Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 29 juni 2009 om 23:02
Beide topics zijn verdwenen, merci!
donderdag 2 juli 2009 om 23:11
Na enig nadenken heb ik besloten om het topic over de Prins Hendrik kliniek te verwijderen. Helaas vond iemand het nodig om een heel belasterende posting te plaatsen, het soort dat absoluut niet is toegestaan. Daarnaast is het topic verworden tot 1 grote reclamezuil, en dat is evenmin de bedoeling. Voor ervaringen met botoxinjecties e.d. kan een algemeen topic worden geopend, maar mijd het noemen van klinieken als het gaat om waarde-oordelen en die van artsen in het algemeen svp.
donderdag 2 juli 2009 om 23:13
Topics 'fotoshoot' en 'mooie horloges' zijn verwijderd, merci voor het signaleren.
zondag 5 juli 2009 om 12:56
quote:Schravelvot schreef op 02 juli 2009 @ 23:58:
Mary100 prijst in minimaal 4 posts heel onopvallend steeds dezelfde winkel/onlineshop aan: oa hierThnx! Ik had ze al verwijderd, maar nog niet hier gemeld.
Mary100 prijst in minimaal 4 posts heel onopvallend steeds dezelfde winkel/onlineshop aan: oa hierThnx! Ik had ze al verwijderd, maar nog niet hier gemeld.
woensdag 8 juli 2009 om 22:03
quote:Magdalene010 schreef op 08 juli 2009 @ 18:58:
De angel heeft dit vast nog niet gelezen, wat wel jammer is want deze spammert heeft slechts 3 berichten geplaatst die nu al dagenlang op het forum staan waardoor hij dagen lang gratis heeft kunnen adverteren...Dat bedoel ik. Heb een hekel aan spammerts. Bah.
De angel heeft dit vast nog niet gelezen, wat wel jammer is want deze spammert heeft slechts 3 berichten geplaatst die nu al dagenlang op het forum staan waardoor hij dagen lang gratis heeft kunnen adverteren...Dat bedoel ik. Heb een hekel aan spammerts. Bah.
donderdag 9 juli 2009 om 22:46
Ik heb alle reclame, duidelijk zowel als minder duidelijk, gisteren verwijderd, alleen nog niet hier gemeld vanwege een foutmelding. Dus bij deze!