Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Nee, zou naar Bridge gaan vandaag maar ben nog steeds niet lekker (vijf dagen toch Mamax? ) en nou is toilet ook nog overleden dus ook aan het wachten op loodgietert.

Met hond in trein? Neuuuh zou mijn hobby ook niet zijn.
Star, ik heb je net aangekleed

dat je het maar even weet
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vond het al zo koud
ohh niet fijn en dan met dit lekkere weer.

Die is ook vaak stuk die loodgietert.. ehhh de wc bedoel ik of denk ik dat maar?
Ahjoh, Bandy stop je zo onder je arm en gaan! Arme beessie kan toch niet de hele dag thuis blijven?
Ok, daar ben ik weer. Even boven water.

Ik heb zoveel nakijkwerk dat ik er wel van kan huilen (doe ik niet hoor). Stomme takkevervangster heeft geen enkel verslag nagekeken en ze heeft ze allemaal hele kleine SOtjes gegeven zodat die kinderen allemaal hele hoge cijfers staan. Dus heb ik er 3 vaardigheidstoetsen per klas ingegooid (lezen, schrijven, luisteren) die allemaal 3 keer per stuk meetellen maar dat betekent dus wel 4 keer 3 = 12 keer 30 toetsen nakijken. Tel uit je winst. (of mijn verlies)

En dan volgende week toetsweek. Dat zijn weer 4 keer 30 toetsen om na te kijken.

Ik ben zielig. (is toch lekker om eens te zeggen, he? :-) )

Hier nog Mexicaansegriepsslachtoffers?

Puffen de zwangerds lekker met die warme weer? Heerlijk toch? (zeker als je toch geen ruk hoeft te doen)

Hier geen nieuwigheden, geloof ik. Cas is vrijwel uit de luiers, Sam mag vandaag alvast trakteren (heb mezelf er makkelijk vanaf gemaakt, heb het te druk voor originele fratsen), Gijs was zielsgelukkig dat ie z'n fiets mee naar school mocht en Sam en Gijs krijgen dinsdag vakantie.

Ik houd me bezig met werken, sporten en instorten op de bank (val tegenwoordig zo met de laptop op schoot in slaap dus dat verslagen nakijken schiet niet zo op) .

Ik ga even een beetje teruglezen.
quote:bambino schreef op 24 juni 2009 @ 20:36:

Strotje nog steeds pijnlijk, houd lang aan. ben er nou wel zat van onderhand

Jij krijgt ook geen break op ziektekiemengebied, he?

Stakker! Dikke van mij!
quote:bambino schreef op 25 juni 2009 @ 11:46:

ohh niet fijn en dan met dit lekkere weer.

Die is ook vaak stuk die loodgietert.. ehhh de wc bedoel ik of denk ik dat maar?

Loodgietert stuk

Wc is nu voor het eerst stuk, maar afvoer wel veel problemen mee inderdaad. Ligt aan het riool hier in de straat.
Wauw Kokos, in je uppie naar het strand! Dat zou ik nevernooitniet doen dus respect! :-)

Er zijn van die dingen waar ik echt een kerel voor nodig heb.

Seks en sjouwwerk zijn de belangrijkste. :-)
Zeg mevroi Cin, de zwangeren onder ons zijn nog niet met verlof helaas en moeten dus WEL dingen doen. Dus
quote:Cin31 schreef op 25 juni 2009 @ 14:16:

Wauw Kokos, in je uppie naar het strand! Dat zou ik nevernooitniet doen dus respect! :-)

Er zijn van die dingen waar ik echt een kerel voor nodig heb.

Seks en sjouwwerk zijn de belangrijkste. :-)Je vergeet geld.
Ik ga even buiten nakijken. Nog 1.5 uur voor ik de koters moet halen. Moet genoeg tijd zijn om een stapel brieven na te kijken.

Ik weet iig weer waarom ik volgend jaar maar 50% wil werken.
Oja, ik vergeet dat niet iedereen een paar keer teveel kan kotsen en dan vervolgens de rest van de zwangerschap op hun lauweren kunnen rusten. Dat was IK die dat mocht! Dom dom dom. :-)

En oja2: GELD!

Tuurlijk! GELD! Hoe kan ik dat vergeten!

Had ik al gezegd dat ik volgend jaar maar 50% ga werken? Mannetje kan wel een paar overuurtjes extra draaien en dan merken we er niks van. En de kindjes zitten lekker op school dus ik kan lekker het hele jaar genieten en oefenen om een waardige Gooische vrouw in het Zuiden te worden. Klinkt lullig na 3/4 jaar bedrust maar ik ben er wel aan toe, zo'n relaxjaar. :-)
Nou ben ik hier nog. En nou liggen die brieven nog op tafel.

STAAAAAAAAAAA OP. STA OP. STA OP. STA OP. STA OP.

Het werkt niet.
Jaaaaa dat kotsen, ik ben nu ook steeds weer misselijk, hmmmm. Minder.

Gooische Belse. Uh-uh. Nee. Poging tot er iets bij voorstellen jammerlijk mislukt.
Moet altijd aan soort mevrouw Jeannine uit Samson en Gert denken
Kom maar eens bij Sam op school kijken, daar zie je er genoeg. Niet normaal daar. Hoogstraten wordt een megakakstad zo, met al die bovenrivierse Nederlanders die er komen wonen.

(wel sneu, de Belsjes kunnen door de gestegen prijzen geen huizen meer kopen daar en wijken uit naar omliggende gemeentes ... zoals het arme Brecht en nu loopt die hele school leeg daar.)

Ok, nu naar buiten dus.
Of Frieda Kroket. :-)
Whoehahahaha ik loop achter, kende hele Frieda Kroket niet.
Zeg Cin, wanneer ga je Het Geheim nou eens vertellen? Is nu al ongeveer een jaar geleden aangekondigd, door iedereen vergeten en schiet me opeens weer te binnen.

Kan je alweer poepen Star, of moet je nog moet emmertjes doorspoelen? Gaat lekker stinken met die hitte
Ik weet nog wel van het geheim, maar heb geen zin meer om er naar te vragen
Poepen kan ik al een week of 30 niet Amaal
Wat een weertje trouwens he! Jonathan is aan het spelen in detuin met zijn badje, en wij gaan zo BBQ-en en ben vast wat aan het voorbereiden (pastasalade en ei-salade maken)
Lekker Mal, BBQ-en! Wij gaan het weekend weg, ik hoop dat het zo mooi blijft!

Ik kreeg net een brief van het VU dat ze Sam volgende week maandag bij de kinderpsycholoog willen zien (ivm met z'n vroeggeboorte). Op zich wel fijn, ik heb het idee dat hij met praten wat moeite heeft, kan ik mooi vragen of de logopedist een goed idee is of dat Max gewoon erg snel was.

Ja Cin, tijd om het Grote Geheim te verklappen!
Is Max daar ook geweest Mamax?

Lekker bbq! Hier saaie spaghettie. Maar dit weekend gaan we met z'n 13en bbq-en hier in de tuin, maken we het goed Hoewel er dan wel onweer wordt voorspelt

Ai Star, echt last van? Dat is mij gelukkig bespaard gebleven. Al uit de naam trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven