VRLK
woensdag 24 juni 2009 om 21:26
Gefeliciteerd Wind, hartstikke leuk! Je kan niet toevallig nog wat gebruiken ?
Pebbles, in welke regio woon je ook weer? Want de tummy-tub opsturen is best wat gedoe, en misschien ben ik wel een keer in de buurt? De babybjorn is nog heel even in gebruik, maar die is natuurlijk makkelijk later op te sturen. Iemand hier heeft vast mijn mailadres hog wel. Of kan je hier de url van je website zetten?
Pebbles, in welke regio woon je ook weer? Want de tummy-tub opsturen is best wat gedoe, en misschien ben ik wel een keer in de buurt? De babybjorn is nog heel even in gebruik, maar die is natuurlijk makkelijk later op te sturen. Iemand hier heeft vast mijn mailadres hog wel. Of kan je hier de url van je website zetten?
woensdag 24 juni 2009 om 21:29
Bedankt Mille en Nippo!
Ik ben 19 januari uitgerekend, Mille.
We hebben alle baby-uitzet nog dus we zijn compleet, maar bedankt voor het aanbod
Oh nee, we moeten alleen nog een Maxi Cosi! Ik vind die nieuwe van Bugaboo zelf heel mooi!
Pebbles woont in de omgeving van Vrolijk (en in dezelfde stad als Mille). Weet je dan meer?
Ik ben 19 januari uitgerekend, Mille.
We hebben alle baby-uitzet nog dus we zijn compleet, maar bedankt voor het aanbod
Oh nee, we moeten alleen nog een Maxi Cosi! Ik vind die nieuwe van Bugaboo zelf heel mooi!
Pebbles woont in de omgeving van Vrolijk (en in dezelfde stad als Mille). Weet je dan meer?
woensdag 24 juni 2009 om 21:31
En Pammie
Oh, nu heb ik die link hier niet, maar in mijn werkmail.
Zal nu meteen even op Hyves je achternaam opzoeken en je morgen mailen. Was het voornaam.achternaam@hotmail.com??
Oh, nu heb ik die link hier niet, maar in mijn werkmail.
Zal nu meteen even op Hyves je achternaam opzoeken en je morgen mailen. Was het voornaam.achternaam@hotmail.com??
woensdag 24 juni 2009 om 22:04
Ja, vrolijkschattig@hotmail.com maar dan anders. Oke, welk adres kunnen we dan beter gebruiken? Het wordt overigens 10 juli, kan ik er vast bij vertellen.
woensdag 24 juni 2009 om 22:39
donderdag 25 juni 2009 om 00:25
Ben laat as usual, maar lees net dat Peb een derde zoon krijgt, en dat Wind in januari is uitgerekend! Pebbles, gefeliciteerd met goede echo, en Wind, wat super voor je!!! Het lijkt mij juist leuk om een derde knul te krijgen, zo'n jongenstrio thuis zou best wat voor mij zijn denk ik. Maar ik ben helemaal dol op mijn meisje hoor. Nu Morrie nog he, die kan ook nog gaan voor het mannentrio (staat wel raar als ik het zo schrijf).
Ben momenteel nog druk met sporten, fitness 2x per week en loop 3x per week hard, moet oppassen dat ik niet te pezig word. En huishouden roept ook om aandacht, ben overstag gegaan en ga maar eens op zoek naar, jawel, een hulp in de huishouding...
Vrolijk is lekker bezig zie ik, krijg trek als ik dat soort berichtjes lees.
Elyane, rustig aan meid, niemand is onmisbaar en jouw gezondheid is het allerbelangrijkst.
later meer dames, het is alweer laat en morgen weer op tijd op en werken!
Ben momenteel nog druk met sporten, fitness 2x per week en loop 3x per week hard, moet oppassen dat ik niet te pezig word. En huishouden roept ook om aandacht, ben overstag gegaan en ga maar eens op zoek naar, jawel, een hulp in de huishouding...
Vrolijk is lekker bezig zie ik, krijg trek als ik dat soort berichtjes lees.
Elyane, rustig aan meid, niemand is onmisbaar en jouw gezondheid is het allerbelangrijkst.
later meer dames, het is alweer laat en morgen weer op tijd op en werken!
donderdag 25 juni 2009 om 09:27
Hé Dropje! Ik zat me van te week af te vragen wanneer jij weer de test mag gaan doen. Was dat niet in augustus? Zo te zien ben je lekker op dreef en gaat dat helemaal goed komen.
Jammer Vrolijk, dat je de 10e ook niet kunt!
Misschien moeten we er maar meteen weer een datumplanner tegen aan gooien voor een date met de hele groep na de vakanties.
Nippo... mmhhh. Het aanbod voor de Maxi Cosi is wel erg verleidelijk (nu GW koos werkloos is en iedere uitgave overwogen wordt). Heb je een foto? En wat wil je er voor hebben? Heel fijn dat je aan ons denkt!
Ga mijn spullen pakken en richting hoofdkantoor. Heb even gewacht tot na de files maar moet nu wel gaan lukken denk ik.
Jammer Vrolijk, dat je de 10e ook niet kunt!
Misschien moeten we er maar meteen weer een datumplanner tegen aan gooien voor een date met de hele groep na de vakanties.
Nippo... mmhhh. Het aanbod voor de Maxi Cosi is wel erg verleidelijk (nu GW koos werkloos is en iedere uitgave overwogen wordt). Heb je een foto? En wat wil je er voor hebben? Heel fijn dat je aan ons denkt!
Ga mijn spullen pakken en richting hoofdkantoor. Heb even gewacht tot na de files maar moet nu wel gaan lukken denk ik.
donderdag 25 juni 2009 om 09:38
quote:Wind schreef op 25 juni 2009 @ 09:27:
Als het goed is hebben jullie allemaal een nieuwe afspreken.nl ontvangen (met heel handig; dezelfde naam) voor een nieuwe date na de zomervakanties. Willen jullie even checken of ik de juiste adressen heb gebruikt?
Als het goed is hebben jullie allemaal een nieuwe afspreken.nl ontvangen (met heel handig; dezelfde naam) voor een nieuwe date na de zomervakanties. Willen jullie even checken of ik de juiste adressen heb gebruikt?
donderdag 25 juni 2009 om 10:09
Pebb, moet helemaal wennen aan het idee dat het geen meisje wordt, ik was helemaal overtuigd. Drie jongens daarentegen is wel heel erg leuk en zo'n kleine druif met twee van die grote broers, wat moet dat heerlijk zijn.
BNJMN gaat naar groep 1 als dochter naar groep 7 gaat, ongeveer hetzelfde verschil dus. En Kiloknaller naar 5, die zit er dan nog wel tussen.
Ga zo even verzinnen wat BNJMN gaat trakteren morgen (hij was gisteren jarig, schoonouders zijn langsgeweest 's middags en ik was lekker aan het werk, ideaal ).
Wind, wachten jullie echt nog 6 maanden, of willen jullie al eerder weten wat het gaat worden?
BNJMN gaat naar groep 1 als dochter naar groep 7 gaat, ongeveer hetzelfde verschil dus. En Kiloknaller naar 5, die zit er dan nog wel tussen.
Ga zo even verzinnen wat BNJMN gaat trakteren morgen (hij was gisteren jarig, schoonouders zijn langsgeweest 's middags en ik was lekker aan het werk, ideaal ).
Wind, wachten jullie echt nog 6 maanden, of willen jullie al eerder weten wat het gaat worden?
donderdag 25 juni 2009 om 11:32
Zijn we dan gewoon allemaal de verjaardag van BNJMN vergeten? Schandalig zeg! Nou, dan in ieder geval nog gefeliciteerd Lien, ook alweer 1 jaar nu? Hoe is het mogelijk...
Nip, onze website
Ik vind drie jongens ook echt heel leuk hoor. Ben geloof ik toch echt geen moeder voor roze, poppen, barbies, K3, balletles en paarden. Doe mij maar gewoon Lego, Knex , judo en lekker slippen met je fiets.
KP zei gisteren dat hij vind dat hij lelijke benen heeft. Op mijn vraag waarom antwoordde hij dat ze vol met blauwe plekken, schaafjes en krassen zitten. Héérlijk juist, zo horen jongensbenen er uit te zien! Dat stelde hem dan wel weer voldoende gerust.
En GP vraagt waarom we nooit ja of nee zeggen.
Gemiddelde conversatie in huize Pebbles:
"mag ik televisie kijken?"
"we moeten zo de deur uit"
"maar mag het nou of niet?"
"wat denk je zelf?"
"ik denk het niet"
"nou dan, dan hoef je het toch ook niet te vragen?"
En nog leuker is dat hij vraagt "waarom móeten we eigenlijk nooit iets van jou?". Ik denk dat we het dan wel goed doen, als ze de dingen gewoon doen zonder dat we hoeven te zéggen dat het moet. Want er moet natuurlijk echt wel van alles, maar dat hebben ze niet door. Schatjes zijn het.
Nip, onze website
Ik vind drie jongens ook echt heel leuk hoor. Ben geloof ik toch echt geen moeder voor roze, poppen, barbies, K3, balletles en paarden. Doe mij maar gewoon Lego, Knex , judo en lekker slippen met je fiets.
KP zei gisteren dat hij vind dat hij lelijke benen heeft. Op mijn vraag waarom antwoordde hij dat ze vol met blauwe plekken, schaafjes en krassen zitten. Héérlijk juist, zo horen jongensbenen er uit te zien! Dat stelde hem dan wel weer voldoende gerust.
En GP vraagt waarom we nooit ja of nee zeggen.
Gemiddelde conversatie in huize Pebbles:
"mag ik televisie kijken?"
"we moeten zo de deur uit"
"maar mag het nou of niet?"
"wat denk je zelf?"
"ik denk het niet"
"nou dan, dan hoef je het toch ook niet te vragen?"
En nog leuker is dat hij vraagt "waarom móeten we eigenlijk nooit iets van jou?". Ik denk dat we het dan wel goed doen, als ze de dingen gewoon doen zonder dat we hoeven te zéggen dat het moet. Want er moet natuurlijk echt wel van alles, maar dat hebben ze niet door. Schatjes zijn het.
donderdag 25 juni 2009 om 19:16
Dit weekend is het straatfeest, 56 volwassenen, 54 kinderen. We hebben vandaag een deel van de boodschappen gedaan (ben blij dat ik niet standaard op vrijdag vrij ben, de rest mogen anderen halen ). Geen feestje verder voor BNJMN, want dit is wel genoeg voor een weekend (als in opblaas kussen, iedereen vanaf een uur of 10.00 buiten en de rest van de dag spelen op straat, happen dranken etc.). Vorig jaar was er voetbal en was ik hoogzwanger. Heb er niet veel van meegedaan, ben om 21.00 lekker naar bed gegaan. Zou dat eigenlijk dit jaar ook wel willen, ben op een gegeven moment wel klaar met al die mensen .