Ik vind alle mannen vreselijk

14-05-2023 19:19 2179 berichten
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.

Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.

Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?

(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hou van mannen die rijk genoeg zijn om in een oude spijkerbroek met laarzen rond te sjouwen ( en wel een Rolls met chauffeur hebben )
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
LaFolie schreef:
16-05-2023 19:07
Haha, ik vind het ook behoorlijk pseudo-psychologisch geneuzel zonder enige basis. Heel storend.
Ja, wat een bullshit. Zo raar ook, dat doen mensen alleen bij vrouwen. Als een man zegt dat ie gewoon een vrouw met lekkere tetten wil gaan mensen ook niet neuzelen dat ie vast een trauma heeft en een muur om zich heeft omgebouwd.

Maar waag het als vrouw te zeggen dat je een man met een goed karakterinkomen wenst en je durft je zogenaamd niet open te stellen.
Am Yisrael Chai!
Mia schreef:
16-05-2023 19:00
Ik vermoed net zulke diverse antwoorden als hier.
Ik denk wel dat de discussie een stuk korter en minder wordy zou zijn
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Cappucinno schreef:
16-05-2023 19:10
Oh, die moest ik even Googelen. Ja, aangenaam, heel aangenaam op de foto.
Sowieso een hele leuke man, ook qua persoonlijkheid en humor en bagage, zeg maar. Zo een zou ik wel willen maar ja, die is dus al gelukkig getrouwd.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
16-05-2023 19:11
Ja, wat een bullshit. Zo raar ook, dat doen mensen alleen bij vrouwen. Als een man zegt dat ie gewoon een vrouw met lekkere tetten wil gaan mensen ook niet neuzelen dat ie vast een trauma heeft en een muur om zich heeft omgebouwd.
Ik zou meteen vragen naar z'n band met z'n moeder
Murgatroyd schreef:
16-05-2023 19:12
Ik zou meteen vragen naar z'n band met z'n moeder
Hahahaha
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
16-05-2023 19:05
Ik hou van mannen die zich kleden als Arno Kantelberg. Of juist mannen in het typische creatieven-uniform. Dure spijkerbroek, ingewikkelde sneakers, hippe hoodie / designertruitje / cool shirt / overhemd met tot halverwege de onderarmen opgerolde mouwen.
Ja, hem vind ik ook altijd leuk.

En dat overhemd zo ook. Liefst mooi aangesloten (niet te strak), brede manchetten, goed gesteven boord, bovenste knoopje los en spierwit of lichtblauw.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
16-05-2023 19:14

En dat overhemd zo ook. Liefst mooi aangesloten (niet te strak), brede manchetten, goed gesteven boord, bovenste knoopje los en spierwit of lichtblauw.
Precies dat ja.
Am Yisrael Chai!
Murgatroyd schreef:
16-05-2023 18:51
. Vind wel dat mannen een streepje voor hebben als ze er überhaupt uitzien alsof ze een smaak hebben.
O, ja ? Toegegeven, het is een smaak…..
https://www.misjab.nl/de-stijl-van-john ... rotterdam/

https://www.misjab.nl/hugo-vintage-en-b ... -mn-leven/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Chienandalou schreef:
16-05-2023 19:14

Losse knoopjes, dat is streektaal :)
Lenny Kravitz en bijna zijn gehele garderobe. Die man kan alle kleding sexy dragen. Zelfs kleding wat ik bij andere mannen niet zo mooi vind.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Absoluut niet mijn types maar vind het wel leuk om te zien, dat doorgestylde.

Je weet ze wel te vinden zeg..eerst die teams met voetbalmannen en nu dit.
:proud: Ik neem alles terug
Chienandalou schreef:
16-05-2023 19:22
Lenny Kravitz en bijna zijn gehele garderobe. Die man kan alle kleding sexy dragen. Zelfs kleding wat ik bij andere mannen niet zo mooi vind.
Jaaaaa, Lenny! Die man blijft er sexy uitzien. Als puber zwijmelde zowat iedereen bij New Kids on the Block of Take That. Ik had Lenny op de voorkant van mijn schoolagenda geplakt.
Hahaha. Ik heb jaren terug een tijdje verkering gehad met iemand met zo’n stijltje. Hij was 25 en zag er echt uit als een dandy. Het is dat ie zo knap was en goed in bed, die kleding hoefde dus niet aan in huis.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Cappucinno schreef:
Absoluut niet mijn types maar vind het wel leuk om te zien, dat doorgestylde.

Je weet ze wel te vinden zeg..eerst die teams met voetbalmannen en nu dit.
😉
Cappucinno schreef:
16-05-2023 19:24
Jaaaaa, Lenny! Die man blijft er sexy uitzien. Als puber zwijmelde zowat iedereen bij New Kids on the Block of Take That. Ik had Lenny op de voorkant van mijn schoolagenda geplakt.
Haha, ik had Lenny boven mijn bed. En The Ramones, maar dat was meer om ‘s ochtends goed wakker te schrikken ;)
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
Ook alweer eens.
Am Yisrael Chai!
Chienandalou schreef:
https://www.dmarge.com/lenny-kravitz-style

https://www.vogue.co.uk/fashion/gallery ... vitz-style
Ik houd van wat meer alternatieve mannen (denk metal/prog rock scene). Dus ja, baarden en lang haar alom haha. Heb in het verleden ook regelmatig muzikanten gedate (nou ja n=3). Nadeel is dat mannen uit die scène vaak wat "vrijer" in de liefde staan en het niet zo vaak bij één vrouw houden. En heel goed in de markt liggen en dat weten ook. Vooral gitaristen en zangers.

Dat is sowieso een beetje het probleem bedenk ik me nu. De mannen waar ik de meest intense aantrekkingskracht mee had waren geen langetermijn materiaal. Maar de stabiele mannen die ik tegenkom hebben het sex appeal van een kartonnen doos. Dan toch liever single met af en toe een band fling.
Beau (van Erven Dorens) liep er jarenlang fruitig bij. Aparte colbertjes, leuke kleurtjes. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit, want ik volg zijn talkshow niet zo.
Die John heeft - voor mij - geen leuk hoofd, maar zat daar een type als Edson da Graça in ofzo, dan was zijn kleding ineens wel leuk. Het is dus ook heel erg afhankelijk van wie het draagt.
Am Yisrael Chai!
snug schreef:
16-05-2023 19:32
Beau (van Erven Dorens) liep er jarenlang fruitig bij. Aparte colbertjes, leuke kleurtjes. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit, want ik volg zijn talkshow niet zo.
Beau is inderdaad goed gekleed. En vind ik trouwens ook een leuke, aantrekkelijke man. Maar opnieuw: zeer gelukkig getrouwd.
Am Yisrael Chai!
Arno Kantelberg gegoogled. Een daddy :heart:
Roozeboom_ schreef:
16-05-2023 19:31
Ik houd van wat meer alternatieve mannen (denk metal/prog rock scene). Dus ja, baarden en lang haar alom haha. Heb in het verleden ook regelmatig muzikanten gedate (nou ja n=3). Nadeel is dat mannen uit die scène vaak wat "vrijer" in de liefde staan en het niet zo vaak bij één vrouw houden. En heel goed in de markt liggen en dat weten ook. Vooral gitaristen en zangers.

Dat is sowieso een beetje het probleem bedenk ik me nu. De mannen waar ik de meest intense aantrekkingskracht mee had waren geen langetermijn materiaal. Maar de stabiele mannen die ik tegenkom hebben het sex appeal van een kartonnen doos. Dan toch liever single met af en toe een band fling.

:HA: herkenbaar en beter katten en een hond dan een kartonnen doos ...maar wie weet, wie niet zoekt zal vinden :angel:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven