Air Up drinkfles

01-06-2023 15:04 44 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit onderwerp zal uiteraard al wel voorbij zijn gekomen maar vind het niet onmiddellijk terug. Air Up drinkfles, is het wat ? Hoor verschillende meningen, de ene vindt het een waanzinnige uitvinding en de andere vindt het helemaal niets. Werkt het echt ?
ik zie er alleen (nog) kinderen mee
nooit meer volwassenen
Ik heb het op de camping gezien en geproefd bij vrienden en vond het overgewaardeerde, dure, natte, gebakken lucht.

Maar een ander is er vast heel happy mee.
:)
Every woman deserves a man that destroys her lipstick, not her mascara.
Afgelopen koningsmarkt lagen de kleedjes vol met deze waanzinnige uitvinding.
Ik zie er alleen kinderen mee.

Bizar voor die prijs.

Lijkt mij echt een onzinnige uitvinding, gehypet door de socials.
131 hits op marktplaats dat zegt genoeg denk ik .
Ik heb collega's die er eentje hebben. Vaak omdat ze af en toe iets anders willen dan water of thee, maar niet gelijk aan de frisdranken willen. Het is wel een beetje wat je verwachtingen zijn tov de smaak. Bijvoorbeeld cola is niet zoals bv coca cola, maar meer zoals bv de cola die je hebt bij de IKEA.

De enige manier om er achter te komen of het iets voor jou is, is het eigenlijk uit proberen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Felidaes schreef:
01-06-2023 15:14
Ik zie er alleen kinderen mee.

Bizar voor die prijs.

Lijkt mij echt een onzinnige uitvinding, gehypet door de socials.
en volgens mij baalt airup intens van de aandacht door de blagen
want nu gebruiken volwassenen hem niet meer
Toch een flink stuk markt, dat je kwijt speelt
Er waren een tijdlang van die pakjes water met aroma die ik heel lekker vond, dat was ook heel subtiel. Ik dacht dat Air-up net zoiets zou zijn en heb er dus na lang wikken en wegen eentje aangeschaft, maar ik vond het tegenvallen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
De fles werkt bij elk persoon anders. Ik "proef" echt de smaak van de geurpod die er op zit. Ik heb lang getwijfeld en ben tot op de dag van vandaag nog steeds blij met mijn aankoop. Het drinkt veel lekkerder weg dan normaal water. Ik drink nooit frisdrank/sap. Weet wel dat er bij het drinken een soort luchtbelletjes vrij komen om de geurpod te activeren. Na een tijdje wen je hier aan, dit is NIET vergelijkbaar met het drinken van bruiswater. Je kan dit ook uit zetten maar dan ruik je de geurpod niet. Ik doe zelf iets langer met een geurpod dan op de verpakking staat of dan wat ze aanraden.

Ik heb zelf ook een geurpod in de geur ijskoffie en ik "proef" dus echt ijskoffie. Het is heel gek want je drinkt gewoon water natuurlijk en ondanks dat ijskoffie een andere substantie is, proeft het voor mij naar ijskoffie. Maar zoals ik al zei, het werkt voor iedereen anders. Mijn man is chronisch verkouden dus die ruikt/proeft het niet.

Er zijn ook veel berichten te vinden over lekkende flessen, echter als je de fles op de juiste manier afsluit dan kan de fles niet lekken.
Ik vind de fles zelf gewoon makkelijk en lekker drinken, maar de geurpod doet weinig voor mij.
Mijn zoontje heeft er echter 1 voor school en die is heel blij ermee. En wij ook, want hij drinkt nu eindelijk goed op school. Pakjes en andere flessen kwamen altijd weer vol of bijna vol terug.
Lila-Linda schreef:
01-06-2023 15:08
ik zie er alleen (nog) kinderen mee
nooit meer volwassenen
Zodra ze van de basisschool zijn willen ze er niet meer mee gezien worden.
Lorem_Ipsum schreef:
01-06-2023 15:45
Zodra ze van de basisschool zijn willen ze er niet meer mee gezien worden.
Misschien niet, maar zolang ze op de basisschool zitten, drinken ze op een makkelijke manier veel meer water.
Ars longa, vita brevis
Lila-Linda schreef:
01-06-2023 15:18
en volgens mij baalt airup intens van de aandacht door de blagen
want nu gebruiken volwassenen hem niet meer
Toch een flink stuk markt, dat je kwijt speelt
Ik denk dat ze daar inderdaad niet blij meer zijn.

Maar aan de andere kant, ik denk niet dat die kids dit allemaal zelf betalen.
citroensap schreef:
01-06-2023 15:27
Ik heb zelf ook een geurpod in de geur ijskoffie en ik "proef" dus echt ijskoffie. Het is heel gek want je drinkt gewoon water natuurlijk en ondanks dat ijskoffie een andere substantie is, proeft het voor mij naar ijskoffie. Maar zoals ik al zei, het werkt voor iedereen anders. Mijn man is chronisch verkouden dus die ruikt/proeft het niet.
Ik heb ook de geurpod ijskoffie en ik hoopte heel erg dat het echt naar ijskoffie zou smaken, want ik ben gek op ijskoffie, maar voor mij smaakt het nog steeds naar water met een klein beetje ijskoffiegeur. Ik vind het echt jammer dat het bij mij niet "lukt" om die smaakervaring te krijgen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zeg niet waanzinnige uitvinding maar ook niet helemaal niets. Ik heb er zelf 1 en ik ken meerdere volwassenen die er 1 hebben.
Ik drink er wel echt minder frisdrank en vooral sappen door. Ik drink veel gewoon water. Overdag altijd. Dan wil ik in de avond wel eens iets met een smaakje. Dan liever een halve liter uit mijn air Up dan een halve liter sap.
Ik ben geen fan van water met allerlei (chemische) smaaktoevoegingen. Voor mij is het dus een goed alternatief. Qua kosten is het duur als je het vergelijkt met kraanwater uit een gewoon flesje en goedkoop Tov frisdrank of sap.
Susan schreef:
01-06-2023 16:19
Ik heb ook de geurpod ijskoffie en ik hoopte heel erg dat het echt naar ijskoffie zou smaken, want ik ben gek op ijskoffie, maar voor mij smaakt het nog steeds naar water met een klein beetje ijskoffiegeur. Ik vind het echt jammer dat het bij mij niet "lukt" om die smaakervaring te krijgen.
Ja ik denk ook dat ik één van de weinige ben bij wie het echt optimaal werkt. Ik kan me goed voorstellen dat als het niet werkt dat je het een dure grap vindt.
Felidaes schreef:
01-06-2023 16:14
Ik denk dat ze daar inderdaad niet blij meer zijn.

Maar aan de andere kant, ik denk niet dat die kids dit allemaal zelf betalen.
In mijn omgeving kregen er vorig jaar een hoop kinderen zo’n ding met Sinterklaas.
Veel leerlingen hebben ze. En ze lekken vaker dan leuk is. (Zou trouwens best kunnen dat dat lekken bij volwassenen die open- en dichtdraaien niet voorkomt hoor).
Best veel kinderen gebruiken geen pods meer. Gelukkig maar, want dat is natuurlijk een zooi extra plastic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Vooral omdat het door influencers gehyped wordt, meende mijn dochter er ook 1 te moeten.
Wat een geld voor een plastic fles.

Uiteindelijk alle smaakjes geproefd, maar geen echt lekker. Daarnaast maakt de fles elke slok een vervelend geluid.
Dus staat hier in de kast te verstoffen. :)
Ik zag een tijdje geleden allemaal post van een airup ruilgroep dat mensen pods gingen ruilen en verkopen. Geen idee waarom facebook dacht dat ik dat leuk zou vinden. Maar ik zou dus als je het wil proberen gewoon ergens zo'n goedkope fles en pods kopen om te proberen. Als het niks is dan heeft het in ieder geval niet veel gekost.
Kinderen en ik hebben er een. Wij zijn er blij mee. Kinderen mee naar school, ik mee naar werk.
Ik vind wel dat geluid bij het drinken storend.
Hier hebben mijn man, 2 pubers en ik er allemaal 1. Man en jongste vinden het helemaal niets. Oudste en ik vinden het werken, we proeven en ruiken de smaak. Ik ben een erg slechte drinken en door de air up drink ik meer op een dag.
Mijn kinderen drinken weer uit de Dopper.
Smaak was net niks, zelfs het water proefde anders. Dus teleurstellend en eigenlijk veel te prijzig (kan slecht nee zeggen🤣).
Lorem_Ipsum schreef:
01-06-2023 16:25
In mijn omgeving kregen er vorig jaar een hoop kinderen zo’n ding met Sinterklaas.
Ah, een nuttig cadeau. De opvolger van de sokken, de pyjama en de zeven onderbroeken met de dagen van de week erop.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven