Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Pebbles, meenemen hoor..je kleine meid. Ze mag ook gerust lang bij mij op schoot (heerlijk, baby's). Die peuters vermaken zich wel denk ik.

Niniane, ik heb er ook steeds meer zin in, naarmate zaterdag dichterbij komt.
Manlief vond het wel een goed plan als ik Eva mee zou nemen.

Is alleen nog het probleem dat ik waarschijnlijk de grote auto niet heb zaterdag. Dus manlief gaat kijken of hij 2 stoeltjes in de andere auto krijgt.

@annie: in dat geval zet manlief de 3 stoeltjes er alvast in dus dan hoeven we het stoeltje van Mats niet in onze auto te zetten.
Babba kijk even in je hyve mailbox daar heb ik mijn mob nr en aankomsttijd voor je neergezet.
Oja Pebbs, wel gelezen, maar weer vergeten. Bedankt voor het aanbod, maar het is niet nodig. Op de dagen dat ik werk heb ik de auto, dus wegbrengen gaat prima. Ik ben niet echt van plan met twee kids te gaan fietsen voordat Thijm aan het stuur kan, denk ik. En anders heb ik weer een goede reden om richting oost te komen...
Haha, allemaal online!
Haha, Pebbles, jouw lief verheugt zich al op een rustig dagje. Maar hij kan toch jouw auto wel nemen die dag? Nou ja, mijn zaken ook niet.
@mirjam: het is niet het probleem dat manlief mijn auto niet wil (waarschijnlijk heeft hij geen auto nodig). Maar de andere auto is in reparatie, een onderdeel althans. Er bestaat een klein kansje dat het onderdeel vandaag weer op de post is gegaan en het er morgen is. Dan kan manlief het er morgenavond weer inzetten.

Maar ik denk dat dat niet gaat lukken dus dan moet ik met de andere auto.
Eh Pebbs, maar het gaat wel goed komen met 1 maxi-cosi, 2 kinderstoelen en 2 volwassenen in 1 auto?

Zonet gelaser-gamed met mijn werk, echt lachen. Ik ben een nep-pacifist, ging helemaal los en voelde me Lara Croft, hihi!

Leif is zaterdag dus alleen met Sverre, is nog niet zo vaak voorgekomen, zo leuk die 2 samen.

Zo lekker douchen en dan slapen. Morgen ga ik met een paar meiden van mijn werk soort karaoke doen, ook zoiets leuks en zaterdag dus met Mats op stap. Lief mag daarom de volgende 3 keren tennisafspraken op zondag claimen, hahahaha!
Nieuwe foto's op hyves! (staan op de groep en op mijn eigen hyve)

@annie: in de volvo past het zowiezo, dat hebben we met Jasmijn erbij al een keer gedaan (toen Thijmen nog in de buik van mmmoi zat).

Maar in mijn auto gaat het wel proppen worden. Manlief gaat er dus morgenavond wat grof geweld tegenaan gooien en als dat niet lukt dan kom ik gewoon alleen met Floor.

En lasergamen is inderdaad heel leuk! Ik ben heel fanatiek met dat soort dingen, heb het de laatste keer ook gewonnen.

o en vergeet niet dat Krokus ook nog een krummeltje in d'r buik heeft zitten.....Jeetje he dat zijn dan wel heel veel mensen op 1 plek uit hel Nederland! Bijzonder en ook best wel binnen een krote periode geregeld. We kunnen het wel!
Dat was ik alweer vergeten, maar het klopt, we hebben met zovelen in één auto gezeten

@Pebbs: Leuk je foto's, ik had ze al gezien. Ik heb ook nieuwe op mijn eigen hyves!
Michael Jackson is dood!!

Mijn grote idool van vroeger is niet meer.

Het past ook wel bij zijn persoon om niet oud te worden.

En ik was zo benieuwd hoe zijn concerten zouden zijn.
En op 3fm hebben ze nu al 2 keer "Gone to sone" gedraaid met nieuwsflitsen over zijn dood erin verwerkt... ik was geen fan, maar krijg er wel kippevel van....
Ja, Wacko Jacko, hij is er niet meer. Ik denk dat het voor zijn reputatie het goede moment is. Ik zag die concerten van hem niet zo zitten, hij kon zichzelf alleen maar meer stuk maken. Maar het is jammer, net als bij Pebs was hij voeger mijn idool, samen met Madonna.

Pebs, hoe laat kom je me ophalen?
Eignelijk is het maar mooi dat hij nu op deze manier weg is geraakt....een come backhad hij niet overleefd (excusez les mots-> geintje) dan was hij wel door critici zo naar beneden gesabeld dat hij er zelf wel een einde aan had gemaakt (dat hij dat nog niet eerder had gedaan?) dus voor hem is het, het beste zo....vind het vooral erg jammer voor hem dat zijn leven bol heeft gestaan van de tragiek en dat ik me serieus zit af te vragen of hij wel momenten van geluk heeft gekend.En ik vraag me af wat er nu met zijn kindjes gaat gebeuren (hij heeft er toch 3)

Ik heb hem nooit echt leuk gevonden...iedereen liep er mee weg en voor mij is mwoah...(maar ben dan ook een echte alto geweest en had altijd al een afwijkende muzieksmaak, eigenlijk met alles) Als peuter was ik helemaal weg van Kiss (keek ik naar toppop...en met dat kleine dikke peutervingertje wijzend naar die ene met die lange tong! " sjoch mem! sjoch! dot is die mei die tonge!!!!"....en dan vervolgens liep ik zelf ook de hele dag met m'n lappie uit m'n mond)

Lief heeft nu sollicitatie gesrek....ben benieuwd hoe hij thuiskomt ....
Nou het past hoor, 3 stoeltjes in mijn auto.

Het zit wel muurvast allemaal maar iedereen kan mee.

@Annie: zal ik rond half 10 bij jou zijn? Vanaf jou is het denk ik drie kwartier rijden dus dan hebben we even tijd om de kinderen elkaar even te laten kennen en dan kan ik misschien Sverre ook even zien.

Staat je aders nog op hyves?

@ringel: hoe was het sollicitatiegesprek van je lief?

Leuke anekdote van peuter-ringel met een tong uit haar mond.

Floor heeft vanavond haar kleren voor morgen gekozen. Ze weet steeds beter wat ze aan wil en wat niet dus om morgenochtend alles wat soepeler te laten verlopen ligt er al wat klaar.
hahaha hier ook al bezig met inpakken...luiertas is zo goed alsgepakt (met extra kleding en luiers,doekjes monddoekjes enz enz) Kleding voor dames morgen heb ik m'n hoofd wat ze aan krijgen....

En Mayte kan lezen!!!!! Was helemaal flabbergasted (Lief ook) We zaten shownieus te kijken met het overlijden van Michael Jackson en kwam er een meneer op tv waaronder stond Ne-Jo. Mayte zegt He dat lijkt op Mayo! Lief en ik keken elkaar aan. Maar ze ziet de letters van mayo elke dag op de mamanaise pot (we hebben allemaal een eigen saus, papasaus, mayte saus en de mamanaise dus) te bizar!

Sollicitatie van leif kan hi nis over zeggen...heeft er zelf wel een goed gevoel over, maar heeft niet kunnen peilen wat de anderen er van vonden. Maar van de 70 brieven die zijn binnen gekomen zijn er 7 op gesprek geweest...en volgende week ws de 2e ronde....spannend.
O ja, reservekleding, dat is een goed idee.

@ringel: wat goed van Mayte!!!! Echt heel knap.

Ik weet van de verhalen dat ik zelf ook rond deze leeftijd met lezen begon en ik kon hele boekjes lezen voor ik naar de kleuterschool ging.

Mijn ouders hadden van die mik en mak boekjes waar ik uit heb leren lezen.

Maar ik geloof dat Floor dat niet van mijn heeft overgenomen, ze lijkt er geen interesse voor te hebben.

Vraagje: Eva krijgt sinds een tijdje tussen de middag een flesje dus ik moet melk voor haar meenemen. Nou ben ik een kneus op dat gebied maar hoe maak ik die fles daar warm en kan ik hem thuis al mengen??

Als ik nu naar buiten kijk ben ik trouwens blij dat we naar een binnenspeeltuin gaan, het regent hier "cats and dogs".
Hier ook alvast de tas even klaargezet. Extra setje kleding is idd een goed idee! Adres nog even opzoeken van waar we moeten zijn.

@ringel, ik denk dat ik via Joure rijdt. Qua afstand scheelt het een minuut of 10 rijden, maar je omzeilt de file.

@pebbs, Heb je zo'n torentje waar je de schepjes vast afgemeten in kunt doen? Of doe ze anders gewoon in een bakje ofzo. Neem voor de zekerheid een reservebakje mee voor het geval het eerste bakje omvalt ofzo. Je kunt daar vast wel water uit de kraan tappen en opwarmen in een magnetron. Ik heb altijd wel ergens een magnetron kunnen vinden.

Kan iemand mss nog even z'n telefoonnummer naar mijn hyves mailen? Vind het altijd wel prettig om van iemand een telefoonnummer te hebben voor het geval er wel wat tegenzit onderweg.
je kunt een flesje melk trouwens prima koud geven. Deed ik in de zomer ook weleens bij Roan. Ging ik gewoon af op mijn eigen dorstbehoefte. Had ik zin in koud drinken, kreeg hij een koude fles.
Krook, wil je de maxi-cosi nog? Moet ik hem meenemen morgen?
@krokus: op onze groep-hyves staan meerder tel.nummers.

Zo'n torentje heb ik trouwens niet.

Kan ik het niet thuis al mengen met koud water en dan daar opwaren als er een magnetron is of koud geven?

Als ze daar warm water uit de kraan hebben kan het ook natuurlijk, dan is een zakje met poeder weer handiger.

Lastig hoor die flesvoeding.
Pebbles, gewoon een thermosflesje gekookt water mee. Poeder alvast in het flesje. Morgen deel gekookt water/deel koud water erin, schudden en klaar. Geef jij geen bv meer eigenlijk?
Heb net ook de tas ingepakt... heb een koeltas genomen.... haha, met luiers, doekjes, extra kleren en veel water, wat fruit voor Gijs en hypo-voer voor mezelf (en onderweg).

Tot morgen!
quote:pebbles10 schreef op 26 juni 2009 @ 20:23:

@Annie: zal ik rond half 10 bij jou zijn? Vanaf jou is het denk ik drie kwartier rijden dus dan hebben we even tijd om de kinderen elkaar even te laten kennen en dan kan ik misschien Sverre ook even zien.

Staat je aders nog op hyves?

Oh, Pebs, sorry dat ik nog niet eerder geantwoord heb, ik vind het helemaal best, had hetzelfde in gedachten. Fijn dat je 2 meiden allebei mee kunnen.

Ik woon nog steeds op hetzelfde adres.

Ben nu net thuis, heb gesingstarred, wat een leuk spel!!!!

Nu helemaal zweterig, door de donkere buien en flitsen als een gek naar huis gefietst. Ik ga onder de douche en lekker slapen. Morgen weer zo'n leuke dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven