Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Koettie schreef:
30-12-2022 10:42
Gen geen zin in de vriendin die komt met oud en nieuw. Voel me er nogal lullig over maar pfff, liever niet de hele avond samen op de bank.
Ruilen, krijg jij mijn betweterige, nooit-luisterende, ongeïnteresseerde schoonmoeder die het liefst op haar telefoon zit? Neem ik jouw vriendin er wel bij ;-)
Deze kassabon gaan we (net als die van de kerstboodschappen) maar even heel snel vergeten. o_o
Ik vind hier dingen van.
Jullie letten echt niet op. Dit is twee weken geleden al een keer gezegd dus jullie hadden het al lang kunnen weten.
Irritante k*t vuurwerk. Ga weg hier voor mijn huis met dat geknal. Blij als het 2 januari is. Ik wil dat landelijk vuurwerkverbod wel. Waar kan ik tekenen :lijstje:
Het is wat het is
Joppie schreef:
30-12-2022 19:33
Irritante k*t vuurwerk. Ga weg hier voor mijn huis met dat geknal. Blij als het 2 januari is. Ik wil dat landelijk vuurwerkverbod wel. Waar kan ik tekenen :lijstje:
Je moet volgend jaar naar België gaan met oud&nieuw, daar mag je geen vuurwerk afsteken.
Blauwetrui schreef:
30-12-2022 19:58
Je moet volgend jaar naar België gaan met oud&nieuw, daar mag je geen vuurwerk afsteken.
Belg.
Hier in de wijk is het morgen vanaf 18u à 20u ook "warzone" :-).

In 't beste geval valt er bakken regen uit de lucht. Dan houden ze 't meestal beperkt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Nou dan moet ik maar een regendans gaan doen :cheer2: :cheer2: :cheer2: :jump: :jump: B-) :cheer2: :cheer2: :whistle:
Het is wat het is
Sabeltandcavia schreef:
30-12-2022 10:02
Nou vooruit. Een droog cirkeltje voor jouw jongste. Als hij/zij maar voorzichtig is en uit de buurt van dieren blijft. :)
:cheers:
Natuurlijk weet iedereen hier wie die losgeslagen teringtubbie van je een paar klappen heeft verkocht. Maar zoals je zelf altijd het hardste blèrt, zonder ‘keiharde bewijzen’ zijn het allemaal alleen maar vooroordelen en discriminaaaaaaaatsie.

Fijn hè, als iedereen het weet en de politie kan er niets mee. Leer je ook eens een keer hoe dat is.
Ik hoop dat er morgen niet teveel illegaal vuurwerk wordt gebruikt. Daar heb ik zo een hekel aan. Siervuurwerk vind ik wel mooi.
Je pense donc je suis
Wie heeft bedacht dat sukade of amandelschaafsel lekker is?

Heel chagrijnig van geluiden als gesnotter, gezucht, gesteun, gesnurk, adem inhouden tijdens slaap en alles...
Ik denk dat ik toch maar een fles Baileys ga halen, als slaapmutsje. Ik word gek van dat niet slapen en met een glaasje op ben ik eerder vertrokken.
Maar ik durf eigenlijk niet naar buiten. :|
Kan iemand me even een schop onder mijn kont geven?
Schop.

Nu is nog rustig. Soort van. ;-)
Jaja.
Ja hier ook inderdaad. Moet maar gewoon gaan. Zo snel mogelijk. Snel opmaken en wegwezen. Dank je.
Ik zou willen dat de volwassenen in mijn leven eens voor zichzelf leren zorgen en niet voor ieder wissewasje mij bellen. Ik wil ook gewoon eens mijn eigen leven leiden.
Niet meer opnemen. :-D
Jaja.
Dat doe ik ook vrij regelmatig.
Godsamme, ik kom er serieus nu pas achter dat Mariah Carey zwarte roots heeft, is me echt nog nooit opgevallen. Nu ik het weet zie ik het ook pas :facepalm: Aeon, ga je schamen. En nee, dat zeg ik dus mooi niet hard op.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Vriend is verkouden en meteen "WAAROM IS DE WERELD ZO ONEERLIJK'. Ken echt niemand die zo dramatisch doet over zich niet 100% lekker voelen, meteen een slechte dag, wil geen oliebolllen halen want niet lekker want keelpijn en neusverkoudheid.

Tis maar goed dat ik geen kinderen heb want kan hier niet zo goed tegen hoor :whip:
Koettie schreef:
31-12-2022 10:32
Vriend is verkouden en meteen "WAAROM IS DE WERELD ZO ONEERLIJK'. Ken echt niemand die zo dramatisch doet over zich niet 100% lekker voelen, meteen een slechte dag, wil geen oliebolllen halen want niet lekker want keelpijn en neusverkoudheid.

Tis maar goed dat ik geen kinderen heb want kan hier niet zo goed tegen hoor :whip:
Van kinderen is dat gedrag nog te begrijpen. ;-) :-D
Jaja.
Ik vind 2022 nog kutter qua alles dan 2020 en 2021.

Ik heb ook helemaal geen zin 2023 met wat ik weet dat nog gaat komen.
Jaja.
Normaal vind ik oudejaarsavond wel gezellig, maar nu we allemaal ziek zwak en misselijk zijn..meh.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
LuciFee2023 schreef:
31-12-2022 10:38
Ik vind 2022 nog kutter qua alles dan 2020 en 2021.

Ik heb ook helemaal geen zin 2023 met wat ik weet dat nog gaat komen.

Dat heb ik ook altijd. Dan zit je elkaar braaf het beste te wensen voor het nieuwe jaar maar het komt toch nooit uit, want ook 2023 zit weer vol met allerlei ellende.

Maar verder ben ik heel optimistisch hoor. ;-)
AeonOfWinter schreef:
31-12-2022 10:29
Godsamme, ik kom er serieus nu pas achter dat Mariah Carey zwarte roots heeft, is me echt nog nooit opgevallen. Nu ik het weet zie ik het ook pas :facepalm: Aeon, ga je schamen. En nee, dat zeg ik dus mooi niet hard op.
sorry maar :rofl:, als je haar googled in het begin van haar carrière kan je het nog een beetje zien

Afbeelding

ontopic : ik rol ook wel is met mijn ogen dat alles opeens vegan is of met haver/amandel/kokos melk maar er zijn ook mensen met een koemelk allergie die ook wel is van een oliebol willen genieten zonder dat ze ziek worden.
zoals mijn 3 jarige nichtje .. :|
dus zeik niet!! je hoeft het niet te kopen met je bek
Relax we're all crazy, it's not a competition
Koettie schreef:
31-12-2022 10:32

Ik denk dat het hier om een zogenaamde mannengriep gaat.
Je pense donc je suis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven