Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
@Ine, nee want je kunt er niet passen. Nou is lijkt veel spul kwalitatief niet goed, geschikt voor slechts 1 wilde nacht of siesta. Tot nu toe heb ik het bij Man subtiel gehouden, nog geen kruisloze body ofzo, maar bijv. een mooi kanten nachthemd met diep decollete, of een laagvallende blouse met kanten bh eronder in een verrassende kleur. Dat heeft al het gewenste effect, waarom zou ik zwaarder geschut inzetten?

Pff, wat een gedoe dat laminaat. Ik zou iemand charteren hoor. En als vrouw in het MO met autopech heb je geluk: zwikken mannen springen meteen uit de auto om je te helpen. Serieus, als vrouw word je toch al als hulpeloos wezen gezien, en indien ook nog met kapotte auto, moet je geholpen worden. Zelfs de meest notoire handelaars op kruispunten helpen een vrouw in nood (ik had een keer een kokende moter voor een opstopping met pliesiecontrole, vandaar). En als vrouw hoef je hier geen band te verwisselen, dat doen de heren der schepping. Overigens kan ik het wel zelf, maar ook Specuman vindt dat dat geen vrouwenwerk is. Ik mag toekijken en hem wetties en de krik enzo aanreiken. Haha. Laatst deed Mans auto het niet (accu), stuurt de schat mij naar een benzinestation voor startkabels, want dat geven ze alleen aan vrouwen mee
Hahahahahaha.. we hebben het over Specu's Superspannende MO-Lingerie en ik krijg een Google Ad:

String

Große Auswahl an Damenwäsche, Socken & mehr bei BADER.

www.bader.at

Hier gebruiken we ook bijna geen sneeuwkettingen, gasten wel. De winterbanden zijn geloof ik nog zachter dan die bijv in NL gebruikt worden en daardoor prima door de sneeuw komen. En ik heb een 4x4, dan lukt het bijna altijd.

Spijkerbanden zijn hier niet nodig.. gelukkig!

Zijn ze kleiner? IJslandse mannen?
Specu, ik kom bij jou wonen. Ik heb zulke mannen nodig!
Alle reacties Link kopieren
Wow Ainne, gefeliciteerd hoor, je bent genomineerd voor FvdM en eindigde bij de hoogste 3. Voor mij ben je de winnaar, Djoels zegt me niks, die ken ik niet.

Snjokorn, ik zie het helemaal voor me hoe je de berg afrijdt om je accu aan het werk te krijgen, gigantisch goed idee trouwens. Voor Ine is dat niks hoor, die rijdt zo een ravijn in. Las ook nog dat ze zoiets dan achteruit zou doen inclusief de haarspeldbochten!?

Ehm... Ine, koop nou maar gewoon een nieuwe accu, dat lijkt me stukken veiliger.

Lapin, goeie reis en fijne tijd in NL. Om 05.00 uur al weg... ben je ziek ofzo? Neem je de honden mee of heb je aan die fijne buurtjes van je gevraagd of ze willen oppassen?

Specu, bij jou dus ook van die kraampjes met lingerie? Hier ook en maar ik ren er hard voorbij. Dacht eerst dat ze er vitrage verkochten maar dat bleken nachthemdjes te zijn. Koop lingerie in Antalya bij Ay & Yildiz, heel populair in TK en betekent zoiets als de maan & de sterren. De maan voor de nachtkleding en de sterrenlingeriecollectie om de mannen sterretjes te laten zien. Lijkt me ook wel wat voor jou, Specu. Ik kan er nooit kiezen en wil dan net als bij de bikini alle kleuren hebben!

Ine, heb je die stop waarover je een topic hebt geopend al uit het bad gekregen?

Caramella, veel succes vanavond met het laminaatgedoe. Kon je het niet laten bezorgen? Wel lekker dat je nu een eigen appartementje krijgt.

Wat was het voor baan, Disco, die je hebt laten lopen en wat doe je nu eigenlijk voor werk? Bevalt je huidige baan je wel?
quote:Ine schreef op 01 juli 2009 @ 22:19:

Hahahahahaha.. we hebben het over Specu's Superspannende MO-Lingerie en ik krijg een Google Ad:

String

Große Auswahl an Damenwäsche, Socken & mehr bei BADER.

www.bader.at

Hier gebruiken we ook bijna geen sneeuwkettingen, gasten wel. De winterbanden zijn geloof ik nog zachter dan die bijv in NL gebruikt worden en daardoor prima door de sneeuw komen. En ik heb een 4x4, dan lukt het bijna altijd.

Spijkerbanden zijn hier niet nodig.. gelukkig!

Zijn ze kleiner? IJslandse mannen?Ik ben zelf 1,80 en ik wil er eentje die (iets) groter is dan ik (da's lastig hier). Bovendien hoef ik er geen schare kinderen bij, hij moet van katten houden en niet ieder weekend laveloos uit de kroeg komen (zoals gebruikelijk hier).
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb me trouwens ingeschreven voor een cursus in NL. Die zou in januari zijn maar kreeg vanochtend een mailtje dat 'ie nu in december gehouden wordt.
Hey Anais, wat heb je weer een vertrouwen in me!!!

Maar je hebt wel gelijk.. dat wordt niks met mij.

Jullie moesten eens weten hoe ik gevloekt heb op die verdraaide sneeuwruimmachine! Nu lukt het me.. maar dat heeft heel wat meters sneeuw gekost .

Zelfde met de grasmaaier. En laatst de trimmer. Ik blijf zulke dingen verschrikkelijk vinden. Dan werk ik 1000 keer liever een was ter hoogte van de Mount Everest weg.

En nee, die stop is er natuurlijk niet uit. Ik heb 5 seconden die grote knop eraf gehaald en er toen heel snel weer opgezet. Dat wordt niks, ik kan dat niet, zulke dingen. Morgen ga ik bellen voor hulp, vandaag konden ze niet.

Anais, hebben ze daar ook grote keuze in maten? Ook voor grote tieten?

Ainne,

Cara, hoe is het gegaan met het laminaat?

Lapin, jou vergeet ik helemaal!! Goede reis morgenvroeg. Doe voorzichtig!!
Jee.. ik word moe en vergeet wat ik wilde schrijven..

Snjokorn, mannen zijn hier ook niet zo groot. Jammer wel, want ik houd van grote mannen! Nu scheelt het dat ik maar 1.71 ben, dus ik heb iets meer 'speling' dan jij .

De meeste zijn hier ook voorzien van exen en kinderen, maar ik vind dat niet zo'n probleem, maar misschien komt het ook omdat ik zelf een kind heb.

Dat zuipen is hier ook normaal. Gelukkig zijn er wel een aantal echt hele leuke mannen, die dat niet zo hebben en die wel een normaal leven hebben, zeg maar. Alleen zijn die leuke kerels ook meteen allemaal bezet, dat is dan weer zo jammer.

En hier komen nog veel gasten, maar dat maakt het meteen zo lastig door de afstand.
Nou Ine je maakt het forum wel aardig levendig met die leuke mannen daar. Vooral de extra speling die jij hebt ten opzichte van Snjokorn.

En dan je stroomprobleempje, ik heb diverse klanten gehad met hetzelfde probleem. Meestal komen ze er bbij mij met een glimlach vanaf tenzij het gigantische eikels zijn.

Zo heb ik ooit een klant gehad die vroeg of ik haar smoke detectors wilde ophangen aangezien ik er toch was, geen probleem zei ik.

Echter toen ik zo'n SD in haar slaapkamer monteerde en ik op een kleine ladder stond ging ze wel heeeeeeeeeel gewillig op bed liggen. Ben zelf ook niet van steen maar wist mij op dat moment toch professioneel op te stellen en gewoon domweg mijn werk af te maken.

@Snjokorn, hebben die leuke Ijslandse mannen geen taktiek om de alcohol een keertje te laten staan voor het scoren van een leuke meid?

@Specu neonrode bh's met lage cup, netstockings, errrrrg luchtige body's, frutselfratselnachtponnen, echt je kan het niet bedenken zo creatief

Ik had dit toch niet in die windstreken verwacht laat staan een Pride Parade.

@Anais hoe gaat het met je kaviaar bar.

@Disco en al een beetje bijgekomen van de vakantie en de razzia.

@Ainne lees ik dit goed? Zit jij bij de Top3.
mogguh

jippie Ainne in de top3! uiteraard is ze onze nr 1 maar ach

@ Anais, in turkije werkt ik voor haar, verkocht ik excursies en ze belt elk jaar wel 1 keer. maar was natuurlijk tijdens de vakantie even langs geweest (kon ook niet anders want ze zag me aan komen lopen en ze stond heel de buurt bijmekaar te schreeuwen) en nu belde ze dus weer.. ik vind het wel grappig en het idee blijft trekken maar daarvoor vind ik NL te leuk om echt te verhuizen. dan zou ik zoveel NIET kunnen doen wat ik nu wel kan doen.. nee laat mij maar lekker op vakantie gaan naar turkije, veel beter!

@ ine ik hoop dat je gast(en) van vandaag je kunnen helpen met je auto!

@ sfo is dat echt waar?? ppfff geloof je toch niet? hulpeloze huisvrouw laat klusjesman klusjes klaren? hahahah sorry!

@ snjokorn bij ijslanders heb ik echt zo'n beeld voor me van blonde Thor's, breedgeschouderd, ruig en out-doorsy en dus uiteraard lang! hahaha maar ja, dat zal dan wel niet toch weer jammer...

wat voor cursus ga je in NL volgen dan? en hoe lang is het?
Ik ben er eindelijk uit. Ine, er is een oplossing voor je problemen in huis met electriciteit, sneeuwruimmachine, trimmer, startproblemen met de auto, grasmaaimachine en de badkuip waar de stop niet uitgaat. Er zit niets anders op als je niet in het MO bij Specu wilt gaan wonen: SFO moet naar Oostenrijk verhuizen. Denk niet dat hij daar blij van wordt maar ja, je moet wat over hebben voor je forumvriendinnetjes. Hij schijnt alleen niet makkelijk te verleiden te zijn als ik zijn rookdetectorverhaal mag geloven dus daar moet je een andere vent voor zoeken. Hier zijn de mannen net als in het MO heel behulpzaam en galant. Zoiets valt extra op als ik even terug ben in NL en merk hoe weinig behulpzaam de mannen daar zijn.

Klinkt als flink afzien qua mannen bij jou, Snjokorn. Zijn alle mannen van die zuipschuiten daar, net als in Rusland? Brrr.. en dan ook nog aan de kleine kant, dat is slecht nieuws. Heb je dan ook geen knappe dokters op je werk die niet zuipen?

Rubis, hoe is het met de slaap- en Rubisman problemen?

Discovery, was dat straatverkoop (rotwoord) voor dat excursiebureau? Moest je toeristen aanspreken en hen overhalen excursies bij jullie te boeken of zat je relaxed in een kantoor te wachten tot de toeristen uit eigen initiatief binnenkwamen? In het eerste geval kan ik me goed voorstellen dat je er niks voor voelt. Bovendien zijn de werktijden meestal niet zo gunstig, veel uren draaien dus weinig vrije tijd en (deels) op commissiebasis werken.

Dochter update: gisteren weer gebeld en ze vertelde rare klachten te hebben. Telkens last van duizeligheid en het gevoel flauw te vallen. Af en toe is ze toch wel bang dat die idiote griep gevolgen kan hebben die nu nog niet bekend zijn bij de medische wereld. Eerlijk gezegd vroeg ik me dit al af toen bleek dat ze deze griep had. Je kent de gevolgen niet, zowel van de ziekte als de medicatie.

Nog geen duidelijkheid over de huurprijs van het Caviar House, de eigenaar was er niet gisteren dus we moeten nog even afwachten. Bovendien gaan we een flinke investering doen in de aanschaf van koelkasten die worden geplaatst in hotelbars waarin hij kaviaar stopt (dus eveneens een flinke investering in de producten doen) voor de verkoop.

Volgens Tb is het slimmer om het Caviar House nog een paar maanden uit te stellen en ons eerst daar op te concentreren omdat dit veel geld kan opleveren. Ik keek erg zuur toen ik dat hoorde maar denk wel dat het slim is om het zo aan te pakken. Ondertussen gaan we door met onderhandelen over de huurprijs en willen we nog steeds het pandje dat we op het oog hebben.
spannende ontwikkelingen anais. nog even geduld dan, maar dan valt vast alles in 1x op zn plaats...

verontrustende berichten van dochter dus? is ze al bij huisarts/ ggd of ziekenhuis geweest? of heeft ze daar geen vertrouwen in...

ik werkte gewoon voor een toeristenburootje en zat wel buiten, maar hoefde/ mocht niet al te opdringerig doen. hoefde ook niet, want de meeste mensen kwamen toch wel als ze wilden. ik werkte van half 9 tot 11 a 12 uur 's avonds met afhankelijk 2 of 3 uurtjes siesta in de middag. op zich vond ik het hardstikke leuk werk hoor, al heb ik het niet zo heel lang gedaan. maar ik blijf erbij, werken doe ik wel in NL, vakantie in Turkije! veel beter!
@Ine; de leuken zijn inderdaad al bezet.

@SFO; IJslandse meiden zijn geen haar beter dan de mannen en dus makkelijker in bed te krijgen . . .(was laatst met een vriendin uit geweest, 2 vrienden van haar tegen gekomen. Dat is bij haar thuis geeindigd, zij stond te zoenen met nr 1. en nr 2 had zo'n last van z'n hormonen dat hij probeerde mij in m'n kruis te grijpen!! Niet dus. Toen ik zei dat dit niet ging werken op deze manier keek hij me echt aan als of ík niet wijs was).

@Anais; zoveel dokters zijn hier niet en ze zijn allemaal bezet (bovendien kunnen ze aardig wat alcohol weg werken).

Wat vervelend met je dochter zeg. Hoop dat ze snel opknapt.

@Disco; Het is een 2 daagse cursus (vrijdag/zaterdag) over de beweegredenen van je patienten en hoe je ze in beweging kan krijgen/houden. Ik ben net begonnen met een hartrevalidatie programma en voor die mensen is het heel belangrijk om hun leefstijl aan te passen maar dat is ook erg moeilijk soms.

In eerste instantie zou de cursus 10 km bij mijn geboortestad (waar m'n moeder woont) gehouden worden, nu helaas 20 km (m'n zusje merkte heel droog op dat zelfs 20 km nog te fietsen is. . .)

@Ainne; 3de plaats. Gefeliciteerd
Specu, ik zie het helemaal voor me, die frutselige kanten body's onder die lange rokken. Wat zullen de vrouwen in het MO zich sexy voelen!

Bedankt voor jullie virtuele hulp, Snjokorn en Ine, het geeft me extra spierballen...

Ine, die buurman van jou is ook geen slimme. Weet hij dan niet dat het hulpeloze vrouwtje helpen truc nummer 1 is in het van-bil-boekje????

Het laminaat ligt in de flat, alle 504kg! Wel tot 11 uur bezig geweest - de vriend die mij hielp wilde eerst uitgebreid rondkijken en eten bij Ikea (en ik moest nog een paar uur werken eigenlijk, niet gelukt, shit.) WC papier en verf zijn mijn volgende prioriteiten! En een lampje. Kijk, peertjes aansluiten, daar heb ik ook een man voor nodig. Dat vind ik maar niks, met al die draden die uit het plafond steken. Anais, bezorgen had 150 euro gekost, dat vond ik wat te veel. Vanwege het gewicht he, en dat ik op de 4e etage woon.

Morgen ga ik het plafond schilderen, daar kan ik die virtuele spierballen mooi bij gebruiken. 39m2 plafond in mijn up, wat zal ik stijf zijn!

Ine, nadat de auto is gestart wel lang genoeg doorrijden voor de accu hoor. Ik heb een keer gehad dat de wegenwacht zei dat ik drie kwartier door moest rijden, en dat lukte net want ik had niet zoveel benzine. Maar toen ik hem uitzette, wilde hij daarna TOCH niet aan de praat. Moest ik weer op de wegenwacht wachten. Niet leuk. Nee. Echt niet.

Disco, wel vleiend toch dat je oude baas je terugwil? Lekker even genieten van de aandacht (en dan wel nee blijven zeggen he).

Snjokorn wat eng, van de weg geglibberd. Dat vind ik altijd het engste in het verkeer (ook op de fiets): gladheid en mul zand, alles waar je van gaat schuiven.Vlieglessen lijkt mij ook wel wat, vooral als het een zweefvliegtuigje zou zijn. Die stilte! Hee, misschien een leuke nieuwe hobby voor hier in NL? Kan ik over de bollenvelden zweven...

Hee Ainne, populaire meid! Welverdiend dacht ik zo.

SFO wat een avontuur, het is net 'kopje koffie glazenwasser', toch?

Anais, dat pandje zou wel leuk zijn he. Als je de tijd kunt nemen is voorzichtig aanpakken wel een prima methode.Kan je vast dromen! (Nu ik in de laminaatpakketten zit,, die nog la-ha-hang niet een vloer vormen, denk ik met een zucht terug aan toen mijn flatje nog maar een droom was. In mijn droom hoefde ik geen verf te kopen! Anyway... All worth it in the end.

Missen jullie je mannen wel met smart dan, als ze weg zijn?
Ine, het is zo dat ik hem niet echt mis, op reis had ik dat wel, maar hier, met alle andere dingen die op gang zijn, niet. Ik merk ook dat we allebei aan de telefoon een beetje de klik missen, zonder face-to-face contact verlies je toch de link. Ik kan me helemaal voorstellen dat het op deze manier soort van doodbloedt, dat lange-afstand-relaties niet altijd werken. Ik dacht altijd, als je maar wilt, dan lukt dat, en daar zit hem dus net de kneep - je moet wel echt willen en er moeite voor doen.
Waar hébben jullie het over? Waarvoor ben ik derde geworden?

Heb zeker een topic gemist, zal even rondsnuffele.! Ik zal wel de relkoningin zijn, na Specu en Lapin!!

Cara, wat heeerlijk dat je laminaat ligt! Als je straks een beetje gesettled bent verwachten we wel foto's op FB he!1

Ine, succes met de buurman. Ja, ik ben ook zo'n half-geëmancipeerde hoor, we doen bijna al het huishoudelijk werk 50/50, maar als het op DIY en de vuilnisbakken buitenzetten aankomt, dan is Vent de pineut. Goed geregeld he, hihi.
Ik ben benieuwd of Ainne nu als tweede of derde is geeindigd.

Ainne, je was genomineerd als forummer van de maand en zat bij de eerste 3. Maar helaas, Djoels is het geworden dit keer.

Wat een gedoe allemaal Caramella, met die vloer en dan het plafond nog. Wat asociaal duur zeg, als je het laminaat had laten bezorgen.

Pas je wel op dat je niet van de werktrap valt? Dat zou wel iets voor mij zijn, en dan met mijn hoofd in de emmer met verf of zoiets. Alhoewel, als het plafond niet te hoog is, hoef je misschien geen trap te gebruiken maar gewoon een lange stok met een verfroller. Dat gaat wel lekker snel. Alleen voor de randjes moet je dan de werktrap op. Heb je niet toevallig een bereidwillige aantrekkelijke buurman of buurjongen? Gewoon eerst even kennis maken met de buurtjes en wie weet zegt er iemand: “Mocht je nog klusjes hebben waar je zelf niet uitkomt, dan help ik je graag.”

Kan me voorstellen dat het contact nu wat anders voelt met vent zo op afstand. Telefoneren jullie ook via Skype? Dat vind ik altijd wel prettig als ik in NL zit of TB op zakenreis is. Maken daar altijd een feest van met tussendoor regeltjes via MSN, webcam aan en elkaar mee laten kijken terwijl een van ons aan het koken is, fotoos van elkaar maken. Slaat eigenlijk nergens op, maar goed. Ben altijd weer blij als we elkaar dan weer zien en vind die afstand afschuwelijk al kan ik hem soms wel achter het behang plakken als we samen zijn.

Discovery, inderdaad wel lange (typisch Turkse) werkdagen met de gebruikelijke pauze overdag maar rijk word je daar niet van natuurlijk. Ga je trouwens eens per jaar of vaker naar Turkije op vakantie? Hoe vonden de vrienden waarmee je bent geweest de vakantie, hebben zij het ook leuk gehad?
Ainne je bent een topper!! en je zat toch in de top3!! Super.

Lapin slim om al zo vroeg op weg te gaan!! veel plezier in NL.

Ik ga maar eens wat doen in huis.... vind het eigenlijk te warm om iets te doen, maar ja het blijft voorlopig zo warm dus zal toch wat moeten doen... pfffffff......

Aaaw heb ik helemaal gemist, ik kijk daar echt NOOIT. En ondanks dat ik er nooit kijk baal ik nu dan wel dat ik het niet geworden ben, haha, ik zie nu ook dat je zelfs dingen kan winnen, wiehaa, misschien moet ik wat minder rellen en aardiger worden, ga ik in de herkansing volgende maand, haha.

Ik heb trouwens ook nog nooit Skype gebruikt, weet eigenlijk niet eens precies wat het is. Maar ik bel sowieso altijd vanuit mijn werk, is internationaal kantoor, dus we zitten de hele dag al met het buitenland aan de telefoon, dan maakt dat enkele telefoontje naar huis niet veel uit.

Over werk gesproken, ik ga nu even heul hard werken, mijn inbox stroomt over en ik ben morgen vrij (ik ben uitgenodigd om te komen lunchen op de creche morgen, haha).
Ja hoor Ainne, volgende maand een herkansing want je moet toch een keertje een vette prijs winnen. Volgens mij is rellen juist goed, gewoon doorgaan.

Skypen is ideaal, even installeren via skype.com. Afspreken met degene in NL of andere landen wanneer je online bent en wilt bellen en je belt gratis over de hele wereld met een kwaliteit die ik beter vind dan de telefoon. In plaats van een nummer heb je een skype naam.
ja skype is super, heb het veel gebruikt toen ik op reis was. ff kletsen, gaat makkelijker dan msn of mails....

@ anais ik ben in 2005 voor het eerst naar turkije geweest. meteen 10 dagen, 3 dagen laten was ik alweer terug voor een week. toen in sept. 2 weken en december weer 10 dg. toen in feb een week en toen in april "voorgoed" maar daar was ik snel mee klaar en in juni terug thuis. toen in september weer 2 weken, daarna in mei (2007 inmiddels) een weekje en nu net dus weer.

ik zou het liefste 3x per jaar 10 dg gaan ofzo, maar heb nog zoveel andere dingen op mn lijstje staan.... we zien het wel

mijn vrienden zijn zowaar nog grotere turkije liefhebbers dan ikke, dus die wisten heel goed waar ze in terecht kwamen. we zitten elkaar nu een beetje gek te maken dat we het zo missen hahaha

@ ainne, jammer dat je dan net niet had gewonnen. volgens mij is rellen best goed hoor! kent iedereen je tenminste hahahah
Ainne gefeliciteerd met een welverdiende plaats in de top 3. Grappig dat je dat zelf helemaal niet mee hebt gekregen.

Kraampjes met kleurrijke lingerie zie ik hier op de Marché Arabe ook vaak. En iedereen maar graaien, vooral de mannen die een kinky setje voor de vrouwen uitzoeken, tenminste dat neem ik aan.

Snjokorn, het verbaast me dat de IJslanders klein zijn, ik had net als Discovery van die beren van kerels verwacht. In Frankrijk zie je ze ook niet vaak, lange mannen. Die van mij is behoorlijk lang en steekt overal bovenuit. Wel zo gemakkelijk als je elkaar kwijt bent, ik vind hem altijd terug, dat weet hij en daarom neemt hij niet eens meer de moeite om naar mij te zoeken.

Caramella ik weet niet goed wat ik moet zeggen over jou en vent. Als ik zeg dat je er een punt achter moet zetten dan ga ik waarschijnlijk te kort door de bocht, maar ik krijg niet de indruk dat dit de man van je leven is.

Anais, hoe doe jij dat toch? Je herinnert je zo vaak iets wat de andere forummers hier een hele tijd geleden eens gemeld hebben en je brengt dat dan zo out of the blue weer naar boven. Jouw vraag over mijn slaap- en echtelijke problemen bijvoorbeeld. Ik heb dat eens tussen neus en lippen gezegd en jij weet dat dus nog. Je hebt óf een ijzersterk geheugen óf je hebt een notitieboekje naast je computer liggen waarin je alles over ons bijhoudt.

Antwoord op je vraag: slaapproblemen zijn er eigenlijk niet meer, echtelijke strubbelingen nog wel. Aan de oppervlakte en voor de buitenwereld lijkt alles kalm, maar daaronder is het erg onrustig. Tot nu toe heb ik het steeds op zijn MLC gegooid, maar volgens mij is er meer aan de hand. Ik wil er hier niet al te veel over zeggen.

Wat vervelend voor jou en je dochter dat ze zich nog steeds niet goed voelt. Heb je geen zin om haar op te gaan zoeken?
quote:caramella2 schreef op 02 juli 2009 @ 09:52:

Snjokorn wat eng, van de weg geglibberd. Dat vind ik altijd het engste in het verkeer (ook op de fiets): gladheid en mul zand, alles waar je van gaat schuiven.Vlieglessen lijkt mij ook wel wat, vooral als het een zweefvliegtuigje zou zijn. Die stilte! Hee, misschien een leuke nieuwe hobby voor hier in NL? Kan ik over de bollenvelden zweven...Daar was geen glibberen aan hoor. Ik had te laat door dat er meer dan een laagje sneeuw op de weg was geblazen en ging er met een gangetje van 80km/uur overheen met als gevolg dat ik m'n auto niet meer volledig onder controle had. Gelukkig geen tegenliggers dus alleen mijn auto die op de weg tolde en ik op een haar na van die paaltjes langs de weg miste (hier staan ze om de 25 m).
Snjokorn, dat bezette gedeelte maakt hier niet zoveel uit. Iedereen doet het met iedereen, ook de leuken, en tja.. als je dan toch moet integreren.. Ik ben ook niet altijd zo heilig dan. Maar ze moeten dan wel echt leuk zijn en bij mij de nood hoog.

Oja, mijn Hollander was verwarmingsinstallateur en kwam dus ook veel bij mensen thuis. Hij vertelde ook dat veel vrouwen op de versiertoer gaan.. Hij had zich wel eens laten verleiden door een leuke dame .

Ik was toen behoorlijk geshockeerd, had dat niet verwacht. Het zou niet in mijn hoofd opkomen om de electricien - of de jongen die morgen de badstop komt verwijderen - te verleiden. Mmmh.. misschien toch een idee. Als het een lekker ding is..

Cara, de buurman wil zijn handen niet vies maken aan rotklusjes, vermoed ik. Want hij heeft wel degelijk door hoe het van-bil-boekje in elkaar steekt :)!! Hij nodigt me uit op de bank, om op zijn eigen kantoor uitgebreid te flirten. Dat gaat hem wel heel goed af.

Waarbij ik me dan wel afvraag met hoeveel dames hij dat doet.. zal hem eens vragen hoe druk hij het normaal daar heeft in dat kantoor (met glazen wanden, dat wel).

Oh, ja.. daar zeg je wat. Hier zit ook niet meer zoveel diesel in. Pfff..

Ik weet inmiddels ook de oorzaak. Maar moet er nog even over nadenken of ik het durf te vertellen. Mijn imago zal nog verder kelderen.. Ik kan wel zeggen dat de accu waarschijnlijk niet stuk is. En dat mijn gasten (ik houd van ze, echt.. ze waren hier nog geen half uur en toen had zoonlief mijn gras al gemaaid!!) geconstateerd hebben dat in de 2 de berg afrijden niet zal gaan helpen.

Oja, lange-afstand-relatie. Ik weet wel dat ik het met de Hollander lang vol had kunnen houden. Wat zeg ik. IK heb het heel lang volgehouden, ook toen hij het al had opgegeven, zat ik nog met smart op zijn telefoontjes te wachten.

De liefde moet groot genoeg zijn, dan is het makkelijker om vol te houden. Dan heb je ook de behoefte. Als het doodbloedt, zegt dat genoeg en eigenlijk weet je denk ik ook wel dat het dan oke is. Je klinkt niet alsof je er nachtenlang om ligt te huilen dat je contact met hem minder wordt.

Ik blijf het verbazend vinden dat hij niet een duidelijker standpunt inneemt. Je wilt toch duidelijkheid? En als de vriendin met wie je samenwoonde, haar spullen pakt en remigreert, dan gaat er toch een lampje branden? Dan klopt er toch iets niet? Dan ga je toch nadenken over wat je zelf wilt en of je meteen achterna reizen, je helpen met je nieuwe plek en hopen dat er genoeg liefde is om samen iets nieuws te beginnen in NL, of je trekt meteen de stekker eruit? Blijkbaar steekt hij ook zijn hoofd in het zand en zal het misschien wel doodbloeden, maar dat is ook wel een beetje raar..

In ieder geval voor jouw gevoel fijn om niet tot in je haarpunten hem te missen. Dat zou het duidelijker maken, maar niet makkelijker. Nu weet je denk ik wel, welke kant het op zal gaan.. of niet?

Rubis, wat naar van je echtelijke strubbelingen.. kan me voorstellen hoor, dat je niet hier je hart gaat luchten en durfde er daarom niet meer naar te vragen. Ik hoop voor je dat het snel goed komt.

Wat is MLC?
@Ine, zit ik er ver naast als ik denk dat je gewoon een lege tank hebt?

Haha, dat doet me denken aan een zwamverhaal over de liefdestank bij het topic relaties.

Enfin, ik ben de hele dag aan het rennen geweest, vanmiddag wel rustig aan, Man kwam thuis lunchen. Ik ga languit- laterzz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven