Air Up drinkfles
donderdag 1 juni 2023 om 15:04

donderdag 1 juni 2023 om 15:18
Ik heb collega's die er eentje hebben. Vaak omdat ze af en toe iets anders willen dan water of thee, maar niet gelijk aan de frisdranken willen. Het is wel een beetje wat je verwachtingen zijn tov de smaak. Bijvoorbeeld cola is niet zoals bv coca cola, maar meer zoals bv de cola die je hebt bij de IKEA.
De enige manier om er achter te komen of het iets voor jou is, is het eigenlijk uit proberen.
De enige manier om er achter te komen of het iets voor jou is, is het eigenlijk uit proberen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 1 juni 2023 om 15:18
en volgens mij baalt airup intens van de aandacht door de blagen
want nu gebruiken volwassenen hem niet meer
Toch een flink stuk markt, dat je kwijt speelt
donderdag 1 juni 2023 om 15:24
Er waren een tijdlang van die pakjes water met aroma die ik heel lekker vond, dat was ook heel subtiel. Ik dacht dat Air-up net zoiets zou zijn en heb er dus na lang wikken en wegen eentje aangeschaft, maar ik vond het tegenvallen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 1 juni 2023 om 15:27
De fles werkt bij elk persoon anders. Ik "proef" echt de smaak van de geurpod die er op zit. Ik heb lang getwijfeld en ben tot op de dag van vandaag nog steeds blij met mijn aankoop. Het drinkt veel lekkerder weg dan normaal water. Ik drink nooit frisdrank/sap. Weet wel dat er bij het drinken een soort luchtbelletjes vrij komen om de geurpod te activeren. Na een tijdje wen je hier aan, dit is NIET vergelijkbaar met het drinken van bruiswater. Je kan dit ook uit zetten maar dan ruik je de geurpod niet. Ik doe zelf iets langer met een geurpod dan op de verpakking staat of dan wat ze aanraden.
Ik heb zelf ook een geurpod in de geur ijskoffie en ik "proef" dus echt ijskoffie. Het is heel gek want je drinkt gewoon water natuurlijk en ondanks dat ijskoffie een andere substantie is, proeft het voor mij naar ijskoffie. Maar zoals ik al zei, het werkt voor iedereen anders. Mijn man is chronisch verkouden dus die ruikt/proeft het niet.
Er zijn ook veel berichten te vinden over lekkende flessen, echter als je de fles op de juiste manier afsluit dan kan de fles niet lekken.
Ik heb zelf ook een geurpod in de geur ijskoffie en ik "proef" dus echt ijskoffie. Het is heel gek want je drinkt gewoon water natuurlijk en ondanks dat ijskoffie een andere substantie is, proeft het voor mij naar ijskoffie. Maar zoals ik al zei, het werkt voor iedereen anders. Mijn man is chronisch verkouden dus die ruikt/proeft het niet.
Er zijn ook veel berichten te vinden over lekkende flessen, echter als je de fles op de juiste manier afsluit dan kan de fles niet lekken.

donderdag 1 juni 2023 om 15:29

donderdag 1 juni 2023 om 15:45
Zodra ze van de basisschool zijn willen ze er niet meer mee gezien worden.
donderdag 1 juni 2023 om 16:03
Misschien niet, maar zolang ze op de basisschool zitten, drinken ze op een makkelijke manier veel meer water.Lorem_Ipsum schreef: ↑01-06-2023 15:45Zodra ze van de basisschool zijn willen ze er niet meer mee gezien worden.
Ars longa, vita brevis

donderdag 1 juni 2023 om 16:14
Ik denk dat ze daar inderdaad niet blij meer zijn.Lila-Linda schreef: ↑01-06-2023 15:18en volgens mij baalt airup intens van de aandacht door de blagen
want nu gebruiken volwassenen hem niet meer
Toch een flink stuk markt, dat je kwijt speelt
Maar aan de andere kant, ik denk niet dat die kids dit allemaal zelf betalen.
donderdag 1 juni 2023 om 16:19
Ik heb ook de geurpod ijskoffie en ik hoopte heel erg dat het echt naar ijskoffie zou smaken, want ik ben gek op ijskoffie, maar voor mij smaakt het nog steeds naar water met een klein beetje ijskoffiegeur. Ik vind het echt jammer dat het bij mij niet "lukt" om die smaakervaring te krijgen.citroensap schreef: ↑01-06-2023 15:27Ik heb zelf ook een geurpod in de geur ijskoffie en ik "proef" dus echt ijskoffie. Het is heel gek want je drinkt gewoon water natuurlijk en ondanks dat ijskoffie een andere substantie is, proeft het voor mij naar ijskoffie. Maar zoals ik al zei, het werkt voor iedereen anders. Mijn man is chronisch verkouden dus die ruikt/proeft het niet.
Don't waste your time on jealousy,
donderdag 1 juni 2023 om 16:21
Ik zeg niet waanzinnige uitvinding maar ook niet helemaal niets. Ik heb er zelf 1 en ik ken meerdere volwassenen die er 1 hebben.
Ik drink er wel echt minder frisdrank en vooral sappen door. Ik drink veel gewoon water. Overdag altijd. Dan wil ik in de avond wel eens iets met een smaakje. Dan liever een halve liter uit mijn air Up dan een halve liter sap.
Ik ben geen fan van water met allerlei (chemische) smaaktoevoegingen. Voor mij is het dus een goed alternatief. Qua kosten is het duur als je het vergelijkt met kraanwater uit een gewoon flesje en goedkoop Tov frisdrank of sap.
Ik drink er wel echt minder frisdrank en vooral sappen door. Ik drink veel gewoon water. Overdag altijd. Dan wil ik in de avond wel eens iets met een smaakje. Dan liever een halve liter uit mijn air Up dan een halve liter sap.
Ik ben geen fan van water met allerlei (chemische) smaaktoevoegingen. Voor mij is het dus een goed alternatief. Qua kosten is het duur als je het vergelijkt met kraanwater uit een gewoon flesje en goedkoop Tov frisdrank of sap.
donderdag 1 juni 2023 om 16:23
Ja ik denk ook dat ik één van de weinige ben bij wie het echt optimaal werkt. Ik kan me goed voorstellen dat als het niet werkt dat je het een dure grap vindt.Susan schreef: ↑01-06-2023 16:19Ik heb ook de geurpod ijskoffie en ik hoopte heel erg dat het echt naar ijskoffie zou smaken, want ik ben gek op ijskoffie, maar voor mij smaakt het nog steeds naar water met een klein beetje ijskoffiegeur. Ik vind het echt jammer dat het bij mij niet "lukt" om die smaakervaring te krijgen.

donderdag 1 juni 2023 om 16:43
Veel leerlingen hebben ze. En ze lekken vaker dan leuk is. (Zou trouwens best kunnen dat dat lekken bij volwassenen die open- en dichtdraaien niet voorkomt hoor).
Best veel kinderen gebruiken geen pods meer. Gelukkig maar, want dat is natuurlijk een zooi extra plastic.
Best veel kinderen gebruiken geen pods meer. Gelukkig maar, want dat is natuurlijk een zooi extra plastic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 1 juni 2023 om 16:45

donderdag 1 juni 2023 om 16:56
Ik zag een tijdje geleden allemaal post van een airup ruilgroep dat mensen pods gingen ruilen en verkopen. Geen idee waarom facebook dacht dat ik dat leuk zou vinden. Maar ik zou dus als je het wil proberen gewoon ergens zo'n goedkope fles en pods kopen om te proberen. Als het niks is dan heeft het in ieder geval niet veel gekost.

donderdag 1 juni 2023 om 18:04
Ah, een nuttig cadeau. De opvolger van de sokken, de pyjama en de zeven onderbroeken met de dagen van de week erop.Lorem_Ipsum schreef: ↑01-06-2023 16:25In mijn omgeving kregen er vorig jaar een hoop kinderen zo’n ding met Sinterklaas.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in