je als je de hele dag alleen bent graag even een muziekje op zet thuis in de stilte. Maar ik zat de hele dag in een lokaal met tenminste twintig kinderen. Het was vrijdagmiddag. Ik ben toe aan stilte, heel veel stilte.
En daar ging de laatste 'gejatte' kerstbal van V&D, rip roof-kerstbalverzameling want als puber en 'jong mensch' nam ik er ieder jaar altijd eentje mee uit de kerstboom van V&D.

Gestolen goed gedijt niet maar deze zijn best lang meegegaan :$
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Andersom schreef:
16-12-2022 18:20
Mag de muziek uit!

Ik snap best dat je als je de hele dag alleen bent graag even een muziekje op zet thuis in de stilte. Maar ik zat de hele dag in een lokaal met tenminste twintig kinderen. Het was vrijdagmiddag. Ik ben toe aan stilte, heel veel stilte.
Dat kan ik me voorstellen!
Henk-und-Roelie schreef:
16-12-2022 19:19
En daar ging de laatste 'gejatte' kerstbal van V&D, rip roof-kerstbalverzameling want als puber en 'jong mensch' nam ik er ieder jaar altijd eentje mee uit de kerstboom van V&D.

Gestolen goed gedijt niet maar deze zijn best lang meegegaan :$
Dat je er op komt, om één kerstbal per jaar te jatten :rofl:

Als tegenhanger voor 364 dagen van het jaar goed gedrag? :P

Mijn zoon heeft eens als kleintje in een buggy een stukje kerstslinger geprobeerd te ‘jatten’ in een winkel. Ik had het niet door en reed met de buggy door toen ineens bijna die halve boom achter ons aan kwam. Net op tijd gezien. Ben wel een half uur bezig geweest dat stukje slinger uit zijn handjes te krijgen. De verkoopster besloot toen maar om er een stukje vanaf te knippen.
lemoos2 schreef:
16-12-2022 20:39
Dat je er op komt, om één kerstbal per jaar te jatten :rofl:

Als tegenhanger voor 364 dagen van het jaar goed gedrag? :P

Mijn zoon heeft eens als kleintje in een buggy een stukje kerstslinger geprobeerd te ‘jatten’ in een winkel. Ik had het niet door en reed met de buggy door toen ineens bijna die halve boom achter ons aan kwam. Net op tijd gezien. Ben wel een half uur bezig geweest dat stukje slinger uit zijn handjes te krijgen. De verkoopster besloot toen maar om er een stukje vanaf te knippen.
:HA: Wát een piraat die zoon van jou! Geweldig, ik zie het al helemaal voor me :lol: o

Die ene V&D kerstbal per jaar jatten was kersttraditie :rolling:
Ik liep dan wel altijd met een big smile uit de V&D dus goede reclame voor V&D alleen heeft het niet mogen want alweer jaren failliet.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Jij eigenwijze pudding. Hoeveel medische 'kleine dingetjes' heb je nu? En grappig genoeg zijn die allemaal gerelateerd aan je huid, je weet wel, stiekem je grootste orgaan. Zucht
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ben ik nu de enige vrouw die nog nooit iets aan de wenkbrauwen heeft gedaan?
Wat heb ik toch een kuthekel aan gladheid! Ik voel me dan zo afgeremd. Blerg!
Je pense donc je suis
Jezus sjacherijnige puber, ik ben je af en toe zo zat met je boze gedoe. Blegh. Waar is het grote puber-stoomafblaas-topic gebleven?
Lente19251003- schreef:
18-12-2022 09:49
Jezus sjacherijnige puber, ik ben je af en toe zo zat met je boze gedoe. Blegh. Waar is het grote puber-stoomafblaas-topic gebleven?
Ge-upt!
Andersom schreef:
18-12-2022 09:53
Ge-upt!
Dankjewel!
Dat je even een end optieft met je leuke plannetjes. We lopen allebei op ons tandvlees, we kunnen geen vakantie nemen, er ligt nog een stapel onafgemaakt werk en ‘uitdagingen’ waarvoor de oplossing nog niet in zicht is, er is net iemand dood (alweer), en jij verzint nog even een leuk initiatief dat nergens mee te maken heeft en alleen maar extra energie kost. En dan mag ik weer ‘nee’ zeggen en ben ik weer de kwaaie pier.
Die nieuwe website waar jij zo trots op bent is troep. Weggegooid geld. Toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik dat het een oude versie was die nog verbouwd moest worden. Maar het is dus je nieuwe. Hij is gedateerd, niet SEO ingericht, niet gebruikersvriendelijk en niet informatief of aantrekkelijk genoeg. De afbeeldingen zijn veel te aanwezig en zeggen niets over je boodschap. Wat zijn dat voor amateurs die je dit hebben aangesmeerd.

En nu de zachte handschoenen vinden om je héél voorzichtig te vertellen dat een contentmarketeer hier niets mee kan. :|
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
18-12-2022 11:51
En nu de zachte handschoenen vinden om je héél voorzichtig te vertellen dat een contentmarketeer hier niets mee kan. :|
Oei. 🤭
Sjesis, wat ben jij toch vreselijk om te lezen.. met je hooghartigheid, vooringenomenheid en je gejank.. bah bah en nog eens bah..
Tjee zeg; de ene site zegt dat Home Alone 1 door Net5 zal worden uitgezonden op primetime, en de andere site denkt dat Net5 geen Home Alone maar Love Actually gaat uitzenden.

De laatste vind ik niks aan dus wil ik Home Alone zien dan zal ik hem uit mijn archief moeten plukken wat ik dus minder leuk vind.

Heel veel traditionele films zijn niet meer te zien met Kerst; alleen pulp nog maar.

Laatst zag ik dat mijn Sony Tv de reclames op mijn harddisk zonder vragen had vervangen door meer recente waar ik ontzettend pissig van wordt. Waar bemoeit Sony zich mee. Dat was dus de laatste Sony.
retrostar wijzigde dit bericht op 18-12-2022 18:17
20.41% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
18-12-2022 18:11
Tjee zeg; de ene site zegt dat Home Alone 1 door Net5 zal worden uitgezonden op primetime, en de andere site denkt dat Net5 geen Home Alone maar Love Actually gaat uitzenden.

De laatste vind ik niks aan dus wil ik Home Alone zien dan zal ik hem uit mijn archief moeten plukken wat ik dus minder leuk vind.

Heel veel traditionele films zijn niet meer te zien met Kerst; alleen pulp nog maar.
Love Actually is intussen ook 20 jaar oud en traditioneel :-).

Ik snack naar The Sound of Music.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
18-12-2022 18:13
Love Actually is intussen ook 20 jaar oud en traditioneel :-).

Ik snack naar The Sound of Music.
Love Actually vind ik niet leuk. Wel de acteurs maar het verhaal niet.
Sound of Music was er vorig jaar nog wel.

Ik heb de meeste klassiekers wel op harddisk staan maar ik vind tv-uitzendingen gewoon leuker. ;-D
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zet je schoonmoeder, vrouw en dochters maar in die levende kerststal, dan heb je je schapen. Als je ook nog een blatende geit zoekt, adviseer ik je om je eigen moeder er ook in te zetten. Je krijgt mijn schapen niet te leen voor die onzin. Punt uit.
godver de tyfus...
de straat was een fucking spiegel 2x onderuit gegaan :'( niet hard gelukkig.
en buurvrouw geen dank hoor voor het gratis entertainment ,
laat het morgen alsjeblieft weg zijn!!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Als we nu eens stoppen met " ga niet de weg op als het niet nodig is" , maar in plaats daarvan " mensen blijf thuis", de weg is spiegel glad.

Dat ik überhaupt moet gaan nadenken hoe ik met die klote ijzel op mijn werk kom.
Nou niet dus.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven