Saai topic
zondag 28 juni 2009 om 20:09
quote:La Vie en Rose schreef op 28 juni 2009 @ 20:01:
Gelukkig voor beeb dat het alleen zijn was is, dat je door die mallemolen wringt Nee beeb is voor die foto al door de wringer geweest. Daarna zijn kleertjes. Ik doe ook niet aan voorlezen, of een muziekje van een speeldoos aanzetten als hij moet slapen. Hij valt maar vanzelf in slaap, dat leert hem saai te zijn.
Gelukkig voor beeb dat het alleen zijn was is, dat je door die mallemolen wringt Nee beeb is voor die foto al door de wringer geweest. Daarna zijn kleertjes. Ik doe ook niet aan voorlezen, of een muziekje van een speeldoos aanzetten als hij moet slapen. Hij valt maar vanzelf in slaap, dat leert hem saai te zijn.
zondag 28 juni 2009 om 20:10
quote:Dushi74 schreef op 28 juni 2009 @ 20:09:
[...]
Nee beeb is voor die foto al door de wringer geweest. Daarna zijn kleertjes. Ik doe ook niet aan voorlezen, of een muziekje van een speeldoos aanzetten als hij moet slapen. Hij valt maar vanzelf in slaap, dat leert hem saai te zijn.Goed zo, laat je niet manipuleren door dat ding!
[...]
Nee beeb is voor die foto al door de wringer geweest. Daarna zijn kleertjes. Ik doe ook niet aan voorlezen, of een muziekje van een speeldoos aanzetten als hij moet slapen. Hij valt maar vanzelf in slaap, dat leert hem saai te zijn.Goed zo, laat je niet manipuleren door dat ding!
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 28 juni 2009 om 20:17
Does, meestal helpt slapen wel op een nuchtere maag. Dus geen flessen geven of papjes enzo. Gewoon niets. Dan huilen ze zichzelf sneller in slaap. Hij moet niet verwend worden toch.. tss.
Zoester, gats, ik kan helemaal geen Duits. Wat nu?
Gelukkig snap ik je nog wel hoor... ik heb ook geen reet te melden en mijn leven is zo saai als ... als... tja, als wat eigenlijk?
Ik wil feesten! Dansen! Lachen! Oops.
Zoester, gats, ik kan helemaal geen Duits. Wat nu?
Gelukkig snap ik je nog wel hoor... ik heb ook geen reet te melden en mijn leven is zo saai als ... als... tja, als wat eigenlijk?
Ik wil feesten! Dansen! Lachen! Oops.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 28 juni 2009 om 21:01
Je mag het nooit, maar dan ook nooit! benaderen alsof het een mens is. Houd dat in je achterhoofd. Wees je daar elke seconde van bewust, never let your guards down!
Wat een terror-aanval kan voorkomen is: niet in de ogen kijken en langzaam achteruit lopen. Heel langzaam.
Het gaat nu naar bed, moet er erg vroeg uit. Oh, hoe saai.
Wat een terror-aanval kan voorkomen is: niet in de ogen kijken en langzaam achteruit lopen. Heel langzaam.
Het gaat nu naar bed, moet er erg vroeg uit. Oh, hoe saai.
zondag 28 juni 2009 om 21:38
zondag 28 juni 2009 om 21:57
zondag 28 juni 2009 om 22:05
maandag 29 juni 2009 om 12:32
ben saai,ut forum doet steeds zo raar,word er gek van(nog gekker dan ik al ben,al is dat bijna onmogelijk)
heb de laatste dagen saai gewerkt en gisteren een saai middagje,avondje de hort opgeweest.vannacht saai slecht geslapen door de colalight.en vanmorgen weer saai gewerkt en nu dus moe.dus tijd voor een dutje!!!
Doesss; suc6 met dat aangewaaide saaie-beeb-broertje-ding.SBBD
ben blij dat de wind jou kant op stond
heb de laatste dagen saai gewerkt en gisteren een saai middagje,avondje de hort opgeweest.vannacht saai slecht geslapen door de colalight.en vanmorgen weer saai gewerkt en nu dus moe.dus tijd voor een dutje!!!
Doesss; suc6 met dat aangewaaide saaie-beeb-broertje-ding.SBBD
ben blij dat de wind jou kant op stond
maandag 29 juni 2009 om 18:55
Ik vind ut sielug voor de walvis.... Wat voor soort was het? En heb je 'm helemaal alleen opgegeten? (That's a whole lotta fish)
Ik vind het lastig, want ik eet koetjes, schaapjes, lammetjes, kalfjes, kippetjes, allerlei zeedieren... Dus ik heb geen recht van spreken (tenzij het een bedreigde soort is), ik eet nu eenmaal graag medeplaneetbewoners. Dus ik hou het op: vinnut sielug, net als de tok-toks, bèh-bèhs en de moe-moe's die ik zelf verorber.
Ik vind het lastig, want ik eet koetjes, schaapjes, lammetjes, kalfjes, kippetjes, allerlei zeedieren... Dus ik heb geen recht van spreken (tenzij het een bedreigde soort is), ik eet nu eenmaal graag medeplaneetbewoners. Dus ik hou het op: vinnut sielug, net als de tok-toks, bèh-bèhs en de moe-moe's die ik zelf verorber.