M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Hee juultje!! Gefeliciteerd!!!!!

Leuk zeg een jongen (zeg ik uit ervaring ha ha)

Enne Indian, moet mn woorden terugnemen. Sinds vanavond geeft hij t zelf aan. Morgen zwemmen zoals belooft.

Wat een plakdag vandaag of niet? T was echt zo'n dag dat ik te moe was om een stap te verzetten. baaahhhh, zo benauwd
koffie, zwart graag...
Juul, gefeliciteerd!!! Jongetjes zijn leuk !

Nu kun je lekker jongenskleertjes gaan kopen, leuk!

Syl, knappe Jasper! Milena is nu ook snachts droog. Gisterennacht was ik vergeten een luier om te doen ze vertelde het heel trots tegen vent die snachts thuis gekomen was. Ik lag op de bank ( lekker meteen al ruzie) en hoorde haar boven tegen man kwetteren. Haha grappig, want zij was helemaal trots dat ze zonder luier mocht terwijl ik het gewoon vergeten was. Maar helemaal droog en ze gaat er snachts ook een keer uit om te plassen. Hoor ik gedribbel richting potje

Haha Bojan ligt de mobiel te slopen

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww en vannacht heeft ie doorgeslapen tot 6 uur!!!! Meeeeen mijn tieten stonden echt op klappen, die zijn 2 voedingen daartussen gewend .

Gisteren eerst te druk gedaan, naar de stad, winkelen lunchen en daarna meteen door naar de kinderboerderij en boodschappen doen. Poeh we konden zo opgeveegd toen we thuiskwamen om half 5. Maar voor Milena snel het badje opgeblazen en gevuld, Bojan aan de borst en met de voeten in het badje. Heeeeerlijk! Vent had boodschappen gedaan voor bbq, mijn zusje belde n og en zij kwamen spontaan langs om ook te bbquen. Gezellig, daarna nog gekolonist (whehehehe ik was ewcht duideliujk de laatste en dat was al vanaf ronde 5 duidelijk ) . Leuke dag dus!

Iedereen fijne dag vandaag!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
ha ha Frans. Zo ben ik ook. Ik kan niet zo goed tegen mn verlies. Althans, ik vind het niet erg om te verliezen maar ik win enorm graag. Dus word ik lekker fanatiek. Daarom spelen we niet zo vaak spelletjes.

Heb voor de vakantie wel scrabble, yatzee, en monopoly gekocht

Drukke dag voor jou.

Wie heeft er nog meer de maxi cosis Rodi XP, q en merel toch?

Knakken die zijkanten van jullie ook zo makkelijk?'
koffie, zwart graag...
[
[
schema aangepast

Hai,

Even kort berichtje. We zijn hier alleen maar aan het genieten van mooie weer. heerlijke zondag met kids gehad: zwemmen, miniminimeeting...spelletjes, rondje fietsen, zwemmen, bbq-en, zwemmen... heerlijk genieten!!!

Vanmiddag stond er onverwachts een viva06 meid op de stoep! Rara wie was dat??? Erg leuk om de kleine meid/vent te zien. Was lang geleden.. Leuk dat je even langs kwam.

Ga nu dochter uit zwembad halen en douchen en in bed doen. Man is met Jasper al boven. De zielepiet is weer op zijn knieen gevallen.... weer de wondjes open...grrr...
Ik denk Syl . Tenzij je bedoelt kleine meid en kleine vent. Dan moet ik het zijn geweest
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Fout!

Eeeh, ik was het ook niet... Tira?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Ook niet goed.....

Merel?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Xop?
I wasn't me. Ik lag in t zwembad met man en zoon

Dus kommop, wie was t! Hoe bedoel je nieuwsgierig ha ha

Wij hebben heerlijk gezwommen. Daarna zowel Jasper als ik 2 uur geslapen en na het avondeten nog heerlijk een stuk gewandeld.

Heerlijke dag vandaag dus.

Indian, ik vind het niet vreemd hoor als D naar zn eigen kamer moet. Ik vind beiden normaal. Als iemand de eerste tijd kind bij hun willen houden of gelijk op eigen kamer leggen. Jasper is gelijk vanuit t zh naar zijn eigen kamer en gelijk in ledikant gegaan. Hoop dat tepelhoedje helpt, ik heb er een jaar mee gevoed.

En Frans? Bojan weer zo lekker geslapen?
koffie, zwart graag...
iemand met een dochter 06 en een man. Nou als juul t niet is, snap ik niet wie t moet zijn. Tira heeft geen man (toch??)

En de andere moeders hebben meer kinderen.
koffie, zwart graag...

Hahahaha erg leuk jullie gegis...

Ik had expres mijn tekst een beetje vaag gehoude over wie er was geweest.

Juul heeft het geraden. Merel stond op de stoep. Ze ziet er mooi zwanger uit. En Valentijn heeft zulke mooie witblonde krullen. Echt leuk!

Haar vriend is de neef van gezellige meid die ik ken. Met deze vriendin maak ik regelmatig taarten. Ze hadden vandaag familiedag. En daarvoor hadden we weer een taart gemaakt. Niet gevraagd of het de familie was waar Merel bij hoorde.

En toen stond vanmiddag Merel in eens op de stoep. Valentijn zat lekker in de speeltuin waar Jasper altijd speelt. De boys hebben elkaar niet gezien want Jasper lag net in het zwembad.

Hahaha, ja het was leuk om Scoob weer even snel in het echt te zien, het was een flits meeting, maarja, ik kan ook niet zonder mijn gezicht en buik te laten zien daar bij nicht in de tuin zitten.

Die Jasper heeft het maar goed, een private pool in de tuin en niet zomaar een "badje"maar een zwemBAD!

De taart die Scoob had gemaakt was heerlijk.

Verder was het een drukke dag, eind gewandeld, rondvaart en BBQ, ik was compleet gevloerd en Valentijn ook trouwens.

Indian, balen dat die zalf niet helpt/het erger maakt. Wel goed van je dat je zo aan het doorzetten bent. Ik had trouwens ook altijd een beetje pijn bij het aanleggen en toeschieten. Dat hoorde er bij zeg maar.

Syl ook lekker gezwommen

Frans, klinkt als een gezellige drukke dag! Ik kan wel tegen mijn verlies, maar win gewoon liever omdat dat leuker is

Juul, heb je al geshopt voor de beeb? Ik ging een poging doen, maar ik moet nog zoooooo wennen aan het in verwachting zijn van een meisje dat ik niets geschikts kon vinden, allemaal te tuttig voor mijn smaak, ach komt vast nog wel.

Vandaag weer werken na een week ziek, vanmiddag eerst gesprek met de teamleider, wel een beetje spannend. Laat morgen wel even weten hoe het is gegaan.

Dames, fijne dag allemaal!
[
Dan vraag ik me nog af welke kleine meid je gezien hebt, want de kleine meid zit in een buik!

Gezellig zo'n minimeet.

Indian, als t hoedje te krap is, komt je tepel niet naar t puntje. Dat zou betekenen dat je een grotere nodig hebt.

Ik had daarmee t geluk dat ik in het zh er een kreeg, dus de juiste maat wist.

En ja, bij mij deed t ook altijd pijn. De eerste maanden flink pijn, daarna gevoelig.

Ben moe zeg, slecht geslapen vannacht.
koffie, zwart graag...
Jasper heeft trouwens iets mafs. Hij wordt s ochtends wakker en begint te gillen, paniekerig te doen. Ik denk al 3 nachten: hij heeft in zijn bed geplast. maar neee. De eerste keer huilde hij keihard. MAAAMMMAAAAAAAA, mijn bed is drrrrroooooohhhooooog.

Later op de ochtend best grappig, maar zo vroeg nog niet.
koffie, zwart graag...
Indian, ik voed ook met een tepelhoedje. Bij mij heeft het de eerste 6 weken heel zeer gedaan, daarna minder. Nu doet het soms wel zeer, soms alleen het aanzuigen en soms helemaal geen zeer. Ik snap er niks van, want hij zit er altijd goed omheen met zijn mond. Ik heb me er maar bij neer gelegd en omdat het al zo veel minder zeer doet als die eerste 6 weken, is het geen reden om te stoppen.

Gezellig dat Merel langskwam! Ben ook wel benieuwd naar de buiken eigenlijk. We moeten nog een keer meeten misschien . Ik kan in de zomervakantie sowieso alle dagen. Maandag is wel handig dan, want gaat Mileen een dagje niet naar kdv en Bojan wel

Vannacht weer heul beroerde nacht. Ik trek het wel steeds slechter. heb ook steeds gemopper met vent. Mijn man is zo'n lomperd die niet uit zichzelf besluit dat het toch wel leuk zou zijn als hij mij een keer liet uitslapen ofzo. Ik ben slecht in dingen voor mezelf vragen, maar goed in mopperen. Het wordt er niet gezelliger op dus .

Vanochtend bleek de maxicosi nog in de auto van man te staan. We moesten dus wandelen naar kdv. is een half uur lopen. Maar het was wel gezellig, Milena bleef goed op het meerij plankje staan en bleef maar babbelen over 'later als ik groot ben'
Oh Merel, succes met je gesprek!! Waarom is het spannend?

Enne meisjeskleren kopen is leuk! Extra leuk, want als je leuke jongesnskleertjes ziet, kun je die ook aandoen. Heb je een stoer meisje . Zo kan Bojan ongeveer de helt van Milena's kleertjes wel aan

Syl, hmm gekke Jasper, arme jullie. Milena heeft ook een tijdje gehad dat ze huilend en gillend wakker werd. Maar nu niet eer. Nu wordt ze luid kletsend wakker en das ook wel eens te veel voor me .
Vanochtend was man om 3 uur zn bed uit, dus toen Jasper om half 4 begon te jammeren ging man naar m toe.

(man moest om 4.15 uur beginnen)

Tis voor hem denk ik de overgang, hij is nu net echt zindelijk en denk ik bang voor ongelukjes ofzo.

Half uur lopen. ow ik zou echt zo boos zijn!!

Man en ik hebben ochtenddiensten. Hij zaterdag, ik zondag.

Dus we kunnen allebei een ochtend in de week uitslapen.
koffie, zwart graag...
Heee hai!

He, Frans, wel jammer dat jullie ruzie hebben als ie eens thuis is.... Trouwens, ik denk echt dat ik een superlomperd heb op dat gebied, hoor! Maar goed, ik heb me er wat bij neergelegd dat ie daar toch niet in veranderen zal de komende 30 jaar, en als het de spuigaten uitloopt dan zeg ik dat tegenwoordig. Heb ook erg moeten leren om iets voor mezelf te vragen, en dan ook nog eens op zo'n manier dat datniet in een ruzie eindigt. Zucht .

He, wat leuk een minimeeting van Scoob en Merel! Leuk, man.

Indian, ik heb bij Lieke 7 mnd met een hoedje gevoed. Bij Sophie hoefde het niet; die snapte hoe ze happen moest op mijn ingetrokken tepels .

Bij beide kids heb ik overigens altijd pijn gehad. In het begin vre-se-lijk (ik schopte zowat de beddeplank los, zo zeer deed aanleggen. Op den duur waren beide tepels een grote wond...!!!), later vaakj alleen nog maar bij het aanleggen. Heb er beide keren meerd3ere keren lactatiedeskundigen enz. bij gehad, want iedereen zij dat borstvoeden Echt geen pijn hoefde te doen.

Nou, jammer maar helaas, maar bij mij dus wel! Ondanks goed aanleggen, verschillende houdingen, en alle 3004 tips.....

Anyway; ondanks de pijn toch zeer goede herinneringen aan die dik half jaar BV-en, beide keren....

Oh ja, en Juul een klein jochie! Leuk, man!!! Een meisje en een jongetje. Poehee... wat wil een mensch nog meer?!

Nou, hier is vanochtend eindelijk het spiraal opgespoord en eruit gehaald. What a relief, hahaha.
Opgespoord?! . Ik denk in plaatjes hoor .

Bij mij deed het ook echt zo zeer in het begin. Dat je idd wel iets wil schoppen of dat ik bewust mijn hand moest ontspannen en niet op Bojan moest leggen. Nu doet het nog wel een beetje zeer, maar goed te doen . Meestal niet pijnloos, dus dat lukt me ook niet.

Trouwens Indian, je smeert Bepanthen he? Bij mij hielp dat eerst goed om de kloven dicht te krijgen. Maar ik bleef smeren en het bleef zeer doen. Daarna werd de pijn ineens minder toen ik stopte met smeren. Ahum, moraal is dus , als de kloven oid dicht zijn, kan stoppen met smeren ook helpen tegen pijn.

Die ochtenddiensten werken bij ons slecht omdat we minstens 1 dag in het weekend vroeg op moeten. Hetzij voor bezoek, klussen in huis of iets anders. Dan blijft er 1 dag over en op die dag gaan we dan ´gezellig´ met zijn allen opstaan. Ik laat vent wel eens liggen, want ik moet er toch uit om te voeden. Maar hij doet dat dus nooit andersom. Terwijl ik echt heel moe ben. Ik kan er dan zo chagerijnig van worden en dan krijg ik het gevoel dat hij mij niet lief vindt )wat ik dan ook niet ben', niks om mij geeft (want dan zou hij toch wel iets aardigs voor me willen doen) of niet van me houdt (want hij ziet toch hoe moe ik ben en waarom staat hij dan niet een keer eerder op). Terwijl vent gewoon eigenlijk best van mij houdt en in plaats van een egoistische eikel een enorme lomperd is die dat soort dingen dus echt niet in de gaten heeft.

Xop, jouw man dus ook. Baal je daar niet van dan? En wat doe je er aan? Duidelijk zeggen wat je wil zeker. Ik vind dat zoo moeilijk, want dan heb ik al snel van: als je het mij niet gunt dat hoef ik het al niet meer. Lekker volwassen gedrag dus. en bovendien helpt het me niet.

Ow en als ik er dan wat van zegt dan krijgen we meteen ruzie, want dat ga ik dus meteen over op: je houdt niet van mij en dan denkt hij :huh, en gaat meteen vol in de verdediging of hij wordt heel verdrietig, watnt hij hodt wel van mij en hoe kom ik er nu bij dat enz enz.

Maar dit is een terugkerend iets, dus ik snap niet waarom hij nu niet gewoon (ook al is het niet spontaan en uit zichzelf en heeft ie er geen zin in enz) uit zichzelf iets liefs doen (zoals: mij laten slapen (haha hot issue hier met de slechte nachten), of een avondje ergens eten regelen of een lief kaartje of zoiets). Gewoon om mij te vriend te houden, omdat het van hem niet hoeft, maar omdat ik er wel waarde aan hecht. En dat ie dat niet zelf bedenkt, dat vind ik zooooo irritant.

Maar goed, verder is ie wel leuk hoor

*einde van de klaagzang*

Net is de nieuwe wasmachine gebracht! Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met een wasmachine. Ga nu dus lekker wassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven