NIET groepje
vrijdag 26 juni 2009 om 13:44
quote:mylenevalerie schreef op 26 juni 2009 @ 09:49:
Moge Ladies.
Werkse Ploes.
Lekkere nacht Yam. Hoe is het gister afgelopen met Boeddha gister bij de dierenarts?
niet geweest want de andere dierenarts heeft allen spreekuur tijdens kantoortijden ... dus dan zouden weer weer naar ons oude DA moeten dan kan ik nu al de diagnose vertellen
" ik weet het niet - hier heb je antibiotica- dat is dan 110 euro ..."
yammini is al drie uur aan het huilen, niet stil te krijgen ......
pffffffff de muziekmobiel daarvan zijn de batterijen leeg... maa rheb een schroevendraaier nodig om het kreng open te krijgen ... juistem schroevendraaier niet aanwezig .. yamman bellen of ie er een meeneemt van zn werk ... telefoon uit ...
het is weer zo een dag die voor mij part meteen over wezen mag .... zucht
hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase
Moge Ladies.
Werkse Ploes.
Lekkere nacht Yam. Hoe is het gister afgelopen met Boeddha gister bij de dierenarts?
niet geweest want de andere dierenarts heeft allen spreekuur tijdens kantoortijden ... dus dan zouden weer weer naar ons oude DA moeten dan kan ik nu al de diagnose vertellen
" ik weet het niet - hier heb je antibiotica- dat is dan 110 euro ..."
yammini is al drie uur aan het huilen, niet stil te krijgen ......
pffffffff de muziekmobiel daarvan zijn de batterijen leeg... maa rheb een schroevendraaier nodig om het kreng open te krijgen ... juistem schroevendraaier niet aanwezig .. yamman bellen of ie er een meeneemt van zn werk ... telefoon uit ...
het is weer zo een dag die voor mij part meteen over wezen mag .... zucht
hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase

vrijdag 26 juni 2009 om 13:47
Yam
Leg haar anders even een uur in de schuur Dan hoor je haar niet!! Haha!
Mijn moeder heeft hetzelfde gehad met mij vroegah. Die heeft bovenaan de trap gestaan terwijl ze mij vasthad en gedacht: Als ik haar nu laat vallen is ze stil!
Heeft ze niet gedaan gelukkig Maar je bent dus niet de enige moeder die er helemaal knettergek van word.
En dat mag dus ook!
Als je haar maar niet van de trap gooit of in de schuur parkeert
Leg haar anders even een uur in de schuur Dan hoor je haar niet!! Haha!
Mijn moeder heeft hetzelfde gehad met mij vroegah. Die heeft bovenaan de trap gestaan terwijl ze mij vasthad en gedacht: Als ik haar nu laat vallen is ze stil!
Heeft ze niet gedaan gelukkig Maar je bent dus niet de enige moeder die er helemaal knettergek van word.
En dat mag dus ook!
Als je haar maar niet van de trap gooit of in de schuur parkeert
vrijdag 26 juni 2009 om 13:49
Hier nog een godgodgodgodgloeiende post.
Meneer de Garnaal heeft kans gezien om voor 122 euro, met juni erbij voor 182 euro content te downloaden van Vodafone Live.
'Das habe ich nicht gewust'. Okee, kan ik inkomen.
Dat hij vervolgens totaal geen rekening houdt met mijn oversture zelfje en perse wil dwarsfluiten, perse wil geluidmaken, perse niet naar buiten gestuurd wil worden en ook nog schelden als ik vervolgens flip kost me wat meer moeite.
Shiiiit.
Geef nooooooit een abbonement aan een kind. Ook niet aan een kind wat redelijk en verstandig lijkt. Die teringzooi vereist grotemensenverstand.
*mobieltje achter slot en grendel tot ooit*
Meneer de Garnaal heeft kans gezien om voor 122 euro, met juni erbij voor 182 euro content te downloaden van Vodafone Live.
'Das habe ich nicht gewust'. Okee, kan ik inkomen.
Dat hij vervolgens totaal geen rekening houdt met mijn oversture zelfje en perse wil dwarsfluiten, perse wil geluidmaken, perse niet naar buiten gestuurd wil worden en ook nog schelden als ik vervolgens flip kost me wat meer moeite.
Shiiiit.
Geef nooooooit een abbonement aan een kind. Ook niet aan een kind wat redelijk en verstandig lijkt. Die teringzooi vereist grotemensenverstand.
*mobieltje achter slot en grendel tot ooit*

vrijdag 26 juni 2009 om 14:08
vrijdag 26 juni 2009 om 14:24
wat een geld mamzelle
pruttel als ik er af en toe goed klaar mee ben dan leg ik yammini in haar bedje en dan loop ik naar mijn slaapkamer waarna mijn hoofdkussen een flink pak rammel krijgt , tel tot tien adem in adem uit ... en loop weer terug naar yammini om van voor af aan te beginnen ach , popje ... wat een verdriet ... meisje toch kom maar hier ... etc etc...
*edit op verzoek van borodini*
pruttel als ik er af en toe goed klaar mee ben dan leg ik yammini in haar bedje en dan loop ik naar mijn slaapkamer waarna mijn hoofdkussen een flink pak rammel krijgt , tel tot tien adem in adem uit ... en loop weer terug naar yammini om van voor af aan te beginnen ach , popje ... wat een verdriet ... meisje toch kom maar hier ... etc etc...
*edit op verzoek van borodini*
vrijdag 26 juni 2009 om 14:30
Het liefst zou ik mezelf pellen. Iedere nitwit hoort te weten dat een kind en een telefoon met abbo niet samengaan.
Ik wist alleen niet dat die downloadrotzooi zo duur was. Wat hij me liet zien ging om 1 of 2 euro of zo. Omdat hij zijn opladerkabeltje weer eens heeft laten doorbijten door Friet kan ik ook niet op het foontje gluren om te zien wat er allemaal op staat nu.
Zekersteweten deed hij het niet expres. Hij dacht dat wat hij deed binnen het beltegoed viel, hij belt nooit tenslotte.
Yam, goed van je dat je je kussen weet af te rossen. En inderdaad, paar seconden later is het weer een heel zielig popje.
Ik wist alleen niet dat die downloadrotzooi zo duur was. Wat hij me liet zien ging om 1 of 2 euro of zo. Omdat hij zijn opladerkabeltje weer eens heeft laten doorbijten door Friet kan ik ook niet op het foontje gluren om te zien wat er allemaal op staat nu.
Zekersteweten deed hij het niet expres. Hij dacht dat wat hij deed binnen het beltegoed viel, hij belt nooit tenslotte.
Yam, goed van je dat je je kussen weet af te rossen. En inderdaad, paar seconden later is het weer een heel zielig popje.
vrijdag 26 juni 2009 om 18:53
. haaaaaaaaaai, is ik weer en ik ben een beetje moe Vanmorgen eerst boodschappen wezen doen met mijn moeder, toen naar haar huis om de parasol in elkaar te zetten. Toen bleken er geen schroefjes bij te zitten, heel handig NOT, Wij naar de winkel terug, schroefjes gekregen. In de tussentijd werd mijn moeder straalverliefd op een houten tuinset, dus die maar gekocht . Terug naar haar huis, door naar het ziekenhuis, weet terug naar haar huis, tafel en parasol in elkaar gezet en toen weer naar mijn huis.
pfff Mamzie, dat zijn geen leuke bedragen
Yammie, je hoeft je nergens voor te schamen
Boro, hoe gaat het met het potje van Terror? Vind ie het nog steeds leuk?
pfff Mamzie, dat zijn geen leuke bedragen
Yammie, je hoeft je nergens voor te schamen
Boro, hoe gaat het met het potje van Terror? Vind ie het nog steeds leuk?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 26 juni 2009 om 19:15
quote:pruttel schreef op 26 juni 2009 @ 12:10:
Myleen, lees ik nou goed dat je een kaartje hebt gehad van je moeder?
Zo ik ben weer thuis. Zwaar sjaggie want ben nu 2x voor niets naar Adam geweest en nu zeiden ze dat het niet besteld kon worden. Had dat dan weken geleden gezegd en laat me niet 2x komen, kost allemaal geld en ik heb er niets voor.
Laat ik het over de andere dingen die tegen zaten maar niet hebben want dan kan ik wel helemaal janken.
Zo . Op naar een leuker weekend.
Zie dat er meer heule goeie redenen hebben om even over de zeik te zijn. Wat een godsvermogen Mamzie. Is er niets wat je kan doen? Moet toch niet kunnen dat je zo verrast wordt dat de kosten van het downloaden zo duur zijn. Is het wel een site waar kinderen mogen downloaden?
Ja Prut, kreeg een kaartje van mijn moeder uit DL voor mijn verjaardag as zondag. Tsja ....
Myleen, lees ik nou goed dat je een kaartje hebt gehad van je moeder?
Zo ik ben weer thuis. Zwaar sjaggie want ben nu 2x voor niets naar Adam geweest en nu zeiden ze dat het niet besteld kon worden. Had dat dan weken geleden gezegd en laat me niet 2x komen, kost allemaal geld en ik heb er niets voor.
Laat ik het over de andere dingen die tegen zaten maar niet hebben want dan kan ik wel helemaal janken.
Zo . Op naar een leuker weekend.
Zie dat er meer heule goeie redenen hebben om even over de zeik te zijn. Wat een godsvermogen Mamzie. Is er niets wat je kan doen? Moet toch niet kunnen dat je zo verrast wordt dat de kosten van het downloaden zo duur zijn. Is het wel een site waar kinderen mogen downloaden?
Ja Prut, kreeg een kaartje van mijn moeder uit DL voor mijn verjaardag as zondag. Tsja ....
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 26 juni 2009 om 19:44
Mleen, ik kan op dit moment helegaar niks. Heb al een opladert nodig om het telefoontje te bekijken om te zien wat er nu nog op staat.
Vind het ook belachelijk dat het zo duur is. Maar ja, mss is hij tijdenlang op het internet geweest zonder dit te beseffen, en er zit geen internettijd in de belbundel.
Mag wel het geld terughalen en daarna een betalingsregeling afspreken.
Vind het ook belachelijk dat het zo duur is. Maar ja, mss is hij tijdenlang op het internet geweest zonder dit te beseffen, en er zit geen internettijd in de belbundel.
Mag wel het geld terughalen en daarna een betalingsregeling afspreken.
vrijdag 26 juni 2009 om 20:43
Ik kan bij mijn abonnement online bij mijn profider kijken in mijn rekening Mamzie.
Balen, ik had een briefje bij mijn bus opgehangen om het pakketje af te leveren bij die lieve buuf, hebben ze niet gedaan, zit een briefje in de bus dat ze morgen komen. , ben zo nieuwsgierig
Balen, ik had een briefje bij mijn bus opgehangen om het pakketje af te leveren bij die lieve buuf, hebben ze niet gedaan, zit een briefje in de bus dat ze morgen komen. , ben zo nieuwsgierig
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 26 juni 2009 om 20:49
Oei, ze houden het spannend. Nu maar hopen dat ze niet net komen als jij boodschappen aan het doen bent. Volgens de website moeten ze tussen 9 en 13 komen.
Ik ben het wachtwoord van dat account bij Vodafone vergeten. Garnaal ook. En een vervangend wachtwoord krijg je alleen via sms, da's dus lastig op een telefoon zonder oplader.
Ik ben het wachtwoord van dat account bij Vodafone vergeten. Garnaal ook. En een vervangend wachtwoord krijg je alleen via sms, da's dus lastig op een telefoon zonder oplader.
vrijdag 26 juni 2009 om 21:00