NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja dit weer is voor jou natuurlijk verschrikkelijk! Kan je nu wel naar buiten als de zon weg is, of is dat nog steeds te fel?

(ik zit ook binnen, maar ik hou gewoon niet zo van buiten in de warmte zitten )
Ik ga wel af en toe, maar t is best fel idd...

Vanmorgen wel boodschappen wezen doen op de fiets, moet ook gebeuren (sigaretten waren op )

"s avonds gaat het beter!
Zo. En NU mag ik even op de bank hangen. Puh.
668, the neighbour of the Beast
Ja maar das ook gewoon een noodgeval als je sigaretten op zijn, dat snap ik best ;-)Heb je inmiddels wel een veranda oid gemaakt buiten?

Bankhangen? je moest je paspoort verlengen toch? *vraagt zich af waarom ze niet ook in een dorp gaat wonen want alles gaat veel sneller dan hier*
hahah Sun pas op met wat je zegt, misschien wat minder mensen bij de balie, maar die balie kan heul ver weg zijn, met een bus die maar eens per 2 uur komt ofzo

Plus voor het dichtsbijzijnde roti-vel moet ik ook tien kilometer...

Ik denk dagelijks; woonde ik maar in de staaaahaaaaad!!

Nee ik ben een dakplataan aan het kweken maar die moet harder groeien.. en we zijn wel wat constructies aan het bedenken, soort pergola met doek wat je kunt openen en dichtdoen, maar dat moet dus nog uitgewerkt worden
Nou, ik bedacht me; ik moet nog pasfoto's laten maken, dus dat doe ik morgen even in één moeite door.

De post komt toch een dagje later trouwens, hier op 't durp is ie dicht dus ik ga morgen even om het af te gooien. Ik heb geen postzegels.

En nu mag ik bankhangen omdat ik vandaag mijn auto gewassen heb en van binnen helemaal schoongepoetst heb, dus dat ik MOE ben. En het is veel te warm om wat te doen.
Och, op zich rijd ik in tien minuutjes naar het gemeentehuis en is het inderdaad vaak lekker rustig. Dus ja, per saldo denk ik wel dat ik sneller ben.
Haha dat is dus iets dat ik niet ken uit de stad: de post is dicht. Op woensdag om half vier.

Vroegah, toen wij nog niet zo groot waren, was het postkantoor op zaterdag en woensdag ook maar tot half 1 open, vreselijk. Nu istie gewoon ma-za tot 18 uur open. Heerlijk.

en tien kilometer voor een rotivel lijkt me ook niets eigenlijk...

Ik denk dat ik toch niet zo gemaakt ben voor een durrep. Ik heb wel ooit in een durrep gewoond, maar ik werd er gek van dat alles zo ver bij elkaar vandaan zat. Ze hadden niet eens een Hema
Ik vind een durrep helemaal niet errug

Als ik eeeven naar een durp verderop ga kan ik mn post afgeven, maar daar was ik te lui voor. En het is alleen woensdag dat ie dicht is. Wij hebben geen echt postkanteur, maar een winkel waar post in zit, zeg maar.
Ik gaat Zoon halen, die is er al weer klaar mee en uitgekeken daar

Kind van zn vader. Die is ook overal zo snel op uitgekeken.

Mag van geluk spreken dat ie mij al zolang leuk vindt
En ook dat gaat vanzelf over Sun
Zo ben weer thuis. Bloedje heet overal zeg. Alles duurde lang lang lang.

He Borrie en Sunnie in da house!! Gezellig.

Sun, ik ga even zoeken want ik heb geen mail volgens mij gehad. Ik heb al dagen problemen met hotmail, laatst was er een storing bij tele2 en heb ik een hele dag geen mail gehad dus ik ga even kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ha Roos en Mleen!!!

Hoe is het bij jullie??

Wat gaan jullie eeeeten? ik heb weer es geen inspiratie...
Mleen ik heb je de mail nog een keer gestuurd!

Bor, ik heb simpel gedaan: clubsandwich. Wel een lekkere hoor, van pidebrood, met gebakken bacon, gerookte zalm, oude kaas ceasardressing vermengd met yoghonaise, kappertjes en augurk.

geen groente vandaag, veel te warm voor groente. Zoon heeft er een paar rauwe worteltjes en cherrytomaatjes bijgekregen
Ooooooooooooooh, lekker Sun!

Ik had runderlappen (en die waren LEKKER) met spercieboontjes en gekookte aardappelen. Degelijker kan niet dus.
ik heb ook brood gegeten, met rosbief en fricandeau
hallo allen!

ik ben MOE, had vandaag een intensieve cursus
Ik ga een exotische gehaktschotel maken. Maar heb nog geen trek dus misschien dat ik straks gewoon een ovenstokbroodje eet.
Jaaa clubsandwich das voor morgen

!!

Ik had het mezelf heeeeel makkelijk gemaakt, stukjes gemarineerd vlees met prei, kruiden en champignons, gewokt, spercieboontjes erbij en rijst uit de vriezer erdoorheen gebakken..

Snelle vulling zuwwemazegge

Nog geen 10 minuten!
da's snel Bor
Wij hadden brood met tomaat.
Ja, dacht als ik nou even met m'n hoofd in de vriezer ga hangen komt er vanzelf iets boven borrelen

Mamz, ik had vanmorgen en vanmiddag ook boterhammen met tomaat, lekker vind ik dat.. (wel Mayo erop doen! en zout en peper)
Psies, mayo, zout en peper.

Lekker en gezond.
Ik had vanmiddag trek in aardbeien maar wat zijn ze al weer duur. Heb ze maar niet genomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven