Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Ik denk dat ik vermoed dat ik het saai vind, ik denk dat ik het zeker weet maar als ik het zeker weet dan laat ik het jullie zeker weten.....denk ik...... ik twijfel er nog aan......
all44n een zstnw dan.
Magdalene010, wat ben jij vreselijk saai dat je zoooo lang moet denken of dit topic wel saai is. Pas maar op dat je niet in slaap valt van dat denken en twijfelen (da's namelijk het toppunt van saai zijn).
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat een saaie reactie seg bwaaaaaaaaah Gaaaaaaaaap
Je heb wel gelijk, da's nog saaier
*zet in*

Allen die willen naar Island gaan
Ik pas (ben saai, weet ik).
Ik heb nu het nummer 'Maria Magdalena' van ene Sandra in mijn hoofd. Saaaahaaai!!!!

(en welkom!)
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:MissMara schreef op 29 juni 2009 @ 19:13:

all44n een zstnw dan.

(indekkend:) Ik ben een beetje moe.

Wat staat daar nu eigenlijk?

Hoest met saaie beeb?

Ik denk bijna niet meer aan broertje, uit het oog uit het hart.
Ik heb geen idee Lys, heb al tijden niet meer over 'm gehoord op het forum.
quote:Lys schreef op 29 juni 2009 @ 20:00:

[...]

(indekkend:) Ik ben een beetje moe.

Wat staat daar nu eigenlijk?

Hoest met saaie beeb?

Ik denk bijna niet meer aan broertje, uit het oog uit het hart.

Er stond eigenlijk: Alleen een zelfstandig naamwoord dan. De walvisvaart. In tegenstelling tot verorberen, dat ik net had geprezen als zijnde een saai werkwoord. Ik tijpte alleen zo sms'erig omdat ik beeb aan de tiet had. Aan me saaie tiet, zeg ik er meteen bij (om ontopic te blijven). Hij was bij de gastouder geweest vandaag en heeft daar meteen veul meer geslapen als bij ons. Omdat hij het daar saai vindt en bij ons niet O zo.

Ik mis broertje ook niet, ik heb er dan ook 2 en me beeb heeft er ook een en me oudste dus ook een. Dus hij was toch overtollig. Story of his life...
Oja, Lyske, lijd je nog in stilte aan je verkikkering? Of heb je het al verklapt aan je object d'amour? Zooo saai, dat soort verwikkelingen!
Ik verkikker nog wat af. Ik vind het lastig, maar het lijkt erop alsof er echt geen sexuele aantrekkingskracht is vd andere kant.

Ik zal wel...eh... te saai zijn of zo....

Misschien dat een financiële vergoeding nog iets uithaalt.

Ik vat 'm nu, ik ben ernstig van vóór het sms-tijdperk en heb moeite mee te komen in alle hippe dingen.

Ik heb geen mobiel, maar wel thuis zo'n telefoon:

He Lys, ik heb de moderne versie van jou telefoon.
quote:Lys schreef op 29 juni 2009 @ 20:26:

Ik verkikker nog wat af. Ik vind het lastig, maar het lijkt erop alsof er echt geen sexuele aantrekkingskracht is vd andere kant.

Ik zal wel...eh... te saai zijn of zo....

Misschien dat een financiële vergoeding nog iets uithaalt.

Ik vat 'm nu, ik ben ernstig van vóór het sms-tijdperk en heb moeite mee te komen in alle hippe dingen.

Ik heb geen mobiel, maar wel thuis zo'n telefoon:[afbeelding]

Lysje, da's een koffiemolen, zo wordt dat nooit wat met het smsmsmsen!

Misschien gaat de verkikkering over als je een lijst maakt van saaie eigenschappen van je kikkertje?
quote:Lys schreef op 29 juni 2009 @ 19:58:

Ik heb nu het nummer 'Maria Magdalena' van ene Sandra in mijn hoofd. Saaaahaaai!!!!

(en welkom!)Ik heb nu het nummer Magdalena van Frank Zappa in mijn hoofd. Heule saaie tekst heeft dat nummer.
En aangezien niemand met mij wil zingen over Island moet ik wel alleen een deuntje zingen.
Zo moest even saai bijlezen. Die saaie Broerbeeb ook. Ik ben inmiddels over gegaan op een andere taktiek. Krijgt alleen water, verder niets! En het werkt. Dingbeeb is rustig. Kreeg kennelijk teveel suiker binnen. Speelgoed heb ik ook even ingepakt. Enkel een knuffel meer niet. En nu zit hij fijn naast me te kraaien en spelen met zijn speelgoedje. Het nulsuikerdieeet werkt!
Ik weet ook niet wat ik van walvis vind. Ik eet eigenlijk het meest de tok tok, dan de boe boe en als laatste de knor knor. Zeer zeldzaam eet ik de beh beh. Want daar moet je wel een goede kok voor zijn om die goed te kunnen bereiden (anders heeft het een saaie penetrante smaak die mijn mond te saai vind) Heb wel eens slang en leguaan gegeten. Lijkt op kippie/ kalkoen qua smaak. Kikkerbillen zijn ook jammie. Ojaaaa en ik vergeet schaal en schelp dieren ook jammie. Eigenlijk zou walvis me dus niets uit moeten maken. Eigenlijk.... en toch.... Naja te saai eigenlijk om te vermelden.
Als jullie moe geworden zijn van saaiwezen; ik heb een (provocatief) topic geopend over het eten van walvis.
Jij weet wel hoe je nieuwe vrienden moet maken he Snjookje?
Ben uit voorzorg al verhuisd.
Ik heb heel saai als ik ben Lizzie dr posting gequote. Ben het er mee eens wat ze schrijft en.... ik ben te saai om orgineel te zijn.
Snjookje, wàt schattig!!

Doezzz, je doe 't goeh met dat jonk, joh.

Maramoesjemeisje, zou ik daarom zo verschrikkelijk weinig gebeld worden?

tssss... merk net dat ik voor iedereen naampjes gebruik, behalve voor MizzzzzzzzzMaraaaa
Maraatje, maramizzy, mizzzydizzymaaartje... ben nog aan het oefenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven