Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Haha Pebbles...kom je nu mee
Ik denk dat Floor meteen ergens naar een glijbaan verdwijnt, die ziet me de rest van de ochtend niet meer ben ik bang.
quote:babba schreef op 24 juni 2009 @ 22:12:

Haha Pebbles...kom je nu meehaha. Sorry, zag het nu pas.

Hadden jullie die site niet wat beter kunnen bekijken?
Ziet er leuk uit Pebbles!

Zo grappig; ik ben daar die dag dichtbij in de buurt; vrijwilligerswerk aan het doen in het bungalowpark van de kerk. Ik sneak dus even 2 uur weg dan en ga dan weer terug.

Krokus, ook ik heb een Maxi-cosi voor je, met voetenzak. Een antracietgrijze/zwarte (model Harry). Hij staat op MP maar de kopers die hem zouden nemen, haakten toch weer af. Maar goed, je kunt natuurlijk ook die van Ringel nemen!
Is er 1 terrastafel met parasol? Dan gaan we DAAR zitten!

Oh ja.. oefenen met de echte namen.. goede tip Mir!

Anders noemen we elkaar gewoon bij de nicks... AnnieOOOOOI... (schaapie).... haha, ik zie ons al!
Ben ook benieuwd hoe Aimee is met voor haar vreemde kinderen. Ik zie haar meestal op plekken waar zij ook mee bekend is. Zoals kdv etc. En tegen vreemden op straat is ze heel spontaan. Maar ze kan ook weer wat stilletjes zijn en kat uit de boom kijken. Dus heel benieuwd.
Babba, ik denk dat het tussen Aimee en Hanna wel zal klikken (en tussen hun moeders ook haha). Hanna heeft een heel leuk vriendinnetje op het kdv en die lijkt wel wat op Aimee. Ik wil die twee wel samen op de foto; volgens mij de grootste contrasten..mooi.
fototoestel, da's een goeie.
Haha Mirjam had ook al bedacht dat ik een foto van die 2 samen wil hebben...:)

Echt zin in zaterdag.....!

Nu ga ik slapen.
Grappig. En welterusten!

Ik ga strijken (en t.v. kijken; een detective).
O ja, slapen dat moet ik vanavond ook nog een keer gaan doen.
Nou ja het maakt mij niet uit eigenlijk. Ik ga gewoon van allebei een route uitprinten om erheen te lopen. Maar willen jullie voor de zekerheid de definitieve keuze ook nog even op hyves zetten omdat ik dus echt heel vaak niet op viva kan. Anders sta ik zo bij de Eem en zitten jullie in monkey....

En spreken we nog wat af op het station met de treinmensen? Dan weet ik zeker dat ik op de goede plek uitkom uiteindelijk.

Ik kom om 4 over 10 aan.

Balen mijn digitale camera is stuk en al vier weken in reparatie. Ben nu dus weer lekker ouderwets met rolletjes. Maar neem mijn toestel wel mee want wil de kans niet missen een paar mooie plaatjes te maken.
Ik ben ook voor Monkey town, Mayte is ook nog nooit in een overdekt speelgebeuren geweest en ik heb een hekel aan zand. Ook ivm voeden lijkt het me wel zo prettig eerlijk gezegd (en ook een stukkie overzichtelijker dan het strand gebeuren)

Geen idee eerlijk gezegd hoe Mayte gat reageren. Ze is dol op andere kindjes, maar kan erg bazig zijn en als het haar niet naar de zin gaat, dan gat ze gillen, piepen en janken (ze wil ook nog wel eens slaan) is ze eenmaal een beetje de situatie bekend, dan speelt zeaan 1 stuk door. Tis alleen wel eenschijtebroek, want ze durft niet in "bewegende" speldingen.

Roan kent ze nog wel (Roach ook?) ze verbasterd alleen zijn naam door te combineren met een jongentje uit haar klas (heet Noach)

Hier drama met de grote kleine meid. Ze heeft dus idd een blaasontsteking en daarvoor moet ze een drankej, die ze gewoon keihard weer uitkotst (als ze al wat binnen krijgt, is ook drama) En vanacht om 2.30 werd ze krijsend wakker dat ze een cracker wilde en appelsap en bij papa en mama op bed wilde....niet stil te krijgen. Heeft me een dik half uur gekost voordat ze zelf weer wilde slapen...maar ben nu redelijk brakkig aan het zijn. (en ze vertikt het dan om s'ochtends haar boterham op te eten en dan vanavond weer zeuren dat ze naar beneden wil omdat ze honger heeft)
Wij zijn als het goed is (zonder TTfile) 1 uur en 57 minuten onderweg. Moetne maar ff om Assen heen rijden richting Hoogeveen ofzo...Op zich is het redelijk makkelijk te vinden lijkt me.

Goed ga ff kolven. Bis spater!
Ik ben ook voor het Monkeygedoe; alle argumenten die genoemd worden geven wel de doorslag; het is rustiger, voor sommigen kinderen is het de eerste keer (alhoewel Mats en ik ook nog nooit op een strand midden in de stad zijn geweest, hihi), en je kan er toch wel buiten zitten. Ik heb net zoiets als Mirjam dat het het hele weekend mooi weer blijft, bovendien staat de zomer voor de deur.

Ringen en Krook, oja, de TT. Daar zullen jullie idd wel wat last van gaan ondervinden. Op zich komt het meeste verkeer vanuit het zuiden, maar ook veel Duitser komen vanaf jullie. Is de trein geen optie?

Mirja, je schat het wel goed in, Mats kan soms in eerste instantie erg bedeesd zijn, maar soms ook niet, dan is ie meteen een clown. We zullen zien!

Hahaha, ik vind het best lachen met de nicknamen, als ik het tegen lief over iemand van jullie heb, noem ik ook altijd de nicknamen. Ik wordt dus door Pebbles opgehaald en Babba en Mmmoi zijn moeders van meisjes.

Heeft iemand nog wat van Fluf gehoord?
Ok, ik ben om, ik ben ook voor Monkeytown.

Geen idee eigenlijk of Fluffy komt. Volgens mij wilde ze de datum wel weten maar ik kan me niet meer herinneren of ze daar op heeft gereageerd.

Even krabbelen misschien?

Ik heb een Beco besteld (hoi hoi)

Pagina vol tekst over het hoofd gezien...eerst ff bijlezen...
Haha, ik had net dit topic geopend op mijn eigen laatste reactie, en daar stond alleen nog maar één bericht van babba boven. Dus ik plaatste net een bericht dat als de Pyramide zo slecht te bereiken is, dat ik dan voor Monkeytown zou stemmen... en toen zag ik pas dat er nog een hele pagina tekst meer was! En de conclusie is dus gewoon Monkeytown. Prima. Hoe laat gaat die tent open, dan zorg ik dat ik voor de deur sta en de buitentafel reserveer Wie komen er nu allemaal eigenlijk:

Pebbles, Niniane, Ris, Babba, Annie Ooi, Ringel, Krokus, Mirjam, Fluf (?), Pepiet (?) en ikzelf natuurlijk...11 dus, als iedereen aanwezig is.En wie neemt er nog meer een tweede kind mee, alleen ikke?

Ha, en ik keek even op onze hyves, grappig dan weer, die foto! 2 jaar geleden dames!!!
Pepiet kan niet (moet werken). Verder komt Ringel met het hele gezin (man en meisjes). Ik kom alleen met Hanna. Fluffy komt denk ik niet (ze heeft verder niet gereageerd, alleen gevraagd hoe en wat en waar). Ik wil ook heel graag een foto van alle kindjes (misschien ze met een snoepje in de hand op een rijtje zetten? anders blijven ze vast niet zitten haha).

Vanochtend nog even een superlief pakje gekocht voor Hanna. Van Bengh. Het is volgens het kaartje een pyjamaatje maar het kan juist prima als zomerpakje. Zo lief, en nu met korting wel te doen (en op MP doet het het daarna ook nog prima). Roze met witte stippen en tussendoor af en toe een wit hartje. Rode lintjes aan de pijpjes/mouwtjes. Helemaal leuk. Kan geen foto vinden op internet.
Nee, Mmmoi, Fenna en Gijs komen ook mee, dus ook wat kleintjes erbij!

Ik moet ook omrijden, via Utrecht (A2) is het bijna niet te doen ivm alle wegwerkzaamheden, ik wil niet ineens tot de ontdekking komen dat ik niet verder kan of onmogelijke routes moet gaan rijden. Ik ben liever voorbereid....
@mmmoi: heb je mijn berichtje nog gelezen over de maxi-cosi drager?

Ik twijfel nog of ik Eva meeneem. In principe is ze heel makkelijk en is het voor manlief ook wel lekker, een ochtendje vrij.

Aan de andere kant wordt het wel proppen in de auto (past wel want ik heb het met Jasmijn erbij ook een keer gedaan) en moet ik mijn aandacht wat meer verdelen.

Maar als de meesten de baby's wel meenemen wil ik de mijne ook wel showen.

Twijfel.
quote:pebbles10 schreef op 25 juni 2009 @ 15:47:

@mmmoi: heb je mijn berichtje nog gelezen over de maxi-cosi drager?

@mirjam: ik vind Bengh zowiezo heel leuk. Ik heb met datzelfde motiefje een lichtblauw shirtje. Ook in de uitverkoop.

Ik twijfel nog of ik Eva meeneem. In principe is ze heel makkelijk en is het voor manlief ook wel lekker, een ochtendje vrij.

Aan de andere kant wordt het wel proppen in de auto (past wel want ik heb het met Jasmijn erbij ook een keer gedaan) en moet ik mijn aandacht wat meer verdelen.

Maar als de meesten de baby's wel meenemen wil ik de mijne ook wel showen.

Twijfel.
Haha, dat ging niet helemaal goed. Mezelf gequote in plaats van bericht aangepast.
So Monkeytown it is!!!!! Leuk leuk, ik heb er enorm veel zin in. Net bij schoonzusje nog even haar digitale camera geleend. Vind ik toch makkelijker dan dat gerommel met rolletjes. Ik ben er helemaal klaar voor. Net een klein kind dat op schoolreisje gaat. Ben ook best een heel klein beetje zenuwachtig.

Laten de treinmensen nog even weten of we op het station vast af kunnen spreken? Of is dat onhandig?
Ha Niniane...ik wil graag met jou op station afspreken. Zal even kijken hoe laat en zo ik aankom..Zullen we via Hyves nummer doorgeven...Wel handig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven