Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Hier tussen de middag ook al een watergevecht gehouden, dat hélpt.

Oeioei... alle julikindjes al getrakteerd... misschien moet ik ook iets regelen???
Rustig Pim, ik denk dat dit bij Toet en mij het geval is omdat regio Noord vanaf aanstaande vrijdag al vakantie heeft. Volgens mij vallen jullie in een latere regio!
Wat wilde ik nou toch typen?
lekker vakantie! wij nog een week.. hoop zo dat dit weer aanhoudt voorlopig! Gisteren te horen gekregen dat bentos ipv 6 (wat zijn baas zei) toch 17 vakantiedagen (wat wij zeiden) overheeft. Zijn we in elk geval samen vrij!

Verjaarsfeestejs van de scholen klinken leuk, echt genieten hoor die kleintjes.
Goed zo Bentetje (van die 17 dagen!).

BJ vond het ook echt superleuk.

En de juf was ook blij met de cadeautjes (ik had er bij verteld dat er morgen een hele leuke speciale schoolkrant kwam, waarin heel veel te kleuren viel, dus dan kwamen die potloodjes mooi van pas ) en met de ontbijtkoekjes (want er is een kindje in de klas dat heel veel dingen niet mag eten. Ik wist dat niet, maar vorige week vierde de juf haar verjaardag en 's avonds vertelde BJ allemaal netjes wat dat kindje niet mocht eten en wat hij dan eventueel ter vervanging had gekregen; daar zat ondermeer zo'n ontbijtkoekje bij, dus nu kon dat kindje gewoon mee eten).

En jep Pim, het was inderdaad omdat BJ morgen voor het laatst naar school gaat. Dan heeft hij al vakantie. Meis moet nog t/m vrijdagochtend.
Engeletoetje!

En wij moeten nog 3 weken hoor, dus willen jullie even meehuilen met me?
wèèèèèh, zoiets??

Ik heb met 2 vriendinnen een discussie waar te eten morgenavond, aan het strand of in IJburg aan het water op een terras, is beiden niet echt vreselijk lijkt me .

Kan me voorstellen dat het leuk is dat zo`n (allergisch?) kind ineens de gewone traktatie eten kan.
~ neemt aanloop en duikt in de wijn ~

Ik was niet eens de eerste!!

Bentetje, dat zijn de Zware Keuzes volgens mij

Nog een krappe 2 weken hier, Zoon is er echt wel aan toe. Ik ook wel, maar vooruitzicht dat ik dan eerst Zoon 2 wkn niet zie is niet echt joepie. Maar goed, dat zijn van die dingen die er dan schijnbaar bijhoren.

Vandaag zomaar bloemen gekregen van GG en de meisjes . "Omdat we je lief vinden", zei Dochter nogal achteloos, en toen kwam het eigenlijk des te harder binnen, slik. Mijn lieve mensen.
Lief! Wow, Lil.... *slikt mee*
Mooi, lieve Lil.. heel mooi
Heel mooi!!

Flink gesport, flink getiept voor de baas, nu he-le-maal gesloopt. Bed in, morgen weer naar andere baas.
mogge!!

Lief van ze lil! Djiezz pim, respect hoor voor jouw harde werken!
Dan ga ik nu wel aan de slag voor onze Baas Pim

Succes iedereen vandaag. Met alles en nog wat.
Dat wil ik ook (aan de slag), maar bij ALLES wat ik in mijn megapresentatie voor morgen doe loopt eerst alles vast ik word er GEK van.

~ademinademuit~

Pim, R.E.S.P.E.C.T. ook hier, ik kon me er gisteravond niet meer toe zetten (moest eigenlijk wel en nu stresssss maar komt goed komt goed). Je sport nu echt vaak geloof ik? Wat doe je nou precies? ~ziet in gedachten in totaal gestroomlijnde, gespierde Pimpel verschijnen op de volgende Slemp~
Och gunst zeg - er is een babietje van al wel 2 hele weken dat nog niet braaf doorslaapt na het voeden 's nachts (zie topictitels)! Ik zeg: inruilen.
Gnagnagna, zal ik keven zeggen dat die van mij pas na dik vier jaar ging doorslapen???
Het hebt maar verwerkt in en serieuze reactie.

Nu uitloggen hier en op werk. Gaan kinderfeestje van BJ vieren: Picknick in the Park

Premierefeestje Ice Age

Afterparty in de stad.

Tot later!
Ha.. gaat LE naar jou toe, Toet? Die heeft nl. een dergelijk verjaardagsfeestje. Ik zou vanmiddag een oppasprobleem hebben, ivm een vergadering waar ik éigenlijk wel heenwilde, maarjaa... woensdagmiddag en Elvis vol met afspraken; heeft LE een feestje en LD gaat met vriendinnen de stad in (*schrik*)

Dus... oppasprobleem opgelost, maar of ik met het stadavontuur zo blij ben? Ze heeft er de leeftijd voor, weet ik, maar br....

Heerlijke verjaardagsverhalen hier

IK heb de kinderen de verjaardag nooit in de klas zien vieren, deels doordat ze dat niet deden, ouders erbij, volgens mij en deels doordat ik natuurlijk gewoon werkte .. en eigenlijk stond ik er ook niet bij stil dat ik daarbij had kunnen zijn..

Wow Pimpel, hier ook respect..

Hoe is het met het niet roken?? Ik ben wat laks geworden in de geloof ik

Een babietje van 2 weken dat nog niet doorslaapt? Sja.. dat zeggen ze niet bij aanschaf he.. daar vertellen ze áltijd dat zo'n kindje na zo'n dag of 2, hooguit 4, niet meer komt, 's nachts..

Misschien eet het niet genoeg, maakt het al hapbewegingen? Heeft het gewoon hónger! Moet het een fruithapje misschien?

Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een (wit) biertje.. hmm.. nog even en de 5 zit in de klok
Later is nu
AAAAAH, wie wil er 3 hertjes hebben? Je krijgt geld toe! Word stapelgek van ze; geklier, geruzie en gezeur. Dacht leuk met ze naar buitenzwembad te gaan vanmiddag maar de 1 wil niet want andere plannen, de ander wil ook niet want 'ik heb daar niks te doeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeen' en de derde staat maar te springen wanneer we nou gaan. Lekker dan!

We gaan zometeen gewoon wél maar heb er bijzonder weinig zin in!

*nogeenpaaruur nogeenpaaruur nogeenpaaruur*
OcharmeBambi - bij kop en kont pakken en in dat zwembad gooien (en het zal wel loeidruk zijn, ook al zo'n feest...). Omkopen met ijsjes en zelf bij thuiskomst razendsnel een glas van eh, iets kouds

Dot staat te springen in een badje in tuin bij overburen, GG vindt het weer om te strijken (ik snap het ook niet maar ach: er moet íets mis zijn aan zo'n man), ik zweet in mijn werkhok op zolder. Presentatie in het gareel geworsteld. Nu nog even langs postkantoor en dan even in de tuin, vanavond sporten, zin in.

Toet, hoe was het in het park??
Dat iemand het wanneer dan ook weer vindt om te strijken (en het dan ook dóet) is al een wonder... maar vandaag? Doorsturen die vent, Lil.. ondanks strijkvrije gardarobe toch strijkwas hier (is enige nadeel van zomer, tot nu toe... jurkjes en linnen broeken )

Oooh Bambi, ik hoop toch zo dat de hertjes het toch wél leuk vonden!

(tsk.. zijn geen plaatjes van zwemmende herten, maar van de combi bambi en bad krijg je wél spannende plaatjes )

Zo

ga bbq aanmaken
Later is nu
Mmm... geld toe.

Hoeveel?

Of zat Bambo niet tussen die hertjes?

Ik heb ontstoken ogen. Egsielag.

Morgen een uitje met werk.

Een museum en dan barbecueën in een park.

Betaald
Mad men

Ned 2

Uitzendtijd:

22:50 - 23:45 uur

Genre:

Serie/soap

Mad Men is een Amerikaanse televisieserie die vanaf juni 2009 ook op de Nederlandse tv wordt uitgezonden op VARA. De serie debuteerde op 19 juni 2007 in de Verenigde Staten, en telt inmiddels 3 seizoenen met 26 afleveringen. De serie is bedacht door Matthew Weiner, die onder andere bekend is van The Sopranos en Becker.

Mad Men is de benaming van de reclamemannen van Madison Avenue in New York eind jaren '50. Dat de serie van dezelfde makers als de Sopranos is is goed te zien, naast werkintriges staan vooral het gezinsleven en bijbehorende wrange situaties centraal.

Het eerste seizoen van Mad Men kreeg zes Emmy Awards en twee Golden Globes. In de VS wordt nu seizoen 3 uitgezonden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mad_Men
Hee, daar heb ik al vaker van gehoord, van Mad Men.. Is dat vanaaf? Dan schop ik Bambo straks weg van National Geographic/History Channel/Animal Planet.

GG die stond te strijken vanmiddag, in die bloedhitte.. Die man is echt net een halve vrouw he? Wonderlijk.. wat mag jij in je handjes knijpen, Lil!

Heeft die mug nog in een paar billen-op-de-plee gebeten, Bloes? Mooi verhaal, die Oudste.

Yep, zwembad was succes, wist ik ook wel. Ik aan de babbel met allemaal bekenden die gezellig bij me kwamen zitten, drankjes en sigaretjes erbij, herten ravotten in het water met hun klasgenootjes, werkelijk het hele (vanmiddag niet-werkzame) dorp zat er. Zalige dingen van het wonen in een kneuterig dorp vind ik dat. En het ging precies zoals jij zei, Lil, bij thuiskomst vond ik dat Moeder De Vrouw wel een wijntje verdiend had, na die vond ik dat wéér dus het was een mooie, mooie dag.
Strijken? Strijken??? Strijken met die benauwde hitte van vanmiddag? Hij spoort niet. sorry dat ik het moet zeggen

Balen van je oog Kjong. Gaat ie al ietsie beter? Veel plezier morgen!

De paar uur zijn voorbij de paar uur zijn voorbij de paar uur zijn voorbij. Prettige avond Bam!

Wat heb je allemaal gbbqd Dream?
Hoe was jullie feestje, Toet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven