Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Goedemorgen. Zo een partij beroerd geslapen hiero. Heel onrustig met rare dromen (die ik nu natuurlijk niet meer weet). Weet nog wel iedere keer dat ik wakker werd dat ik dacht oh wat lig ik lekker snel weer verder slapen.

Heb je al moeten overgeven Beng of is dat je gespaard gebleven?

Ik weet niet hoe laat je weggaat maar in ieder geval alvast een hele hele hele fijne vakantie met 2,25.

Lekker toegeven aan de vermoeidheid en tukkies doen met Bengman. En een beetje fantaseren over dat eigenwijze kindje van jullie.

Duft ik vind je schema ook nog best vol hoor. Wat voor team maak jij deel van uit? Of bedoel je je werkteam?

Schoonouders waren gister op verlate verjaarsvisite en ik heb gewoon hartstikke veel geld van ze gekregen. Mafkezen! Een hele leuke felicitatie kaart met dat geld erin. Vond het een beetje overdreven en wist niet zo goed wat ik ermee aan moest.

Vanavond lekker bbq-en. Dus als het lukt vanmiddag even een dutje doen.
Trouwens Bengie is MvM al bij je langs geweest?

Sjippie ben aan het duimen!!!!

Neem voor jou ook. Hopelijk lukt het met je spiekbrief en tips van Luus.

Chiek hoe is het vandaag met de onderkant van je voeten?

Laal trek jij het allemaal nog een beetje? Nog heel eventjes maar.

Mard tot hoe ver gaan bh's eigenlijk? Of worden ze dan op een gegeven moment op maat gemaakt? Heel veel beterschap nog van mij.
Kan ik plaatsnemen op de tribune voor Sjip?

Ik hab aardbeien en kersen meegenomen.

Ben benieuwd hoe laat ze wordt gebeld en natuurlijk helemaal of haar eitje een mooie embrio is geworden.

Beng, wat vervelend dat je zoveel kwaaltjes hebt. Ik moet wel zeggen dat ik de kwaaltjes vooral in het begin alleen maar heel fijn vond, omdat ik dan weer een bevestiging had dat het echt was. Zoals je misschien wel weet hebben mijn kwaaltjes wel heel lang geduurd (tot 25 weken dagelijks overgeven en nog steeds af en toe), ik hoop dat jij meer geluk hebt.

Duft, je moet wel echt rustig aan doen hoor... en daar hoort de ikea natuurlijk niet bij....

Pientje, wat lief van je schoonouders, maar kan me voorstellen dat je je er een beetje ongemakkelijk van voelt. Maar dat zal vast wel weer weggaan als je met het geld gaat babyshoppen toch?

Luas, ben benieuwd naar je foto's.

Ik heb trouwens ook eindelijk foto's gemaakt van de babykamer. Ik zal straks even een snoertje opsnorren om ze op de comp. te zetten en dus op de groep.

En nu nog even een jel voor Sjippies dappere eitje:
Meurning!

Even ego beginnen hoor..... Mard, ik hou van je!!

Het kaartje waar jij mee kwam was 'm niet, maar op die site heb ik 'm wel gevonden....je bent geweldig! De site kende ik wel, maar die zoektermen wist ik niet, heb dat dus nu gebruikt en daar stond 'ie Heb gelijk nog 2 andere besteld als proefkaartje (waaronder die met strikje) en dan gaan we daaruit kiezen. Thanks!!!

Pien, wat balen dat je niet lekker hebt geslapen, enig idee hoe dat kwam? Lag je te piekeren wat je allemaal moet gaan kopen van het geld van je schoonouders?

Sjippie, spannende dag vandaag, ik denk aan je en hoop op heel goed nieuws!!

Duft, wat goed dat je lichaam weer een beetje op orde is! Ga dan nu niet weer van alles doen he, want dan ben je zo weer terug bij af, en dat is natuurlijk niet de bedoeling

Ga je naar de zweedse gigant voor de gordijnen?
Ik zit ook op de tribune hoor! Oeh en die kersen, die lust ik wel! Sjippie, hoe is het daar?

Chiek, ik ga inderdaad voor de gordijntjes Het zal mij benieuwen of het hem gaat worden, maar goed, i give it a chance.

Pien, ik bedoelde mijn werkteam inderdaad, verder zit ik in geeneen team Ook erg eigenlijk. Maar ik heb helemaal geen coole hobby's waar ook nog een team aan vast zit. Hmm.

Beng, lekker op vakantie! Je blijft in NL toch? Dan zit het weer je wel mee zeg, kanonnen! Lekker genieten!

Ik heb trouwens ook k.m.peren geslapen. Het is gewoon te heet snachts en dan zo'n schaambot wat bijna uit elkaar dondert bij elke beweging die ik maak. En nu voelde ik ook nog een soort bobbel of hard iets in mijn schaamlip. Ook lekker, want volgens mij kunnen dat toch ook aambeien-achtige ietsjes zijn? Ik hoop het niet zeg, maar er zit wel veel druk op, laat ik het zo zeggen. En dat in combinatie met mijn gekke tepel maakt dat ik me een soort monster van Loch Ness begin te voelen. Ik word er allemaal niet beter op. Ik bedoel mooier.

Ik ga een lekkere cappucino maken en dan met mijn liefje naar Ikea. Haske leuk.
Oh en lieve meisjes, verder doe ik het heeeeeeel rustig aan, ik heb een hele middag voor mezelf, dus ik ga een lekker lang middagdutje doen denk ik!
Man man, ik ben op van de zenuwen.

Het lijkt wel of ik op mijn examenuitslag zit te wachten.

Sorry ik heb helemaal nog niet bijgelezen, ga ik zo eerst eens even doen.

Als ze bellen (en we hopen van niet) dan is het rond 10 uur. Dus als ik om 11 uur nog niks heb gehoord, bel ik voor de zekerheid toch maar even. Stel dat ze het vergeten zijn....

Oh Pien jij ook op hyves? Ga je even zoeken.

Luus wil jij met mij geen vriendjes worden

Chica, leuk zeg het kaartje uitgezocht!

South, oh lekker aardbeien op de tribune!!! Jamjam. ben benieuwd naar de foto's van de babykamer.

Beng; je hebt lekker vakantie!!!!

Voor iedereen een dikke stressige knuffel en ik hou jullie op de hoogte.

xx
Goedemorgen!!!

Go Sjip's mini embryo!!

Hoop zo dat het gelukt is!! Maar volgens mij moest ze bloed laten prikken toch en dan weet ze pas of het gelukt is? Dat dacht ik eigenlijk. Nou ja, maar afwachten nu.

Gisteren lekker rustig aan gedaan. Heb dezelfde film gekeken als Luus. Die met Kirsten Dunst in Marie Antoinette. Tja, was wel aardig, maar vond het niet super eigenlijk. Jij Luus??

Duft: Wat balen dat je picknick op het strand compleet wegwaaide. Maar misschien vandaag of morgen beter? Schijnt wel warm te worden in elk geval. Nog even een vraagje. Wanneer ging je nu met Mini voor het eerst naar het strand? Moest het dan echt warm zijn of ging je ook al met 20 graden?

Ik moet manlief namelijk even aan het idee laten wennen alvast. Hij vindt namelijk dat we echt nog niet met Minicaat naar het strand kunnen. En daar ben ik het niet mee eens eigenlijk. Al vind ik het nu nog wel iets te koud. Als het tenminste nog steeds zo erg waait als gisteren.

Chiek: Wat goed dat je het kaartje gevonden hebt. Ik ga zo eens kijken of ik hem kan vinden. Ben wel benieuwd.

Zit trouwens net de krant te lezen. Kom ik een foto tegen van de jeugd van Brazilie die zich massaal aansluiten bij drugsbendes. En dan zie ik twee kleine kinderen op de grond zitten vlakbij een neergeschoten jongen. En de rest van de mensen staan er gewoon omheen te lachen en te praten!!!

Echt bizar! Sowieso grijpt kinderleed me nu nog veel meer aan dan vroeger.
Duft, gezellie naar de Zweutse gigant. Geniet van je rustige middag!
Hey Chicaatje, nee geen bloedprikken vandaag. We krijgen nu te horen of er in het lab een bevruchting plaats heeft gevonden. Als dat zo is dan heb ik morgen de terugplaatsing, zo niet dan is poging 1 helaas mislukt.

Bloedprikken is pas 2 weken na de terugplaatsing om te kijken of je HCG in je bloed hebt.
damn, sjip... wat is het spannend allemaal... als deze bevruchting is gelukt dan dus terugplaatsing en weer twee weken wachten...

Onze duimen gaan overuren draaien, maar dat heb ik graag voor je over hoor!
Oh, zo zit het. Ik wist even niet meer hoe het zat.

Maar je hoopt nu dat ze niet bellen? Juist wel toch?

Of is het raak als ze niet bellen? Sorry hoor. Ga nog maar een kop koffie halen. Ben nog niet wakker..
Waaaaaah wat is het spannend hier!!!! Sjippie ik sta te stuiteren en te duimen tegelijk.

Ik snap ook niet helemaal waarom jullie hopen dat ze niet bellen. Dat zou dan betekenen dat je morgen sowieso terugplaatsing krijgt? Jeutje wat gekmakend is dit. Inderdaad net examen!

En ik moet opschieten voor mijn bezoekjes. Dat is dan zo'n ding waar ik dan opeens geen zin meer in heb. Gewoon omdat ik het een beetje eng vind. Ik heb geen vragenlijstje ofzo voorbereid. Is dat de bedoeling? Ik denk dat het toch meer om je gevoel gaat. Tjonge jonge nu even normaal doen.

Duft have fun!!
Haha, nou ik ben erg wakker. Had vanmorgen alleen maar koud water. Brrr.

Als ze bellen is er geen bevruchting, dus ik hoop dat ze niet bellen.

Maar ja dan denk ik weer stel dat het nou vergeten zijn ofzo. Zit ik blije eikel te zijn en bellen ze een paar uur later.
Sjip, wat spannend!!! Inmiddels is het al bijna 10 uur, je zult wel op zijn van de zenuwen...

Ik ga héél hard open dat ze niet bellen, en dat je morgen een terugplaatsing hebt, dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn!

Kun je niet iets doen ter afleiding? nieuwssites lezen, dvd van een leuke serie kijken, desnoods schoonmaken...maar dat je iets te doen hebt? Ik denk aan je!

Chicaatje, ik zal je de kaartjes wel even doormailen, ben benieuwd welke jij zou kiezen

Duft, veel plezier en doe inderdaad maar een dutje vanmiddag, heel goed idee!
Oh, ik ben ook helemaal zenuwachtig hier. Inderdaad net als bij zo'n eindexamentelefoontje..

Maar in het kader van de aandacht afleiden. Dit is de foto waar ik het over had net:

http://www.worldpressphot ... Itemid=223&bandwidth=high

Die twee jochies die daar op de grond vlakbij dat lijk zitten. brrr..
Goedemorgen! *duimduimduim voor Sjip en sjipman*

Hoezo mogen ze niet bellen trouwens, bellen ze alleen als het mislukt is? Wat een stom systeem, inderdaad net of je geslaagd bent of niet.

Chiek, ik geloof dat ik je kaartje gevonden heb hoor, LEUK!!

Duftemeisje, blijf nou eens gewoon op je gat zitten, anders kom ik je vastbinden hoor! Mini lekker op het kdv vandaag? Elevmeisje ook. We hoorden net dat ze haar vast door willen schuiven naar de 3+ groep, nou, ik vind het allemaal best. Vanaf volgende week dus. Moet ik wel nog even snel een bedankje voor de juffen bedenken, want daar is ze morgen dan dus voor het laatst.

Voor man en elevmeisje is het fijn dat ze er niet zijn, want ik kan vandaag iedereen wel schieten. Ik had voor negenen al zoveel keer zwaar geirriteerd gereageerd dat ze allebei niet wisten waar ze het zoeken moesten. Ik zeg: hormonen.

Straks komt de mevrouw van MvM langs hier, trouwens.

Bengie, ben je al weg? FIJNE VAKANTIE!!

Mardie en Sproet en Neem en Luus en alle anderen:
Jeetje wat een aangrijpende foto! Krijg er rillingen van.
Oh, ik stuiter ook op en neer voor Sjip!

Ik begrijp dat we hopen dat er niet gebeld wordt? En niet omdat ze het vergeten zijn, maar omdat er een bevruchting heeft plaats gevonden?

Maar Sjippie, moeten ze je dan niet sowieso bellen om een afspraak te maken voor de terugplaatsing? Of heb je die afspraak al staan en bellen ze alleen als ze hem af willen zeggen?

Ik weiger te geloven dat zo'n mooi eitje niet bevrucht is.

Ik doe nog even een yell:
Het is 10 uur geweest.... Ze zullen je toch zeker niet vergeten zijn?

Vanaf hoelaat mag je bellen voor een afspraak voor de terugplaatsing?
.....Het is al 10 uur geweest, ik hoop zó dat de telefoon bij sjip NIET gaat!! * duim duim duim duim *

Elev, het is het kaartje met de ruitjes IN de handjes, verder helemaal wit, heb je 'm dan gevonden? Heb er nog 2 besteld, want kiezen uit 1 is ook geen kiezen natuurlijk

Spannend dat de MvM mevrouw zo komt, is toch weer een extra bevestiging! Had je bij elevmeisje ook meegedaan?

Chicaatje, ik durf de foto niet te openen...
Afspraak voor de terugplaatsing staat al gepland, morgenmiddag 3 uur. Dit is zo irritant, want wanneer kan ik nu opgelucht ademhalen? Als ik om 11 uur niks heb gehoord, ga ik zelf bellen.

Ze bellen Sjipman, leek hem iets verstandiger. Balen man zitten allebei op ons werk en durven ook elkaar niet te bellen hihi.
Ik duim ook mee!!!!

zit te wachten op de MvM mevrouw die te laat is en ik wil weg met vakantie. De auto is al helemaal gepakt!!!
Oh spannend. *duim, duim, duim*

Chiek; zo erg is het ook weer niet hoor, maar wel heftig.

Maare, ik kan je kaartjes niet openen. Kan je ze anders op de groep zetten of zo? Of meesturen in een attachment?
Oh Beng, je bent er nog. Fijne vakantie alvast!!

Spannend Sjip. Zeker omdat ze Sjipman bellen of niet hopelijk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven