NIET groepje
zondag 28 juni 2009 om 22:27
Ik ben er wel weer, maar nog een beetje aan het bijkomen van van mijn Romebelevenissen, heb echt zo genoten. Veel geleerd en hard gewerkt en ook erg veel lol gehad. Leuke mensen leren kennen daar! De komende tijd ga ik alle informatie verwerken, werkstuk schrijven en bijslapen...
Later!
Later!
Everytime you make a typo, the errorists win.
zondag 28 juni 2009 om 22:34
geniet er maar van IeJee!
ik vind zelf congressen en cursussen altijd heel inspirerend en voor je het weet wordt je dan weer opgeslokt door het dagelijkse leven en komt er van de goede ideeen niets terecht.
Engie, zo'n TV is toch zeker ook weer snel weg
hier wordt in ieder geval de vuilnis aardig goed uitgezocht en gesorteerd door mensen die er nog wat mee willen
trusten allen
ik vind zelf congressen en cursussen altijd heel inspirerend en voor je het weet wordt je dan weer opgeslokt door het dagelijkse leven en komt er van de goede ideeen niets terecht.
Engie, zo'n TV is toch zeker ook weer snel weg
hier wordt in ieder geval de vuilnis aardig goed uitgezocht en gesorteerd door mensen die er nog wat mee willen
trusten allen
zondag 28 juni 2009 om 22:40
Da's inderdaad een gevaar, Elo. Maar ik ga in de komende zomerperiode aan de slag met mijn scriptie, waar ik in Rome een begin mee heb gemaakt. Ik mag -en moet- er dus nog wel in blijven hangen met mijn hoofd. Helaas wel in NL.
Welterusten alvast, ik taai af.
Welterusten alvast, ik taai af.
Everytime you make a typo, the errorists win.
maandag 29 juni 2009 om 01:27
hmmm zit ik hier een beetje een heleboel jaren 60, 70 en 80 muziek te downloaden voor op mn ipod...
bedenk ik me ineens.... Oh my god, i'm just like my mum!!!
tis maar goed dat ik verder aan niemand mn ipod uitleen
weltrusten trouwens, ik ga ook zo naar bed, morgen naar pretpark met vriend
dus tot overmorgen denk ik
bedenk ik me ineens.... Oh my god, i'm just like my mum!!!
tis maar goed dat ik verder aan niemand mn ipod uitleen
weltrusten trouwens, ik ga ook zo naar bed, morgen naar pretpark met vriend
dus tot overmorgen denk ik
maandag 29 juni 2009 om 15:33
Daaaaaaaag schatjes.
Graspop overleeft. Korte samenvatting;
- Marilyn Manson is kut.
- Epica ook.
- Journey is geniaal.
- Jon Oliva, Heaven and Hell, Chickenfoot en Nightwish ook.
- Als je tent in de fik vliegt helpt hem proberen uit te pissen niet.
- Het ego van Motley Crue had een apart veld nodig.
- Ik ben een puber.
- 2,25 voor een biertje is asociaal duur.
- Van festivalvoer ga je aan de schijterij.
- Een kerel die een kilt draagt zoals die gedragen dienen te worden die een handstand maakt is niet grappig.
- Grapje van het weekend; wanneer iemand uit zijn tent kruipt met een kater roepen: Godverdomme! Je ziet er uit als Michael Jackson!
Tot zover mijn weekend, hoe is het hier?
Graspop overleeft. Korte samenvatting;
- Marilyn Manson is kut.
- Epica ook.
- Journey is geniaal.
- Jon Oliva, Heaven and Hell, Chickenfoot en Nightwish ook.
- Als je tent in de fik vliegt helpt hem proberen uit te pissen niet.
- Het ego van Motley Crue had een apart veld nodig.
- Ik ben een puber.
- 2,25 voor een biertje is asociaal duur.
- Van festivalvoer ga je aan de schijterij.
- Een kerel die een kilt draagt zoals die gedragen dienen te worden die een handstand maakt is niet grappig.
- Grapje van het weekend; wanneer iemand uit zijn tent kruipt met een kater roepen: Godverdomme! Je ziet er uit als Michael Jackson!
Tot zover mijn weekend, hoe is het hier?
668, the neighbour of the Beast
maandag 29 juni 2009 om 22:22
ja in een heleboel achtbanen geweest, werd in de laatste pas misselijk
ook in een soort van wild water baan, want het was warm en zonnig enzo.
trouwens nog duurder dan de efteling dat park, en niet eens zo leuk als de efteling als ik heel eerlijk moet zijn, 36 pond voor een entree kaartje, schandalig vind ik het, nou hadden wij een bon "2 voor de prijs van 1" dus dan is het nog goed te doen. maar voor families met kinderen is het bijna goedkoper om 2 weken te gaan kamperen dan 1 dagje pretpark hier.
ook in een soort van wild water baan, want het was warm en zonnig enzo.
trouwens nog duurder dan de efteling dat park, en niet eens zo leuk als de efteling als ik heel eerlijk moet zijn, 36 pond voor een entree kaartje, schandalig vind ik het, nou hadden wij een bon "2 voor de prijs van 1" dus dan is het nog goed te doen. maar voor families met kinderen is het bijna goedkoper om 2 weken te gaan kamperen dan 1 dagje pretpark hier.